آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

محدودیت های اینستاگرام خود را بشناسید تا توسط اینستاگرام بلاک نشوید!


هنگامی که حساب اینستاگرام خود را ایجاد می کنید و آماده شروع به کار هستید، باید محدودیت های خود را در این برنامه بدانید! در غیر این صورت، ممکن است به زودی در موقعیت ناخوشایندی قرار بگیرید، زیرا اینستاگرام یک ثانیه طول نمی‌کشد تا شما را به خاطر سرعت زیاد تنبیه کند! این محدودیت ها شامل چه مواردی می شود؟

از آنجایی که اینستاگرام می خواهد مکانی تمیز و سرگرم کننده ایجاد کند و در عین حال اسپمرها را از این فضا دور نگه دارد، این شبکه اجتماعی برای خود یک سری قوانین دارد. بالاخره چه کسی دوست دارد هرزنامه‌های مزاحم را ببیند که عکس‌های دوستان و آشنایان خود را لایک می‌کنند؟ برای نصب اینستاگرام جدید با اپ ناب همراه باشید.


دانستن محدودیت های خود مانند تعداد لایک و فالوور روزانه و هشتگ برای هر پست ضروری است. زیرا اینستاگرام گاهی اوقات از بلاک کردن استفاده می کند! در این پست به شما آموزش می دهیم که چگونه با دانستن این محدودیت ها به بهترین و موثرترین شکل از اینستاگرام لذت ببرید.

محدودیت های اینستاگرام چیست؟

اگر به تازگی به این شبکه اجتماعی پیوسته اید، تا زمانی که خود را به عنوان یک کاربر قابل اعتماد بشناسید، با احتیاط بیشتری ادامه دهید. این دوره حدود 2-3 هفته طول می کشد. در این بین سعی کنید برای درخشش در اینستاگرام خیلی تند نروید. در غیر این صورت اینستاگرام شما را به عنوان اسپم شناسایی کرده و حساب شما را برای همیشه مسدود می کند. به همین دلیل دانستن محدودیت های خود بسیار مهم است.

محدودیت سنی در اینستاگرام

اول از همه، برای استفاده از اینستاگرام باید بالای 13 سال سن داشته باشید. هیچ "اما" یا "اگر" در این وجود ندارد.

تراک پست اینستاگرام

همانطور که قبلا گفته شد، اگر کاربر جدیدی هستید، هر روز یک یا دو عکس را به اشتراک بگذارید تا اعتماد مدیران اینستاگرام را جلب کنید. این نشان می دهد که شما شبیه سایر کاربران اینستاگرام هستید. بعد از 2 تا 3 هفته می توانید این محدودیت را کاهش دهید، به این معنی که می توانید هر تعداد عکس یا ویدیو را که می خواهید پست کنید.

با این حال، بازاریابان موفق شبکه های اجتماعی معتقدند که بهتر است روزانه یک یا دو عکس عالی و زیبا برای جلب توجه کاربران اینستاگرام منتشر کنید. هیچ کس دوست ندارد هر روز تعداد زیادی عکس از یک کاربر ببیند.

اگر همچنان اصرار دارید که هر روز تعداد زیادی عکس به اشتراک بگذارید، اینستاگرام به شما اجازه می دهد تا به طور متوسط ​​حداکثر 5 عکس در ساعت آپلود کنید. پس از این ممکن است بخواهید به پست کردن ادامه دهید. برخی از بچه ها معتقدند که شما نمی توانید بیش از 100 عکس در روز پست کنید.

چند تصویر را در اینستاگرام برش دهید

این شبکه اجتماعی به شما اجازه می دهد تا حداکثر 10 عکس را در یک پست به اشتراک بگذارید.

حداکثر تعداد کپشن اینستاگرام

شما عکس خود را با فیلتر مناسب انتخاب کرده اید و آماده ارسال هستید. اما ممکن است بخواهید با افزودن کلمات جذاب تاثیر عکس های خود را چند برابر کنید. تعداد کاراکترهایی که می توانید در پست خود استفاده کنید به 2200 کاراکتر محدود شده است.

با این حال، متن شما پس از سه خط شکسته می شود و سه نقطه را مشاهده می کنید که نشان می دهد متن ادامه دارد اگر نمی خواهید این سه نقطه در متن شما ظاهر شود، باید آن را به 125 کاراکتر محدود کنید علاوه بر این، نظرات پس از 240 کاراکتر کوتاه می شوند می توانید از این ویژگی برای ایجاد استفاده کنید!

"روز هشتگ های Vation" "اینستاگرام".

در برخی موارد، اینستاگرام به شما اجازه داد از هشتگ (#) استفاده کنید تا افرادی که دنبال کننده شما نیستند بتوانند پست های شما را ببینند. برای این کار هشتگ ها نقش مهمی دارند. با استفاده از هشتگ های مناسب نه تنها لایک و فالوور دریافت خواهید کرد، بلکه توجه مردم و سایر تبلیغ کنندگان را نیز به خود جلب خواهید کرد.

اینستاگرام به شما اجازه می دهد تا در هر پست از 30 هشتگ استفاده کنید. با این حال، بهتر است از هشتگ های کوچکتر اما خاص تر استفاده کنید. تعداد ایده آل برای این کار 9 هشتگ است.

اینستاگرام از محدودیت پیروی می کند

اینستاگرام به کاربران اجازه نمی دهد بیش از ۷۵۰۰ نفر در روز را دنبال کنند. شما نمی توانید از این عدد عبور کنید. این برنامه اجازه افزایش این تعداد را نمی دهد. با این حال، خبر خوب این است که تعداد فالوورها نامحدود است. این به این معنی است که تعداد افرادی که می توانید برای دنبال کردن انتخاب کنید میلیون ها یا حتی میلیاردها نفر است.

محدودیت لایک در اینستا

این نرخ حدود 350 بار در ساعت است. با این حال، این تعداد از کاربری به کاربر دیگر متفاوت است. پس باید شانس خود را در این مورد امتحان کنید.

محدودیت های برند در اینستاگرام

یک ترفند دیگر برای جلب توجه کاربران مورد نظر شما وجود دارد: آنها را در پست های خود ذکر کنید.

وقتی عکس خود را پست می کنید، اگر به اندازه کافی روی آن ضربه بزنید، اینستاگرام به شما اجازه می دهد تا کاربران مورد نظر خود را تگ کنید.

تعداد اعتبار 20 کاربر در عکس یا ویدیوی شما.

محدودیت ها را ذکر کنید

اگر عکس یا نظر خود را زیر عکس یا ویدیوی شخص دیگری ارسال کنید، می توانید در هر نظر حداکثر 10 نفر را ذکر کنید.

کرامت بیولوژیکی

این بخش به 150 کاراکتر محدود شده است.

اگر اکانت شما متعلق به خودتان است، در نوشتن این بخش هر قدر که می خواهید خلاق و باز باشید اگر یک حساب کاربری حرفه ای دارید، به یاد داشته باشید که آنچه را که باید پرداخت کنید ذکر کنید

شما همچنین می توانید وب سایت خود را به اشتراک بگذارید.

اینستاگرام فقط به شما اجازه می دهد آدرس وب سایت را مشخص کنید.

محدود کردن تماس های زنده

هر کاربر می تواند یک رویداد زنده را تا یک ساعت ارسال کند. این فید زنده به مدت 24 ساعت در بخش داستان باقی خواهد ماند.

محدودیت های تاریخی

اینستاگرام به شما اجازه می دهد 100 استوری منتشر کنید. وقتی عکس شماره 101 را پست می کنید، اولین عکس یا ویدیوی شما بایگانی می شود.

تحدید حدود داستان های روشنگرانه

هیچ محدودیتی برای تعداد اندیکاتورهایی که می توانید ایجاد کنید وجود ندارد.

محدودیت عکس

قوانین خاصی در مورد پست هایی که می خواهید در اینستاگرام پست کنید وجود دارد.

به عنوان مثال، شما نمی توانید عکسی را که برهنگی را نشان می دهد ارسال کنید.

همچنین نباید از تروریسم یا جنایات سازمان یافته حمایت کنید یا گروه های خاصی را هدف قرار دهید.

به این ترتیب نمی توانید خدمات جنسی را تبلیغ کنید.

شما نمی توانید برای دیگران "تهدید جدی" ایجاد کنید.