آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

بهترین فست فودهای شیراز کدامند؟ پیتزا و همبرگر در شهر کلم!


شیراز شهری بزرگ و توریستی با بهترین امکانات است که در سفر اقامت خوشی را در آن خواهید داشت. البته باید بهترین فست فودهای شیراز و رستوران های این شهر را برای تفریح ​​و سرگرمی خود بشناسید.

در طول سال گردشگران داخلی و خارجی زیادی برای بازدید از باغ های سرسبز، آرامگاه حافظ و سعدی، تخت جمشید، دروازه قرآن و بسیاری دیگر از جاذبه های طبیعی، تاریخی و فرهنگی شیراز به این شهر سفر می کنند. اما جذابیت و محبوبیت شیراز تنها جاذبه های گردشگری نیست.

تور شکم یا تور غذا، جزء ضروری هر سفر است و شما فرصت های زیادی در شیراز خواهید داشت. چه پیتزا و ماکارونی بخواهید، چه کلم پلو و سوپ سبزی شیرازی، تنوع و تعداد فست فودها و رستوران های شیراز وجود دارد. همه سلیقه ها را راضی کنید سفری فراموش نشدنی به این شهر خواهید داشت.

چه از ساکنان این شهر باشید که به دنبال صرف غذا در خارج از منزل هستید و چه مسافر شیراز، در این مقاله جاباما لیستی از بهترین فست فودهای شیراز را که حتما باید امتحان کنید، آورده ایم.


راهبه فست فود

آدرس: شیراز، خیابان عفیف آباد، کوچه نبش 18

رنج قیمت متوسط ​​و بالا

معماری متفاوتی نسبت به غار نمک دارد.

غذاهای پیشنهادی: پیتزا کارنه آسادا، هات داگ قارچ، پان دو آلو

فست فود نمک یکی از فست فودهای خوب و معروف شیراز است. جایی که پیتزا بسیار محبوب است این رستوران در طبقه دوم ساخته شده و فضایی خاص دارد که یادآور غار نمکی است.

در فست فود نمک، خوردن لذیذترین پیتزا و ساندویچ ها را در فضایی جالب و متفاوت تجربه خواهید کرد و لحظاتی فراموش نشدنی را سپری خواهید کرد.

اگر می‌خواهید به شیراز سفر کنید، احتمالاً به فهرستی طولانی از مکان‌های دیدنی شیراز نیاز دارید.

خوردن فست فود

آدرس: شیراز، خیابان قصر دشت، نبش کوچه 59

محدوده قیمت متوسط ​​تا بالا

امکان ثبت سفارش برداشت و ارسال با پیک

نزدیک ایستگاه مترو شهید آوینی شیراز

محیطی شیک و تمیز

ساعت کاری: 12 الی 15 و 19 الی 24

غذاهای پیشنهادی: پیتزا چانو پیکانته، پیتزا لومباردو

پیتزا زاور یکی از پرطرفدارترین و بهترین فست فودهای شیراز است که انواع پیتزاهای خوشمزه و باکیفیت و همچنین مقداری سالاد ارائه می دهد. زمانی که پیتزای زاور را خوردید، مشتری دائمی آنجا خواهید شد و بدون شک هر زمان که بخواهید پیتزا بخورید، زاور اولین انتخاب شما خواهد بود.

فست فود Jawor دارای مجموعه ای عالی از پیتزاها است و مشتریان وفادار زیادی دارد. بزودی شعبه جدید رستوران ایتالیایی جاور نیز افتتاح خواهد شد.

اگر به شیراز سفر می کنید، اولین پیشنهاد ما این است که قبل از فست فود، از غذاهای سنتی شیرازی استفاده کنید. با اجاره اقامتگاه سنتی در پسین شیراز می توانید برای هر وعده غذایی روی غذاهای خوشمزه خانگی شیرازی های واقعی حساب کنید.


ایا پیا میر

آدرس شعبه 1: شیراز، بلوار نیایش، نبش کوچه 5

آدرس شعبه 2: شیراز، خلبانان، نبش کسایی

محدوده قیمت بزرگ

منوی متنوعی از جمله پیتزا، ساندویچ، برگر، نان، پاستا، سالاد و نوشیدنی دارد.

منوی صبحانه موجود است

امکان سفارش آنلاین

غذاهای پیشنهادی: پیتزا ایتالیایی با بیکن، استیک آمریکایی

فست فود آیوت یکی از متنوع ترین منوها را در فست فود شیراز دارد و در هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام از مشتریان پذیرایی می کند. اکثر مشتریان آیوت صبحانه این رستوران را دوست دارند و آن را به دیگران توصیه می کنند.

در عین حال رستوران آیوت دارای فست فودهای متنوع و بسیار خوشمزه فارنگی است و می توانید بهترین پیتزا و ساندویچ را در فست فود آیوت میل کنید.

حتی اگر برای صرف غذا به فست فود می روید، اگر می خواهید به جای لباس ها یا شیرینی های معمولی که همه جا موجود است، سوغاتی بخرید، خرید یکی از هنر و سوغاتی های شیراز را فراموش نکنید.


فست فود لاویا

آدرس: دارای چندین شعبه در شیراز

شعبه معالی آباد: پشت کلانتری، ورودی اول گلدشت

شعبه کسایی: بلوار کسایی، نرسیده به خیابان پزشکان

(آدرس سایر شعبه های لاویا در شیراز و شهرستان ها را می توانید از این وب سایت فست فود مشاهده کنید.)

محدوده قیمت بالا

کارکنان خوش برخورد و خدمات کارآمد و سریع

پولکان دانیا: چوریزو برگر، میکس برگر لاوایا، هات داگ فلفلی تنوری


فست فود رافائل

آدرس شعبه شیراز:

کوی وحدت روبروی مجتمع نگین

قدوسی غربی، خیابان محلاتی

ریم عفیف مجتمع پس از سپهر

محدوده قیمت بالا

دکوراسیون زیبا و مدرن

کارکنان خوش برخورد و حرفه ای

منوی متنوعی دارد

مناسب برای انواع مجالس دوستانه و خانوادگی

غذاهای پیشنهادی: هات داگ مخصوص، پیتزا کراست پر شده، سیب زمینی با سس قارچ

فست فود رافائل یکی از فست فودهای شیراز است که می توانید انواع پیتزا، ساندویچ، استیک، پاستا، پیش غذا و سالاد آمریکایی و ایتالیایی را سفارش دهید. خوردن غذاهای باکیفیت و غذاهای لذیذ در محیطی راحت و زیبا تجربه بسیار خوبی را در فست فود رافائل به شما می دهد.

حالا که به گشت و گذار در فست فود در شیراز می پردازیم، بیایید سری به بهترین کافه های شیراز بزنیم، جایی برای عاشقان.

فودکورت مجتمع ستاره فارس

آدرس: شیراز، عفیف آباد، مجتمع ستاره اول، طبقه سوم.

محدوده قیمت متوسط ​​تا بالا

دارای انواع مواد غذایی با کیفیت بالا

کادر تجربی و حرفه ای

وعده های غذایی پیشنهادی: پای ایتالیایی، چیزبرگر، سفر مکزیکی

یکی از قابل مشاهده ترین محصولات رستوران فود کورت استار منویی است که شامل انواع پیتزا، ساندویچ، کنتاکی، کباب ترکی، پاستا، استیک، غذاهای دریایی و سالاد می باشد.

هر سلیقه ای که دارید می توانید به استار فودکورت بروید، غذاهای لذیذ را بچشید و در کنار عزیزانتان خوش بگذرانید.

آیا عاشق خرید و خرید هستید؟ پس با بهترین مراکز خرید شیراز از ساختمان های مدرن گرفته تا بازارهای سنتی آشنا شوید.

فست فود زنجیره ای

آدرس: شیراز، مالی آباد، انتهای دوستان

محدوده قیمت بالا

تهیه غذا با مواد مرغوب و تازه

جای زیبا و زیبا

غذاهای پیشنهادی: کراست، هات داگ سرخ شده، لازانیا

ساعت کاری: از ساعت 19:00 الی 1:00 بامداد


پیتزا ناپل

آدرس شعبه 1: میدان چنچنه

شعبه دوم: نیایش کرنر هشتم

شعبه 3: قدوس غربی، نبش کوچه 13

دسته قیمت بالا

امکان سفارش آنلاین

محیطی زیبا اما صمیمی و راحت

غذاهای پیشنهادی: پیتزا فیلتو، پیتزا تاچینو، سالاد سزار

اگر در شیراز پیتزا می خواهید حتما پیتزا ناپلی را امتحان کنید.

در فست فود ناپول می توانید انواع پیتزا، سالاد و سیب زمینی سرخ کرده بخورید و طعم واقعی و اصیل پیتزا را بچشید. پیتزا ناپولی در سفر شما به شیراز یک تجربه طعمی خواهد بود.

چه زمانی باید به شیراز سفر کرد؟ در این مقاله بهترین زمان سفر به شیراز را به شما می گوییم.

گاردن هال یکی از بهترین فست فودهای شیراز است

آدرس: بین چهارراه چنچنه و فلکه گز (خیابان جهاد سازندگی)، روبروی کوچه 2

محدوده قیمت متوسط ​​تا بالا

امکان سفارش آنلاین

خدمات خوب

غذاهای پیشنهادی: پیتزا کواترو، گاردن برگر، سیب زمینی سرخ کرده بیکن

گاردن هال جدا از پیتزاهای متفاوت و باکیفیت به گفته مشتریانش برگرهای بسیار خوش طعمی دارد. این فست فود دارای منوی متنوعی شامل پیتزا، برگر، ساندویچ، نان، پاستا، استیک، سالاد و چغندر می باشد و مشتری دائمی آن خواهید بود.

اگر فست فود دوست دارید و شکم دارید، مشهد باید یکی از مکان های سفر شما باشد! چطور شد؟ زیرا فست فود در مشهد به کیفیت و تنوع و خلاقیت معروف است.

رستوران و کافه گبرک

آدرس: بلوار دکتر حسابی.

محدوده قیمت بالا

محیطی زیبا و دلنشین دارد

ساعت کاری 12 الی 15 و 18 الی 1

غذاهای پیشنهادی: پیتزای مخصوص گابریک، مرغ کوردون بلو و ساندویچ مرغ سرخ شده

مطالعه بیشتر: https://payju.ir/content/لیست-فست-فودهای-شیراز

همه چیز درباره کابینت آشپزخانه


کابینت آشپزخانه همه چیز را در مورد کابینت آشپزخانه برنامه ریزی می کند

اتصالات انقباضی دال باید در دهانه های ستون ها و باید در دهانه های ستون ها قطع شود. نیاز این منطقه برای نگهداری وسایل و قرار دادن وسایل تزئینی در همه جا و در همه زمان ها مشخص است. به تدریج با ارتقای سطح زندگی و دسترسی به مصالح ساختمانی جدید، فضا به کابینت بوفه تبدیل شد و کم کم به موضوع انتخاب متریال پرداخته شد.روی تابلوها و کاشی های مختلف با طبیعت. و پوشش های مصنوعی جای خود را باز کردند.

امروزه آشپزخانه با طراحی و دکوراسیون خود یکی از مهم ترین بخش های ساختمان است. آیا دوست دارید این موضوع را با هم بحث کنیم؟

سیستم آشپزخانه با طرح کمد یک دیواری

این پلان یک راه حل ایده آل برای فضاهای کوچک یا به خصوص برای افرادی است که در آشپزی مهارت ندارند. در این سیستم کابینت ها بالای میز آشپزخانه و وسایلی مانند اجاق گاز و فر معمولا در زیر میز قرار می گیرند. این طراحی در فضاهایی با ابعاد 1800 تا 3000 میلی متر قابل انجام است. این آشپزخانه برای یک نفر طراحی شده است و نمی تواند بیش از یک نفر را در خود جای دهد!

سیستم آشپزخانه با طراحی دیوار کابینت

سیستم آشپزخانه با پلان کمد روی دو دیوار

این طرح شباهت زیادی به طرح کابینت روی دیوار آشپزخانه دارد و برای آشپزخانه مستطیلی بسیار مناسب است. ابعاد عرض توصیه شده (1200-1800 میلی متر) فاصله بین دو کابینت طبقه است که برای تردد کاملاً مناسب به نظر می رسد. در این طرح هر دو انتهای ردیف کابینت ها می تواند باز باشد اما انتهای آن بسته است. کانتر این طرح نیز یکی دیگر از طرح های آشپزخانه تک نفره است.

آشپزخانه با دو کابینت دیواری طرح مدل آشپزخانه

طراحی آشپزخانه L

سیستم آشپزخانه L، این طرح برای فضاهای بزرگتر و برای بیش از یک نفر در نظر گرفته شده است. در اینجا به جای اتصال آن به دیوار مقابل، میز یا پیشخوان آشپزخانه در کنار دیوار قرار می گیرد که امکان استفاده از فضای آشپزخانه را برای بیش از یک نفر فراهم می کند. از گوشه آشپزخانه انتخاب های زیادی در جهت کابینت ارائه می دهد، از جمله کابینت های کنجی و بیشتر از آن، قفسه های چرخشی که فضای بیشتری را برای نگهداری اشیا فراهم می کند. یکی از نقاط قوت این طرح آزاد بودن یک گوشه آشپزخانه است که در صورت داشتن فضای کافی می توان از آن برای یک میز ناهارخوری کوچک استفاده کرد.

آشپزخانه L از انواع طرح های آشپزخانه است

تو طراحی آشپزخانه

یک طرح U شکل، این طرح برای همه آشپزخانه ها مناسب است، البته بیشتر برای فضاهای مربعی مناسب است. این طراحی حداکثر استفاده و ذخیره سازی فضا را امکان پذیر می کند. اگرچه کابینت ها و میزها سه دیوار از چهار دیوار را اشغال می کنند، اما فضای کمتری به آشپزخانه های L شکل اختصاص می یابد. اگر فضای آشپزخانه آنقدر بزرگ است که با کابینت و میز احاطه شده است. گاهی به نظر می رسد که در آشپزخانه های U شکل، ردیف کابینت ها نزدیک به هم هستند. برای تغییر این وضعیت می توانید یک دیوار را از کابینت جدا کرده و به میز صبحانه تبدیل کنید. اندازه کف آشپزخانه از کابینت های زمینی در دو طرف از 1500 تا 2200 میلی متر است که به دو یا چند نفر اجازه می دهد تا به راحتی در آشپزخانه راه بروند تا از این فضا به طور موثر استفاده کنند.

جزیره

جزیره میز کار مربعی، مستطیلی یا دایره ای مستقل از کابینت آشپزخانه است که به شرطی که فضای کافی برای نصب آن وجود داشته باشد، می تواند در طرح و مدل ثابت یا متحرک در آشپزخانه ایستاده باشد. این میز در واقع یک میز چند منظوره است. سطح جزیره به عنوان میز و بدنه به عنوان کابینت قابل استفاده است. این جزیره همچنان می تواند به وسایل برقی مانند کتری برقی و توستر متصل شود و یا می توان آن را به سیستم لوله کشی وصل کرد و ماشین ظرفشویی را در آن نصب کرد. همچنین در صورت تمایل می توان سینک اضافی را در آن طراحی کرد، البته با در نظر گرفتن ماهیت جزیره و جدا بودن آن از سایر کابینت های آشپزخانه باید در نظر گرفت که موقعیت جزیره به گونه ای باشد. که با ترافیک تداخل نداشته باشد. .


طراحی آشپزخانه اپن

این طراحی به آشپزخانه اجازه می دهد تا به یک اتاق دیگر، معمولاً اتاق نشیمن باز شود.طراحی آشپزخانه اپن، طرحی است که به افراد امکان می دهد به تمام قسمت های آشپزخانه دسترسی داشته باشند این طرح می تواند کاملا با دیگر دکوراسیون خانه هماهنگ باشد. و آشپزخانه در آشپزخانه اپن باید به چیدمان مناسب مثلث تجهیزات کار یخچال، سینک و اجاق گاز توجه شود تا سهولت کار در آشپزخانه تحت تاثیر باز بودن آشپزخانه قرار نگیرد.

طراحی کابینت آشپزخانه باید شیک و چشم نواز باشد و محل قرارگیری تمامی وسایلی که در زمان مشخصی مورد نیاز است در بهترین شرایط دسترسی به خصوص ابزار اصلی کار یخچال، سینک و اجاق گاز باشد. از گاز . که به آنها مثلث دسترسی آشپزخانه می گویند.

یخچال، سینک و اجاق گاز همگی مانند انباری برای مواد آشپزخانه، محلی برای تهیه و آماده سازی مواد و در نهایت برای آشپزها هستند. از آنجایی که بیشتر وقت آشپز روی این سه محور می گذرد، داشتن ابزار در نزدیکی کار را آسان می کند.

همانطور که می دانید آخرین مرحله در تکمیل ساختمان، قرار دادن آشپزخانه است و این در واقع هنر طراح آشپزخانه است که تمام مشکلات و معایب به جا مانده از معماری ساختمان را حل می کند و تمام تلاش خود را جهت می دهد. به سمت زیباترین طراحی.. می توان فضای آشپزخانه را طوری طراحی کرد که چیدمان کابینت ها عمدی و فنی شود.

در گذشته عمق یونیت ها در کابینت های آشپزخانه زمینی 45 سانتی متر و عرض رویه کابینت ها 50 سانتی متر بود. اما از اوایل دهه 80 که برای اولین بار تولید کابینت آشپزخانه در ایران آغاز شد. به لطف استفاده از صفحات لبه گرد، عرض جعبه زمین به 60 سانتی متر و عمق یونیت به 56 سانتی متر افزایش یافته است که تقریباً ابعاد استاندارد یونیت ارت است. در مورد عناصر هوا یا دیوار، عمق 30 سانتی متر، حداکثر 35 سانتی متر و ارتفاع از 70 سانتی متر تا 90 سانتی متر است که با توجه به ابعاد آشپزخانه انتخاب می شود.

از مواد اولیه در کابینت سازی استفاده می شود

پانل های لمینت، برد و ام دی اف با روکش های طبیعی و مصنوعی مانند لاترون ملامین و اچ پی ال. برای ساخت بدنه کابینت آشپزخانه و برای پانل های روی کابینت که مستقیماً در معرض نفوذ آب، سایش، گرما و سایر عوامل خورنده هستند استفاده می شود. تخته ضخامت بالا یا MDF 40-36 میلی متر با روکش HPL و سایر پوشش های مقاوم در برابر فرسایش استفاده می شود که با رزین های ضد آب به تخته چسبانده می شوند. اچ پی ال ​​در طراحی مات یا براق این مزیت را دارد که در پنل های کابینت استفاده می شود، علاوه بر ضخامت بالا قابلیت فرم دهی در زیر دستگاه پرس و بعد از پرس را دارد. می توان آن را به یک لبه گرد (یک لب یا دو لب گرد) تغییر داد، فرآیندی که هم زیبایی و هم محافظت را به پنل کابینت می بخشد.

طراحی اپن آشپزخانه یکی از انواع طراحی آشپزخانه است

نوع بند صنعتگر

در قسمت پشتی کابینت از تخته فیبر روکش لترون یک رو سفید استفاده شده است که در ابعاد X 224 122 سانتی متر و X 366 183 سانتی متر در بازار موجود است، در هر صورت مناسب ترین سایز نئوپان و رو به تخته سخت به ابعاد 183 x 366 می باشد. که در فاز ساخت کمترین است.

انواع کابینت آشپزخانه

کابینت آشپزخانه شامل واحدهای کف و دیوار می باشد که به صورت آماده یا سفارشی قابل خریداری و نصب می باشد.

گروه تلکا تهران علاوه بر تولید پنل کابینت آشپزخانه ام دی اف روکش دار اچ پی ال ​​و فروش ام دی اف خام و رنگ شده وارداتی، دارای خط آنلاین تولید و فروش کابینت و درب آشپزخانه آماده به آدرس www. telkachoob.com راه اندازی شد

یونیت های کف به ارتفاع 72 سانتی متر و عمق 55 سانتی متر با در و بدنه پایه دار (پای سنگ) و دال کابینت 2R (در صورت سفارش) و یونیت های دیواری به ارتفاع 90 و 70 سانتی متر و عمق 30 یک تا دو طبقه قابل سفارش در سایت تلکی

در هنگام نصب از صفحه نمایش برای جلوگیری از تابش مستقیم لامپ های ماه قرار داده شده در زیر کابینت های دیواری و یک صفحه موازی با سقف با عرض 15 تا 30 سانتی متر برای زیباتر جلوه دادن کابینت برای دید بهتر استفاده می شود. آن را در کابینت ها قرار دهید و با دریل مخصوص برای نصب هالوژن روی آن صفحات سوراخ ایجاد می شود.

پشت کابینت

قسمت پشتی کابینت با ام دی اف 3 میلی متری پوشانده شده است.

پایه کابینت

برای تنظیم ارتفاع کابینت ها از پایه های قابل تنظیم استفاده می شود.

روش علمی برای اندازه گیری کابینت آشپزخانه شما

بعد از ترسیم پلان آشپزخانه به صورت فیزیکی شروع به اندازه گیری سطح آشپزخانه از پایین یعنی از کابینت تا پایه می کنیم. ارتفاع کابینت پایه از کف آشپزخانه 90 سانتی متر و عمق مورد نیاز از کف آشپزخانه 55 سانتی متر است. در دیوار

برای اندازه گیری ابعاد دیوار، ابعاد کف یونیت سطح را اندازه گیری می کنیم. باید بین کابینت بالا و پایین 60 سانتی متر فاصله بگذاریم سپس ابعاد بالایی را اندازه گیری کنیم، ارتفاع بالایی بین 70 تا 90 سانتی متر متغیر است و عرض لازم برای کابینت اصلی 30 سانتی متر است.

هنگام اندازه گیری پلان و مکان آشپزخانه در طراحی اولیه عواملی مانند کلیدها و پریزها باید اندازه گیری شوند. هود برد، فاضلاب و ... نسبت به فاصله از گوشه و ارتفاع.

رعایت نکات فنی و ایمنی پس از نصب کابینت

نکات فنی

* درهای کابینت آشپزخانه را زیاد باز نکنید و آنها را محکم در جای خود نکوبید زیرا در این صورت پس از مدت کوتاهی درب ها از حالت عادی خود خارج شده و به پایین می افتند و باید تنظیم (سرویس) شوند. .

*لولاها باید با توجه به وزن درب انتخاب شوند در غیر این صورت درب بعد از مدتی می چرخد

* از ریل های مناسب برای کابینت آشپزخانه خود استفاده کنید زیرا حرکت نرم کشوها یکی از موارد مهمی است که باید به آن توجه کنید.

* اگر کشو گیر کرده و به راحتی سر نمی خورد، کشو را بردارید و تمام پیچ های ریل های متصل به بدنه را چک کنید.

* تا حد امکان از پدهای فلزی برای کف کابینت آشپزخانه خود استفاده کنید زیرا مقاومت بیشتری برای تحمل وزن کابینت دارند.

* اگر پیچ ها شل باشند، قطعات کار به خوبی درگیر نمی شوند، بنابراین اگر پیچی باقی مانده است، آن ها را به حالت اولیه خود برگردانید.

* از نوار چسب لب مناسب استفاده کنید. لبه چسب برای پنهان کردن لبه های خام تخته نئوپان یا ام دی اف استفاده می شود. اگر روی این نوارها رنگ زرد مشاهده کردید که معمولاً روی نوارهای سفید دیده می شود، مطمئن شوید که نوار سوخته است و پس از مدتی آن را بردارید. برای جلوگیری از پارگی این نوارها، می توانید از یک نوع با کیفیت بالا به نام (ABS)، ورق پلاستیکی ضخیم مانند نئوپان یا ام دی اف استفاده کنید.

* پس از نصب کابینت آشپزخانه، اتصال یعنی اتصال دو بدنه را در کابینت کف و سقف بررسی کنید تا خراب نشود، زیرا اگر آن یا قسمت دیگری شکسته شود، این ترک می خورد. بزرگ خواهد بود و امکان انواع مشکلات وجود دارد.

برای اطمینان از اندازه مناسب کابینت آشپزخانه، تمام کابینت های خود را به صورت زیر اندازه بگیرید:

هر کابینت به صورت جداگانه از یک قطر به دیگری اندازه گیری می شود. اگر قطر یکسان یا در خطای 2 میلی متر باشد، می توان دید که کابینت به طور پیش فرض بسته است. اگر خطای کابینت بیش از 2 میلی متر باشد، کابینت به درستی بسته نشده است که به آن ران می گویند. کارکرد یکی از مسائل مهم تابلو برق است که در مرحله ساخت باید رعایت شود. در غیر این صورت مونتاژکنندگان در هنگام مونتاژ با مشکلات جدی مواجه خواهند شد. دویدن یکی از مسائل مهم برای مصنوعات چوبی است.

* اگر در مورد کابینت نصب شده روی دیوار خود که از نئوپان یا ام دی اف است و تمام قسمت های خام محصول با چسب پوشانده شده شک دارید، می توانید اتو را روشن کنید، پس از داغ شدن، نوار را بکشید. ، نوار نرم و با دستان بالا خواهد بود. در این صورت متوجه نوع متریال استفاده شده خواهید شد.

* برای تعویض صفحه کابینت، کف باید به سقف کابینت پیچ شود. در برخی موارد مشاهده شد که صفحه کابینت به سقف کابینت زمین چسبانده شده است. این درست نیست زیرا در صورت خرابی تمام کابینت سطح باید مونتاژ شود.



نکات حفاظتی

* از قرار دادن وسایل سنگین به مدت طولانی در کابینت آشپزخانه خودداری کنید، زیرا مقاومت عمودی الیاف صفحه کم است و ممکن است باعث شکستگی کابینت شود.

* کابینت آشپزخانه خود را به اندازه معمولی پر کنید. چون می گویند در دراز مدت به تخته فشار می آید و تخته شکم می دهد یعنی کمان را پیدا می کند.

* حتما از نوار درزگیر در اطراف سینک خود استفاده کنید. سینک باید صاف در جای خود قرار گیرد، در غیر این صورت آب در سینک می ماند.

* اگر از گاز توکار یا توکار استفاده می کنید. دقت کنید که لبه آن با قسمت بالای کابینت آشپزخانه یکدست باشد و در آنجا از چسب آب بند استفاده کنید.

* اگر تکه های لبه اجاق پاره یا شکسته شدند، فوراً آن ها را تعویض کنید، زیرا اگر آب وارد آن ها شود، «دم می کنند».

* به طور دوره ای زیر کابینت های آشپزخانه را تمیز کنید تا از تجمع سوسک ها و مورچه ها جلوگیری شود، زیرا مورچه ها می توانند به کارهای چوبی آسیب برسانند.

* روی کابینت آشپزخانه نپرید و ننشینید زیرا باعث فشار بیش از حد می شود و ممکن است بشکند.

* هرگز کابینت های چوبی یا ام دی اف را با آب نشویید.

* کف کشوهای کابینت آشپزخانه بیشتر الیافی است و از آنجایی که الیاف آن از نظر دوام ضعیف است، هنگام قرار دادن وسایل مراقب باشید که اجسام سنگین را در کشوها قرار ندهید.

* از قرار دادن قاشق یا چنگال خیس در سوراخ ها خودداری کنید زیرا الیاف ضد آب هستند و به سرعت خراب می شوند.

* در صورت خراشیدگی روکش پنل کابینت حتما آن را تعویض کنید در غیر این صورت پنل و پس از مدتی به دلیل ورود آب متورم می شود.

* اگر لکه ای روی کابینت آشپزخانه ظاهر شد و از بین رفت، می توان بلافاصله با رقیق کردن آن را پاک کرد، بهتر است یک دستمال نازک روی لکه بزنید.

* به طور دوره ای کابینت زیر سینک را چک کنید تا مطمئن شوید که آب از آنجا نشت نمی کند.

* اگر کابینت آشپزخانه شما چوبی است، هر از چند گاهی آن ها را تمیز کنید تا کابینت های چوبی شما سالم بماند.

ادامه: https://decoration-and-design.com/دکوراسیون-داخلی/کابینت-در-شیراز

دندان اضافی چیست؟ + علت دندان های زائد چیست؟ + اطلاعات در مورد دندان های اضافی ارتودنسی و انواع دندان های اضافی


ارتودنسی دندان‌های اضافی برای اصلاح دندان‌هایی انجام می‌شود که به دلیل رویش دندان‌های اضافی منجر به نامرتبی یا گیجی سایر دندان‌ها شده و می‌تواند عوارضی ایجاد کند که منجر به درد و التهاب شود. افراد معمولاً 20 دندان شیری دارند که در دوران کودکی رشد می کنند و 32 دندان دائمی جایگزین آنها می شوند. برای جزئیات بیشتر تا پایان مقاله با ما همراه باشید.


دندان اضافی چیست؟

به طور معمول تعداد دندان های شیری 20 عدد و تعداد دندان های باقی مانده انسان 32 عدد است اما گاهی اوقات دندان های اضافی در دهان رشد می کنند. کسانی که بیش از 20 دندان شیری و بیش از 32 دندان دائمی دارند، هیپردنشیا یا دندان های اضافی دارند.

حدود 1 تا 4 درصد از جمعیت جهان از این اختلال رنج می برند و در مردان دو برابر زنان رخ می دهد. علاوه بر مسائل ظاهری و زیبایی، دندان های اضافی سلامت و عملکرد دهان و سایر دندان ها را تهدید می کند. این اختلال باید در اسرع وقت شناسایی، ارزیابی و درمان شود تا از عوارض جلوگیری شود.

ادنتوم دندان چیست؟

آدنتوما شایع ترین تومور ادنتوژنیک است اما در لثه های شیری نادر است. ترومای موضعی، اگر دندان‌ها خوش‌خیم باشند، دندان‌هایی که به آرامی رشد می‌کنند با علت ناشناخته. عوامل عفونی و ژنتیکی در نظر گرفته می شود. بی دندانی باعث ایجاد ناهنجاری هایی در رشد دندان مانند فرورفتگی یا تاخیر در رشد دندان های شیری و نامرتبی دندان های مجاور می شود.

دندان های اضافی در اطراف دهان ایجاد می شوند که با کمک دندان های اضافی ارتودنسی یا روش های دیگر می توان آنها را خارج کرد همچنین دندانپزشک می تواند آنها را بر اساس محل قرارگیری آنها طبقه بندی کند که به شرح زیر است:

خواننده:

مزیودنس وضعیتی است که در آن یک دندان اضافی بین دو دندان جلویی فک بالا بیرون می زند. این دندان‌های اضافی می‌توانند در رشد و تراز شدن دندان‌های دائمی اختلال ایجاد کنند و برای این عارضه نیاز به درمان فوری است. یک دندان اضافی می تواند باعث آسیب به دندان های مجاور و همچنین رشد دندان های دیگر شود. کشیدن این دندان ها برای جلوگیری از آسیب بیشتر خوب است.

مطالعه ای که توسط مجله دندانپزشکی کودکان منتشر شده است، مزیودن را به عنوان یک دندان اضافی در خط فک بالا بین دو دندان جلویی توصیف می کند. این مطالعه نشان می دهد که مردان دو برابر زنان از این عارضه رنج می برند. با این حال، این وضعیت نادر است و حدود 1٪ از جمعیت را تحت تاثیر قرار می دهد.

علت اصلی این مشکل ناشناخته است. این وضعیت می تواند ژنتیکی یا نتیجه فعالیت بیش از حد لامینای دندانی باشد که بافتی است که در مراحل اولیه رشد دندان ظاهر می شود. مزیودن ها همچنین می توانند منجر به تقسیم جوانه های دندان شوند.

فاصله دندانی:

دیستومولار به دندان اضافه ای اطلاق می شود که در ردیف عقب دندان های آسیاب، دندان های بزرگ و صاف در پشت دهان رشد می کند. این وضعیت در کودکان کمتر شایع و نادر است.

پارامولار:

پارامولار یک هیپردنشیا است که در کنار یکی از دندان های آسیاب رشد می کند و با دندان های دیگر همخوانی ندارد. لازم به ذکر است که معمولا بیشتر دندان های اضافی از نوع مزیودنس هستند.


علائم دندان اضافی چیست؟

با رعایت دقیق نکات زیر می توانید از وجود دندان های اضافی مطلع شوید:

افزایش دوره رشد دندان های دائمی اگر فاصله بین دندان شیری و از دست دادن دندان دائمی بیش از 6 ماه طول بکشد، می توان به وجود دندان اضافی مشکوک شد، زیرا این دندان می تواند از رشد دندان دائمی جلوگیری کند.

ناهنجاری در ظاهر دندان ها: ناهنجاری در شکل و اندازه دندان های دائمی که در دهان کودک روییده اند ممکن است نشان دهنده بزرگی بیش از حد آنها باشد.

فاصله بین دندان های جلو یکی دیگر از نشانه های دندان اضافی است کودکی که فاصله زیادی بین دندان های جلو دارد ممکن است نشان دهنده این باشد که یک دندان اضافی در کنار ریشه دندان هایش رشد کرده است.


مقدمه ای بر انواع دندان های اضافی

اشکال دندان های اضافی عبارتند از:

چسبندگی: مشابه نوع دندانی است که در کنار آن رشد می کند.

غده: دندان ها لوله یا لوله هستند.

ادنتوم مرکب: دندان از چندین توده کوچک دندان مانند نزدیک به هم تشکیل شده است.

ادنتوم پیچیده: به جای یک دندان، ناحیه ای از بافت دندان در گروه های نامنظم رشد می کند.

گرد یا گرد: دندان ها در قاعده پهن و در بالا باریک هستند و ظاهری تیز می دهند.


چه زمانی برای درمان ارتودنسی دندان های اضافی به پزشک مراجعه کنیم؟

اگر فردی متوجه دندان های اضافی شد، به خصوص آنهایی که با دندان های اطراف همخوانی ندارند، به دندانپزشک خود مراجعه کنید. به طور کلی اگر در دهان خود تورم یا درد دارید باید با دندانپزشک خود مشورت کنید تا در صورت لزوم ارتودنسی بعدی انجام شود. اگر متوجه شدید که دندان های دائمی فرزندتان دیر در حال رشد هستند یا فاصله زیادی بین دندان های دائمی وجود دارد. به ویژه در مورد دندان های جلویی، بهتر است با دندانپزشک مشورت کنید.

دندانپزشک می تواند هیپردنشیا را طی یک معاینه معمولی یا رادیوگرافی تشخیص دهد. با توجه به نتایج به‌دست‌آمده در برخی از مطالعات، شناسایی زودهنگام دندان‌های اضافی منجر به چشم‌انداز بهتری برای افراد مبتلا به هایپردنشیا می‌شود.

دندانپزشک می تواند این مشکل را در کودکان 2 ساله تشخیص دهد. با اصلاح هیپردنشیا، معمولاً هر گونه ناراحتی برطرف می شود. اگر دندان‌های اطراف کج شده یا تحت تأثیر قرار گرفته باشند، این مشکلات با کارهای مرتبط و ارتودنسی دندان‌های اضافی برطرف می‌شوند.



دندان های اضافی چه عوارضی دارند؟

از عوارض این اختلال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. تاثیر بد بر ظاهر دندان ها

اولین مسئله ای که با وجود دندان های اضافی متوجه می شویم تاثیر منفی آنها بر ظاهر دندان ها و لبخند افراد است که اعتماد به نفس را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

2. ایجاد کیست

اگر درمان به موقع انجام نشود، می تواند با عوارضی مانند رشد کیست همراه باشد.

3. پوسیدگی دندان های دائمی

وجود دندان های اضافی و ازدحام دندان ها باعث می شود که فرد نتواند به درستی بهداشت دهان و دندان را رعایت کند و نتوان دندان ها را به درستی تمیز کرد به همین دلیل باعث پوسیدگی دندان های دائمی می شود.

4. آسیب به پایه دندان دائمی

نزدیکی ریشه هایپردنشیا به دندان دائمی می تواند به ریشه دندان دائمی آسیب برساند.

5. جلوگیری از رشد دندان های دائمی

دندان درآوردن می تواند از رشد دندان های دائمی جلوگیری کند یا باعث کندی رشد آنها و ضخیم شدن دندان ها در لثه ها شود.

6. سایر ناهنجاری های دندان

یکی دیگر از عوارض دندان های اضافی، نامرتب، شلوغ و کج این است که می تواند منجر به عوارضی مانند پوسیدگی دندان و بیماری لثه شود.

7. سایر اختلالات

سایر اختلالات مرتبط با این بیماری شامل اختلالات گفتاری و اختلالات جویدن است

ادامه پست: https://drsheidaclinic.com/

پمپ کارواش برتولینی

قطعات شیر ​​کارواش را بشناسید

بدون شک پمپ کارواش صنعتی دارای اجزا و مشخصاتی مشابه سایز دستگاه می باشد که به لطف آن در مکان های مختلف عملیات نظافت را انجام می دهد. اگر بخواهیم به این ویژگی ها نگاه کنیم باید به موارد زیر اشاره کنیم:

سر استوانه ای

شیر فلکه

واشر و اورینگ

مهر

شاتون

امپراتوری

سرامیک

میل لنگ

سیستم های آبیاری مرکزی

اتوبوس برنجی

آ …..



مزایای استفاده از پمپ کارواش صنعتی

با توجه به کاربردهای مختلفی که برای واتر جت صنعتی ذکر شد، می توان آن را به عنوان بهترین و قوی ترین پاک کننده برای نظافت سطوح مختلف معرفی کرد و مهم ترین عامل برای کارواش صنعتی بالا – انتخاب با کیفیت و بادوام دانست. در واقع استفاده از انواع پمپ کارواش صنعتی مزایای بسیاری را برای کاربران در صنایع مختلف به همراه دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ارتقای کیفیت و سرعت در عملکرد صنعت کارواش

سازگاری پمپ با محیط زیست به دلیل عدم استفاده یا استفاده بسیار کم از مواد شوینده

به لطف قدرت تمیز کنندگی بسیار بالای دستگاه، تمیز کردن با کیفیت بالایی را ارائه می دهد

هیچ آسیبی به سطوح و سایر اشیاء تحت تمیز کردن وارد نمی شود

قیمت ها مناسب و منظم است

کاهش تعداد پرسنل خدماتی

افزایش بهره وری و انعطاف پذیری اقتصادی

توانایی استثنایی در از بین بردن لکه ها و ذرات قدیمی، صیقل دادن سطوح، تخریب بتن و ... به دلیل جت های آب پرفشار.


موارد استفاده برای پمپ های کارواش صنعتی.

علاوه بر مصارف صنعتی، برای نظافت منزل نیز استفاده می شود. به طور کلی مواردی که از این دستگاه برای تمیز کردن استفاده می شود عبارتند از:

ماشین را بشویید

کف سالن

دونده ها

تجهیزات نظافت

نظافت تاسیسات صنعتی

نظافت کف و تجهیزات صنعتی از قبیل: صنایع پتروشیمی، انبار نفت، لوله سازی و ....

لینک مقاله: https://abniro.com/car-wash-pump/پمپ-کارواش/

وارد زیبایی و مو شوید


بررسی ها نشان می دهد که انسان ها از ابتدای زندگی خود، یعنی اجداد اولیه انسان ما، تمایل زیادی به زیبایی داشته اند و همیشه هم همینطور بوده اند. پس این امری نامتناهی و بی حد و حصر است که همه بخواهند به طرق مختلف که امروزه به دلیل پیشرفت علم و فناوری بسیار زیاد است به این میل طبیعی پاسخ مناسب بدهند.

کاشت مو روشی است که افرادی که در طول سالیان متمادی موهای طبیعی خود را از دست داده اند به دلایل مختلفی که در زیر به تفصیل به آنها اشاره می شود می توانند از آن بهره مند شوند و با این کار ظاهری متفاوت به خود ببخشند. افرادی بودند که چند قدمی به زیبایی و جذابیت نزدیکتر بودند


داستانی در مورد جراحی کاشت مو

1952-1959 او

اولین عمل جراحی کاشت مو برای طاسی با الگوی مردانه در شهر نیویورک در سال 1952 توسط دکتر. توسط نورمن اونتریش اجرا شد. این مطالعه پیشگامانه در سال 1959 پس از رد چندین نمونه اولیه مقاله او توسط جامعه پزشکی شکاک منتشر شد. برای تشریح اصل اساسی کاشت مو، دکتر. Ontreich از اصطلاح "اهداکننده" به این معنی استفاده کرد که موهای کاشته شده همچنان ظاهر می شوند. خصوصیات شبیه به مو از منبع. به عبارت دیگر، موهای سالمی که از پشت یا کنار سر (ناحیه دائمی) برداشته شده اند، مانند حالت اولیه خود رشد می کنند. تسلط اهداکننده توضیح می‌دهد که چرا موهای ناحیه‌های اهداکننده مقاوم به طاسی پس از پیوند به مناطق نازک یا طاسی همچنان به رشد خود ادامه می‌دهند.


1990

در اواسط دهه 1990، استفاده از تعداد زیادی کانکتور میکروالکترونیک کوچک رایج شد. افزایش مقیاس در جلسه کاشت مو، گسترش منطقی فرآیند میکروپلنت است، زیرا به مهارت های مشابه در جلسه میکرو کاشت نیاز دارد. مشکل ریزپیوندهای کوچک این است که پیوندها اندازه دلخواه دارند و از آنچه در طبیعت اتفاق می افتد تقلید نمی کنند. لوازم آرایشی کوچک کمی مشکل هستند و ناحیه میکرو باند شده بسیار نازک به نظر می رسد. علاوه بر این، در تکنیک میکرونیدلینگ، پوست بین فولیکول‌های مو بریده نمی‌شود، که به محل گیرنده بزرگ، زخم بزرگ‌تر و بهبود و رشد مهاجرت متغیر نیاز دارد.


1994 ص

در سال 1994، هنگام بازدید از دکتر. ویلیام راسمن در لس آنجلس، دکتر. برنشتاین از ایده ای الهام گرفت که این رشته را برای همیشه تغییر می دهد. ایده او این بود که تنها واحدهای طبیعی را به یک تا چهار رشته مو پیوند بزند که واحدهای فولیکولی نامیده می شوند.


2000

پیوند واحد فولیکولی با تردید و مقاومت زیادی از سوی جامعه ترمیم مو مواجه شده است. پس از تقاضای زیاد بیماران، به ویژه توسط بیماران در اینترنت به دلیل نتایج عالی آن، پزشکان با اکراه این روش را اتخاذ کردند. در سال 2000، روش‌های کاشت مو FUT معرفی شد و به زودی FUT به استانداردی برای ترمیم مو با جراحی تبدیل شد. رویدادهای مهم در تاریخ پیوند واحد فولیکولی را می توان در Milestones در بخش تاریخچه FUT یافت.


ریزش مو چگونه اتفاق می افتد؟

ریزش مو یک مشکل رایج برای مردان و زنان به دلیل تغییرات هورمونی، برخی شرایط پزشکی یا مصرف دارو است. ما معمولاً شاهد شروع ریزش مو در یک قسمت از سر هستیم.

در حالی که ژنتیک عامل اصلی ریزش مو است، این وضعیت با افزایش سن افزایش می یابد. برخی از افراد با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند و دلیلی برای پنهان کردن ریزش مو و طاسی خود نمی بینند، در حالی که برخی دیگر به ریزش موی خود حساس هستند و به دنبال راه هایی برای درمان آن هستند.


تحقیق در مورد علل طاسی با الگوی مردانه

رشد مو در فولیکول های مو در قسمت پایین پوست شروع می شود و معمولاً سه تا پنج سال بعد از هر ریزش مو، قبل از رشد مجدد موهای جدید ادامه می یابد. این چرخه در طول زندگی تکرار می شود.


علت ریزش مو در زنان را بررسی کنید

ریزش مو در زنان بیشتر از آن چیزی است که فکر می کنید. عوامل مختلفی در ریزش موی زنانه نقش دارند، از جمله تغییرات هورمونی. تغییرات هورمونی، کاهش تولید هورمون های زنانه و افزایش تولید هورمون های مردانه، یکی از مهم ترین علل ریزش مو در زنان به ویژه پس از یائسگی است.


مراحل ریزش مو و طاسی

جیمز همیلتون مقیاس الگوی طاسی مردانه را در دهه 1950 معرفی کرد. سپس دکتر اوتار نوروود مقیاس را تا حد زیادی در دهه 1970 بهبود بخشید.

مقیاس نوروود هفت مرحله طاسی را مشخص می کند و الگوهای خاصی برای هر نوع طاسی وجود دارد. هر مرحله از یک مدل معمولی و یک مدل کلاس A تشکیل شده است.

یک مدل طبیعی با موهای بالای سر شروع می شود. طاسی کلاس A پیشرفت متفاوتی دارد، زیرا مو از جلو به عقب فرو می‌رود.


کاشت مو چگونه انجام می شود؟

زنان متقاضی کاشت مو ابتدا باید توسط یک جراح کاشت مو خوب ارزیابی و تشخیص داده شوند. در این جلسات زنان از نظر میزان ریزش مو و میزان ریزش مو مورد ارزیابی قرار می گیرند. این تجزیه و تحلیل نشان می دهد که زنان برای دستیابی به مقدار قابل قبولی از مو به چند پیوند مو نیاز دارند.

بنابراین اولین جلسات مشاوره و معاینه بسیار مهم است و باید جدی گرفته شود.

در این جلسات پزشکان سعی می کنند اطلاعات دقیقی را در اختیار مراجعان خود قرار دهند و همچنین سعی می کنند به انتظارات زنان گوش فرا دهند.

خانم هایی که انتظارات غیر واقعی از کاشت مو دارند باید در همان جلسات اول توجیه شوند که چنین تغییراتی امکان پذیر نیست و باید نظر واقع بینانه داشته باشند.

البته در کنار پیشنهادات غیرمنطقی، پیشنهادهایی وجود دارد که واقعاً با واقعیت مطابقت دارد. بنابراین پزشکان می توانند برنامه کاشت مو را طوری برنامه ریزی کنند که خانم ها به نتایج خود دست یابند.



سپس کاشت مو انجام شد و پس از مدتی وضعیت مشتری بهبود یافت.

برای کاشت مو یا ابرو باید فولیکول مو از ناحیه سر برداشته شود. در نهایت، این فولیکول های مو در مناطقی از سر یا ابروهایی که بدون مو هستند کاشته می شوند. در نهایت این پرها دوباره رشد خواهند کرد.

* نکته مهم این است که موهای کاشته شده شروع به ریزش می کنند، کاملا طبیعی است و جای نگرانی نیست. اگر متوجه چیز غیرعادی شدید، می توانید نزد پزشک بروید و او را ببینید یا در مورد آن سؤالاتی از او بپرسید.

در واقع، برخی از محصولات ویتامینی که در دسترس شما هستند، به روند طبیعی مو کمک می کنند.

موهای کاشته شده زمان مناسبی برای سازگاری با بدن دارند و پس از آن مانند موهای طبیعی شروع به رشد می کنند. معمولاً موها بعد از 2 هفته شروع به رشد می کنند.



مراحل کاشت مو

کاشت مو با بی حسی موضعی شروع می شود، پس از بی حسی موضعی، ناحیه اهدا کننده با تیغ معمولی تراشیده می شود.

مرحله دوم استخراج فولیکول از پشت با استفاده از یک دستگاه میکروموتور مدرن است که فولیکول های مجاور را تحت تاثیر قرار نمی دهد.

پس از برداشتن، آن را در محلول نمکی به نام Icy Graft قرار می دهند تا بتوان آن را در نواحی جلویی و میانی کاشت و تغذیه کرد.

سپس پزشک رگ‌های خونی جدیدی را در ناحیه طاس باز می‌کند و فولیکول‌های مو را با استفاده از تکنیک خاصی پیوند می‌زند که تقریباً 120 پیوند در هر سانتی‌متر مربع انجام می‌دهد. این تکنیک یکی از فناوری های جدید در صنعت کاشت مو محسوب می شود.

این فرآیند 5 تا 6 ساعت طول خواهد کشید. بیمار هر دو ساعت یکبار استراحت می کند. پس از جراحی، داروهای لازم و دستورالعمل های همراه به شما داده می شود و ناحیه اهدا کننده پس از جراحی بسته می شود.

و با سایر روش ها و روش های کاشت مو مانند کاشت موی ارگانیک یا پیوند سلول های بنیادی بیشتر آشنا شوید


نحوه استفاده از مو

کاشت مو FUT

با روش FUT به جای برداشتن هر فولیکول مو و پیوند آن به محل جدید، نواری از پوست برداشته می شود.


کاشت مو FIT

روش FIT بهترین روش کاشت مو است. در این روش هر فولیکول مو به صورت جداگانه از ناحیه مورد نظر برداشته می شود و در جایی که برش ایجاد می شود قرار می گیرد. کاشت مو با زاویه ای انجام می شود که مسیر طبیعی رشد مو را طی می کند. موهایی که دوباره رشد می کنند بسیار قوی و سالم هستند.


مزایای کاشت مو

درد کمتر، فواید بیشتر

بر خلاف روش های قدیمی ترمیم مو، پس از عمل FUE درد کمی وجود دارد. ما در حین عمل با یک بی حس کننده طولانی اثر، پوست سر شما را بی حس می کنیم و اکثر بیماران ما گزارش می دهند که مسکن های بدون نسخه (OTC) مانند استامینوفن/تیلنول شب بعد از عمل کافی است. تقریباً همه بیماران پس از 24 ساعت هیچ دردی را گزارش نمی کنند. در صورتی که تایلنول کافی نباشد، گاهی اوقات دکتر زمانی نیا مقدار کمی داروی مسکن را برای کمک به شما تجویز می کند. او بر راحتی شما در حین و بعد از عمل تمرکز می کند.


مو ضخیم

FUE نتایج شگفت انگیزی را ارائه می دهد! آیا می دانستید که روش انحصاری ProHrowth Combination FUE HHR دارای نرخ بقای ایمپلنت 99٪ است؟ استاندارد FUE 90-95؟ آیا این است؟ این را با نرخ بقای 75 درصدی ترمیم مو با پیوند واحد فولیکولی (FUT) مقایسه کنید (که گاهی به آن تکنیک نواری نیز گفته می شود). FUE موهای پرپشت‌تر و پرپشت‌تری تولید می‌کند زیرا روش استخراج مستقیم باعث آسیب کمتری به فولیکول‌های مو در طول کشیدن و موهای سالم‌تر در طول ریکاوری می‌شود.


افزایش اعتماد به نفس

ریزش مو می تواند عواقب جدی و منفی بر اعتماد به نفس شما داشته باشد. در واقع، ریزش مو نه تنها می تواند اعتماد به نفس شما را تحت تاثیر قرار دهد، بلکه می تواند باعث اضطراب، افسردگی و سایر شرایط احساسی شود. ترمیم مو با استفاده از HHR ProHrowth Combination FUE می تواند اعتماد به نفس شما را تا حد زیادی افزایش دهد. و چون دکتر مگ از تاثیر عاطفی ریزش مو آگاه است، دکتر زمانی نیا قبل، حین و بعد از درمان از شما حمایت می کند. دکتر زمانی نیا این روش را انجام دادند و از روی تجربه صحبت می کنند.


یک حمله کوچک

FUT می تواند موها را دوباره رشد دهد، اما می تواند جای زخم قابل توجهی به جای بگذارد، به خصوص اگر موهای خود را کوتاه کرده باشید یا بخواهید آنها را کوتاه نگه دارید. در طی روش FUE، نواحی استخراج بسیار کوچک هستند (برابر با 1 میلی متر یا کمتر)، بنابراین هرگونه اسکار، در صورت وجود، غیر قابل توجه خواهد بود. برش ها خود به خود بسته می شوند و طی چند روز پس از جراحی بدون هیچ گونه جای زخم قابل توجهی بهبود می یابند!


بازیابی سریع

افزودن موهای NeoGraft از طریق FUE یک راه عالی برای بازسازی مو بدون هفته‌ها بهبودی است. شما می توانید فعالیت های عادی روزانه خود را در حدود یک تا دو روز از سر بگیرید. هیچ بخیه ای برای نگرانی ندارید و بانداژ موقت ظرف 24 تا 48 ساعت پس از عمل برداشته می شود. دستورالعمل‌های مراقبت و شستشوی ویژه‌ای وجود دارد که باید با بهبود پوست و رشد موهایتان دنبال کنید، اما این دستورالعمل‌ها سخت یا دشوار نیستند.


رجوع به مقاله: https://cliniczibayi.com/کاشت-مو/لیست-کلینیک-های-کاشت-مو-در-شیراز