آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

بهترین راه برای پاک کردن چسب Dip Glue 123 از چرم، لباس و لوازم جانبی


همه ما گاهی اوقات وقتی فرافکنی می کنیم به هم می ریزیم. هنگام کار با چسب 123 یا اپوکسی، ریختن و ریزش می تواند باعث ایجاد باقی مانده های ناخواسته شود. با این حال، 1، 2، و 3 را می توان با استفاده از چسب های قوی که معمولا در کارگاه یا خانه یافت می شود، حذف کرد.

هرچقدر هم در چسب دقت و حرفه ای داشته باشید، مخصوصا چسب های یک دو سه، احتمال نشتی و افتادن چسب وجود دارد. به همین منظور در این قسمت از نکات خانگی به ارائه تکنیک های آموزشی از فلز، پلاستیک، شیشه، پارچه، بتن و ... می پردازیم. برای پاک کردن چسب با کارمادیو همراه باشید.

123 روش حذف چسب از سطوح مختلف

چگونه چسب یک-دو-سه را از فلزات پاک کنیم؟

فولاد حذف چسب از آلومینیوم یا سایر فلزات معمولی نیاز به دقت دارد. در اینجا چند نکته ساده برای پاک کردن چسب از فلزات وجود دارد. همیشه با تمیز کردن هرگونه کثیفی یا باقی مانده از ناحیه با آب و پارچه شروع کنید. همه روش ها روی سطوح تمیز بهترین کار را دارند.

یک پارچه تمیز یا پد پنبه ای را به استون خالص آغشته کنید. اگر استون خالص در دست ندارید، لاک را پاک کنید. پارچه یا پنبه را فشار دهید تا چسب ذوب شود و کاملا جدا شود.

ابتدا چسب را با یک پاک کننده خانگی نرم کنید، سپس سعی کنید آن را با چاقو یا تیغ پاک کنید. با این روش مراقب خراشیدگی و سایش فلز باشید.

می توانید استون را با الکل ضعیف یا پراکسید هیدروژن جایگزین کنید. با یک پارچه یا پنبه کهنه، چسب را حل کنید و سپس بردارید.

همچنین می توانید روی حوله مقداری روغن بریزید و چسب را جلا دهید تا چسب آن پاک شود.

چگونه چسب یک-دو-سه را از فلز رنگ شده جدا کنیم؟

برداشتن چسب از فلز رنگ شده از همین فرآیند پیروی می کند اما به راه حل قوی تری نیاز دارد.

دوباره با یک سطح تمیز شروع کنید. سپس محل را با روان کننده اسپری کنید و اجازه دهید تا چسبیده شود، سپس چسب اضافی را از روی نواحی پاک کنید.

با استفاده از کارت پلاستیکی، کاردک، چسب را کاملا جدا کرده و با ضربه های ملایم فشار زیادی وارد کنید. برای برخی از سطوح، به عنوان مثال بدنه خودرو، ممکن است استفاده از موم ضروری باشد.

چگونه چسب 123 را از روی سطح پلاستیکی پاک کنیم؟

برداشتن چسب از سطوح یا ظروف پلاستیکی متفاوت است. در صورت امکان، یک مکان ناآشنا را امتحان کنید تا ببینید چگونه کار می کند، انواع مختلف پلاستیک. مراقب باشید و دستورالعمل محصول را بخوانید.

سپس سعی کنید از مرطوب کننده یا روغن گیاهی استفاده کنید، از یک پارچه مرطوب استفاده کنید، چسب را کمی خیس کنید و سپس با پارچه تمیز کنید. سرکه همچنین می تواند چسب را از پلاستیک پاک کند. محل را به سرکه سفید آغشته کنید، سپس چسب را با کارت اعتباری یا چاقوی بتونه بردارید.

چگونه چسب را از 123 لباس و پارچه پاک کنیم؟

برای از بین بردن لکه های چسب سرسخت، ابتدا پارچه را یک یا دو یا سه بار به آرامی خراش دهید. مراقب باشید که پارچه آسیب نبیند یا پاره نشود. پارچه را یک شب در آب سرد خیس کنید.

پس از خیساندن، کمی مایع شوینده روی پارچه چسبناک بریزید و با مسواک نرم ماساژ دهید. پارچه را به طور طبیعی در آب گرم بشویید. اگر چسب جدا نشد، این کار را با استون و پشم پنبه انجام دهید. مراقب لباس های ظریف باشید زیرا استون می تواند باعث تغییر رنگ شود. پارچه را دوباره با آب گرم بشویید.

چگونه چسب یک-دو-سه را از روی پوست پاک کنیم؟

برداشتن چسب از چرم یا مواد مشابه مانند کفش های جیر به کمی دقت نیاز دارد.

چسب را به آرامی با کاردک خراش دهید تا چسب اضافی بدون آسیب به پوست پاک شود. کف صابون را با استفاده از یک اسفنج تمیز روی چسب بمالید و در صورت لزوم با استفاده از یک حوله تمیز و خشک این کار را تکرار کنید.

اگر باز هم چسب بیرون نیامد، روش استون را امتحان کنید. یک گلوله پنبه ای را به لاک پاک کننده ناخن بر پایه استون آغشته کنید و مراقب باشید که آن را لکه نگیرید. اجازه دهید چسب بیرون بیاید و سپس آن را با یک پارچه تمیز کنید.

چگونه چسب 123 را از روی سطوح چوبی پاک کنیم؟

چسب جهانی یک پیوند قوی و ضد آب با سیمان ایجاد می کند.

با چاقو شروع کنید تا چسب سفت شده را بردارید. آب جوش می تواند چسب را نرم کند. ابتدا آن را با آب گرم امتحان کنید و سپس آن را بشویید. برای از بین بردن چسب های سرسخت، سعی کنید مقدار کمی آمونیاک را با مواد شوینده مخلوط کنید.

چگونه چسب یک-دو-سه را از روی زمین و جا لامپ پاک کنیم؟

ترکیبی از روش های دستی و شیمیایی را برای پاک کردن چسب از سطوح شیشه ای امتحان کنید. ژل نفتی، پاک کننده لاک ناخن، سرکه یا روغن (یا یک ماده روغنی مانند سس مایونز یا مارگارین) را روی آن ناحیه بمالید و از یک پد استفاده کنید تا چسب را کاملا و به آرامی پاک کنید.

روش دیگر برای پاک کردن چسب از روی شیشه، تغییر دما است. محل را با آب گرم خیس کنید و چسب را پاک کنید. خیساندن لیوان در آب داغ و صابون در طول شب می تواند به شل شدن چسب کمک کند. اگر جواب نداد، استون یا الکل را امتحان کنید. برای جلوگیری از آسیب رساندن به شیشه، ابتدا آن را روی قسمت کوچکی تست کنید.

چگونه چسب را از سطوح مختلف پاک کنیم؟

برای از بین بردن لکه می توانید از آب لیمو یا الکل استفاده کنید. آب لیمو یا الکل مالیدن روی پارچه یا سطح چسب بریزید و با مسواک بشویید تا چسب از بین برود. این روش برای پوست های حساس مناسب است.

چگونه چسب 123 را از دست بشوییم؟

ابتدا یک قطره چسب را با دست از روی پوست جدا کنید. برای این کار باید بگذارید چسب روی پوست خشک شود. سپس از ناخن های خود برای جدا کردن پوست استفاده کنید. در صورت احساس درد از روش های زیر استفاده کنید:

چسب را با آب و صابون از روی پوست پاک کنید

Carmadio می گوید که می توان از آب گرم و صابون برای پاک کردن چسب استفاده کرد زیرا جذب آن را کاهش می دهد. آب جوش را در ظرفی بریزید و 1 قاشق غذاخوری پودر صابون به آن اضافه کنید.

با دست پوشیده شده چسب را به مدت 30-60 ثانیه در آن قرار دهید.برای تمیزی بیشتر می توانید آب لیمو را به محلول اضافه کنید. بعد از حدود دو دقیقه می توان چسب را به آرامی از روی پوست جدا کرد.

چسب را با لاک پاک کن (استون) از روی چرم جدا کنید.

روی چسب استون بریزید تا چسب نرم شود. استون سیانواکریلات، ماده اصلی چسب One Two Three را حل می کند.

سپس پوست خود را با آب و صابون بشویید. آستون را با یک پد پنبه ای یا دستمال کاغذی روی پوست قرار ندهید زیرا باعث ایجاد حساسیت پوستی می شود.

چسب را با کره از روی پوست پاک کنید. سبک زندگی

مقداری روغن به چسب بزنید و روغن را به تمام چرم بمالید تا چسب از روی چرم پاک شود. می توانید به جای کره از روغن زیتون هم استفاده کنید، این روش برای پوست های حساس نیز مناسب است.

چسب را با نمک از روی پوست پاک کنید

2 قاشق چایخوری نمک را با کمی آب مخلوط کنید و خمیر به دست آمده را روی چسب قرار دهید. سپس به مدت 2 دقیقه روی پوست ماساژ دهید و بشویید. خاصیت سایشی این خمیر باعث از بین رفتن چسب می شود.

پاک کردن چسب 123 از روی پوست با خمیر دندان

کمی خمیر دندان را روی پوست خود در جایی که چسب گذاشته شده بمالید و ماساژ دهید. سپس چسب را با اسفنج، مسواک یا پارچه به مدت چند دقیقه بمالید. به دلیل وجود مواد ساینده، چسب می تواند از خمیر دندان جدا شود.

قالب وردپرس چیست؟


قالب وردپرس ظاهر و احساس وب سایت شما را نشان می دهد. با استفاده از قالب وردپرس می توانید طراحی و ظاهر وب سایت خود و همچنین نحوه چیدمان عناصر مختلف در صفحات وب سایت خود را تغییر دهید. هنگام شروع کار با وردپرس، مهم است که بدانیم موضوع وردپرس چیست و چگونه اجزای آن با هم کار می کنند.

تغییر قالب ظاهر سمت کاربر یا جلویی سایت شما را تغییر می دهد. قسمت جلویی در واقع بخشی از وب سایت شما است که کاربران می بینند، به عبارت دیگر شما می توانید با تغییر قالب سایت وردپرس، آنچه را که بازدیدکنندگان وب سایت خود در وب سایت خود می بینند تغییر دهید.

نکته بسیار جالب در مورد قالب های وردپرس این است که مخزن قالب وردپرس هزاران قالب رایگان وردپرس را ارائه می دهد که می توانید از آنها برای طراحی سایت خود به صورت رایگان استفاده کنید، اگرچه بسیاری از وب مسترها تم ها را ترجیح می دهند. سایت شما.

قالب وردپرس چیست - مدیر وب سایت وردپرس

البته قالب های غیررایگان وردپرس دارای امکانات پیشرفته تری نسبت به قالب های رایگان هستند و علاوه بر آن می توانید از آنها پشتیبانی حرفه ای دریافت کنید. علاوه بر این، بسیاری از سایت های حرفه ای وردپرس دارای قالب های کاملا قابل شخصی سازی هستند که برای نیاز کاربران سایت مورد نظر طراحی شده اند.

قالب وردپرس چه کاری انجام می دهد؟

قالب های وردپرس وظیفه جمع آوری مطالب و داده های ذخیره شده در وردپرس و نمایش آن در مرورگر کاربر را بر عهده دارند. هنگامی که یک قالب وردپرس ایجاد می کنید، تصمیم می گیرید که محتوای وب سایت شما چگونه به نظر برسد و چگونه نمایش داده شود.

هنگامی که یک قالب وردپرس ایجاد می کنید، می توانید از بسیاری از ویژگی های موجود در وردپرس برای بهبود ظاهر وب سایت خود استفاده کنید. مثلا:

قالب شما می تواند تعداد صفحات نامحدودی داشته باشد و البته طرح و ظاهر هر صفحه می تواند کاملاً متفاوت از سایرین باشد. شما می توانید انواع صفحه، ایستا و پویا یا واکنش گرا داشته باشید و می توانید از هر سطر یا ستونی برای طرح بندی صفحه خود استفاده کنید.

قالب وردپرس برای سایت شما می تواند در هر جایی که بخواهید نمایش داده شود

قالب وردپرس وب سایت شما می تواند به طور کامل نحوه نمایش محتوای هر صفحه را برای هر دستگاه و نحوه واکنش هر صفحه در دستگاه های مختلف را مشخص کند.

قالب وردپرس شما را می توان به راحتی برای تایپوگرافی های مختلف سفارشی کرد (از فونت های مختلف و تنظیمات مختلف برای آنها استفاده کنید) و به راحتی می توانید از طرح های مختلف برای هر جزء و عنصر هر صفحه سایت خود استفاده کنید. کدهای CSS

شما به راحتی می توانید عناصر طراحی اضافی مانند عکس، صدا و ویدئو را در هر جایی که در قالب خود می خواهید و به راحتی ممکن به صفحات خود اضافه کنید.

قالب های وردپرس به طرز شگفت انگیزی قدرتمند هستند و در واقع، هر چیزی را که بتوانید تصور کنید، می توانید با آنها و به آسانی هرچه بیشتر پیاده سازی کنید. باید به یاد داشته باشید که در هر پروژه طراحی وب، طراحی قالب برای یک سایت بسیار بیشتر از صفحه بندی ظاهری و رنگ آن است. در واقع یک قالب خوب علاوه بر ظاهر خوب باید تا حد امکان به صاحبان سایت در ارائه امکاناتی مانند افزایش سرعت مطالب سایت کمک کند. در واقع قالب های وردپرس یکی از بهترین گزینه ها برای این کار هستند.

قالب های وردپرس چیست؟

اگر بخواهیم خیلی ساده به آن نگاه کنیم، قالب های وردپرس مجموعه ای از فایل های مختلف هستند که با قرار گرفتن در کنار هم می توانند دقیقا همان چیزی را که در صفحه می بینید ایجاد کنند. آنها همچنین با یکدیگر همکاری می کنند تا تمام رفتارهای سایت را به صورت کاملاً سازمان یافته مدیریت کنند.

فایل های مورد نیاز برای ایجاد قالب وردپرس ژاکت

برای ساخت قالب وردپرس، حداقل به دو فایل اصلی نیاز دارید. در واقع تمام قالب های وردپرس نیاز به ایجاد این دو فایل دارند و اگر وجود نداشته باشند، قالب وردپرس کار نخواهد کرد. این دو فایل:

فایل index.php: این فایل اصلی قالب وردپرس است

فایل style.css: این فایل سبک اصلی قالب وردپرس شما است.

بسیاری از فایل های دیگر نیز در قالب های وردپرس موجود است (البته فایل های ضروری محسوب نمی شوند، بلکه برای ساخت قالب های حرفه ای استفاده می شوند). این فایل با فرمت وردپرس شامل فایل های زیر می باشد:

فایل های PHP – از جمله انواع فایل های قالب

فایل ترجمه یا فایل ترجمه یا فایل محلی سازی

داده های CSS

نوع فایل تصویری

فایل جاوا اسکریپت

فایل‌های متنی معمولاً با توضیحات مجوز یا دستورالعمل‌هایی مانند readme.txt یا فایل‌های log (یا فایل‌های Changelog) مرتبط هستند.

تفاوت بین قالب وردپرس و افزونه وردپرس چیست؟

می توان گفت که این رایج ترین سوالی است که همه هنگام شروع کار با وردپرس می پرسند. در بسیاری از موارد، قالب‌ها و افزونه‌های وردپرس برای انجام عملکردهای وب‌سایت و کار با هم به صورت کاملاً یکپارچه با یکدیگر همکاری می‌کنند. اما بسیار مهم است که تفاوت بین آنها را بدانید و درک کنید. در واقع، تقریباً استاندارد (یا بهترین روش) است که بگوییم:

قالب  افزونه وردپرس وظیفه کنترل و مدیریت نحوه نمایش محتوا در سایت وردپرس را بر عهده دارد.

در حالی که یک افزونه وردپرس وظیفه کنترل و مدیریت رفتار و ویژگی های یک وب سایت وردپرس را بر عهده دارد

البته لازم به ذکر است که در بسیاری از موارد ممکن است این تعاریف با هم تداخل داشته باشند، اما به طور کلی می توان هر دو تعریف فوق را از تفاوت های تم وردپرس و افزونه های وردپرس در نظر گرفت.

به عنوان بهترین روش، معمولاً قالب ها نباید ویژگی های حیاتی را به وب سایت اضافه کنند. این باعث می شود که کاربر وقتی می خواهد قالب را اصلاح کند بسیاری از ویژگی های موجود در سایت را از دست بدهد. در واقع پلاگین هایی وارد وردپرس شده اند که تغییر ظاهر وب سایت کاملاً جدا از عملکرد و رفتار وب سایت است تا کاربر با خیال راحت ظاهر وب سایت خود را بدون نگرانی از از دست دادن عملکرد سایت تغییر دهد. سایت.خودت باش

یک مثال رایج در این زمینه ایجاد یک بخش در قالبی مانند کامپوزیت است. زمانی که یک پوسته در قالب خود گروهی ایجاد می کند، اگر کاربر تصمیم بگیرد تم خود را به تم جدید تغییر دهد، تمام اطلاعات آن قسمت پس از تغییر در اختیار کاربر قرار می گیرد، مگر اینکه قالب جدید گزینه ادغام داشته باشد. هیچ الگوی وجود نخواهد داشت.


5 سایت ویژه خرید عینک آفتابی اصل را به شما معرفی می کنیم


عینک آفتابی به محافظت از چشمان شما در برابر اشعه UV خورشید کمک می کند. این اشعه ها می توانند به چشم ها آسیب بزنند و به سرعت منجر به بیماری های چشمی مانند آب مروارید و دژنراسیون ماکولا شوند. استفاده از عینک آفتابی با فیلتر UV می تواند به جلوگیری از این خطر کمک کند. هنگام خرید عینک آفتابی بهتر است از عینک آفتابی با فیلتر UV400 استفاده کنید که تا 99 درصد اشعه های UVA و UVB را مسدود می کند. علاوه بر این، با انتخاب عینک آفتابی با لنزهای پلاریزه، می توانید از چشمان خود در برابر تابش خیره کننده مضر مانند آب، برف یا سایر سطوح لغزنده محافظت کنید.

در نهایت، برای محافظت بهتر از چشمان خود، همیشه در بیرون و حتی در روزهای ابری از عینک آفتابی استفاده کنید، زیرا اشعه ماوراء بنفش همچنان می تواند از ابرها عبور کند و به چشمان شما آسیب برساند. امروزه می توانید گزینه های با کیفیت را با قیمت مناسب پیدا کنید. علاوه بر این، فروشگاه های فیزیکی و آنلاین اغلب تخفیف ها و تبلیغات ویژه ای ارائه می دهند که می تواند به شما کمک کند عینک آفتابی مورد نظر خود را با قیمت بهتری تهیه کنید. در هر صورت در زیر 5 وب سایت تخصصی خرید عینک آفتابی اورجینال https://sapticstore.ir/ که محصولات خاص و متنوعی را ارائه می دهند را معرفی می کنیم.

چرا عینک آفتابی بزنیم؟

استفاده از عینک آفتابی برای محافظت از چشم در برابر اشعه های مضر خورشید بسیار مهم است. در زیر چند دلیل برای استفاده از عینک آفتابی آورده شده است:

• محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش: یکی از مهمترین دلایل استفاده از عینک آفتابی، محافظت از چشمان شما در برابر اشعه ماوراء بنفش (UV) است. اشعه ماوراء بنفش می تواند به ساختار چشم آسیب برساند و مشکلاتی مانند کوری قرنیه، آب مروارید (کدر شدن عدسی چشم) و ماکولاژنولوژی (آسیب به ناحیه مرکزی شبکیه) ایجاد کند. عینک آفتابی با فیلتر کردن اشعه ماوراء بنفش این خطرات را کاهش می دهد.

• کاهش درخشندگی در چشم ها: در صورت قرار گرفتن در معرض نور خورشید، چشم ها می توانند خیره شوند و این می تواند باعث خستگی و خستگی چشم شود. عینک آفتابی با کاهش میزان نور و اشعه های مستقیمی که به چشم می رسد می تواند این مشکلات را بهبود بخشد.

• خطر ابتلا به بیماری های چشمی را کاهش می دهد: استفاده منظم از عینک آفتابی می تواند خطر ابتلا به بیماری های چشمی مانند دژنراسیون ماکولا (بیماری مرتبط با پیری شبکیه چشم) و سرطان پلک را کاهش دهد.

• از پوست اطراف چشمان خود محافظت کنید: عینک آفتابی با ایجاد سایه و محافظت از پوست اطراف چشم می تواند از پوست اطراف چشم محافظت کند.

تمایز عینک آفتابی اصل از عینک آفتابی تقلبی

تشخیص عینک آفتابی اصل از تقلبی می تواند دشوار باشد، اما در زیر چند ترفند برای تشخیص عینک آفتابی تقلبی از تقلبی آورده شده است:

• کیفیت ساخت را بررسی کنید: عینک آفتابی اصلی معمولاً با استفاده از مواد با کیفیت بالا و فناوری پیشرفته تولید می شود. بررسی کیفیت قطعات، مواد بدنه و اتصال قطعات می تواند به تشخیص عینک اصل و تقلبی کمک کند.

• بررسی برچسب و بسته بندی: بررسی برچسب و بسته بندی شیشه ها نیز مفید است. لیوان های اورجینال معمولا دارای برچسب های دقیق و باکیفیت هستند و بسته بندی آن ها معمولا به صورت حرفه ای انجام می شود.

• تأیید شماره سریال: برخی از عینک های اصلی دارای شماره سریال منحصر به فردی هستند که می توان آن را تأیید کرد. اگر عینک دارای شماره سریال است، مطمئن شوید که شماره سریال با برچسب و مدل عینک مطابقت دارد.

• بررسی لوگو و علائم: نشان و علائم برجسته روی عینک نیز می تواند نشان دهنده اصالت آنها باشد. نگاه دقیق‌تر به لوگو و نشانه‌ها، از جمله فونت و طرح نوشته، می‌تواند به شما در تشخیص تقلبی بودن یا نبودن عینک کمک کند.

از فروشگاه های معتبر دیدن کنید: بهترین راه برای خرید عینک آفتابی اصل مراجعه به فروشگاه های معتبر و محبوب است.

ما 5 وب سایت تخصصی خرید عینک آفتابی اصل را ارائه می دهیم.

در زیر پنج سایت تخصصی خرید عینک آفتابی اصل را برای شما قرار داده ایم تا خریدی مطمئن داشته باشید:

فروشگاه اینترنتی ساپتیک استور

فروشگاه ساپتیک به عنوان یک سایت خرید اینترنتی می تواند بهترین راه برای خرید عینک آفتابی زنانه و مردانه باشد. با استفاده از گزینه های مختلف ارائه شده در این سایت می توانید عینک مناسبی را با توجه به نیاز و سلیقه خود خریداری کنید. فروشگاه سپتیک به عنوان فروشگاه مجاز شیشه سایران، ارائه دهنده پیشرو محصولات و خدمات چشم پزشکی در ایران بوده و بر اساس دانش فنی و زیرساخت های آزمایشگاهی معتبر، دارای خط ارائه خدمات منظم و جامع، کیفیت و محصولات در ارتش، بازارهای سلامت، زیبایی و ورزش برای مثال عینک خلبانی یکی از محبوب ترین عینک های ساپتیک است.

برخی از برندهای معروف عینک آفتابی اصل را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می کنند و شما می توانید با مراجعه به فروشگاه سپتیک و سفارش عینک برند مورد نظر خود از این محصولات دیدن کنید. لازم به ذکر است که قبل از خرید بهتر است اطلاعات کافی در مورد عینک آفتابی اصلی مورد نظر خود جمع آوری کنید و با توجه به نیاز خود عینک های باکیفیت، موثر و شیک را انتخاب کنید. اگر همچنان در خرید عینک آفتابی اصل سردرگم هستید، کارشناسان فروشگاه ساپتیک آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. برای ارتباط با کارشناسان فروشگاه سپتیک با شماره 03136306199 یا 09133768731 تماس بگیرید.

آرکو شاپ آنلاین یک فروشگاه اینترنتی معتبر و قابل اعتماد برای خرید عینک آفتابی اصل می باشد. از ویژگی های آرکوشاپ می توان به تخصص در فروش عینک، رضایت مشتری، قیمت رقابتی و کیفیت خوب محصول اشاره کرد. آرکوشاپ انواع عینک آفتابی، عینک اسپرت، عینک آفتابی مردانه و زنانه و عینک آفتابی پولاریزه را به صورت آنلاین عرضه می کند. شما می توانید از طریق سایت آرکوشاپ محصولات موجود را مرور کرده و خرید خود را تکمیل کنید.

یکی از ویژگی های خاص آرکوشاپ امکان تست خانگی است که در اختیار ساکنین تهران، اسلامشهر، رباط کریم و گلستان قرار دارد. می توانید حداکثر 10 مدل عینک را برای تست انتخاب کنید. سفارش های ثبت شده در آرکو شاپ به تهران و سایر استان ها از طریق پست و باربری ارسال می شود. مشتری باید در مرحله ثبت سفارش نحوه تحویل را مشخص کند. هزینه ارسال بر اساس روش تحویل انتخابی، حجم و وزن کالا و فاصله تا شهر مقصد محاسبه می شود. خریدهای بالای 300000 تومان ارسال رایگان دریافت می کنند و سفارشات معمولا 1 الی 3 روز کاری در سایتشان می رسد. آرکوشاپ برای خرید عینک نیز مشاوره رایگان ارائه می کند که می توانید با مشاورین تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید.

فروشگاه اینترنتی کافه عینک

فروشگاه اینترنتی کافه عینک فروشگاهی معتبر و با سابقه در زمینه فروش و تولید عینک های طبی و آفتابی می باشد. برخی از ویژگی های کافه عینک شامل تخصص در زمینه عینک آفتابی نسخه ای و اصل، امکان انتخاب چندین مدل عینک و سفارش رایگان و خرید، ارسال رایگان در تهران، امکان تست شخصی قبل از خرید و امکان تعویض یا عودت کالا تا 48 ساعت پس از دریافت

برای مشتریان استان تهران امکان انتخاب چند مدل عینک و ثبت سفارش بدون پرداخت هزینه وجود دارد. خریداران می توانند قبل از خرید با انتخاب گزینه ارسال رایگان و تست شخصی، مدل های منتخب را در خانه تست کنند و در صورت تمایل به خرید، هزینه را پرداخت کنند. در صورت عدم انتخاب عینک از بین مدل های ارسالی، کالای ارسالی به صورت رایگان به شما عودت داده می شود. حمل و نقل در تهران نیز رایگان است. در صورت انتخاب تحویل فوری با پیک قیمت 30 هزار تومان خواهد بود. سفارش شهرستان ها توسط پست پیشتاز انجام می شود و هزینه های مربوطه با توجه به هزینه های ارائه شده توسط شرکت پست محاسبه می شود. تمامی محصولات به استثنای عینک طبی ظرف 48 ساعت پس از دریافت محصول قابل تعویض و یا مرجوع می باشند.

فروشگاه اینترنتی عینک بینا

فروشگاه اینترنتی عینک بینا با 60 سال سابقه در زمینه فروش عینک آفتابی طبی و اصل می باشد. این فروشگاه هم اکنون آنلاین است. عینک بینا شاپ ارائه دهنده انواع عینک آفتابی، طبی، لنز تماسی و عینک از برندهای معتبر می باشد. ارسال محصولات با پیک یا اکسپرس در تهران و از طریق پست به شهرستان ها انجام می شود. هزینه ارسال به تهران و شهرستان ها بر اساس قیمت تعیین شده توسط پست یا اسنپ محاسبه می شود.

زمان تحویل محصولات در تهران از طریق پیک و اسنپ 24 ساعت و برای سفارشات خارج از تهران 72 ساعت کاری می باشد. قاب های طبی و خورشیدی تا 3 روز از تاریخ سفارش قابل برگشت و تعویض می باشد. لازم به ذکر است که گزارش مشکلات فیزیکی تنها در عرض 24 ساعت پس از دریافت کالا قابل بررسی و پاسخگویی می باشد. برای خرید عینک آفتابی اصل و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروشگاه اینترنتی بینا تماس حاصل فرمایید.

فروشگاه اینترنتی عینک عثمانی

فروشگاه عینک عثمانی یک فروشگاه حضوری و اینترنتی است که در زمینه فروش عینک آفتابی فعالیت می کند. این فروشگاه از سال 1386 شروع به کار کرده و از سال 1377 فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کرده است. عثمانی اپتیک محصولات خود را از کشورهای تولیدکننده آسیایی وارد می کند و دارای دو شعبه در تهران و مهاباد است که می توانید برای خرید حضوری به آنها مراجعه کنید. هزینه ارسال سفارشات به سراسر کشور در زمان ارسال محاسبه می شود و سفارشات شهرستانی از طریق پست پیشتاز ارسال می شود.

خرید بدون قید و شرط ظرف 72 ساعت پس از دریافت قابل تعویض است. برای این منظور می توانید با متخصصان این مجموعه تماس گرفته و محصول را برای تعویض ارسال نمایید. لازم به ذکر است که امکان بازگشت کالا به عهده خریدار می باشد و مبلغ 35000 تومان که هزینه بسته بندی و ارسال می باشد از مبلغ پرداختی کسر می گردد و مابقی وجه در مدت زمان مقرر به حساب شما عودت داده خواهد شد. 48 ساعت تایید انبار. تعویض یا مرجوعی کالا فقط یک بار امکان پذیر است و هزینه نیروی انسانی بالاست بنابراین ممکن است محصول آسیب ببیند.

هنگام خرید عینک آفتابی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

توصیه می کنیم در هنگام خرید عینک آفتابی به نکات زیر توجه کنید تا از محصولی که خریداری می کنید رضایت کامل داشته باشید:

• فیلتر UV: اطمینان حاصل کنید که عینک دارای فیلتر UV است. اشعه مضر UV می تواند به سلول های چشم آسیب برساند و باعث مشکلات چشمی شود. بنابراین انتخاب عینک آفتابی با فیلتر UV می تواند از چشمان شما در برابر این آسیب ها محافظت کند.

• جنس و کیفیت لنز: لنزهای عینک آفتابی می توانند از مواد مختلفی مانند پلاستیک، پلی کربنات یا شیشه ساخته شوند. هر نوع ویژگی های خاص خود را دارد. به عنوان مثال، عینک هایی با عدسی پلی کربنات، مقاومت بیشتری در برابر ضربه دارند و برای فعالیت های ورزشی مناسب هستند. همچنین به یاد داشته باشید که گوشه های لنزها بدون رگه و مه است.

• نور محافظت شده: اگر عینک آفتابی با سایه خاصی را انتخاب می کنید، مطمئن شوید که از نور کافی محافظت می کند. برخی از عینک ها می توانند تابش خیره کننده را کاهش دهند و دید را راحت تر کنند.

• سبک طراحی: انتخاب عینکی که با سبک و طرح شما مطابقت داشته باشد، راحتی و رضایت شما را به همراه خواهد داشت. همچنین مطمئن شوید که عینک با فرم صورت شما و متناسب با بینی و گوش شما باشد.

در این مقاله به معرفی پنج سایت تخصصی خرید عینک در ایران پرداختیم و نکاتی را در مورد خرید عینک آفتابی اصل به شما ارائه کردیم. همچنین می توانید برای بررسی یکی از فروشگاه های معروف بین المللی ما به https://www.warbyparker.com مراجعه کنید. ممنون که تا انتها همراهی کردید

مراجعه به سایت:  https://www.beytoote.com/news/selective-news/buy2-original-sunglasses.html

چه نوع خانه ای برای مبل مناسب است؟


در این مقاله می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که چه نوع خانه هایی برای مبل راحتی مناسب هستند؟ هنگام طراحی یک اتاق نشیمن کوچک، مبل های L شکل اغلب بهترین انتخاب هستند زیرا فضای بیشتری را بدون اشغال فضای زیادی فراهم می کنند. آنها مد روز هستند و یافتن آنها در یک خانه مدرن غیر معمول نیست. اگرچه این نوع مبل دارای مزایای زیادی است، اما معایبی نیز دارد.

قبل از خرید مبل، توصیه می شود مزایا و معایب آن را بدانید. در ضمن یکی از مزایای داشتن مبل ال شکل این است که بهترین انتخاب برای اتاق نشیمن است و ویژگی های این مبل شما را خوشحال می کند.

آیا نوعی وجود دارد؟

مبل L شکل از طراحی اولیه خود با یک قاب بلند در انتهای L بسیار پیشرفت کرده است. امروزه علاوه بر گزینه های چرم و پارچه موجود، این مبل ها در اندازه های مختلفی موجود هستند. علاوه بر این، با همکاری یک نجار حرفه ای، مبل L شکل را می توان تقریباً با هر سبک طراحی تطبیق داد.

یک کاناپه کلاسیک L شکل

دارای پیچ در امتداد طولانی ترین سمت L است که در انتهای آن یک میز شاسی بلند قرار دارد. امروزه این طرح قطعاتی را نیز ارائه می دهد که در صورت نیاز به تغییر چیدمان نشیمنگاه قابل جداسازی هستند. سبک کلاسیک می تواند در اشکال مختلف ظاهر شود، با قاب و پایه چوبی یا رویکرد مدرن تر با بلوک های مدولار.

مبل کلاسیک L شکل

مبل های L شکل با کوسن

این طرح دارای یک تکیه گاه در دو طرف L است، بنابراین برای یک اتاق کوچک که نیاز به جای دادن افراد زیادی دارد، مناسب است. در مقایسه با یک مبل سه پلاس دو استاندارد، یک مبل L شکل می تواند به راحتی شش یا هفت نفر را در خود جای دهد.

مبل های L شکل و تکیه دار

باز هم این سوال پیش می آید که مبل ها برای چه خانه هایی مناسب هستند؟ کسانی که عاشق کاناپه های پسرانه تنبل هستند، کاناپه های L شکلی را که همراه با تخت در دو انتهای L قرار دارند، دوست خواهند داشت. این یک گزینه عالی برای کسانی است که می خواهند یک محیط سینمای خانگی در اتاق خود ایجاد کنند.

مبل های ال شکل

این یک جایگزین همه کاره برای مبل L شکل معمولی است زیرا انعطاف پذیری را برای تغییر آرایش صندلی ها فراهم می کند. آنها بلوک های جداگانه ای هستند که می توانند به راحتی جابجا شوند تا صندلی بیشتری برای بازدیدکنندگان فراهم کنند. برخی از آنها دارای عثمانی اضافی هستند که می توان آنها را جدا کرد تا یک تخت دونفره راحت در اتاق نشیمن ایجاد شود و در صورت وجود مهمانان اضافی در اتاق، نیازی به استفاده از مبلمان اضافی برای ارائه امکانات اضافی نباشد.

مبل تکیه دار L شکل

برخی از مبل‌های L شکل دارای تخت خواب‌هایی هستند که برای خانه‌های کوچک‌تری که به تخت‌های اضافی برای پذیرایی از مهمانان نیاز دارند، عالی هستند. این مبل ها نسبت به کاناپه L شکل استاندارد وزن بیشتری دارند، اما برای خانه های کوچک با فضای محدود ارزش سرمایه گذاری را دارند.

چگونه می توانیم مبل L شکل عالی را برای اتاق نشیمن خود انتخاب کنیم؟

مبل های ال شکل ویژگی های متفاوتی دارند. برخی از آنها تخت کشویی دارند. قبل از خرید مبل ال شکل، اندازه گیری فضا بسیار مهم است، زیرا تصوری از اندازه اتاق و فضای مبل در آن به دست می آید. علاوه بر این، تصمیم گیری در مورد مبل را آسان تر می کند تا در حرکت در اتاق اختلال ایجاد نکند.

روش های مختلف چیدمان مبل L شکل چیست؟

چیدمان ایده آل مبل ال شکل به اندازه و ابعاد اتاق بستگی دارد. همچنین یک قطعه مبلمان ایده آل است که هنگام تلاش برای بازسازی اتاق نشیمن خود به آن عادت کنید. به طور کلی، محبوب ترین گزینه ها عبارتند از:

بورچدا

کبریت کاناپه

برای یک اتاق نشیمن کوچک یا طراحی باریک، چیدمان یک مبل در گوشه ای بهترین گزینه برای ایجاد یک مکان عالی برای عبور است. با طراحی مبل گوشه ای از دردسر جابجایی مبل برای نظافت اتاق جلوگیری می کنید، این بهترین چیدمان برای زندگی در فضای کوچک است.

برای دیوار

قرارگیری کاناپه L شکل در کنار دیوار برای تماشای تلویزیون ایده آل است، به خصوص اینکه از سه پایه انتهای مبل می توان به عنوان یک صندلی راحت برای استراحت و تماشای تلویزیون استفاده کرد.

در وسط

مبل در اتاق عالی

در اتاق های نشیمن بزرگ که فضا محدود نیست، مبل های L شکل می توانند در وسط اتاق قرار بگیرند. آنها می توانند به عنوان یک تقسیم بصری بین مناطق نشیمن رسمی و غیررسمی عمل کنند، یا حتی اتاق نشیمن را از ناهار خوری در یک خانه با پلان باز جدا کنند.

یک اتاق بزرگ اجاره کنید

در نتیجه به این جواب رسیدیم که چه نوع خانه ای برای مبل مناسب است؟ در اتاق‌های بلند و خانه‌های سنتی که مبلمان را به قسمت‌های مختلف تقسیم می‌کنند، افراد تمایل دارند در بحث‌های گروهی به تفریح ​​بپردازند، مبل L شکل مانند یک جداکننده است. در اینجا نیز اتاق نشیمن به مناطق ملاقات پیچیده و همچنین مناطق گفتگوی صمیمی در فضای باز تقسیم شده است.

قیمت یک مبل L شکل چقدر است؟

قیمت مبل های L شکل بسته به طرح، سایز و امکانات متفاوت است.

انتخاب مبل L مناسب برای اتاق نشیمن از نظر ابعاد ایده آل و همچنین طراحی برای هیچ صاحب خانه ای آسان نیست. به همین دلیل ما با یک طراح داخلی مشورت می کنیم تا در این کار به شما کمک کند. از اندازه گیری منطقه ای که مبل در آن قرار می گیرد، تا درک سبک زندگی و نیازهای خانواده شما، متخصص قبل از پیشنهاد مناسب ترین گزینه، تمام عناصری را که باید در اتاق قرار بگیرد بررسی می کند. آنها همچنین اطمینان حاصل می کنند که طراحی مبل های L شکل با بقیه دکور مطابقت دارد تا مبل ها به طور یکپارچه با فضا ترکیب شوند.

بیشتر بخوانید: https://farazandefurniture.com/product-category/moble/مبل-ال/

دیزل ژنراتور ولوو


ولوو پنتا، بخشی از گروه ولوو، موتورهای دریایی، صنعتی و دیزل ژنراتورها را تولید می کند. این شرکت با سابقه طولانی در زمینه ساخت موتور و دیزل ژنراتور یکی از معتبرترین و پیشرفته ترین تولیدکنندگان در این زمینه محسوب می شود.

ویژگی ها و کاربردهای دیزل ژنراتور ولوو:

1. کارایی و کارایی بالا: دیزل ژنراتورهای ولوو به دلیل فناوری پیشرفته و عملکرد بالا شناخته شده اند. این موتورها توانایی ارائه برق با کیفیت و پایدار را در شرایط مختلف دارند.

2. مصرف سوخت کم: موتورهای دیزلی ولوو برای مصرف سوخت کم طراحی شده اند. این ویژگی به عملکرد اقتصادی دیزل ژنراتورهای ولوو کمک می کند.

3. کاربردهای متعدد: ژنراتورهای دیزلی ولوو در صنایع مختلفی از جمله دریایی، نفت و گاز، نیروگاه، ساختمان، صنعتی و بسیاری موارد دیگر استفاده می شوند.

4. فناوری پیشرفته: ولوو از فناوری های پیشرفته در تولید موتورهای دیزلی و ژنراتورها استفاده می کند. این شامل دستگاه های کنترل هوشمند، سیستم هایی برای کاهش ترکیبات آلاینده و بهینه سازی مصرف سوخت است.

5. پشتیبانی و خدمات پس از فروش: شرکت هایی مانند ولوو پنتا اغلب خدمات پس از فروش قوی دارند که شامل تعمیرات، نگهداری، تامین قطعات یدکی و مشاوره فنی می شود.

6. مقاومت در برابر شرایط سخت: دیزل ژنراتورهای ولوو برای محیط های صنعتی و دریایی مناسب هستند زیرا طراحی آنها در شرایط سخت محیطی مانند آب و هوای دیرهنگام و شرایط سخت کاری مقاومت می کند.

ولوو به عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌ها در زمینه موتورهای دیزلی و ژنراتورها، با فناوری پیشرفته و تجربه خوب در ارائه نیروی پایدار و قابل اعتماد به بخش‌های مختلف، انتخابی است.

دیزل ژنراتور چیست؟

دیزل ژنراتور: کاربردها، عملکرد، ویژگی ها و اهمیت

دیزل ژنراتور یکی از فناوری های مهم برای تامین برق و توان مورد استفاده در صنایع مختلف است. این دستگاه ها با ترکیب یک موتور دیزل و یک ژنراتور الکتریکی به طور مستقل برق تولید می کنند. آنها عمدتا در شرایط اضطراری، صنعتی، تجاری و حتی مسکونی استفاده می شوند. در این مقاله به بررسی جزئیات بیشتر در مورد دیزل ژنراتورها خواهیم پرداخت.

برنامه های کاربردی: https://www.aryanews.com/News/20230905183800115/

دیزل ژنراتورها در صنایع مختلف و در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. رایج ترین کاربردهای آنها عبارتند از:


1. مصارف خانگی و خانگی: از دیزل ژنراتورها می توان به عنوان منبع برق برای مصارف خانگی و خانگی استفاده کرد. این می تواند در صورت قطع شدن شبکه یا زمانی که برق پشتیبان برای تجهیزات حساس مورد نیاز است مفید باشد.

2. تجارت و بازرگانی: در مناطق تجاری مغازه ها، ادارات، کارخانجات و مشاغل کوچک و بزرگ از دیزل ژنراتورها به عنوان منبع تغذیه پشتیبان در صورت قطع برق استفاده می شود.

3. صنعت و تولید: کارخانه ها; در واحدهای صنعتی و تولیدی از دیزل ژنراتورها برای تولید برق مورد نیاز تجهیزات و ماشین آلات استفاده می شود. این به جلوگیری از اختلال در خط تولید کمک می کند.

4. ساختمان های بزرگ: در برج ها، ساختمان های اداری، مجتمع ها و مراکز خرید بزرگ، از دیزل ژنراتورها به عنوان منبع پشتیبان برق در مواقع اضطراری استفاده می شود.

5. نیروگاه ها و منبع تغذیه: گاهی از دیزل ژنراتورها به عنوان منبع اصلی تامین برق در نیروگاه های موقت یا در مناطقی که دسترسی به شبکه برق مشکل است استفاده می شود.

6. صنایع دریایی: در کشتی ها از دیزل ژنراتورها به عنوان منبع اصلی برق تجهیزات ناوبری و تجهیزات کشتی استفاده می شود.

عملکرد و اجزای سازنده: 

دیزل ژنراتور از دو بخش اصلی تشکیل شده است: یک موتور دیزلی و یک ژنراتور الکتریکی.

1. موتور دیزل: موتور دیزل در دیزل ژنراتور به عنوان منبع تولید نیروی مکانیکی عمل می کند. با سوزاندن سوخت دیزل، انرژی تولید شده موتور را می چرخاند.

2. ژنراتور الکتریکی: یک ژنراتور الکتریکی، انرژی مکانیکی تولید شده توسط موتور دیزل را به انرژی الکتریکی تبدیل می کند. این برق تولید شده یا به شبکه برق متصل است یا مستقیماً در اختیار کاربران قرار می گیرد.

ویژگی ها و اهمیت:

دیزل ژنراتورها دارای چندین ویژگی کلیدی هستند که آنها را به ابزاری مهم در تحویل برق تبدیل می کند:

1. پایداری در شرایط اضطراری: یکی از ویژگی های مهم دیزل ژنراتورها، قابلیت کارکرد آنها در مواقع اضطراری است. این دستگاه ها به صورت خودکار در صورت قطع برق مورد استفاده قرار می گیرند و منبع تغذیه را تضمین می کنند.

2. راندمان و مصرف سوخت کم: دیزل ژنراتورها عموماً مصرف سوخت کمتری نسبت به سایر منابع تولید برق دارند. این به کاهش هزینه های انرژی کمک می کند.

3. پشتیبانی از تجهیزات نرم: در مکان ها و صنایعی که پایداری برای تجهیزات نرم مورد نیاز است، از دیزل ژنراتورها به عنوان منبع یا تکیه گاه منبع نور استفاده می شود.

4. استفاده در مناطق دورافتاده: در مناطقی که دسترسی به شبکه برق مشکل است، از دیزل ژنراتورها به عنوان یک راه حل موقت یا دائمی برای تامین برق استفاده می شود. https://www.aryanews.com/News/20230905181833769/ 



دیزل ژنراتورها به عنوان یک منبع انرژی قوی و پایدار در شرایط مختلف مانند قطعی برق، برق رسانی به صنایع و مکان های مختلف، تامین برق قطعی برق موقت و دائم، تامین برق کشتی ها و بسیاری موارد دیگر حائز اهمیت هستند. این دستگاه ها با توجه به قطعات قدرت بالا می توانند نیروی لازم را تامین کنند و در شرایط اضطراری به عملکرد پایدار کمک کنند. هدف این فناوری بهبود بهره وری و ارائه توان قابل اعتماد برای تمام نیازهای انرژی ما است.