آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

دستگاه لیزر الکساندرایت


دستگاه لیزر کاندلا الکساندرایت قادر به فروش 5000 محصول در 55 کشور جهان است و خود را سلطان لیزر نامید. دستگاه لیزر الکساندرایت دارای طول موج انرژی 755 نانومتر می باشد. این دستگاه توسط سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) تایید شده است. به دلیل وجود مزایا و ویژگی های فراوان از جمله درد و سوزش کمتر، قدرت خوب در از بین بردن موهای زائد، دقت بالا و بیشتر مناسب انواع پوست، بدنه آن را تقریبا برای تمامی افرادی که خواهان لیزر درمانی هستند، مناسب می سازد. رفع موهای زائد و آرایشگران و افرادی که به دنبال خرید دستگاه لیزر موهای زائد هستند باید لیزر الکساندرایت را در اصفهان بررسی کنند.

تجهیزات لیزر اورجینال الکس کندل

دستگاه لیزر الکس کاندلا در اصل توسط شرکت آمریکایی Candela ساخته شده است که از عنصر گرانبهایی به نام کریزوبریل ساخته شده است. این نوع عنصر نوعی الماس با توانایی بالا در عبور بدون خطا از طیف نور است. از این عنصر، نور آن بالاترین توانایی تخریب فولیکول های مو را دارد. توجه داشته باشید که لیزر موهای زائد باید در مرکز زائو با استفاده از دستگاه لیزر الکساندرایت کاندلا با سنگ های اصل انجام شود. برای کاهش درد الکس کندلا با ما همراه باشید.

دستگاه های غیر اصل حاوی سنگ مصنوعی تاثیر کمی در رفع موهای زائد دارند. مرکز لیزر وی آی پی اصفهان دارای دو نوع تجهیزات لیزر الکس کندل جنتل مکس و الکس کندل جنتل لیزر می باشد. می توانید به منحصر به فرد بودن این دستگاه ها پی ببرید. به مرکز لیزر VIP مراجعه کنید و به کارشناسان ما اجازه دهید لیزر موهای زائد را در اصفهان انجام دهند.

مزایای دستگاه لیزر الکساندرایت کاندلا

دستگاه لیزر الکساندرایت مزایای زیادی دارد. این مزیت باعث می شود از آن به عنوان یکی از بهترین و پیشرفته ترین ابزارهای لیزر موهای زائد برای از بین بردن موهای زائد بدن استفاده شود. در زیر به مهم ترین ویژگی های این دستگاه اشاره می کنیم.

1- موهای زائد را به سرعت از بین ببرید

دستگاه الکس کاندلا قدرت بیشتری در از بین بردن موهای زائد دارد و به دلیل تولید گرمای بیشتر نسبت به دستگاه های مشابه سریعتر نتیجه می دهد. این دستگاه حتی موهای پرپشت و نازک را تحت تاثیر قرار می دهد. به همین دلیل است که استفاده از دستگاه لیزر Alexandrite Candela بسیار محبوب است. به همین دلیل بسیاری از کلینیک های معتبر از این دستگاه استفاده می کنند.

2- اثربخشی دستگاه لیزر الکساندرایت کاندلا برای انواع پوست

برخی از دستگاه‌های لیزر ممکن است روی پوست‌های تیره‌تر کار کنند، در حالی که برخی دیگر روی پوست‌های روشن‌تر بهتر عمل می‌کنند. اما لیزر الکساندرایت به دلیل وجود سنگ های الماس طبیعی می تواند تاثیر مثبتی بر روی انواع پوست داشته باشد و موهای ناخواسته انواع پوست را از بین ببرد. با استفاده از دستگاه لیزر الکساندرایت کوندیلا در بیمارستان VIP اصفهان تفاوت این دستگاه با دستگاه های غیر اصل حاوی سنگ را تجربه کنید.

3- ایمنی و سلامت دستگاه لیزر الکساندرایت کاندلا

دستگاه لیزر الکساندرایت به دلیل داشتن سیستم پیشرفته ایمنی و کم خطر بودن خود را در طول زمان ثابت کرده است. همچنین از آنجایی که هر فردی اسرار خاص خود را دارد، امکان انتقال در این دستگاه تقریباً وجود ندارد.

4- فرآیند خنک سازی دستگاه شمع الکساندرایت

زمانی که انرژی لازم توسط دستگاه لیزر الکساندرایت کاندلا به پوست تابیده شود، توسط رنگدانه های پوست نیز جذب می شود. اگر بخواهیم شدت و مقدار انرژی گرمایی را افزایش دهیم تا تاثیر خوبی روی فولیکول های مو داشته باشد، می تواند پوست را بسوزاند. همچنین اگر طول موج و انرژی گرمایی را کاهش دهیم فولیکول ها به طور کامل از بین نمی روند. در این صورت کارایی لیزر کاهش می یابد.

اگر مقدار گرما خیلی زیاد باشد نه تنها باعث سوختگی می شود، بلکه باعث درد شدید فرد می شود. بنابراین دستگاه لیزر الکساندرایت و سازندگان آن نوعی سیستم خنک کننده به نام کولینک را در این دستگاه تعبیه کردند. این سیستم هنگام تابش نور لیزر، گاز خنکی را روی پوست می پاشد. این باعث می شود که پوست برای چند ثانیه بی حس شود. علاوه بر کاهش درد ناشی از لیزر، سوختگی را نیز از بین می برد.

5- امکان استفاده از الکساندریت در تمام نقاط بدن

دستگاه لیزر الکساندرایت کاندلا افراد را قادر می سازد تا با استفاده از این دستگاه موهای زائد را از هر قسمتی از بدن خود پاک کنند. یعنی استفاده از این دستگاه برای از بین بردن موهای زائد محدودیتی ندارد.

مشاوره قبل از لیزر با دستگاه شمع الکساندرایت

قبل از شروع لیزر درمانی با دستگاه لیزر الکساندریت کاندلا، باید به توصیه های پزشک خود عمل کنید. پزشک از شما می خواهد که برای کاهش احتمال عوارض جانبی، نکات زیر را در نظر بگیرید:

از آفتاب گرفتن و برنزه کردن خودداری کنید، زیرا لیزر موهای زائد این کار را انجام می دهد.

حداقل 4 هفته قبل از لیزر موهای زائد از برنزه کردن پوست خود اجتناب کنید.

قبل از برداشتن موها از اپیلاسیون یا برداشتن مو خودداری کنید.

از برداشتن موها خودداری کنید زیرا لیزر فقط موهای سیاه را هدف قرار می دهد.

قبل از درمان باید ناحیه مورد نظر تمیز شود و از مواد آرایشی استفاده نشود.

قبل از اولین درمان، رشد موهای شما باید در هفته چهارم تا ششم تایید شود.

24 ساعت قبل از مراجعه به کلینیک اصلاح کنید.

سه تا چهار روز قبل از لیزر موهای زائد، لایه برداری بیکینی را انجام دهید.

ناحیه تناسلی خود را کاملا اصلاح کنید.

از پوشیدن لباس زیر تنگ خودداری کنید.

در صورت امکان لباس نخی بپوشید.

چند ساعت قبل از لیزر درمانی از مصرف کافئین خودداری کنید.

اگر تحمل درد پایینی دارید، از مسکن استفاده کنید.

خوش شانس

ممکن است دستگاه دیگری با ایستگاه لیزری دیگری هماهنگ شده باشد. در این صورت ممکن است نگران این باشید که پس از تعویض تجهیزات و مرکز لیزر به نتیجه مطلوب نخواهید رسید. افرادی که از مراکز غیر OEM به مراکز OEM معتبر تغییر مکان می دهند، می توانند تغییرات و نتایج را در رشد مو مشاهده کنند. اما افرادی که با تجهیزات اصلی مراکز چینی و نه اورجینال از مراکز خارج می شوند، عدم نتیجه مطلوب را در بدن خود مشاهده می کنند. پس نگران این مرکز لیزر VIP در اصفهان نباشید. زیرا با استفاده از دستگاه لیزر الکساندرایت اصفهان و سری مخصوص الماس نتیجه گیری شما 100% می باشد.