آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

سه درب اتوماتیک پارکینگی بسیار مفید برای مشاغل کوچک


و در اماکن تجاری و اداری و هتلها درابعاد مختلف و غیر استاندارد با تردد بالا و بصورت نامحدود که خواهان بیشترین بازشو مفید می باشند می توان سیستم درب اتوماتیک شیشه موتور دانکر المان لابل LABEL را بصورت تلکسوپی با خیال راحت بکار برد. درب اتوماتیک لابل label مدل evolus 90 را میتوان بصورت تلسکوپی به لطف موتور پرقدرت دانکر المان مدل GR6355-100W اجرا کرد. بدین معنی که حدود 2 الی 3 ثانیه مانده به بسته شدن کامل، بازوها بصورت آرامتر حرکت کرده و لنگه ها بصورت نرم و بیصدا روی همدیگر قرار خواهد گرفت. تردد افراد در مراکز خرید، بانک ها با نصب درب اتوماتیک شیشه ای به راحتی بدون نیاز به باز و بستن درب توسط افراد امکان پذیر است. از مهم ترین ویژگی های این برند ایتالیایی این است که تمامی قطعات استفاده شده در محصولات داخل کارخانه فادینی تولید می شوند و این نکته باعث می شود تا بالاترین کیفیت و استانداردها در تولید این قطعات رعایت شود. شرکت صنایع الکترونیک سیماران از جمله شرکتهای معتبر در زمینه تولید انواع آیفون تصویری و انواع محصولات الکترونیکی است. جک کنترلی پروتکو تولید شرکت سیماران یک درب اتوماتیک با سابقه است. جک پارکینگ فرازS یکی از گروه های اصلی و پرفروش جک پارکینگ سیماران در نمایندگی نور می باشد.

چنانچه لت های درب از مسیر اصلی خود منحرف شده اند ، برق درب را قطع نموده و فوراً با تکنسین های تعمیراتی تماس حاصل کنید. مهمترین مزایایی که میتوانیم برای درب اتوماتیک لولایی نام ببریم: راحتی و آسایش برای افراد به خصوص افراد ناتوان و سالمند، حرکتی بی صدا و سریع و روان، مناسب برای فضاهایی که محدودیت عرض دارند، قابلیت نصب آنها بر روی هرگونه درب لولایی، تنظیم سرعت باز و بسته شدن آن به میزان تردد افراد و یا فصول سال میباشد.درب اتوماتیک لولایی برای انجام کار خود نیازی به هیچ تلاش و نیروی انسانی در هنگام باز کردن درب دستی نسبتاً سنگین ندارد این امر به دور از تلاش و تشدید کمک می کند. یعنی شما نیازی به قفل اضافی و یا سیستم های امنیتی دیگر ندارید تا از ورود عوامل مزاحم و دزدان به مکان خود جلوگیری کنید. همانطور که شاید تا به حال به این دربها برخورده باشید، دربهای اتوماتیک پارکینگی معمولا دارای ریموت کنترل هستند، تا شما بتوانید همانطور که در ماشین خود قرار دارید، به راحتی درب پارکینگ را باز و بسته کرده و داخل پارکینگ خود شوید. شما می توانید برای ثبت سفارش و مشاوره برای خرید انواع درب اتوماتیک شیشه ای و پارکینگی اینجا کلیک نمایید.


نیاز است که فضا برای حرکت پنل های کشویی به میزان کافی وجود داشته باشد دقت کنید که در طراحی این نوع درب اتوماتیک پارکینگی گاه از جنس شیشه سکوریت استفاده می شود که گزینه مناسبی برای بیمارستانها و سایر مراکز دولتی خواهد بود. زمانی آلارم AL03 روی صفحه نمایش مرکز کنترل نشان داده می شود که کسی در حال تلاش کردن درب با دست است. این آلارم زمانی نشان داده می شود که برق برد از باتری تامین می شود و دستگاه با باتری کار می کند. در صورت قطع برق برد و کار کردن دستگاه با باتری آلارم AL02 نشان داده می شود. در صورت مشاهده آلارم روی صفحه نمایش مرکز کنترل برد را تعویض کنید. در این مقاله به معرفی برخی از آلارم های خرابی روی صفحه نمایش مرکز کنترل و همچنین عیب یابی درب اتوماتیک شیشه ای و تعمیر آن می پردازیم و نحوه رفع آن را توضیح خواهیم داد. درب اتوماتیک پارکینگی


با رفع عامل آلارم به صورت اتوماتیک ریست انجام می شود. با مشاهده موارد بالا دستگاه را ریست کنید. فرمان ارسال شده به ورودی اضطراری شماره ۱ را قطع و دستگاه را ریست کنید. فرمان ارسال شده به ورودی اضطراری شماره ۲ را قطع و دستگاه را ریست کنید. برخی از اپراتورهای درب اتوماتیک شیشه ای مجهز به مدار فرمان هوشمند هستند. درب اتوماتیک شیشه ای مجهز به مدار فرمان هوشمند است که با نزدیک شدن اشخاص به درب به صورت اتوماتیک باز می شود. علت نشان دادن آلارم بسته نشدن قفل موتور است که برای رفع آلارم باید منوی surveillance را غیرفعال کنید. 1-فیوز پشت استابیلایزر نسوخته باشد.2-مطمئن شوید که سیم برق به درستی وصل شده است.3-استابیلایزر به درستی به برد متصل شده باشد.4-در صورت رفع نشدن آلارم، برد را تغییر دهید.5-در صورت رفع نشدن آلارم، استابیلایزر را تغییر دهید. 1-چشمی ها در راستای هم قرار گرفته باشند.2-از متصل بودن فوتوسل شماره ۱ مطمئن شوید.3-از درست عمل کردن یا نکردن فوتوسل مطمئن شوید. این کرکره ها در طیف وسیعی از رنگ ها قابل دسترسی هستند ، که متناسب با شما و تصویر شماست. به علت وجود تکنولوژی مادون قرمز در برخی از رادارهای مورد استفاده در اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای حتی با تابش نور مستقیم آفتاب و قرار گرفتن رادارها در نزدیکی لامپ مهتابی شاهد باز و بسته شدن درب به صورت خود به خود خواهید شد.  https://zibadoor.com/

مقایسه سرور HPE DL380 G10 و HPE DL380 G10 Plus

 

سرور DL380 G10 Plus از DL380 G10 قابلیت های بیشتری را دارد. برخی از تفاوت های مهم شامل افزایش تعداد و نوع پردازنده ها، افزایش تعداد رم قابل پشتیبانی، افزایش ظرفیت تخزین، پشتیبانی از تکنولوژی NVMe، و قابلیت ارتقاء به سرورهای ابری از طریق استفاده از فناوری HPE GreenLake است.

 به طور کلی، DL380 G10 Plus برای برنامه هایی که نیاز به پردازش و ذخیره سازی بالا دارند، پیشنهاد می شود. جهت خرید سرور اچ پی میتوانید به سایت رایان پژواک مراجعه نمایید و یا با شماره 021-41308000 تماس حاصل نمایید.



مشخصات فنی سرور HPE DL380 Gen10

سرور DL380 GEN10 یک سرور رک‌مونت با قابلیت‌ها ویژه برای بارهای کاری سنگین و محیط‌های مجازی‌سازی است. برخی از ویژگی‌های فنی آن شامل موارد زیر است:

  • پردازنده: پشتیبانی از پردازنده‌های Intel Xeon Scalable با تعداد هسته بین 8 تا 28 هسته و فرکانس پردازشی بین 2.1 تا 3.8 گیگاهرتز.
  • حافظه: پشتیبانی از تا 3 ترابایت حافظه RAM با استفاده از 24 شیار DIMM با سرعت 2666 مگاهرتز.
  • ذخیره‌سازی: پشتیبانی از تا 36 درایو SFF یا 20 درایو LFF با حداکثر ظرفیت تا 153 ترابایت با استفاده از درایوهای NVMe و SSD.
  • ارتباطات: دارای 4 پورت 1 گیگابیت Ethernet و 2 پورت 10 گیگابیت Ethernet، و یک پورت یک گیگابیت فیبر نوری. همچنین دارای پشتیبانی از تکنولوژی InfiniBand و Omni-Path Fabric برای شبکه‌های HPC است.
  • دیگر ویژگی‌ها: قابلیت هات-پلاگینگ، پشتیبانی از تکنولوژی iLO5 برای مدیریت سرور، پشتیبانی از تکنولوژی TPM 2.0 برای امنیت سخت‌افزاری، و پشتیبانی از تکنولوژی GPU و FPGA برای برنامه‌های کاربردی خاص.



مشخصات فنی سرور HPE DL380 Gen10 Plus

سرور DL380 Gen10 Plus از نسخه قبلی خود، یعنی DL380 Gen10، پشتیبانی بیشتری از فناوری‌های پردازشی و ذخیره‌سازی دارد. برخی از ویژگی‌های فنی آن عبارتند از:

  • پردازنده: پشتیبانی از پردازنده‌های Intel Xeon Scalable با تعداد هسته بین 8 تا 40 هسته و فرکانس پردازشی بین 2.1 تا 3.6 گیگاهرتز.
  • حافظه: پشتیبانی از تا 6 ترابایت حافظه RAM با استفاده از 48 شیار DIMM با سرعت 3200 مگاهرتز.
  • ذخیره‌سازی: پشتیبانی از تا 48 درایو SFF یا 24 درایو LFF با حداکثر ظرفیت تا 480 ترابایت با استفاده از درایوهای NVMe و SSD، همچنین پشتیبانی از تکنولوژی Optane Persistent Memory از این سرور پشتیبانی می‌کند.
  • ارتباطات: دارای 4 پورت 1 گیگابیت Ethernet و 4 پورت 10 گیگابیت Ethernet، و یک پورت یک گیگابیت فیبر نوری. همچنین دارای پشتیبانی از تکنولوژی InfiniBand و Omni-Path Fabric برای شبکه‌های HPC است.
  • دیگر ویژگی‌ها: پشتیبانی از تکنولوژی iLO5.1، تکنولوژی HPE Silicon Root of Trust برای امنیت سخت‌افزاری، و قابلیت ارتقاء به سرورهای ابری از طریق استفاده از فناوری HPE GreenLake. همچنین، این سرور با توجه به ویژگی‌های امنیتی و قابلیت‌های ذخیره‌سازی و پردازش، برای برنامه‌های کاربردی دیتاسنتر و هوش مصنوعی پیشنهاد می‌شود.

 

کارگاه مراقبت از پوست در بوشهر


پاکسازی پوست یکی از مهم ترین بخش های مراقبت از پوست و مراقبت از پوست است که پزشکان و متخصصان زیبایی هر روز آن را توصیه می کنند. در اصل پاکسازی پوست نوعی تکنیک و روشی اثبات شده برای درمان مشکلات پوستی است که هر فردی را به داشتن پوستی زیبا، سالم و تمیز سوق می دهد. اما بد نیست بدانید که مراقبت اولیه و صحیح از پوست بسیار مهم است و این نوع درمان را نباید در هیچ کلینیکی و بدون اطلاع رسانی انجام داد.

اگر بدون آموزش به خدمات مراقبت از پوست بپردازید، قطعاً پیامدهای منفی برای پوست مشتریان شما خواهد داشت و شهرت شما را به خطر می اندازد. بنابراین اگر ساکن بوشهر هستید و می خواهید در بهترین آموزش پاکسازی پوست در بوشهر برای پاکسازی پوست حرفه ای ثبت نام کنید، پیشنهاد می کنم از طریق لینک های موجود در سایت با من تماس بگیرید تا در این زمینه بیشتر شما را راهنمایی کنم. می توانید به سرعت وارد بازار کار شوید.

آموزشگاه پاکسازی پوست در بوشهر

مدرسه برنزه سازی در بوشهر

آموزش پاکسازی پوست در بوشهر شو
 دوره پاکسازی صورت در بوشهر


شستشوی صورت چیست؟

پاکسازی صورت یعنی پاکسازی سطح پوست از چربی اضافی و انواع آلودگی ها. با توجه به توضیحات داده شده می توان گفت راز داشتن پوستی سالم و جوان در مراقبت و نگهداری مداوم از آن نهفته است. می دانیم که پوست بدن انسان به دلایل متعددی مانند آلودگی هوا، رژیم غذایی ناسالم و استرس دائماً در معرض آسیب و آلودگی است. با گذشت زمان، این آلاینده ها به راحتی می توانند شادابی و شادابی پوست را کاهش دهند. بنابراین بهترین راه برای پیشگیری یا بهبود این نوع مشکل پوستی را می توان به دو صورت در نظر گرفت:

از بهترین کلینیک ها و مراکز رنگ چشم برای چشم و ابرو دیدن کنید.

در بهترین دوره پوست صورت در بوشهر شرکت کنید و آموزش های حرفه ای ببینید و سلامت کامل، شاداب و شفاف را به پوست خود هدیه دهید.

https://fatemehhabashi.com/skin-cleansing-courses-in-semnan/

هدف از پاکسازی پوست چیست؟

به آرامی سطح پوست را از تمام سلول های مرده پاک می کند

چربی اضافی و هر نوع آلودگی را از روی پوست پاک می کند

به افزایش خون رسانی، هیدراتاسیون پوست خشک و مواد مغذی مورد نیاز پوست کمک می کند

نکته: شفافیت و شادابی پوست صورت می تواند کمک زیادی به حفظ زیبایی و اعتماد به نفس فرد کند. بنابراین مراقبت و نگهداری آن باید در یک بازه زمانی مورد توجه قرار گیرد تا کاملا تمیز شود. البته به یاد داشته باشید که این نوع درمان ها باید با دقت انجام شود تا آسیبی به پوست وارد نشود. پس اگر می خواهید تمیز کردن پوست را به صورت حرفه ای یاد بگیرید و از توضیحات و نکات آن برای مدت طولانی بهره مند شوید، پیشنهاد می کنم برای ثبت نام و شرکت در بهترین آموزش پاکسازی صورت در بوشهر با من تماس بگیرید.


سطح پاکسازی پوست

صورت خود را با صابون حرفه ای بشویید و تمیز کنید

سلول های مرده سطح پوست را پاکسازی و از بین می برد

ماساژ صورت برای بهبود و افزایش گردش خون

استفاده از کرم های مرطوب کننده و ماسک های پوستی مناسب برای پوست های صاف و براق

فواید تمیز کردن پوست

روند پیری پوست را کاهش می دهد

پوست صورت را کاملا تمیز می کند.

دانه های سر سیاه و سر سفید را از بین ببرید

به لیفت و سفت شدن بافت های پوست صورت کمک می کند.

به جوانسازی، لایه برداری و رفع چین و چروک کمک می کند

تیرگی و کدورت پوست (ناشی از نور خورشید و مواد آرایشی) تا حد امکان برطرف می شود.

هنگام پاکسازی از ماسک صورت استفاده می کنند که پوست را نرم، براق و صاف می کند.

مرطوب کننده و تغذیه کننده پوست خشک از چین و چروک و پیری زودرس جلوگیری می کند.

پاکسازی پوست و مراقبت از صورت فواید بسیاری دارد که در این قسمت به مهمترین آنها اشاره شد. اگر می خواهید در مورد فواید پاکسازی بیشتر بدانید و اطلاعات کاربردی بیشتری در این زمینه کسب کنید، توصیه می کنم در جامع ترین دوره پاکسازی صورت بوشهر شرکت کنید.


آیا پاکسازی صورت عوارضی دارد؟

پاکسازی پوست در کلینیک ها و مراکز شناخته شده توسط متخصصین این حوزه هیچ گونه عارضه ای برای پوست ندارد. در غیر این صورت می تواند باعث تحریک، قرمزی، حساسیت، عفونت و غیره روی پوست شما شود. اثری برگشت ناپذیر بر جای می گذارد. پس بهتر است به بهترین مراکز لایه برداری مراجعه کنید یا در دوره مراقبت از پوست صورت در بوشهر شرکت کنید و با کمک توضیحات دوره، پوستی صاف و درخشان داشته باشید.


آیا بعد از اتمام آموزش پاکسازی پوست در بوشهر امکان پاکسازی پوست وجود دارد؟

بله، با شرکت در کامل ترین دوره پاکسازی پوست بوشهر، حداقل هر سه ماه یکبار می توانید پوست خود و دیگران را به صورت حرفه ای و به درستی تمیز کنید.

در نظر داشته باشید که در هیچ دوره ای شرکت نکنید. این به این دلیل است که پوست بسیار حساس است و نباید هیچ تمرین یا تکنیکی روی آن اجرا شود زیرا می تواند اثرات منفی و ناخوشایندی داشته باشد که هیچ کس نمی خواهد. برای ثبت نام در پیشرفته ترین آموزشگاه پاکسازی پوست در بوشهر با من تماس بگیرید تا بیشتر شما را برای عضویت در دوره پاکسازی پوست در بوشهر راهنمایی کنم.



بعد از اتمام دوره صورت در بوشهر چه کارهایی می توان انجام داد؟

پس از گذراندن دوره در بهترین آموزش پاکسازی صورت در بوشهر می توانید با ساپورت یک متخصص صورت انجام دهید و طبق دستورات داده شده پوست خود و اطرافیان خود را پاکسازی کنید.

پس از گذراندن دوره در بهترین آموزشگاه پاکسازی صورت در بوشهر می توانید با بهترین مراکز پاکسازی در بوشهر شریک شوید و درآمد کسب کنید.

12 ماه پنجره وین تک 2023 است


گروه بین المللی توسعه تجارت سیندژ ایرانیان ، دارای چند زیر مجموعه و برندهای مختلف است.شرکت زرین بنا پارسیان ، یکی از زیرمچموعه های این گروه صنعتی است که از سال 1383 اقدام به تولید پروفیل های در و پنجره دوجداره نموده است. محصولات این شرکت در ایران با نام سیندژ شناخته می شوند ، دفتر مرکزی سیندژ در تهران و کارخانه سیندژ در سنندج واقع شده است ، با ظرفیت اسمی تولید 9.000 تن در سال. شرکت ویستابست دارای 13 خط تولید پروفیل های uPVC با ظرفیت سالانه 18.000 تن می باشد. یکی از اصلی ترین مواد اولیه جهت ساخت پنجره دوجداره می باشد و نکته مهم در این است که تولید کننده پنجره دوجداره نقش بسیار مهمی در این بین دارد و ممکن است یک تولید کننده پروفیل upvc ویستابست را طوری در تولید پنجره دوجداره استفاده کند و پنجره را طوری تولید کند که اصلا پنجره خوب و عایق و استانداردی نباشد و یا بالعکس، ممکن است یک تولید کننده با پروفیل وینتک پنجره دوجداره استانداردی تولید کند که تمام خواسته های ما را از یک پنجره دوجداره برآورده سازد. ممکن است شیشه نشکن را از جنس شیشه سکوریت بسازند.


شما می توانید برای خرید پنجره وین تک از این نمایندگی اقدام به سفارش داشته باشید تا در اسرع وقت و با بالاترین کیفیت ممکن پنجره های مدنظر خود را تحویل بگیرید. به همین دلیل در یراق آلات درب و پنجره و همچنین دستگیره ها بیش از شرایط دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. که سال ها محصولات با کیفیتی وارد بازار کرده است. امروزه برای کاهش هزینه های انرژی و استفاده بهینه از انرژی، فناوری های نوینی وارد صنعت ساختمان شده است. پس باید به خاطر داشته باشید که همیشه هزینه و قیمت نهایی را بصورت پیش فاکتوری که نرم افزارهای مخصوص با درنظر گرفتن تمام جزییات تحویل میدهند را تقاضا کنید . برای تهیه آلیاژ در شروع کار، آلومینیوم را ذوب کرده سپس فلز مس خالص را داخل مذاب انداخته و درجه حرارت را بالا برده تا اینکه مس در داخل آلومینیوم حل شود و بقیه موارد به آن اضافه می شود. در هنگام تولید آلیاژ زاماک، ابتدا مذاب آلومینیوم را تهیه کرده و سپس تکه های مس خالص را درون مذاب می اندازند. سپس شمش آمیژان Al-cu را که منجمد شده بود، درون بوته مذاب روی می اندازند. برای انتخاب مناسب باید به برند پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی و کارخانه سازنده آن توجه کنید و علاوه بر آن، چگونگی آماده سازی محل نصب و قاب پنجره UPVC را در نظر بگیرید تا فریم ها و قاب ها دقیق و مناسب قرار بگیرند. https://upvcmaster.com/تعویض-پنجره-قدیمی/


پروفیل های 5 محفظه ای با عرض 70 میلیمتر تولید می شوند و دیواره های داخلی این پروفیل ها نیز 3 میلیمتر ضخامت دارد ، داشتن 5 محفظه باعث می شود ، تاثیر بیشتری در جلوگیری از اتلاف انرژی داشته باشد و همچنین استحکام بیشتری هم دارند ، بنابراین در ساختمانهای بلند مرتبه بازدهی بیشتری خواهند داشت. محصولات ویستابست عبارت اند از ، پروفیل 3 محفظه ای ، پروفیل 5 محفظه ای ، پروفیل های کشویی ، پروفیل بازسازی ، مولیون استاتیک ، لمینت ، قطعات جانبی و پروفیل های مخصوص بازسازی. سطح مقطع پروفیلهای این شرکت نسبت به کارخانه وینتک کمتر است اما هافمن محصولات جانبی بیشتری مثل لوله پروفیل تولید میکند. پروفیل های یو پی وی سی هافمن دارای ضمانتنامه 25 ساله از طرف این شرکت می باشند. پروفیل وینتک در انوع لولایی و کشویی و با رنگ ها و طرح های مختلف تولید می شود. در هنگام تعویض شیشه ها و لنگه های پنجره ها حذف شده و فریمی که در اطراف پنجره می باشد و در داخل دیوار فرو رفته است می ماند و پنجره جدید در آن فریم قرار گرفته و نصب می شود. در ادامه به بررسی ویژگی ها و خصوصیات برتر پنجره آلومینیومی به خصوص شیشه گیوتینی می پردازیم.

https://upvcmaster.com/پنجره-دوجداره-upvc-در-کرج/

تغذیه گذاری و تعیین جهت انجماد برای تولید زاماک معمولا به سهولت و سادگی انجام می شود. آیا تعویض بدون تخریب انجام می شود؟ این محصول نقش مهمی در زمینه رگلاژ نیز ایفا می کند و باید زاماک موجود درست تنظیم شود تا رگلاژ درب و پنجره دوجداره بدون مشکل انجام گیرد. نقش زاماک در درب و پنجره دوجداره به این صورت است که یراقی که تحت عنوان زاماک در درب و پنجره دوجداره به استفاده می شود، برای قفل شدن و چسبیدن کامل لنگه به فریم به کار برده می شود. در سالهای اخیر به دلایل مختلفی مانند رشد جمعیت شهرنشین، حوادث طبیعی و… یکی از بیشترین استفاده در طراحی نئوکلاسیک، چوب طبیعی است. یکی از گزینههای خانه تکانی و نظافت، تمیز کردن پنجرههاست. از آنجاییکه با جدا کردن قسمتهای مختلف پارتیشن، برخلاف دیوارها، در تابش نور مجموعه تاثیری حاصل نمیشود، استفاده از این دیوایدرها بهطور روزافزون افزایش یافته است.  قیمت پنجره هافمن


انواع فشار سنج


فشارسنج های مکانیکی که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از لوله بوردون، عنصر کپسول و دیافراگم. این نوع فشارسنج ها دارای اشکال مختلف، دقت اندازه گیری متفاوت و کاربردهای منحصر به فردی هستند.

انواع فشارسنج ها در مکان های زیادی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و کاربردهای متفاوتی دارند. هنگام انتخاب یک فشارسنج، باید به ویژگی های منحصر به فرد آن و سازگاری آن با تنظیمات برنامه ریزی شده خود توجه کنید. موارد دیگری که در هنگام خرید گیج باید در نظر گرفت، درجه بندی فشار دستگاه، نوع فشار و دقت مورد نیاز است.


تکنیک اندازه گیری فشار سنج

یک گیج فشار با قابلیت خواندن تا 10 بار و کلاس دقت 3 می تواند انحراف 3% یعنی 0.03 فشار واقعی داشته باشد. هر چه انحراف فشار بیشتر لازم باشد، یعنی دقت و حساسیت اندازه گیری فشار برای شما در برنامه مورد نظر مهم باشد، انحراف گیج فشار کمتری می خواهید به دست آورید.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید سازگاری با محیط است. ایمنی و دوام و همچنین تجهیزات لازم برای عملکرد صحیح از نکات مهم در هنگام خرید گیج فشار می باشد. روش های مختلفی برای اندازه گیری فشار خون وجود دارد، اما رایج ترین آنها استفاده از مانومتر اندرویدی یا مکانیکی است. این روش علاوه بر کاربردی بودن، به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد و در طول چند دهه پیشرفت های چشمگیری داشته است.

یک مانومتر مکانیکی از یک ماده فلزی حساس به فشار برای اندازه گیری میزان فشار استفاده می کند. این نوار فلزی می تواند به هر شکلی باشد، اما عملکرد آن خم شدن زمانی است که اختلاف فشار را تشخیص دهد. هنگامی که ماده کرنش سنج خاصیت ارتجاعی نشان می دهد، تغییر شکل داده و حرکت آن ثبت می شود. این تغییر به صورت چرخشی در نشانگر تغییر فشار گیج فشار نشان داده می شود. امروزه سه نوع اصلی فشار سنج الکترونیکی/مکانیکی مورد استفاده قرار می گیرد.


شرح دو کرنش سنج مکانیکی

دستگاه های اندازه گیری فشار مکانیکی که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند لوله های بوردون، عناصر کپسولی و دیافراگم ها هستند. این نوع فشار سنج ها دارای طراحی های مختلف، دقت اندازه گیری متفاوت و کاربردهای ویژه هستند. در زیر به بررسی دو مورد از آنها می پردازیم.


گیج فشار دیافراگم مکانیکی ABB

فشارسنج های دیافراگمی ABB از حرکت یک غشای انعطاف پذیر بین دو محیط برای اندازه گیری فشار استفاده می کنند. دیافراگم گیج فشار ABB می تواند فلزی یا سرامیکی باشد. این دیافراگم بین دو اتمسفر یا خلاء بسته فشار مطلق است. با افزایش فشار، دیافراگم گیج فشار ABB خم می شود و این جابجایی باعث می شود که سوزن گیج روی صفحه گیج فشار سنج جابجا شود.

گیج های فشار دیافراگمی ABB اغلب برای سیالات خورنده و فشار بالا استفاده می شود. محدوده اندازه گیری بین 0-25 mbar و 0-25 bar است، کلاس دقت 0.6-2.5 است.



وزن کپسول را برای اندازه گیری قرار دهید

مانومترهای کپسولی مانند مانومتر کپسولی ویکا برای اندازه گیری فشار هوا و گازهای خشک در فشارهای معمولی پایین ساخته می شوند. این دستگاه اندازه گیری دارای دو غشای دایره ای است که لبه های بیرونی آن به یکدیگر متصل شده اند، بین آنها یک دیافراگم با سوراخی در وسط قرار دارد که اجازه ورود به محیط مایع را می دهد. برای اطلاعات بیشتر به این سایت مراجعه کنید.

هنگامی که بین دو محیط داخلی و خارجی سیال اختلاف فشار وجود دارد، حجم محفظه فشار تغییر می کند و منبسط یا منقبض می شود و باعث تغییر مکان می شود و امکان اندازه گیری تغییر فشار را فراهم می کند.



گیج های فشار کپسولی ویکا در سیستم های بادی فشار پایین، پمپ های خلاء، دریچه های تنفسی، نظارت بر فشار بیش از حد و فیلترها استفاده می شود. مقادیر فشار را از 0 تا 1 میلی‌بار تا 0 تا 600 میلی‌بار اندازه‌گیری می‌کند. گیج های فشار کپسولی ویکا دارای کلاس دقت 0.1-2.5 می باشد.


مانومتر Vega

VEGA یک رهبر جهانی در سنسورهای ابزار دقیق فرآیند است که متخصص در فناوری اندازه‌گیری فشار و اندازه‌گیری سطح (سوئیچینگ) مناسب برای طیف گسترده‌ای از کاربردهای جهانی است. برای بیش از 50 سال، VEGA راه حل ها و ابزارهای اندازه گیری فرآیند مانند فشار سنج Vega را برای صنایع شیمیایی، دارویی، غذا و نوشیدنی، کاغذ، معدن، آب، نیرو و صنایع نفت/گاز ارائه کرده است.

گیج های فشار VEGA مانند مانومتر Vega داده های اندازه گیری سطح، حجم، چگالی و چگالی دقیق را برای گازها، بخارات و مایعات ارائه می دهند. گیج های فشار Vega با استفاده از سلول های اندازه گیری خازنی سرامیکی CERTEC و سلول های اندازه گیری METEC، قرائت های دقیق و قابل اعتماد و پیشرفته ای را برای صنایع فرآیندی و مناطق خطرناک ارائه می دهند.


سنسور ابزار دقیق Vega

برای اندازه گیری قابل اعتماد فرآیند، محصولات سطح و فشار VEGA را می توان به سنسورهای سطح و فشار (از جمله مانومتر Vega) تقسیم کرد. اندازه گیری های دقیق با فناوری های VEGA زیر برای برآوردن نیازهای خاص هر برنامه ارائه می شود:

• رادار امواج اولتراسونیک،

• امواج هدایت شونده،

• m،

• رادار،

• هیدرواستاتیک روشن

• انواع چنگال تنظیم.

فشار سنج ifm

گیج فشار ifm PI2789 با سطح حفاظت IP67 / IP68 / IP69K دارای طراحی بهداشتی و روکش جلویی با سلول اندازه گیری سرامیکی با خلوص بالا و مقاومت در برابر دمای بالا است. این واحد دارای دو خروجی سوئیچینگ قابل برنامه ریزی یا یک خروجی مقایسه کننده است.


http://www.aftabir.com/reportages/view/4436/%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%DA%AF%DB%8C%D8%AC-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1ویژگی ها و مزایای گیج های IFM

• اتصال IO در صورت فشار دادن

• نقاط مستقل را تنظیم و تنظیم مجدد کنید

• تجسم حالت سوئیچینگ از طریق LED به وضوح قابل مشاهده است

• زمان کاهش سیگنال، تاخیر خروجی و تاخیر خاموش شدن

• اگر فشار سنج از بارهای سنگین محافظت شده باشد

• عنصر اندازه گیری سرامیکی بسیار پایدار که می تواند فشار بیش از حد را تحمل کند

• رانش یا رانش کم صفر به دلیل افزایش سن، فشار بیش از حد یا دما