آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

خانم ها آرایششان را با پاکسازی پوست آغاز می کنند


اگرچه اکثر خانم ها آرایش شان را با کرم پودر آغاز میکنند، اما بهار امسال زمانی ست که دیگر نیازی به کرم پودر نمی باشد. آرایشگری جزو مشاغل سخت قرار ندارد و بیمه آن را پوشش نمی دهد. اگر شما جزو افرادی هستید که عرق میکنید یا با زدن کرم پودر در صورت تان احساس سنگینی دارید، مطمئنا از این مد خوشتان خواهد آمد. برای حرفه ای شدن در شغل، حتما به مراکز آموزشی پیشرفته سر بزنید و دوره های تکمیلی را زیر نظر مدرسان معروف و کاربلد، بگذرانید. میکاپ چشم دخترانه در انواع مدل های لایت و ساده و مجلسی موجود می باشد و بهتر است دختران جوان از میکاپ های غلیظ استفاده نکنند زیرا این مدل ها باعث می شوند تا ظاهر آن ها زنانه تر به نظر برسد. مدل آرایش جذاب برای دختران زیبا زیباترین مدل آرایش دختران زیبا عکس هایی از جدیدترین مدل هایش آرایش ویژه دختران جوان و زیبا جدیدترین مدل های آرایش صورت , رنگ … مدرک فنی حرفه ای مراقبت از پوست یا پاکسازی پوست صورت زنانه ، دوره آموزش پاکسازی پوست برای رسیدن به پوست سالم ، شاداب و جوان تر، همیشه طرفداران زیادی را به دنبال دارد.

هر فرم چشمی میکاپ خاص خودش را دارد و اگر شما تمایل دارید میکاپی بی نظیر و بدون نقص داشته باشید بهتر است میکاپ چشم هایتان را با توجه به فرم صورت و فرم چشم ها و سایر ویژگی های ظاهری تان انتخاب نمایید. هر آرایشگر خانم باید همواره علاقمند به شغل خود باشد، چراکه علاقه نقش اساسی در تداوم این شغل دارد. امروزه آموزش آرایشگری زنانه در سالن های زیبایی با سابقه انجام میشود. • آرایشگری خانمها رادر سطح بالای آموزشی آموزشگاه نقاش باشی دارا میباشد . • سالن آموزشگاه آرایشی مراقبت زیبایی نقاش باشی صرفا جهت آموزش پذیرای شما خانمهای محترم میباشد . مجله آرایشی تالاب: اگر شما تا بحال ابروهایتان را از ابتدا به سمت انتها و به طور افقی شانه می کردید، حال زمان ان است که ان ها رابه سمت بالا شانه کنید. یکی دیگر از تغییراتی که در ابروها ایجاد شده، مدل شانه کردن آنهاست.

باید بدانید هر فعالیتی و هرگونه خدماتی که در سالن زیبایی شما انجام شود نیاز به مدرک و اخذ مجوز می باشد. برای دورتر نشان دادن چشم ها از یکدیگر می توانید نقطه کوچکی از کرم کانسیلر را در گوشه داخلی چشم هایتان بزنید سپس خط چشمی کمرنگ و نازک را در لبه بالایی پلک ها و نزدیک به مژه ها بزنید که خط چشم باید در قسمتی که به سمت خارج چشم کشیده می شود ضخیم تر شود. انواع رنگ و مش های فانتزی و مدرن، کلاس های طراحی ناخن و بافت مو با جدیدترین و پیشرفته ترین ژورنال ها برای ترم جدید ثبت نام می نماید. رنگ ، مش و کپ کار حرفه ای , (بامشتری) اجاره صندلی - , میکاپ ، بافت ، ناخن و … • هزینه دوره آموزش آرایشگری زنانه مطابق شهریه مصوب سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور. آماده شدن برای امتحان آرایشگری. در این مطلب آموزش آرایشگری زنانه را برای شما آماده کرده ایم. آدرس کلاس آرایشگری بانوان در تهران کجاست ؟

مجموعه سئوالات کاربرد مواد شیمیایی در آرایش زنانه ( نظری و عملی ارزشیابی مهارت). مجموعه سئوالات آرایشگر موی زنانه ( نظری و عملی ارزشیابی مهارت). نام محصول: سوالات سنجش مهارت رشته آرایشگر موی زنانهرشته: مراقبت و زیبایی (آرایشگر موی زنانه) تعداد آزمون: 32 دورهتعداد مجموع سوالات: 1300 سوالبسته پیش رو شامل نمونه سوال ات آزمون ادواری سنجش مهارت فنی و حرفه ای می باشد. چالش ترجمه زمانی پیش می آمد که یا معادل انگلیسی مرسومی برای این اصطلاحات وجود نداشت یا اینکه معادل انگلیسی تطابق کامل با مهارت های این حرفه در فارسی نداشت. بعضی آموزشگاه ها تعداد کلاس های خیلی کمتری از حد استاندارد و مشخص شده سازمان فنی حرفه ای دارند که توصیه میکنیم در این آموزشگاه ها شرکت نکنید . این آموزش ها مقداری از تجربه های خود ارایشگر است و بخش اعظم آن از استادکاران آموزش دهنده که در آموزشگاه های آرایشگری مشغول به قعالیت هستند .بانوان زیادی بنا بر شرایطی که دارند دنبال درامد هستند و در این راستا شاید اولین شغلی که بنظرشان می رسد آرایشگری است . دانلود PDF آموزش آرایشگری و پیرایش زنانه - آموزشگاه … این PDF همان کتاب آرایش و پیرایش زنانه است. آرایشگری زنانه از بهترین های مربی آرایشی .

منبع:

https://fatemehhabashi.com/skin-cleaning/

مهلتی برای مرگ تمام جانداران روی زمین

دانشمندان دریافته اند که زمین یک میلیارد سال آینده جو غنی از اکسیژن خود را از دست خواهد داد و باعث مرگ تقریباً تمام حیات کره زمین خواهد شد.

به گزارش حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اسپوتنیک، بر اساس تحقیقات منتشر شده در مجله Nature Geoscience، طول عمر انسان‌ها از طریق مدل سازی مشخص شد و نشان می‌دهد که زمین تا یک میلیارد سال دیگر وجود خواهد داشت.

محققان با در نظر گرفتن عواملی مانند آب و هوا، فعالیت‌های زمین شناسی، فرآیند‌های بیولوژیکی و فعالیت‌های خورشیدی، شبیه سازی زمین را ایجاد کردند. معلوم شد که با گرم شدن خورشید، محتوای دی اکسید کربن در جو به دلیل جذب گرما توسط مولکول‌های دی اکسید کربن و تخریب آن‌ها شروع به کاهش می‌کند. لایه ازن نیز از بین خواهد رفت و زمین نابود خواهد شد.

وقتی سطح دی اکسید کربن به زیر مقدار بحرانی برسد، حدود ۱۰ هزار سال طول خواهد کشید، گیاهان دیگر قادر به پشتیبانی از فرآیند فتوسنتز نخواهند بود و از بین می‌روند.

اکسیژن موجود در جو نیز کاهش می‌یابد که برای همه حیوانات خشکی و دریایی ضرر خواهد داشت. در عین حال، انتشار متان شروع می‌شود که باعث ناپدید شدن موجودات زنده می‌شود. فقط میکروارگانیسم‌های بی هوازی روی زمین باقی می‌مانند که مشابه زیست کره زمین قبل از ظهور موجوداتی مانند انسان است.

انتهای پیام/

برخی بهبودیافتگان کرونا با اختلال‌های روانی روبرو می‌شوند

تحقیقات نشان داده است زنان جوان، افراد مسن و افراد دارای فرزند خردسال بعد بهبودی از کرونا در معرض اختلالات روانی قرار می‌گیرند.

اختلالات روحی و روانی در بهبودیافتگان کرونا دلایلی دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان ترس از بستری شدن در بیمارستان و ابتلا به بیماری کرونا اشاره کرد. در این شرایط توصیه می‌شود راهکار‌های کنترل استرس و ترس را درون خود تقویت کنید.

از دیگر دلایل آن می توان به عوامل غیربیولوژیکی مثل تحت تاثیرقرار گرفتن شرایط زندگی، از دست دادن شغل و نگرانی از بهبودی اشاره کرد. تاثیر کرونا بر روی مغز و سندروم پس از مراقبت ویژه، از دیگر عوامل دخیل در اختلالات روحی بعد از بهبودیافتگی کرونا محسوب می‌شوند.

طبق تحقیقات، افراد دارای اختلالات روانپزشکی، زنان جوان، افراد مسن و افراد دارای فرزند خردسال بیش از دیگران در معرض اختلالات روحی بعد از کرونا قرار می‌گیرند.

روش‌های مقابله با آسیب‌های های روانی پس از بهبودی کرونا

- برای افرادی که استرس و ترس بیشتری را در شرایط کرونا تجربه می‌کنند، توصیه می‌شود دنبال کردن اخبار و رسانه‌های اجتماعی را به حداقل برسانند. 

- دوری از تنهایی و انجام فعالیت‌های لذت بخش مانند کتاب خواندن یا برقراری ارتباط با دیگران از طریق تماس تصویری می‌تواند یکی از راهکار‌های مقابله با اختلالات روحی بعد از بهبود بیماری کرونا باشد.

- رژیم غذایی سالم و غنی از میوه و سبزیجات و ورزش روزانه مثل یوگا و پیاده روی از دیگر کمک دهنده‌های خوب بعد از بهبود یافتن بیماری کرونا محسوب می‌شوند.

عمل به توصیه‌های بیان شده و از همه مهم‌تر دوری از هرگونه استرس بهترین کمک کننده به افراد بهبود یافته از بیماری کرونا هستند.


انتهای پیام/

توصیه‌هایی برای درمان طبیعی سر درد

روش‌های درمانی طبیعی و موثری وجود دارند که می‌توانند در درمان سردرد موثر باشند.

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العالم، هرچه اطلاعات بیشتری درباره سر درد و تأثیرش بر خود داشته باشید، این امکان را برای شما فراهم می‌کند که به درستی آن را درمان کنید.

سردرد‌های میگرنی، خوشه‌ای، ثانویه و سینوسی از انواع سردرد‌ها هستند، اما شایع‌ترین نوع آن سردرد تنشی است که در نتیجه ترس شدید ایجاد می‌شود و افراد برای کاهش درد آن به دارو‌ها متوسل می‌شوند. روش‌های درمانی طبیعی و موثری وجود دارند که می‌توانند به شما کمک کنند از شر علائم سردرد خلاص شوید.

وب سایت «هلث لاین» مجموعه‌ای از دارو‌های طبیعی موثر را برای از بین بردن سردرد به طور طبیعی منتشر کرد:

آب آشامیدنی
کمبود مایعات در بدن می‌تواند منجر به سردرد شود. مطالعات نشان داده است که کم آبی مزمن دلیل اصلی سردرد تنشی و میگرنی است و همچنین ثابت شده که نوشیدن آب علائم سردرد را در اکثر افرادی که بدن آن‌ها کم آب است، طی ۳۰ دقیقه تا ۳ ساعت تسکین می‌دهد.

آب

منیزیم
این ماده معدنی برای فعالیت‌های بی شمار بدن از جمله کنترل قند خون و انتقال عصب مهم و ضروری است و همچنین ثابت شده که منیزیم یک درمان ایمن و موثر برای سردرد است، زیرا شواهد نشان می‌دهد که کمبود منیزیم در افرادی که از سر درد میگرن رنج می‌برند در مقایسه با دیگران که چنین بیماری ندارند، بیشتر است. مصرف روزانه ۶۰۰ میلی لیتر سیترات منیزیم از طریق دهان می‌تواند به کاهش دفعات و شدت سردرد‌های میگرنی کمک کند.

خواب کافی
کمبود خواب از چند جهت می‌تواند برای سلامتی مضر باشد و ممکن است در برخی افراد سردرد ایجاد کند. یک مطالعه فراوانی و شدت سردرد در کسانی که کمتر از ۶ ساعت در شب می‌خوابند و کسانی که بیشتر می‌خوابند را مقایسه و اعلام کرد کسانی که بیشتر می‌خوابند، کمتر دچار سردرد می‌شوند، اما کسانی که خواب کافی ندارند، از سردرد‌های مکرر و شدید رنج می‌برند. همچنین مشخص شده است که خواب زیاد و بیش از حد منجر به سردرد می‌شود. بنا بر این خواب و استراحت کافی و به اندازه برای افرادی که به دنبال پیشگیری طبیعی از سردرد هستند، مهم است.

روغن‌های معطر
روغن‌های معطر حاوی فواید درمانی بسیاری هستند و اغلب در بعضی مناطق به صورت موضعی استفاده می‌شوند، بنابراین روغن‌های معطر نعناع و اسطوخودوس مخصوصاً هنگام ابتلا به سردرد بسیار مفید هستند، زیرا ثابت شده است که استفاده از روغن نعناع در شقیقه علائم سردرد تنشی را کاهش می‌دهد. روغن اسطوخودوس در هنگام استنشاق و استفاده روی لب فوقانی در کاهش درد میگرن و علائم مرتبط با آن بسیار موثر است.

روغن

ویتامین ب کمپلکس

ویتامین‌های گروه B گروهی از ریز مغذی‌های محلول در آب هستند که بسیاری از نقش‌های مهم را در بدن بازی می‌کند، زیرا چندین مطالعه نشان داده است که مکمل ویتامین B با ریبوفلاوین، فولات، B۱۲ و B۶ می‌تواند علائم سردرد را کاهش دهد.

چای یا قهوه دارای کافئین 
مصرف نوشیدنی‌های کافئین دار هنگام سر درد مانند چای یا قهوه، ممکن است احساس راحتی ایجاد کند، زیرا کافئین باعث بهبود خلق و خو، افزایش هوشیاری و انقباض رگ‌های خونی می‌شود، همه این موارد می‌توانند تأثیر مثبتی بر علائم سردرد داشته باشند. همچنین دارو‌های رایج که برای درمان سردرد استفاده می‌شوند، مانند ایبوپروفن و استامینوفن نیز می‌توانند اثر بخش باشند.


انتهای پیام/

هدایای موزه «دورهمی» بالاخره فروخته شد

محمد احسانی مدیر شبکه نسیم در پشت صحنه مجموعه «دست‌انداز» درباره تکلیف حراج موزه «دورهمی» بیان کرد: موزه «دورهمی» به سرانجام رسیده است یعنی خریدار مبلغ را پرداخت کرده است و انشالله فیلم تحویل و اتفاقات در قسمت آخر پخش می‌شود.

وی در توضیح بیشتری اعلام کرد: حراج موزه طی پنج ماه در سایت برگزار شد و پیشنهاداتی هم انجام شد، یکی از شرکت‌ها موفق شد حدود یک ماه پیش اجناس موزه را خریداری کند، چک در یک جلسه رد و بدل شد، مراجع رسمی و حراجی‌ها شرکت داشتند که عوائد آن به هلال احمر رسید.

احسانی درباره مبلغ این عواید نیز گفت: در ویدئویی که در قسمت آخر در برنامه پخش می‌شود اعلام خواهد شد.

وی در ادامه و در جمع خبرنگاران درباره برنامه‌های نوروزی اعلام کرد: ما هفت عنوان برنامه داریم یکی سریال آیتمی «دست‌انداز» و دیگری فصل هفتم برنامه «خندوانه» است. البته پیش بینی این است که پخش برنامه زودتر از عید شروع شود و در ایام نوروز نیز پخش می‌شود و بعد از آن هم پخش ادامه دارد. پخش هم سه شب در نوروز خواهد بود.

احسانی در بخش دیگر درباره «دورهمی» و چالش‌های تولید آن در این مدت بیان کرد: «دورهمی» جزو معدود برنامه‌هایی بود که به خاطر کرونا و علی رغم همه سختی‌ها قطع نشد ما در مواردی مجبور شدیم با سی یا چهل نفر تماشاگر برنامه را برگزار کنیم که آقای مدیری بتواند در تعامل با آنها پلاتوهایش را بگوید.

وی ادامه داد: این برنامه به سختی و در ایامی که مردم به برنامه مفرح نیاز داشتند خودش را رساند با ملاحظات زیادی هم برای مهمانان تولید شد خیلی از مهمانان با ماشین ایزوله به برنامه رفت و آمد داشتند.

مدیر شبکه نسیم تصریح کرد: این چالش‌ها فقط هم برای «دورهمی» نبود. ما به طور مثال برای «کودک شو» تدارک وسیعی برای تماشاگران دیده بودیم. جمع بین این ۲ ضرورت یعنی ساخت برنامه پربیننده و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به سختی انجام شد و امیدواریم مردم راضی باشند.

احسانی درباره دیگر برنامه‌های نوروزی یادآور شد: «کودک شو» را داریم که در حال سپری کردن مراحل نهایی است. «شوتبال» از دیگر برنامه‌هاست که ویژگی‌های متفاوتی با برنامه روتین دارد که برای نوروز تدارک دیده شده است و در ۱۵ قسمت پخش می‌شود.

وی اضافه کرد: سری جدید «هوش برتر» نیز در این ایام روی آنتن می‌رود که دکور آن به کلی تغییر کرده است. تفاوت‌های عمده‌ای هم نسبت به سری‌های قبل دارد. همچنین سری جدید «شکرستان» را و برنامه «نسیم آوا» که باکس موسیقایی شبکه نسیم است.

مدیر شبکه نسیم درباره پخش «دورهمی» در نوروز گفت: عید دورهمی نداریم و البته تا شروع برنامه خندوانه همچنان «دورهمی» پخش می‌شود.

وی درباره مجموعه «دست‌انداز» به کارگردانی شهاب عباسی نیز عنوان کرد: کارهای طنز آیتمی چند سالی بود وقفه‌ای افتاده بود ما احساس کردیم مخاطب نیازی دارد و می‌توان این نوع از برنامه‌ها را هم داشته باشیم. حدود سه هفته است کار شروع شده است و خوشبختانه عوامل از برنامه عقب نیستند و اولین سری این مجموعه را در ایام نوروز خواهیم دید.

احسانی در پایان گفت: این مجموعه ۹۰ قسمت است و طبق پیش بینی‌ها ۱۵ قسمت ویژه نوروز پخش می‌شود و بعد از آن بعد ضبط برنامه‌های روتین، باقی قسمت‌ها هم روی آنتن می‌رود.