آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

دستگاه لیزر الکساندرایت


دستگاه لیزر کاندلا الکساندرایت قادر به فروش 5000 محصول در 55 کشور جهان است و خود را سلطان لیزر نامید. دستگاه لیزر الکساندرایت دارای طول موج انرژی 755 نانومتر می باشد. این دستگاه توسط سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) تایید شده است. به دلیل وجود مزایا و ویژگی های فراوان از جمله درد و سوزش کمتر، قدرت خوب در از بین بردن موهای زائد، دقت بالا و بیشتر مناسب انواع پوست، بدنه آن را تقریبا برای تمامی افرادی که خواهان لیزر درمانی هستند، مناسب می سازد. رفع موهای زائد و آرایشگران و افرادی که به دنبال خرید دستگاه لیزر موهای زائد هستند باید لیزر الکساندرایت را در اصفهان بررسی کنند.

تجهیزات لیزر اورجینال الکس کندل

دستگاه لیزر الکس کاندلا در اصل توسط شرکت آمریکایی Candela ساخته شده است که از عنصر گرانبهایی به نام کریزوبریل ساخته شده است. این نوع عنصر نوعی الماس با توانایی بالا در عبور بدون خطا از طیف نور است. از این عنصر، نور آن بالاترین توانایی تخریب فولیکول های مو را دارد. توجه داشته باشید که لیزر موهای زائد باید در مرکز زائو با استفاده از دستگاه لیزر الکساندرایت کاندلا با سنگ های اصل انجام شود. برای کاهش درد الکس کندلا با ما همراه باشید.

دستگاه های غیر اصل حاوی سنگ مصنوعی تاثیر کمی در رفع موهای زائد دارند. مرکز لیزر وی آی پی اصفهان دارای دو نوع تجهیزات لیزر الکس کندل جنتل مکس و الکس کندل جنتل لیزر می باشد. می توانید به منحصر به فرد بودن این دستگاه ها پی ببرید. به مرکز لیزر VIP مراجعه کنید و به کارشناسان ما اجازه دهید لیزر موهای زائد را در اصفهان انجام دهند.

مزایای دستگاه لیزر الکساندرایت کاندلا

دستگاه لیزر الکساندرایت مزایای زیادی دارد. این مزیت باعث می شود از آن به عنوان یکی از بهترین و پیشرفته ترین ابزارهای لیزر موهای زائد برای از بین بردن موهای زائد بدن استفاده شود. در زیر به مهم ترین ویژگی های این دستگاه اشاره می کنیم.

1- موهای زائد را به سرعت از بین ببرید

دستگاه الکس کاندلا قدرت بیشتری در از بین بردن موهای زائد دارد و به دلیل تولید گرمای بیشتر نسبت به دستگاه های مشابه سریعتر نتیجه می دهد. این دستگاه حتی موهای پرپشت و نازک را تحت تاثیر قرار می دهد. به همین دلیل است که استفاده از دستگاه لیزر Alexandrite Candela بسیار محبوب است. به همین دلیل بسیاری از کلینیک های معتبر از این دستگاه استفاده می کنند.

2- اثربخشی دستگاه لیزر الکساندرایت کاندلا برای انواع پوست

برخی از دستگاه‌های لیزر ممکن است روی پوست‌های تیره‌تر کار کنند، در حالی که برخی دیگر روی پوست‌های روشن‌تر بهتر عمل می‌کنند. اما لیزر الکساندرایت به دلیل وجود سنگ های الماس طبیعی می تواند تاثیر مثبتی بر روی انواع پوست داشته باشد و موهای ناخواسته انواع پوست را از بین ببرد. با استفاده از دستگاه لیزر الکساندرایت کوندیلا در بیمارستان VIP اصفهان تفاوت این دستگاه با دستگاه های غیر اصل حاوی سنگ را تجربه کنید.

3- ایمنی و سلامت دستگاه لیزر الکساندرایت کاندلا

دستگاه لیزر الکساندرایت به دلیل داشتن سیستم پیشرفته ایمنی و کم خطر بودن خود را در طول زمان ثابت کرده است. همچنین از آنجایی که هر فردی اسرار خاص خود را دارد، امکان انتقال در این دستگاه تقریباً وجود ندارد.

4- فرآیند خنک سازی دستگاه شمع الکساندرایت

زمانی که انرژی لازم توسط دستگاه لیزر الکساندرایت کاندلا به پوست تابیده شود، توسط رنگدانه های پوست نیز جذب می شود. اگر بخواهیم شدت و مقدار انرژی گرمایی را افزایش دهیم تا تاثیر خوبی روی فولیکول های مو داشته باشد، می تواند پوست را بسوزاند. همچنین اگر طول موج و انرژی گرمایی را کاهش دهیم فولیکول ها به طور کامل از بین نمی روند. در این صورت کارایی لیزر کاهش می یابد.

اگر مقدار گرما خیلی زیاد باشد نه تنها باعث سوختگی می شود، بلکه باعث درد شدید فرد می شود. بنابراین دستگاه لیزر الکساندرایت و سازندگان آن نوعی سیستم خنک کننده به نام کولینک را در این دستگاه تعبیه کردند. این سیستم هنگام تابش نور لیزر، گاز خنکی را روی پوست می پاشد. این باعث می شود که پوست برای چند ثانیه بی حس شود. علاوه بر کاهش درد ناشی از لیزر، سوختگی را نیز از بین می برد.

5- امکان استفاده از الکساندریت در تمام نقاط بدن

دستگاه لیزر الکساندرایت کاندلا افراد را قادر می سازد تا با استفاده از این دستگاه موهای زائد را از هر قسمتی از بدن خود پاک کنند. یعنی استفاده از این دستگاه برای از بین بردن موهای زائد محدودیتی ندارد.

مشاوره قبل از لیزر با دستگاه شمع الکساندرایت

قبل از شروع لیزر درمانی با دستگاه لیزر الکساندریت کاندلا، باید به توصیه های پزشک خود عمل کنید. پزشک از شما می خواهد که برای کاهش احتمال عوارض جانبی، نکات زیر را در نظر بگیرید:

از آفتاب گرفتن و برنزه کردن خودداری کنید، زیرا لیزر موهای زائد این کار را انجام می دهد.

حداقل 4 هفته قبل از لیزر موهای زائد از برنزه کردن پوست خود اجتناب کنید.

قبل از برداشتن موها از اپیلاسیون یا برداشتن مو خودداری کنید.

از برداشتن موها خودداری کنید زیرا لیزر فقط موهای سیاه را هدف قرار می دهد.

قبل از درمان باید ناحیه مورد نظر تمیز شود و از مواد آرایشی استفاده نشود.

قبل از اولین درمان، رشد موهای شما باید در هفته چهارم تا ششم تایید شود.

24 ساعت قبل از مراجعه به کلینیک اصلاح کنید.

سه تا چهار روز قبل از لیزر موهای زائد، لایه برداری بیکینی را انجام دهید.

ناحیه تناسلی خود را کاملا اصلاح کنید.

از پوشیدن لباس زیر تنگ خودداری کنید.

در صورت امکان لباس نخی بپوشید.

چند ساعت قبل از لیزر درمانی از مصرف کافئین خودداری کنید.

اگر تحمل درد پایینی دارید، از مسکن استفاده کنید.

خوش شانس

ممکن است دستگاه دیگری با ایستگاه لیزری دیگری هماهنگ شده باشد. در این صورت ممکن است نگران این باشید که پس از تعویض تجهیزات و مرکز لیزر به نتیجه مطلوب نخواهید رسید. افرادی که از مراکز غیر OEM به مراکز OEM معتبر تغییر مکان می دهند، می توانند تغییرات و نتایج را در رشد مو مشاهده کنند. اما افرادی که با تجهیزات اصلی مراکز چینی و نه اورجینال از مراکز خارج می شوند، عدم نتیجه مطلوب را در بدن خود مشاهده می کنند. پس نگران این مرکز لیزر VIP در اصفهان نباشید. زیرا با استفاده از دستگاه لیزر الکساندرایت اصفهان و سری مخصوص الماس نتیجه گیری شما 100% می باشد.

آهنگ جدید مهدی جهانی به نام «به داد من برس ببین که دل شکسته ام»

متن آهنگ مهدی جهانی به داد من برس ببین که دل شکسته ام

رها نمیکند مرا نگاه آخرت


شکسته بغض من چرا نمیشه باورت


به داد من برس ببین که دل شکسته ام


نفس دارم برای تو با اینکه خسته ام


به این بارون بگو آروم بباره منو با تنهاییم تنها بذاره


که ماه رفته خبر از تو بیاره


به چشم خسته خواب دگر اثر نمیکند


ز کوچه ی دلم کسی گذر نمیکند


خیال تو چرا به من امان نمیدهد


چرا کسی تورا به من نشان نمیدهد


به این بارون بگو آروم بباره منو با تنهاییم تنها بذاره


که ماه رفته خبر از تو بیاره

https://musicdel.ir/single-tracks/293392/

آیا لپ تاپ لنوو خوب است؟ چرا باید لپ تاپ لنوو بخریم؟


تصمیم به خرید لپ تاپ لنوو با بودجه از دیجی چه  دارید؟ مطمئن نیستید لپ‌تاپی که می‌خرید کارخانه، دست دوم یا نو است؟ ما به شما خواهیم گفت که چرا خرید لپ تاپ لنوو گزینه خوبی برای شماست، اما تصمیم نهایی با شماست. آنچه لپ تاپ های لنوو را در ایران محبوب کرده است باتری قدرتمند محصولات لنوو است. این مشکل با خرید محصولات لنوو بیشتر شده است. اگر هنوز در مورد خرید لپ تاپ سفارشی لنوو تصمیم نگرفته اید یا نمی دانید لپ تاپ لنوو را از کجا بخرید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را کامل بخوانید تا پاسخ سوالات مهم خود را دریافت کنید.

آشنایی با برند لنوو

لنوو یک شرکت چینی-آمریکایی است که محصولاتی مانند لپ تاپ، چاپگر، تلویزیون و غیره تولید می کند. حوزه فعالیت این شرکت بین المللی بوده و دفتر مرکزی آن در شهر پکن چین می باشد.

پس از حضور گسترده لنوو در جهان، لپ تاپ لنوو وارد ایران شد و به دلیل قیمت مناسب و باتری قدرتمند، به یکی از محبوب ترین لپ تاپ های ایران تبدیل شد.

چرا لپ تاپ های لنوو در ایران محبوب هستند؟

مردم ایران سالهاست همیشه به دنبال محصولی هستند که مشکلی نداشته باشد. باتری قوی لپ تاپ استوک لنوو در کنار دیگر مزیت های این لپ تاپ باعث شده تا محصولات لنوو در سبد بازار ایرانیان قرار گیرد.

البته این برند نقاط ضعفی هم دارد که می توانید در مورد آنها مطالعه کنید و با آنها آشنا شوید.

مزایا و معایب لپ تاپ های استاندارد لنوو

هیچ ایده ای بهتر از ارزیابی مزایا و معایب یک محصول نیست. زیرا این اطلاعات از افکار هزاران نفر می آید و نه فقط افکار یک نفر.

لنوو قیمت های مناسبی دارد و عمر باتری محصولات لنوو نسبت به سایر برندها بیشتر است. ولی این آخر ماجرا نیست؛ دوام لپ تاپ اصلی لنوو در صورت برخورد با زمین یا افتادن از دست شما کاهش می یابد و ممکن است نتوانید مشکل خود را برطرف کنید.

در زیر به مزایا و معایب لپ‌تاپ‌های لنوو می‌پردازیم.

مزایای لپ تاپ های استاندارد لنوو

دو عامل مهم برای لپ تاپ قیمت و عمر باتری است. لپ تاپ لنوو هر دوی این ها را دارد و به همین دلیل لپ تاپ لنوو در ایران موفق و محبوب است.

مقرون به صرفه

اولین دلیل مهمی که مردم لپ تاپ لنوو می خرند قیمت مناسب لپ تاپ است. لنوو نسبت به سایر رقبا قیمت بهتری دارد.

عمر باتری عالی

در برخی از لپ‌تاپ‌های لنوو، با یک بار شارژ می‌توانید تا 15 ساعت کار کنید. اما با محصولات قدیمی لنوو می توانید تقریباً نیم روز بدون اتصال لپ تاپ به شارژر کار کنید.

نوآوری

نسل جدید لپ تاپ های لنوو از پردازنده قوی تری نسبت به لپ تاپ های سال های گذشته لنوو برخوردار هستند و لنوو با نوآوری محصولات خود باعث محبوبیت این برند در ایران شده است.

خیلی چیزهای مختلف

برند لنوو برای هر نوع کاربری یک مدل لپ تاپ ایجاد کرده است که می توان از آن برای بازی، عکس کاری، برنامه نویسی، ویرایش فیلم و سریال، وبگردی، تماشای فیلم و سریال و ده ها دلیل دیگر استفاده کرد.

معایب لپ تاپ های اصلی لنوو

دو پارامتر بسیار مهم برای لپ تاپ ها دوام و سخت افزار لپ تاپ است. برای برخی مهم است که لپ تاپ بتواند ضربه ها را تحمل کند یا کارت گرافیک خوبی داشته باشد. از معایب لنوو دوام کم و گرافیک ضعیف است.

ادامه هید

بزرگترین عیب لپ تاپ های استوک لنوو طول عمر کوتاه آنهاست. البته قدرت لپ تاپ لنوو در صورتی افزایش می یابد که همیشه روی میز باز باشد و با آن کار کنید و به زمین نخورد. عدم دوام لنوو به این دلیل است که بدنه آن از پلاستیک ساخته شده است. زیرا با افتادن لپ تاپ این محصول آسیب می بیند و تعمیر لپ تاپ لنوو در ایران مشکل است.

طراحی خسته کننده

محصولات لنوو در مقایسه با رقبا چندان جذاب نیستند و بنابراین لنوو نمی تواند در مقابل رقبای با طراحی زیباتر چیزی بگوید.

گرافیک بد

اکثر محصولات لنوو با کارت گرافیک AMD عرضه می شوند و از آنجایی که این کارت گرافیک با سایر سخت افزارهای لپ تاپ سازگار نیست، از قابلیت های گرافیکی لپ تاپ کاسته می شود.

چرا لپ تاپ لنوو بخریم؟

اگر مکان لپ تاپ Lenovo  شما همیشه ثابت است و ساعت‌ها در روز برای وب‌گردی با کامپیوتر روبرو می‌شوید، لنوو به دلیل قدرت و قیمت مناسب انتخاب خوبی برای شماست.


اگر می خواهید لپ تاپ مخصوص بازی، برنامه نویسی، کارهای گرافیکی بخرید، لنوو به دلیل کارت گرافیک ضعیف نمی تواند پاسخگوی نیاز شما باشد.

الزامات طراحی اپلیکیشن سالن زیبایی چیست؟


به همان اندازه که استفاده از فناوری و برنامه ها می تواند مفید باشد و مشتریان بیشتری را جذب کند، مدیریت آن و راضی نگه داشتن مشتریان نیز به همان اندازه مهم و مهم است. بدون شک طراحی اپلیکیشن موبایل به تنهایی نمی تواند کسب و کار شما را جلو ببرد. برای کنترل این موضوع، داشتن یک استراتژی مدیریتی قوی مهم است.

ایده آل برای ایجاد برنامه های کاربردی سالن

رزرو نوبت آنلاین

امکان برنامه ریزی قرار ملاقات و تعیین خدمات مورد نیاز یکی از اولین مزایایی است که طراحی اپلیکیشن سالن زیبایی برای مشتریان شما ایجاد می کند. مشتری می تواند از طریق اپلیکیشن آرایشگاه به راحتی زمان بندی و زمان دقیق را تعیین کند.

افزایش وفاداری مشتری.

احترام به مشتری امری مهم در تجارت است و اگر امکان احترام به مشتری را در تجارت خود فراهم کنید باعث وفاداری مشتری به شما و احترام متقابل برای شما می شود. در واقع شما با ایجاد اپلیکیشن سالن زیبایی به مشتریان خود احترام گذاشته اید و آنها بیشتر به شما وفادار خواهند شد.

یک کتابخانه از مدل های موی مختلف ایجاد کنید

شما می توانید گالری از انواع مدل مو و انواع خدمات ارائه شده توسط سالن زیبایی خود را به مشتری ارائه دهید و مشتری به راحتی با مدل کسب و کار و مدل خدمات شما آشنا شود.

تسهیلات پرداخت آنلاین

طراحی اپلیکیشن سالن به مشتریان امکان پرداخت آنلاین، ساده سازی حساب های بک آفیس و اطمینان از ایمنی سالن را می دهد.

و از دیگر مزایای طراحی اپلیکیشن سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه خانه عروس  می توان به موارد زیر اشاره کرد.

فروش محصولات

ارائه خدمات با تخفیف

زمان انتظار مشتری را کاهش دهید

…….

آیا هنوز فکر می کنید که طراحی اپلیکیشن سالن زیبایی برای کسب و کار شما خوب نیست؟

نیاز به طراحی اپلیکیشن سالن زیبایی چیست؟

کلیدواژه: طراحی اپلیکیشن سالن زیبایی

با پیشرفت تکنولوژی و افزایش استفاده از گوشی های هوشمند در بین مردم، صاحبان مشاغل افق جدیدی برای دستیابی به جایگاه برتر و کسب درآمد بیشتر پیدا کرده اند. طراحی اپلیکیشن برای سالن زیبایی یکی از فناوری های مدرنی است که کاربرد گسترده ای در توسعه گوشی های هوشمند پیدا خواهد کرد. سالن های زیبایی و آرایشگاه از این فرصت برای بهبود و افزایش بهره وری عملیات خود استفاده کردند و به طراحی اپلیکیشن روی آوردند. اما برخی افراد هنوز با این فناوری مخالف هستند

مخالفان شما چه می گویند؟

برخی از صاحبان قدیمی و جدید سالن های زیبایی طراحی اپلیکیشن سالن زیبایی را امری لوکس می دانند. این گروه معتقد است که اپلیکیشن BuyHop با در نظر گرفتن دو نظر متفاوت در این مورد چندان موثر نیست:

سالن های آرایش و زیبایی قدیمی مشتریان خود را دارند و فکر می کنند نیازی به اپلیکیشن موبایل ندارند.

اما این یک تصور اشتباه است، همیشه ممکن است مشتریان سابق شما با روش های تبلیغاتی اپلیکیشن های رقیب جذب شوند و به سمت آنها سوق داده شوند و این سالن ها مشتریان خود را از دست بدهند.

برخی از برندهای مد جدید که از تلفن همراه برای جذب مشتری استفاده می کنند، از نظر رضایت چندان موفق نبوده اند و نتوانسته اند مشتریان را به طور موثر مدیریت کنند.

از آنجایی که استفاده از فناوری و ابزار مفید است و می تواند مشتریان بیشتری را جذب کند، مدیریت آن و جلب رضایت مشتریان امری ضروری و مهم است. شکی نیست که شما نمی توانید کسب و کار خود را تنها با ایجاد یک اپلیکیشن موبایل راه اندازی کنید. داشتن یک سیستم مدیریت قوی برای کنترل آن مهم است.

مزایای طراحی اپلیکیشن سالن زیبایی

نوبت رزرو آنلاین

امکان رزرو نوبت و انتخاب خدمات لازم یکی از اولین مزیت هایی است که طرح اپلیکیشن سالن زیبایی به مشتریان ارائه می دهد. گرفتن وقت و اطلاع از زمان مناسب نیز با اپلیکیشن آرایشگاه برای مشتری بسیار آسان است.

وفاداری مشتری را افزایش می دهد.

رفتار محترمانه با مشتریان در تجارت مهم است و زمانی که کسب و کار شما شرایطی را فراهم می کند که به مشتریان اجازه می دهد با احترام با آنها رفتار شود، آنها به شما وفادار می شوند و احترام متقابل را برای شما ایجاد می کنند. اصولا با طراحی اپلیکیشن آرایشگاه به مشتریان خود احترام گذاشته اید و در پاسخ به آنها وفادارتر شده اند.

ما در حال آماده سازی یک گالری از انواع مدل مو هستیم

شما می توانید گالری از تمام مدل موها و خدماتی که از سالن خود ارائه می دهید به مشتریان خود ارائه دهید تا مشتریان بتوانند به راحتی نمونه کار و خدمات شما را مشاهده کنند.

امکان پرداخت آنلاین

در صورت استفاده از طراحی اپلیکیشن سالن زیبایی، امکان پرداخت آنلاین صورتحساب توسط مشتری وجود دارد و این امر باعث سهولت در حساب اداری شما و همچنین تضمین امنیت سالن زیبایی شما می شود.

از دیگر مزایای طراحی اپلیکیشن سالن زیبایی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

یک محصول بفروشد

ارائه خدمات تخفیفی

کاهش زمان انتظار مشتری

……..

هنوز فکر می کنید که طراحی وب برای کسب و کار شما خوب نیست؟

علائم آرتریت مفصل ران - نحوه نظارت و درمان


شایع ترین علائم سرطان لگن و ران درد در مفصل ران است. بیشتر اوقات این دردها تدریجی بوده و بدتر می شوند.

آرتروز مفصل ران و مفصل ران یکی از شایع ترین بیماری های مفصلی در افراد بالای 40 سال است که در اثر ساییدگی مفصل ران ایجاد می شود. غضروف اجازه می دهد تا استخوان ها به یکدیگر بپیوندند و علائم دردناکی مانند درد شکم، خشکی و سفتی در لگن و غیره ایجاد کنند.


آیا شما نیز از درد و خشکی در ناحیه باسن یا کمر خود رنج برده اید؟ اگر متوجه شدید این نوع درد در صبح و هنگام نشستن و استراحت بدتر می شود. اگر از آن دسته افرادی هستید که از درمان ها و داروهای زیادی برای تسکین درد استفاده کرده اید. اما شما خیلی پیشرفت نکرده اید. شما باید در اسرع وقت به یک جراح ارتوپد مجرب و ماهر در شهر خود مراجعه کنید. با توجه به شیوع این عارضه، در این مقاله به بررسی علائم آرتریت لگن و لگن و علائم این بیماری رایج پرداخته ایم.

علائم آرتریت لگن و ران چیست؟

استئوآرتریت مفاصل ران و ران یک بیماری جدی و پیشرونده است که در اثر آسیب و فرسایش مفاصل ران ایجاد می شود. هر مفصل دارای دو استخوان برای حرکت آسان است. برای تسهیل حرکت استخوان، غضروف بین دو استخوان قرار می گیرد. با افزایش سن یا آسیب یا آسیب به غضروف، مفاصل نیز در معرض آسیب و آسیب قرار می گیرند.

استئوآرتریت مفصل ران و ران با ساییدگی و پارگی مفصل ران همراه است. با گذشت زمان، لایه غضروف نازک شده و نوع غضروف تغییر می کند. آرتریت هیپ در ابتدای ظهور هیچ علامتی ندارد، اما به مرور زمان غضروف بین مفاصل ران نازک می شود. علائم بیمار نیز بارزتر خواهد بود. شایع ترین علائم تصلب شرایین لگن و ران به شرح زیر است:

خشکی و ناراحتی شدید در معده و روده

افزایش درد و ناراحتی در لگن و ران پس از بیدار شدن از خواب

تشدید علائم آترواسکلروز باسن و ران در حین فعالیت بدنی

صداهای غیر طبیعی را در باسن و ران بشنوید.

این علائم مربوط به دوره ای است که تنها لایه غضروفی بین مفاصل ران نازک می شود. اما زمانی که لایه غضروفی کاملاً از بین رفته و دو استخوان به سمت یکدیگر حرکت می کنند; بنابراین علائم روماتیسم مفصلی لگن و ران اضافه می شود که بیشتر آنها عبارتند از:

حرکت مفصل بسیار خسته است و بیمار نمی تواند خم و راست شود و به یک طرف بچرخد.

احساس خشکی و درد شدید در ناحیه پاها و زانوها

تشدید بیماری باعث کاهش دامنه حرکتی بیمار و ضعیف شدن عضلات می شود. بنابراین بیمار هنگام راه رفتن می لنگد.

در برخی موارد، طول یکی از پاها ممکن است کوتاهتر از دیگری باشد.

درد حتی با استراحت و نشستن هم از بین نمی رود

این یک بیماری است که می تواند نشستن، راه رفتن، ایستادن و سوار و پیاده شدن از ماشین را دشوار کند که می تواند زندگی روزمره را مختل کند.

مراحل شروع و پیشرفت ساییدگی مفصل ران و علائم آن

آرتریت سال ها طول می کشد تا ایجاد شود و به علائم شدید توصیف شده پیشرفت کند و در چندین مرحله پیشرفت کند. به همین دلیل، درمان آن تا حدودی دشوار است. زیرا علائم تا مرحله پیشرفته ظاهر نمی شوند.

پیشرفت بیماری ساییدگی مفصل ران به سه مرحله کلی تقسیم می شود که شامل موارد زیر می شود:

مرحله 1 - شروع ساییدگی و پارگی مفصل ران.

با افزایش سن یا زمانی که لگن شما آسیب می بیند، تکه های کوچکی از برجستگی های استخوانی به نام استئوفیت ممکن است در ناحیه مفصل ران رشد کنند و این قطعات استخوانی می توانند اندکی به غضروف مفصل آسیب برسانند.

در برخی موارد بیمار در این مرحله درد خفیفی در ناحیه کشاله ران دارد که با فعالیت بدنی بدتر می شود.

مرحله 2 - مرحله میانی

در این مرحله از بیماری، علائم فتق مفصل ران به طور کامل توسط اشعه ایکس و سایر روش های تصویربرداری از مفصل ران مشخص می شود.

در طول این مدت، فضای بین استخوان ها هنوز طبیعی به نظر می رسد، اما ناحیه ای که استخوان ها و ماهیچه ها به هم می رسند شروع به سفت شدن می کند. وقتی ماهیچه ها خشک می شوند، باعث سفت شدن استخوان می شود.

لایه نازکی از استخوان نیز در زیر غضروف مفاصل ایجاد می شود. ممکن است فرد دچار سفتی یا درد در مفاصل شود. ناحیه اطراف مفصل ران می تواند احساس ناراحتی کند، به خصوص پس از اینکه فرد برای مدت طولانی نشسته است.

مرحله 3 - مرحله حاد

مرحله حاد سایش مفصل ران که پس از چندین سال رخ می دهد. در این مرحله آسیب غضروف پیشرفت می کند و فضای بین استخوان ها باریک می شود. اشعه ایکس می تواند به طور کامل از دست دادن غضروف را نشان دهد.

در این مرحله اولین علائم آرتریت ظاهر می شود که می تواند باعث درد و ناراحتی در حین انجام فعالیت های روزانه مانند دویدن، راه رفتن، زانو زدن و خم شدن شود.

آیا این بیماری تنها با علائم پیری کلیه قابل تشخیص است؟ برای تشخیص این بیماری به دکتر مهرداد منصوری مراجعه نمایید.


اگرچه اولین و موثرترین راه برای تایید بیماری، بررسی علائم ساییدگی و پارگی مفاصل است، اما مطمئن ترین روش تشخیصی نیست و توسط پزشک از تکنیک های تصویربرداری جراحی مانند رادیوگرافی برای انجام یک تشخیص استفاده می شود. تشخیص دقیق

برای تشخیص تورم و سفتی مفاصل، پزشک در مورد اولین علائم با شما صحبت می کند و از شما می پرسد که چه زمانی و چقدر بد هستند.

قدم بعدی در تشخیص این بیماری و در واقع همه بیماری ها، معاینه بالینی است دکتر از شما می خواهد که شروع به راه رفتن یا خم شدن و صاف کردن پاهای خود کنید. برای تعیین شدت درد و دامنه حرکت

آخرین و قطعی گام در تشخیص آرتروز هیپ، بررسی تصویر رادیوگرافی از لگن بیمار است. اگر تصاویر اشعه ایکس به پزشک کمک نکرد، از روش های سی تی و ام آر آی استفاده می شود.

چه چیزی باعث آرتریت لگن و کلیه می شود؟

افزایش سن اولین و مهمترین علت آترواسکلروز در ناحیه لگن و ران در افراد مختلف است. با افزایش سن، مفاصل و غضروف ها مانند پوست و سایر قسمت های بدن شروع به تحلیل می کنند و خاصیت ارتجاعی و شادابی قبلی خود را از دست می دهند. علاوه بر افزایش سن، عوامل متعددی در شروع آرتروز مفصل ران نقش دارند:

آسیب غضروف لگن

پس از افزایش سن، آسیب به مفاصل ران و ران، به دلیل آسیب های جدی به مفصل ران، مهم ترین علت علائم آترواسکلروز هیپ و لگن است. در اثر ضربه شدید به مفاصل، استخوان ها می شکنند و غضروف ها آسیب می بینند. این آسیب ها غضروف بین دو استخوان را از بین می برد و در دراز مدت منجر به آترواسکلروز کبدی می شود.

سیاه شدن استخوان ران

سیاه شدن ران یا لگن که نکروز نامیده می شود. به دلیل تغییر در عملکرد رگ های خونی که خون را به سر زن می رساند و خون به مقدار کافی به سر زن نمی رسد، مشکلاتی ایجاد می کند. هنگامی که خون رسانی به سر زن قطع می شود، سلول های این ناحیه می میرند و پس از مدتی استحکام و قوام خود را از دست می دهند. این نرم شدن استخوان ها باعث می شود که مفصل ران به تدریج تغییر شکل داده و ساییده شود.

شکستگی استخوان ران

شکستگی استخوان ران در صورت درمان به موقع مشکلی برای بیمار ایجاد نمی کند. اما این شکستگی ها زمانی که سر استخوان ران به درستی قرار نمی گیرد باعث آسیب و زوال مفصل ران و استخوان ران می شود و این باعث تغییر شکل، ناهماهنگی و تشابه سر استخوان ران و سر استخوان ران می شود.فمور و استخوان ران و آن این دو استخوان را می پوشد. در برابر یکدیگر

در دررفتگی مادرزادی لگن

دیسپلازی هیپ که به نام دیسپلازی هیپ یا دیسپلازی هیپ نیز شناخته می شود، نتیجه رشد نامناسب و نارسایی استخوان ها است. این بیماری با گذشت زمان شکل استخوان ها را تغییر می دهد. هنگامی که کودک مبتلا به این بیماری به بلوغ می رسد، علائم تصلب شرایین در ناحیه باسن و ران ها مشاهده می شود.

عفونت لگن

ایجاد عفونت در مفصل ران می تواند باعث از بین رفتن غضروف در استخوان ران شود و همانطور که می دانید از دست دادن غضروف برابر است با ساییدگی و پارگی مفصل ران و در نهایت ایجاد آرتریت هیپ.