آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

در شیر ظرفشویی سنسوردار دیگر نیاز به باز و بسته کردن اهرم های شیر با دست نیست


از مقاومت بالایی برخوردار است و طول عمر بیشتری دارد. جنس بدنه شیرآلات ظرفشویی خوب اکثرا از برنج ضخیم انتخاب می شود که هم از لحاظ کیفیت دوام بیشتری دارد و هم اینکه در برابر خوردگی و سایش که توسط جریان آب، مخصوصا آب های دارای املاح زیاد مقاوم تر است. مزایا: تمیز کردن سینک به این شکل بسیار راحت تر است. استفاده از این شیرها بسیار در مصرف آب صرفه جویی می کند. موارد ذکر شده، نکاتی در مورد انتخاب شیر سینک ظرفشویی بودند. در زمان انتخاب شیر سینک ظرفشویی به این مسئله برخورد خواهید کرد که کدام دسته از شیرهای ظرفشویی مناسب شما خواهند بود. پاسخ به این سوال کاملا سلیقه ای است. برخی معتقد هستند که به علت اینکه در شیر ظرفشویی دو اهرمی برای آب سرد و گرم به صورت جداگانه اهرم در نظر گرفته شده است، تنظیم دمای آب محسوس تر خواهد بود و حرارت را به راحتی می توان تنظیم کرد؛ در صورتی که عده ای دیگر شیر ظرفشویی تک اهرمی را می پسندند و تنظیم دما را در این مدل از شیرها آسان تر می دانند. 

اجازه دهید اشاره ای به انواع شیرها با توجه به ساختمان داخلی آنها (مورد استفاده در صنعت، کشاورزی و …) داشته باشیم، البته این شیرها ممکن است در برخی کاربردهای خانگی مانند شیرفلکه های اصلی، شیر حیاط و … در شیر ظرفشویی سنسوردار دیگر نیاز به باز و بسته کردن اهرم های شیر با دست نیست و با یک سنسور جریان آب قطع و وصل می شود. اگر در هنگام نصب متوجه شدید که شیر آب به تعداد سوراخ های کمتری نیاز دارد و ممکن است سوراخ های باقی مانده به زیبایی سینک لطمه بزنند بهتر است با استفاده از یک صفحه ی مخصوص روی سوراخ های بی استفاده را بپوشانید. این ترفند در بسیاری از سینک های استاندارد جوابگو می باشد. سری این علم فنری دارای کلید 2 حالته می باشد که میتوان نحوه خروج آب را انتخاب نمود. جهت افزایش رضایت مشتریان کلیه محصولات تولیدی این شرکت با برند تجاری شبنم دارای گارانتی 5 سال ضمانت کالا و 15 سال خدمات پس از فروش میباشد. اگر با تابش نور به سطح این تجهیزات متوجه موج روی بدنهی آن ها شدید این امر نشان دهندهی پرداخت نامطلوب شیر است. بنابراین بهترین شیر سینک نمونه است که کارتریج آن بسیار باکیفیت ترجیحاً ساخت اسپانیا باشد، تا طول عمر شیر بیشتر شده و با مشکلاتی همچون سفت شدن شیرآلات اهرمی مواجه نشوید. 

برای اطلاعات بیشتر می توانید از شیرآلات ایتالیایی این شرکت دیدن کنید. این مدل از شیرهای ظرفشویی با یک سنسور که داخل شیر تعبیه شده است، فعال می شوند. یک شیر آب با کیفت باشد مدل های شیرآلات کسری عمر خواهد کرد ، فروش شیرآلات کسری دقت زیادی داشته باشید. البته در صورتی که تمایل به بستن یکی از سوراخ های سینک داشته باشید و یا باز ماندن یکی از سوراخ ها برای شما اهمیتی نداشته باشد می توانید از شیر اهرمی روشویی (شیر مخلوط) و یا شیرآلات تکپایه پیچی ِکلاسیک نیز استفاده کنید. از این رو باید ابتدا نیازهای خانه را برآورد کنید و با در دست داشتن لیست شیرآلات مورد نیاز خود به مغازه مراجعه کنید و جنس با کیفیت را باید بتوانید تشخیص دهید. شیرآلات از چه جنس هایی ساخته می شوند ؟ اما به طور کلی در انتخاب شیر سینک ظرفشویی به کیفیت قطعات، جنس و لعاب استفاده شده در محصول دقت کنید. این نوع از شیرآلات در دکوراسیون آشپزخانه جلوه بسیاری دارند و در کار رنگ کابینت، بین کابینتی و دیگر اجزای فضا خودنمایی می کنند. دست یابی به شیر روشویی پایه بلند ارزان یا آگاهی از قیمت شیر روشویی معمولی و ساده و یا هر نوع و مدل دیگری از این محصول، نیازمند کسب اطلاعات تخصصی است.

شیر ظرفشویی دیواری آریان فراز از جدیدترین مدل های شیرآلات بهداشتی تولید کارخانه شایان می باشد. شیر ظرفشویی تک اهرمی یا شیر ظرفشویی دو اهرمی؟ این حالت نصب ممکن است برای سینک های دوتایی مشکلاتی را ایجاد کند و آبرسانی به هر دو سینک محدودیت هایی داشته باشد. مزایا: این حالت نصب باعث می شود به راحتی بتوانید هر شیر آبی که موردپسند شما می باشد را انتخاب کنید و از یک سینک بارها استفاده کنید. خرید شیر آب آشپزخانه در صورت نصب بر روی دیوار بسیار حساس تر از حالت های دیگر است و میزان آبی که در زوایای مختلف به سینک می رسد هم بسیار مهم است. ولی در عین حال فضای روی کابینت را اشغال کرده و از همه مهم تر در فاصله شیر با دیوار پشت آن آب و جرم جمع می شود. بهتر است در این نوع اتصال شیر آب چند سانتی متر با لبه ی سینک فاصله داشته باشد تا تمیز کردن آن راحت تر باشد.

آیا توافق وین نیازمند تصویب در مجلس است؟

حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ادامه مذاکرات وین گفت: تاکنون در این مذاکرات اتفاق جدیدی رخ نداده و این جلسات بیشتر حالت فرسایشی به خود گرفته است.

وی با بیان اینکه هر توافقی در وین انجام شود، مجلس باید در جریان آن باشد، ادامه داد: اگر توافق صورت گرفته در قالب برجام باشد نیاز به تصویب در مجلس نیست، اما اگر بخواهند چیزی را به برجام اضافه کنند باید به تصویب مجلس برسد.

نماینده مردم قم در پارلمان تصریح کرد: طبق ماده ۷ قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها دولت باید پس از اینکه طرف‌های مقابل به تعهدات برجامی خود برگشتند، به مجلس گزارشی بدهد که در صورت تایید اجرای تعهدات از سوی غربی‌ها و راستی آزمایی‌ها، اجازه بازگشت ایران به تعهدات برجامی خود صادر خواهد شد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: هر گونه معاهده و قراردادی که برای کشور تعهد ایجاد کند طبق قانون اساسی باید در مجلس به تصویب برسد که مذاکرات وین نیز از این موضوع مستثنی نخواهد بود.

پمپ کارواش (تمامی اطلاعات درباره پمپ کارواش)


سپس این برنامه از کنترلر هانتر از طریق یک کابل که دارای دو رشته از سیم های فاز و نول می باشد، به بوبین موجود در شیر برقی منتقل می شود و در نتیجه آن یک میدان مغناطیسی بزرگ ایجاد می کند. امکان برنامه ریزی در این دستگاه از 1 ثانیه تا 24 ساعت متغیر و قابل تنظیم است. یکی از دغدغه های بسیاری از خریداران و مشتریان پمپ کارواش برتولینی عدم آگاهی از قیمت این پمپ ها در بازار می باشد. این مراکز به صورت مستقیم انواع پمپ های برتولینی را در بازار عرضه می کنند و همواره آخرین قیمت این محصولات را به مشتریان و خریداران اعلام می کنند. استفاده می گردد. از ویژگی های پمپ کارواش برتولینی می توان به طول عمر و کیفیت بالا ، موجود بودن لوازم یدکی ، کارکرد بدون ارتعاش و روان ، راندمان بالا و … هر ساله شاهد معرفی نسل جدید پمپ های برتولینی هستیم که نسبت به سری های قدیمی تر از قابلیت های بیشتری برخوردار بوده و از کیفیت ساخت بالاتری نیز برخوردار می باشند. پمپ آب کارواش در شستشوی اتومبیل، کف سالن، راهروها، شیشه ها و همچنین در مواردی مانند چربی برداری، رسوب زدایی، شستشوی دستگاه ها و تاسیسات صنعتی کاربرد دارد.

قیمت انواع پمپ های برتولینی به عوامل و فاکتور های مختلفی بستگی دارد که از جمله مهم ترین آن ها می توان به مشخصات فنی پمپ و همچنین مرکز عرضه کننده آن اشاره کرد. پمپ کارواش یا واترجت که به پمپ پیستونی نیز معروف است، جهت شستشو در مصارف خانگی و صنعتی و همچنین در سیستم های شستشوی ماشین به کار می رود. کارواش صنعتی برتولینی,پمپ پیستونی استیل برتولینی, کارواش 200بارصنعتی , کارواش 110 بار صنعتی, اورینگ پمپ کارواش صنعتی,شیر فشارشکن. اکنون” ئیدرومکانیکا برتولینی” شرکتی مدرن با هدف طراحی و توسعه پمپ های دیافراگمی و پیستونی جهت کار بردهای گوناگون می باشد. به طور کلی انواع پمپ کارواش برتولینی از نظر کارکرد شامل پمپ های پیستونی و دیافراگمی هستند که البته از نظر عملکرد بسیار مشابه یکدیگر می باشند. از بوبین به منظور قطع و وصل دستی یا اتوماتیک هم استفاده می شود. کارواش اتوماتیک نسل جدید مراکز شستشوی ماشین است که عملیات را در مدت زمان کمی انجام می دهد. 

استفاده ازاین کارواش سیار و کارواش اتوماتیک بسیار راحت است و این کارواش ماشین دستی با وصل به شبکه آب شهری و برق شهری عمل کارواش شما را راحت می نماید. فشار این کارواش ماشین شویی معمولاً 100 بار بوده و جهت شستشوی ماشین و موتور ماشین همانند کارواش صنعتی عمل می نماید. یک پمپ کوچک نیم اسب تک فاز میتواند فشار آب مناسبی را برای شما تامین کن.د با توجه به ارتفاع آپارتمان مثلاً اگر آپارتمان شما یا واحد شما در طبقه سوم است شما باید پمپی با این حد یا ارتفاع تهیه کنید اگر واحد شما در طبقه دهم هست شما باید ارتفاع خود را در نظر بگیرید و پمپ کوچک با قدرتی که بتواند آب را تا طبقه شما برساند تهیه کنید. این دستگاه کارواش ، دارای یک موتور با توان 1.2 تا 7.5 کیلووات و یک پمپ کارواش با فشار 100 تا 250 بار می باشد. تنظیم کننده فشار / واحد کنترل: دریچه های کنترل از راه دور دستی و موتور کنترل پنوماتیک و رایانه برای تمام موتورهای دریایی برتولینی و واحدهای کنترل از راه دور.

پمپ کارواش برتولینی 300 بار از سری KTV پمپ های پیستونی برتولینی می باشد که عمده مصرف آن جهت کارواش و سیستم های شست و شو صنعتی می باشد . بهترین و مطمئن ترین راه برای آگاهی از قیمت روز انواع پمپ برتولینی برقراری ارتباط با نمایندگی های مجاز فروش پمپ برتولینی در کشور می باشد. گام نخست آن؛ پمپ های رفت و برگشتی دو پیستونه سمپاشی بود که توانست در ایتالیا و سپس درجهان جای خود را باز کند و هر روز نیاز تازه ای از کشاورزی یا صنعت را برآورده سازد.گام دوم؛ پمپ پیستون دیافراگمی و در پی آن رگلاتورهای فشار بودند و محصولات هر روز کاملتر شدند. مجموعه آب نیرو یکی از نمایندگی های مجاز و اصلی عرضه کننده پمپ های کارواش برتولینی در کشور شناخته می شود که از طریق کارشناسان این شرکت می توان به راحتی لیست قیمت روز انواع پمپ برتولینی را دریافت کرد. شرکت ویل تک با حمایت و لطف شما عزیزان امروز به مجموعه ای حرفهای و بین المللی در حوزه واردات تأمین تولید تجهیزات تعمیرگاهی تجهیزات معاینه فنی تجهیزات کارواش و دستگاه های دیاگ خودرو تبدیل شده است. معمولا مدل های متنوعی از پمپ برتولینی در بازار وجود دارند که هر کدام از نظر ابعاد، کاربرد، میزان فشار و دیگر مشخصات فنی با یکدیگر تفاوت دارند.

درباره پمپ کارواش بیشتر بدانید (کلیک کنید)