پاسخگوی صوتی تلفن گویا جایگزین اپراتورهای انسانی در سازمان ها و سازمان ها می شود. این بخشی از تماس تلفنی است که پس از تماس با شماره شرکت شما انجام می شود و با معرفی سازمان و ویژگی های مختلف به مشتریان خود به کسب و کار شما کمک می کند. با فشار دادن کلید افزونه مورد نظر روی صفحه کلید می توانید مکان مورد نظر را فراخوانی کنید.
مسیر مشتری تعیین می کند:
با اختصاص یک شماره خاص به داخلی مورد نظر می توانید دسترسی مشتری را به آن آسان کنید، به عنوان مثال با اختصاص شماره 1 به فروش، مشتری شما می تواند با فشار دادن دکمه 1 روی صفحه کلید به راحتی با فروش تماس بگیرد. .
جنسیت گوینده باید مشخص باشد:
بسته به نوع فعالیت و کار شما جنسیت گوینده فرق می کند چه زن باشد چه مرد، در برخی مشاغل بسته به موقعیت کاری ممکن است نیاز به گوینده مرد داشته باشند و در برخی دیگر به گوینده مرد نیاز داشته باشند.زهرا شیراحمدی ممکن است به یک سخنران زن نیاز داشته باشد.
شما از تمام عملکردهای صفحه کلید استفاده می کنید:
در برخی سازمان ها پس از اجرای قسمت های زیاد و گیج کننده، راهی برای بازگشت به منوی قبلی وجود ندارد و مشتری نمی داند چگونه به مرحله قبل برگردد، بنابراین دوباره تماس می گیرد که باعث آزار مشتری می شود. ، بنابراین امکان بازگشت به منوی قبلی، در نوبت ماندن، بازگشت به منوی اصلی، ثبت بازخورد کیفیت پاسخ و ثبت درخواست تماس در منوی تلفن وجود دارد.
وقت بگذارید و با متن خود خلاق باشید.
استراحت کوتاهی داشته باشید:
بین معرفی قسمت های مختلف مکث کنید تا گویاتر و قابل فهم تر شود.
از بلندگوهای حرفه ای در استودیو استفاده کنید:
صدای مورد نظر باید توسط صدابرداران حرفه ای در یک استودیو حرفه ای تولید شود. مرجع: https://shirahmadi.ir/market/order-ivr-voice/ به منظور انتقال زیبایی ادیوفیل و همچنین قلب به مشتری، گوینده باید صدای مناسبی داشته باشد، تکنیک گفتار را درک و درک کند، از تلفظ صحیح کلمات اطمینان حاصل کند.
موسیقی مناسب بگذارید:
صدای موزیک را روی صدای منشی بگذارید. بدانید کدام موسیقی در چه موقعیتی استفاده می شود. انتخاب موسیقی مناسب بسته به نوع مشتری و بازه زمانی شما بسیار مهم است. پخش آهنگ های بسیار شاد زمانی که مشتری احساسات و اضطراب های مختلفی را تجربه می کند می تواند وضعیت را بدتر کند. آهنگی را انتخاب کنید که نشان دهنده برند و شخصیت مجموعه شما باشد.