آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

مرد میانسالی با حضور در دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، از فرزندانش به اتهام آدم‌ربایی شکایت کرد

ساعت ۱۵:۳۰ بعدازظهر ۲۲ دی امسال، مرد میانسالی با حضور در دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، از فرزندانش به اتهام آدم‌ربایی شکایت کرد.

وی در شکایتش گفت: با فرزندانم اختلاف داشتم و سه روز قبل، در راه رفتن به خانه در خیابان نبرد شمالی، سه فرزندم راه را بر من سد کرده و معترض شدند که چرا از آن‌ها شکایت کرده‌ام و باید با مراجعه به دادسرا از شکایتم صرف نظر کنم.

شاکی ادامه داد: بعد از آن، پسرهایم با ضرب و شتم، مرا داخل خودرو کرده و به منزلشان بردند، در آنجا مرا تهدید کردند که اگر برگه‌های املاک را امضا نکنم مرا را داخل گونی کرده و دفن می‌کنند.

با اعلام این خبر، کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت وارد عمل شده و به بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه پرداختند. تصاویر ربوده شدن مرد میانسال به دست آمد و اظهارات او تایید شد.

بدین ترتیب سه پسر مرد میانسال بازداشت شده و به جرم خود اعتراف و عنوان کردند: به خاطر اختلافات قبلی که با پدرمان درباره واگذاری املاک خود به ما داشتیم، او از ما شکایت کرد. ما تصمیم گرفتیم او را بترسانیم تا از شکایتش صرف نظر کند و سند املاک او را به دست آوریم به همین دلیل چنین سناریوی طراحی کردیم.

سرهنگ کارآگاه نثاری؛ معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران تهران با اعلام این خبر گفت: متهمان به جرم خود اعتراف کرده و هر سه با صدور قرار قانونی برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار دارند.

چگونه هنگام خرید آنلاین سایز کفش ادیداس مناسب را انتخاب کنیم؟

سایز متوسط ​​کفش او در دنیا در طول چند دهه تغییر زیادی کرده است. سیر تکامل سایز متوسط ​​کفش زنان به این صورت است: در آغاز قرن بیستم، سایز متوسط ​​کفش 35، در سال 1950، 36، در سال 1970، 37 و امروز، اندازه متوسط ​​کفش زنانه بود. 39 است. سایز کفش مردانه نیز بسیار تغییر کرده است. سال‌ها پیش، رایج‌ترین سایز در بین مردان 39 تا 40 بود، اما امروزه، متوسط ​​سایز کفش‌های مردانه 43 است. پس فکر می‌کنید 50 یا 100 سال دیگر چه اتفاقی می‌افتد؟ به گفته کارشناسان، قد انسان به دلیل تغذیه سالم و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی در حال رشد است. در کنار قد، وزن ما نیز افزایش می‌یابد، به این معنی که پاهای ما باید وزن بیشتری را تحمل کنند، بنابراین به طور طبیعی، پاهای ما به موازات قد و وزن ما بزرگ می‌شوند

https://katpoosh.com/product-category/adidas/

 

آیا می‌دانستید که طبق گفته انجمن ارتوپدی آمریکا، زنان اغلب سایز کفش نامناسبی دارند؟ این یعنی چی؟ حتماً تعجب می‌کنید که چگونه کسی می‌تواند سایز کفش اشتباه بپوشد، زیرا بسیار دردناک و ناراحت‌کننده است. حتی فشار کم در پا می تواند از جریان طبیعی خون جلوگیری کند و باعث بدشکلی پا شود. گاهی اوقات، وقتی برای اولین بار یک جفت کفش می پوشید، راحت به نظر می رسند و هیچ فشاری احساس نمی کنید. اما پس از پوشیدن آنها برای مدت طولانی، احساس کشش ناخوشایندی در پا می کنید. این ثابت می کند که کفش های شما خیلی کوچک هستند. برای جلوگیری از این امر ابتدا پای خود را اندازه بگیرید. همچنین پس از خرید یک جفت کفش، کمی آن را در خانه بپوشید و مطمئن شوید که برای شما مناسب هستند و واقعا راحت هستند.

ادیداس ADIDAS

 

با افزایش محبوبیت فروشگاه های آنلاین، مصرف کنندگان به طور فزاینده ای خرید راحت آنلاین را انتخاب می کنند. شما می توانید از سر تا پا لباس بپوشید بدون اینکه حتی پا را بیرون بگذارید. شاید فکر کرده باشید که فقط می توانید یک لباس زیبا یا یک کیف دستی شیک را به صورت آنلاین بخرید، اما اکنون می توانید بدون نگرانی از انتخاب سایز نادرست کفش بخرید. اگر به صورت آنلاین برخی از کفش های مجرد و زیبا را مشاهده کردید، اجازه ندهید ترس از انتخاب سایز نامناسب شما را از خرید آنها باز دارد! در عوض، فقط طول پای خود را اندازه بگیرید و برای لذت بردن از آن جفت کفش جدید عجله کنید! بنابراین چگونه می توان خطر انتخاب سایز نامناسب را کاهش داد و در عوض یک سایز عالی به دست آورد؟ ما می خواهیم تجربه خود را با شما به اشتراک بگذاریم و برخی از مهم ترین نکاتی را به شما ارائه دهیم که مطمئناً به شما در انتخاب سایز صحیح کفش هنگام خرید آنلاین کمک می کند.

 

در Dolita، هر مدل کفش به دقت بررسی می شود. ما به تفاوت های اساسی در اندازه و ویژگی ها توجه می کنیم. ما به شکل و جزئیات نگاه می کنیم زیرا یک مدل کفش ممکن است برای کسانی که پاهای باریک تری دارند مناسب تر باشد و مدل دیگر، به عنوان مثال، چکمه های بلند بدون زیپ، ممکن است برای کسانی که ساق های باریک و دم کم دارند مناسب تر باشد. در وب‌سایت www.dolitashoes.com، اطلاعات محصول را بررسی کنید تا متوجه شوید که آیا کفش‌ها به اندازه کوچک هستند یا بزرگ: «مناسب با اندازه بزرگ، اندازه کوچکتر از حد معمولی» یا «مناسب با اندازه کوچک، یک اندازه بزرگتر از حد معمولی».

 

https://www.outletcity.com/en/metzingen/brand-outlet-adidas/

 

نکاتی برای کمک به شما در انتخاب سایز مناسب کفش هنگام خرید آنلاین:

طول پا. اندازه گیری طول پای خود بسیار مهم است. با دانستن طول پای شما بر حسب سانتی‌متر، می‌توانید به راحتی نمودار سایز سازنده را پیدا کنید که سفارش دادن کفش‌های خود را در اندازه مناسب برای شما آسان‌تر می‌کند.

 

شکل کفش و پای شما. توجه به مدل کفشی که انتخاب می کنید بسیار مهم است. کفش های با دماغه نوک تیز را باید سایز بزرگتر انتخاب کنید زیرا خود مدل کمی کوچکتر است. اگر قد شما بلند است، کفش هایی را انتخاب کنید که زیپ آن در کنار، جلو یا قسمتی از پاشنه پا باشد. اگر پای شما به خصوص پهن است، توصیه می کنیم از کفش های نوک تیز یا کفش هایی با درز در پهن ترین قسمت پا خودداری کنید.

 

نیم سایز. گاهی اوقات، پاهای افراد نیم‌اندازه است. اگر این مورد برای شما صادق است، کفش هایی را از مارک های تجاری انتخاب کنید که در نمودار سایز آنها نیم اندازه وجود دارد.

 

فصلی بودن به فصلی بودن توجه کنید. در طول تابستان، پاها اغلب متورم و گاهی بزرگتر می شوند. بنابراین، توصیه می کنیم همیشه قبل از خرید آنلاین کفش، پای خود را اندازه بگیرید. اگر به دنبال کفش زمستانی گرم و خزدار هستید، سایز بزرگتر را انتخاب کنید زیرا پای فشرده خیلی سریعتر سرد می شود.

 

چگونه پای خود را به درستی اندازه گیری کنیم؟ ادیداس ADIDAS

اندازه پای فرد در طول زمان تغییر می کند. این به دلیل عوامل مختلفی از جمله سن، بارداری، افزایش وزن، احتباس مایعات و عوامل دیگر است. به همین دلیل همیشه مهم است که قبل از خرید آنلاین کفش جدید، پای خود را اندازه بگیرید. به راحتی می توانید این کار را در خانه انجام دهید. توجه به این نکته ضروری است که هیچ استاندارد جهانی سایز کفش وجود ندارد. اندازه کفش ممکن است از تولید کننده به سازنده متفاوت باشد، بنابراین بسیار راحت است که طول پای خود را بر حسب سانتی متر بدانید و قبل از خرید کفش، نمودار اندازه علامت تجاری را بررسی کنید.

 

شما به یک کاغذ A4، یک خودکار و یک خط کش نیاز دارید.

 

مرحله 1

پای خود را روی کاغذ بگذارید.

 

گام  ادیداس ADIDAS 2

 

خودکار خود را به صورت عمودی نگه دارید، نقطه ای را در جایی که پاشنه پای شما به پایان می رسد قرار دهید

داروخانه بی نسخه به علت کار و فعالیت تمام وقت به یک داروخانه آنلاین شبانه روزی تبدیل شده است

شما میتوانید برای خرید کالای خود با مشاورین مثبت سبز تماس گرفته و به صورت رایگان از مشورت آنها بهرهمند شوید. سبد خرید در واقع به بخشی اطلاق میشود که میتوانید محصولات انتخابی خود را در آن ذخیره نمایید. وجود بخش فروش و بخش پشتیبانی در داروبوم باعث شده که سرعت و دقت در پاسخگویی به مخاطبین و مشتریان بسیار سریعتر و با دقت بیشتری انجام شود. را میشود انجام دهید تا همان دفعه اول با پیام پرداخت موفقیتآمیز روبه رو شوید. مکملهای دارویی، انواع ویتامین، ضد عفونی کننده، ماسک، وسایل آرایشی و بهداشتی از جمله محصولاتی است که در این داروخانه ارائه میشود. و اصلا مگر میشود که دارو را هم از اینترنت تهیه کرد؟ فروشگاه راحت دارو همانطور که از اسمش پیداست شرایطی برای مشتریان آماده کرده تا آنها به راحتی بتوانند محصولات داروخانه از جمله مواد آرایشی و بهداشتی مورد نیاز خود را خریداری کنند. داروخانه پارسین برای مشترکین این مجموعه تسهیلات ویژه به صورت ارائه تخفیف در نظر گرفته است و همچنین محصولات آرایشی و بهداشتی به صورت رایگان در محل ارسال می شود.

همچنین داروخانه آنلاین داروبوم جهت قدردانی از مشتریان عزیز داروخانه خدمتی تحت عنوان امتیاز وفاداری را ارائه می کند. شما در فضای اینترنت به راحتی از زمان تخفیفات فصلی و دورهای داروخانه های آنلاین باخبر می شوید. همچنین برای کسب اطلاع از عوارض و موارد منع مصرف، مستقیما با کارشناسان دارو بوم تماس گرفته و یا سوال خود را از طریق شبکه های اجتماعی مطرح کنید و پاسخ بگیرید. جهت خرید دارو اینترنتی خارجی می توانید با اپلیکیشن پالسی نو مراجعه نمایید. تهیه اینترنتی داروهای خارجی توسط بسیاری از شرکت ها انجام می شود ولی برای مراجعه به آن ها باید نهایت دقت را داشته باشیم و ممکن است در بین آن ها سایت های غیر قانونی هم وجود داشته باشد که باعث به وجود آمدن مشکلاتی می شود. معرفی و ارائه محصولات به همراه نحوه مصرف ، مشخصه ، موارد مصرف ، کاربرد ، اجزاء تشکیل دهنده ، کمپانی و کشور سازنده، قیمت مصرف کننده و همچنین ارائه اطلاعات دقیق و کاربردی از کلیه محصولات از طریق سایت صورت خواهد پذیرفت .

داروخانه بی نسخه بهعلت کار و فعالیت تمام وقت به یک داروخانه آنلاین شبانه روزی تبدیل شده و خدمات مختلف دارویی و غیردارویی را برای تمامی افراد، هم در تهران و هم سایر نقاط و شهرستانهای کشور ارائه مینماید که در این نوشتار به معرفی این داروخانه و مزایای خرید از آن و همچنین امکانات و وسایلی که مکرر مورد نیاز همگان باشد خواهیم پرداخت. چرا که میبایست اسم دارو و مشخصات آن، عوارض و قیمت به درستی بررسی شده تا محصول مورد نظر به درستی خریداری شود. ۱.عارضه درد و بیماری که بعضاً بصورت ناگهانی به سراغ افراد میآید احتمال دارد در ساعاتی از شب و یا روزهای تعطیل رسمی که اکثر داروخانههای سطح شهر تعطیل میباشد رخ دهد که در این مواقع بهترین کار خرید دارو از داروخانه آنلاین شبانه روزی خواهد بود. اما اگر سفارش شما بعد از ساعت ۹ انجام شود فردای همان روز در ساعات عصر الی شب بسته به دست شما می رسد.بسته شهرستانی ها هم بعد از ثبت سفارش تا فردای صبح همان روز تحویل اداره پست داده می شود.

تمام مشاوره ها توسط دکتر داروساز انجام می شود. در واقع مشاوره دارویی و درمانی با دکتر داروساز به صورت کاملا رایگان می باشد. داروپلاس تحت نظر داروخانه دکتر مریم ابراهیمی در حال فعالیت میباشد. امروزه داروخانه های آنلاین و مراکز مختلفی برای فروش اینترنتی دارو وجود دارد که شما می توانید با انتخاب هرکدام محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و آن را درب منزل تحویل بگیرید. یکشنبه 00/7/04، (اخبار رسمی): داروخانه آنلاین داروبوم با هدف ارائه بهترین برندهای موجود در زمینه افزایش سلامتی و بهداشت جامعه می کوشدخدماتی نظیر ارسال رایگان به کل کشور و امکان پرداخت درب منزل و فروش با بهترین و ارزانترین قیمت در مقایسه با سایر داروخانه های آنلاین و حضوری در تلاش است با رضایت اکثریت مخاطبین را جلب نماید. به گزارش ایسنا، بنابر اعلام داروخانه بی نسخه، با راه اندازی داروخانه آنلاین افراد مختلف میتوانند به راحتی در منزل و از طریق سفارش کالا به صورت اینترنتی، داروهای بی نسخهی خود را به موقع دریافت کنند و از ایجاد عارضه و یا سایر مشکلات جلوگیری به عمل آورند.

اهتمام دولت در توجه به شهرداری‌ها در حوزه بودجه

علی بهادری جهرمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اهتمام دولت در توجه به شهرداری‌ها در حوزه بودجه چه میزان است، گفت: متأسفانه این فاصله‌ای که میان بخش‌های مختلف با دولت در ادوار مختلف رخ داده، باعث شده که مردم متضرر شوند و در حوزه شهری نیز از همین جنس و قِسم است.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: در دوره‌های مختلف سیاسی بعضاً میان شهرداری‌های کلانشهرها به‌ویژه تهران که به نوعی نماینده شهرداری‌های کلانشهرها و مدافع حقوق شهرداری‌ها در هیأت دولت است، فاصله ایجاد می‌شد و علاوه بر اینکه در جلسات هیأت دولت دعوت نمی‌شدند، از آن‌ها حمایت نیز نمی‌شد.

وی نمودارهایی که توسط شهردار تهران در جلسه هیأت دولت ارائه شده‌است را ناراحت‌کننده توصیف و بیان کرد: کاهش جدی سهم دولت در حمایت از حوزه‌های مختلف از جمله حمل و نقل درون شهری و هوای پاک از جمله موضوعاتی بود که در گزارشات ارائه شده توسط شهردار تهران به آن اشاره شده بود.

بهادری جهرمی با اشاره به دستور رئیس جمهور برای حمایت ویژه از شهرداری‌ها در دولت اظهار کرد: آقای زاکانی صرفاً پیگیر امور شهرداری تهران نبودند و من به‌عنوان کسی که در جلسات هیأت دولت بوده عرض می‌کنم که آقای زاکانی پیگیر امور عمومی شهرداری‌ها در حوزه‌های مختلف هستند.

سخنگوی دولت در ادامه خاطرنشان کرد: پیرو همین موضوع، معاون اول رئیس جمهور جلسه‌ای با شهرداران کلانشهرها داشتند که از جمله محورهای آن جلسه تأمین ناوگان حمل و نقل درون شهری، سهم دولت در قانون هوای پاک، تقسیم خانه‌ها به حوزه‌های درون و بیرون‌شهری و حمایت‌های مختلفی که دولت و وزارت کشور باید از شهرداری‌ها داشته باشند، بود.

وی با بیان اینکه بازخوردی که در پی این جلسه از شهرداری‌ها اخذ شد مثبت و قابل توجه بود، اذعان کرد: آقای زاکانی نیز تمام جلسات را دعوت می‌شوند و در حوزه مسائل مرتبط با خدمات شهری همیشه فعال هستند.

اهمیت آموزش حسابداری کاربردی قبل از ورود به بازار کار

با توجه به اینکه سرمایه در گردش حاصل تفاوت داراییهای جاری از بدهیهای جاری است و چون دارایی جاری ماهیت نقدی دارد، برای افزایش بازدهی باید بهطور پیدرپی در حال تبدیل به هزینه، محصول و مجدداً به دارایی باشد. برخلاف بازده که اغلب مورد توجه فعالان بازار قرار دارد، به پیش­بینی ریسک کمتر توجه شده است. با توجه به اینکه فرایندهای مختلفی در شرکت های تولیدی برای تولید محصول نهایی تعریف می شود، برای کنترل درست این فرآیندها و انجام امور حسابداری مربوطه به ابزارهای دقیقی نیاز است. برای پاسخ به این سوال باید بگوییم حتی اگر در رستوران و یا شرکت های خدماتی کار نمیکنید و نمیخواهید به عنوان یک حسابدار مشغول به کار بشوید، دانستن اصول حسابداری در روزمرگی هایتان هم تاثیر مثبتی خواهد داشت، چرا که شما با حساب و کتاب کردن مخارج روزمره خود و دانستن علم حسابداری میتوانید جلوی بسیاری از مخارج بیهوده خود را بگیرید و در نهایت پول خود را حفظ کنید. همانگونه که ملاحظه میشود اثر برگشت هزینه ها بر درآمد بیش از هزینههای برگشتی است و در آن صورت به لحاظ مالیاتی سود مشمول مالیات از ۴۴ میلیون ریال به ۲۲ میلیون ریال کاهش میباید.بنابراین اگر سازمان امور مالیاتی چنین تاثیری را نادیده انگارد، به میزان هزینههای برگشت شده سود شرکت را افزایش داده است.

بنابراین در شرکت های تولیدی مهم ترین بخش، مواد مصرفی در فرایند تولید هستند که در بحث حسابداری سه دسته موجودی (مواد اولیه، محصول در حال ساخت و محصول نهایی) برای آنها تعریف می شود. بهای اولیه : عبارت است از مجموع هزینه هایی که به طور مستقیم ، در ساخت محصول به مصرف می رسند. به طور مثال ، ریخته گری ، تراشکاری و مونتاژ نمونه هایی از دوایر تولیدی می باشند. حسابداری شرکت های تولیدی بیشتر مرتبط با محاسبه قیمت تمام شده کالای تولیدی و ارزیابی موجودی مواد مصرفی در فرآیند تولید است. شرکت هلو با ارائه نرم افزار حسابداری شرکتی کوچک، متوسط و ویژه، توانسته نیازهای محاسبات و مدیریت مالی بسیاری از شرکتهای کوچک و متوسط را براورده سازد و در این حوزه نیز موفق عمل کند.نرم افزارهای مالی هلو که توسط این شرکت عرضه می شود دارای نسخه های تخصصی برای فروشگاه ها، شرکت ها و تولیدی ها با پوشش بیش از ۲۰۰ گروه شغلی می باشد. با این حال، تعیین قیمت حواله فروش نیز تا مشخص شدن قیمت نهایی ممکن نیست. مواد اولیه خام: تمامی موادی که برای تولید محصول نهایی لازم بوده و باید خریداری شود در این دسته قرار می گیرد. بنابراین در انتخاب نرم افزار حسابداری حتماً باید گزارشات آن مورد بررسی قرار گیرد.

بنابراین یکی دیگر از معیارهای مهم در انتخاب نرم افزار حسابداری، امکان تعریف کاملاً منعطف کدینگ حسابداری است. در هر زمان تمام اطلاعات مهم مالی خود را در نیوُ ثبت کنید؛ حتی بدون دسترسی به اینترنت. موجودی ها در دوره های مالی تعیین شده در حال تغییر هستند و همین تغییر مداوم، نیاز به ابزاری دقیق برای ثبت درست تغییرات موجودی را شکل داده است. زیرساخت­های لازم برای محاسبات اکچواری در شکل 1 به تصویر کشیده شده است. در نگاه اول ممکن است به نظر برسد که همه نرم افزارهای حسابداری تقریبا یکسان و شبیه به هم هستند و بدهی های قابل دریافت، حساب های قابل پرداخت، اسناد عمومی، صورتحساب ها و… نرم افزار حسابداری نگاه نو یکی دیگر از پرکاربردترین نرم افزار های حسابداری است. اولین مرحله برای انتخاب نرم افزار حسابداری مناسب شرکت های تولیدی آشنایی با نوع حسابداری در این شرکت ها است. پس تسلط بر این نرمافزار هم میتواند یک مزیت برای شما محسوب شود، تا بتوانید در یک شرکت حسابداری استخدام شوید در صورتی که قصد یادگیری نرم افزار حسابداری ایران حساب را دارید حتماً در بهترین سایت حسابداری از آموزش های رایگان مقالات حسابداری ما استفاده کنید.

در ادامه با ما همراه باشید. یکی از مهم ترین دغدغه های صاحبان مشاغل تولیدی انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری تولیدی متناسب با نیاز و فرآیندهای موجود در صنعت آنها است. سیستم گزارشگیری نرم افزار باید تمامی گزارشاتی که برای سازمان اهمیت دارند را شامل شود. محصول نیمه آماده: محصولاتی که در چرخه تولید ساخته شده اند ولی نمی توان آنها را به عنوان محصول نهایی در نظر گرفت. 1. ارزیابی دقت پیشبینی تولید ناخالص داخلی با استفاده از بازده سهام تجمعی، نسبت سودآوری تجمعی و سودآوری تجمعی تورمزداییشده، حسابداری محافظهکارانه بهصورت تجمعی، نسبت تجمعی ارزش بازار سهام به ارزش دفتری سهام و رشد تجمعی استخدام نیروی کار در سطح شرکتها. استفاده از نرم افزار تاریخ گذشته مانند غذای مانده و فاسد است که خطرآفرین است. اصلیترین مشکل نرم افزار حسابداری محک همچون بیشتر رقبا پشتیبانی ضعیف آن است. یک نرم افزار خوب بایستی از یک پشتیبانی خوب نیز برخوردار باشد.

https://accniaz.com/product/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%B1/