آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

چه نوع خانه ای برای مبل مناسب است؟


در این مقاله می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که چه نوع خانه هایی برای مبل راحتی مناسب هستند؟ هنگام طراحی یک اتاق نشیمن کوچک، مبل های L شکل اغلب بهترین انتخاب هستند زیرا فضای بیشتری را بدون اشغال فضای زیادی فراهم می کنند. آنها مد روز هستند و یافتن آنها در یک خانه مدرن غیر معمول نیست. اگرچه این نوع مبل دارای مزایای زیادی است، اما معایبی نیز دارد.

قبل از خرید مبل، توصیه می شود مزایا و معایب آن را بدانید. در ضمن یکی از مزایای داشتن مبل ال شکل این است که بهترین انتخاب برای اتاق نشیمن است و ویژگی های این مبل شما را خوشحال می کند.

آیا نوعی وجود دارد؟

مبل L شکل از طراحی اولیه خود با یک قاب بلند در انتهای L بسیار پیشرفت کرده است. امروزه علاوه بر گزینه های چرم و پارچه موجود، این مبل ها در اندازه های مختلفی موجود هستند. علاوه بر این، با همکاری یک نجار حرفه ای، مبل L شکل را می توان تقریباً با هر سبک طراحی تطبیق داد.

یک کاناپه کلاسیک L شکل

دارای پیچ در امتداد طولانی ترین سمت L است که در انتهای آن یک میز شاسی بلند قرار دارد. امروزه این طرح قطعاتی را نیز ارائه می دهد که در صورت نیاز به تغییر چیدمان نشیمنگاه قابل جداسازی هستند. سبک کلاسیک می تواند در اشکال مختلف ظاهر شود، با قاب و پایه چوبی یا رویکرد مدرن تر با بلوک های مدولار.

مبل کلاسیک L شکل

مبل های L شکل با کوسن

این طرح دارای یک تکیه گاه در دو طرف L است، بنابراین برای یک اتاق کوچک که نیاز به جای دادن افراد زیادی دارد، مناسب است. در مقایسه با یک مبل سه پلاس دو استاندارد، یک مبل L شکل می تواند به راحتی شش یا هفت نفر را در خود جای دهد.

مبل های L شکل و تکیه دار

باز هم این سوال پیش می آید که مبل ها برای چه خانه هایی مناسب هستند؟ کسانی که عاشق کاناپه های پسرانه تنبل هستند، کاناپه های L شکلی را که همراه با تخت در دو انتهای L قرار دارند، دوست خواهند داشت. این یک گزینه عالی برای کسانی است که می خواهند یک محیط سینمای خانگی در اتاق خود ایجاد کنند.

مبل های ال شکل

این یک جایگزین همه کاره برای مبل L شکل معمولی است زیرا انعطاف پذیری را برای تغییر آرایش صندلی ها فراهم می کند. آنها بلوک های جداگانه ای هستند که می توانند به راحتی جابجا شوند تا صندلی بیشتری برای بازدیدکنندگان فراهم کنند. برخی از آنها دارای عثمانی اضافی هستند که می توان آنها را جدا کرد تا یک تخت دونفره راحت در اتاق نشیمن ایجاد شود و در صورت وجود مهمانان اضافی در اتاق، نیازی به استفاده از مبلمان اضافی برای ارائه امکانات اضافی نباشد.

مبل تکیه دار L شکل

برخی از مبل‌های L شکل دارای تخت خواب‌هایی هستند که برای خانه‌های کوچک‌تری که به تخت‌های اضافی برای پذیرایی از مهمانان نیاز دارند، عالی هستند. این مبل ها نسبت به کاناپه L شکل استاندارد وزن بیشتری دارند، اما برای خانه های کوچک با فضای محدود ارزش سرمایه گذاری را دارند.

چگونه می توانیم مبل L شکل عالی را برای اتاق نشیمن خود انتخاب کنیم؟

مبل های ال شکل ویژگی های متفاوتی دارند. برخی از آنها تخت کشویی دارند. قبل از خرید مبل ال شکل، اندازه گیری فضا بسیار مهم است، زیرا تصوری از اندازه اتاق و فضای مبل در آن به دست می آید. علاوه بر این، تصمیم گیری در مورد مبل را آسان تر می کند تا در حرکت در اتاق اختلال ایجاد نکند.

روش های مختلف چیدمان مبل L شکل چیست؟

چیدمان ایده آل مبل ال شکل به اندازه و ابعاد اتاق بستگی دارد. همچنین یک قطعه مبلمان ایده آل است که هنگام تلاش برای بازسازی اتاق نشیمن خود به آن عادت کنید. به طور کلی، محبوب ترین گزینه ها عبارتند از:

بورچدا

کبریت کاناپه

برای یک اتاق نشیمن کوچک یا طراحی باریک، چیدمان یک مبل در گوشه ای بهترین گزینه برای ایجاد یک مکان عالی برای عبور است. با طراحی مبل گوشه ای از دردسر جابجایی مبل برای نظافت اتاق جلوگیری می کنید، این بهترین چیدمان برای زندگی در فضای کوچک است.

برای دیوار

قرارگیری کاناپه L شکل در کنار دیوار برای تماشای تلویزیون ایده آل است، به خصوص اینکه از سه پایه انتهای مبل می توان به عنوان یک صندلی راحت برای استراحت و تماشای تلویزیون استفاده کرد.

در وسط

مبل در اتاق عالی

در اتاق های نشیمن بزرگ که فضا محدود نیست، مبل های L شکل می توانند در وسط اتاق قرار بگیرند. آنها می توانند به عنوان یک تقسیم بصری بین مناطق نشیمن رسمی و غیررسمی عمل کنند، یا حتی اتاق نشیمن را از ناهار خوری در یک خانه با پلان باز جدا کنند.

یک اتاق بزرگ اجاره کنید

در نتیجه به این جواب رسیدیم که چه نوع خانه ای برای مبل مناسب است؟ در اتاق‌های بلند و خانه‌های سنتی که مبلمان را به قسمت‌های مختلف تقسیم می‌کنند، افراد تمایل دارند در بحث‌های گروهی به تفریح ​​بپردازند، مبل L شکل مانند یک جداکننده است. در اینجا نیز اتاق نشیمن به مناطق ملاقات پیچیده و همچنین مناطق گفتگوی صمیمی در فضای باز تقسیم شده است.

قیمت یک مبل L شکل چقدر است؟

قیمت مبل های L شکل بسته به طرح، سایز و امکانات متفاوت است.

انتخاب مبل L مناسب برای اتاق نشیمن از نظر ابعاد ایده آل و همچنین طراحی برای هیچ صاحب خانه ای آسان نیست. به همین دلیل ما با یک طراح داخلی مشورت می کنیم تا در این کار به شما کمک کند. از اندازه گیری منطقه ای که مبل در آن قرار می گیرد، تا درک سبک زندگی و نیازهای خانواده شما، متخصص قبل از پیشنهاد مناسب ترین گزینه، تمام عناصری را که باید در اتاق قرار بگیرد بررسی می کند. آنها همچنین اطمینان حاصل می کنند که طراحی مبل های L شکل با بقیه دکور مطابقت دارد تا مبل ها به طور یکپارچه با فضا ترکیب شوند.

بیشتر بخوانید: https://farazandefurniture.com/product-category/moble/مبل-ال/