آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

در شیر ظرفشویی سنسوردار دیگر نیاز به باز و بسته کردن اهرم های شیر با دست نیست


از مقاومت بالایی برخوردار است و طول عمر بیشتری دارد. جنس بدنه شیرآلات ظرفشویی خوب اکثرا از برنج ضخیم انتخاب می شود که هم از لحاظ کیفیت دوام بیشتری دارد و هم اینکه در برابر خوردگی و سایش که توسط جریان آب، مخصوصا آب های دارای املاح زیاد مقاوم تر است. مزایا: تمیز کردن سینک به این شکل بسیار راحت تر است. استفاده از این شیرها بسیار در مصرف آب صرفه جویی می کند. موارد ذکر شده، نکاتی در مورد انتخاب شیر سینک ظرفشویی بودند. در زمان انتخاب شیر سینک ظرفشویی به این مسئله برخورد خواهید کرد که کدام دسته از شیرهای ظرفشویی مناسب شما خواهند بود. پاسخ به این سوال کاملا سلیقه ای است. برخی معتقد هستند که به علت اینکه در شیر ظرفشویی دو اهرمی برای آب سرد و گرم به صورت جداگانه اهرم در نظر گرفته شده است، تنظیم دمای آب محسوس تر خواهد بود و حرارت را به راحتی می توان تنظیم کرد؛ در صورتی که عده ای دیگر شیر ظرفشویی تک اهرمی را می پسندند و تنظیم دما را در این مدل از شیرها آسان تر می دانند. 

اجازه دهید اشاره ای به انواع شیرها با توجه به ساختمان داخلی آنها (مورد استفاده در صنعت، کشاورزی و …) داشته باشیم، البته این شیرها ممکن است در برخی کاربردهای خانگی مانند شیرفلکه های اصلی، شیر حیاط و … در شیر ظرفشویی سنسوردار دیگر نیاز به باز و بسته کردن اهرم های شیر با دست نیست و با یک سنسور جریان آب قطع و وصل می شود. اگر در هنگام نصب متوجه شدید که شیر آب به تعداد سوراخ های کمتری نیاز دارد و ممکن است سوراخ های باقی مانده به زیبایی سینک لطمه بزنند بهتر است با استفاده از یک صفحه ی مخصوص روی سوراخ های بی استفاده را بپوشانید. این ترفند در بسیاری از سینک های استاندارد جوابگو می باشد. سری این علم فنری دارای کلید 2 حالته می باشد که میتوان نحوه خروج آب را انتخاب نمود. جهت افزایش رضایت مشتریان کلیه محصولات تولیدی این شرکت با برند تجاری شبنم دارای گارانتی 5 سال ضمانت کالا و 15 سال خدمات پس از فروش میباشد. اگر با تابش نور به سطح این تجهیزات متوجه موج روی بدنهی آن ها شدید این امر نشان دهندهی پرداخت نامطلوب شیر است. بنابراین بهترین شیر سینک نمونه است که کارتریج آن بسیار باکیفیت ترجیحاً ساخت اسپانیا باشد، تا طول عمر شیر بیشتر شده و با مشکلاتی همچون سفت شدن شیرآلات اهرمی مواجه نشوید. 

برای اطلاعات بیشتر می توانید از شیرآلات ایتالیایی این شرکت دیدن کنید. این مدل از شیرهای ظرفشویی با یک سنسور که داخل شیر تعبیه شده است، فعال می شوند. یک شیر آب با کیفت باشد مدل های شیرآلات کسری عمر خواهد کرد ، فروش شیرآلات کسری دقت زیادی داشته باشید. البته در صورتی که تمایل به بستن یکی از سوراخ های سینک داشته باشید و یا باز ماندن یکی از سوراخ ها برای شما اهمیتی نداشته باشد می توانید از شیر اهرمی روشویی (شیر مخلوط) و یا شیرآلات تکپایه پیچی ِکلاسیک نیز استفاده کنید. از این رو باید ابتدا نیازهای خانه را برآورد کنید و با در دست داشتن لیست شیرآلات مورد نیاز خود به مغازه مراجعه کنید و جنس با کیفیت را باید بتوانید تشخیص دهید. شیرآلات از چه جنس هایی ساخته می شوند ؟ اما به طور کلی در انتخاب شیر سینک ظرفشویی به کیفیت قطعات، جنس و لعاب استفاده شده در محصول دقت کنید. این نوع از شیرآلات در دکوراسیون آشپزخانه جلوه بسیاری دارند و در کار رنگ کابینت، بین کابینتی و دیگر اجزای فضا خودنمایی می کنند. دست یابی به شیر روشویی پایه بلند ارزان یا آگاهی از قیمت شیر روشویی معمولی و ساده و یا هر نوع و مدل دیگری از این محصول، نیازمند کسب اطلاعات تخصصی است.

شیر ظرفشویی دیواری آریان فراز از جدیدترین مدل های شیرآلات بهداشتی تولید کارخانه شایان می باشد. شیر ظرفشویی تک اهرمی یا شیر ظرفشویی دو اهرمی؟ این حالت نصب ممکن است برای سینک های دوتایی مشکلاتی را ایجاد کند و آبرسانی به هر دو سینک محدودیت هایی داشته باشد. مزایا: این حالت نصب باعث می شود به راحتی بتوانید هر شیر آبی که موردپسند شما می باشد را انتخاب کنید و از یک سینک بارها استفاده کنید. خرید شیر آب آشپزخانه در صورت نصب بر روی دیوار بسیار حساس تر از حالت های دیگر است و میزان آبی که در زوایای مختلف به سینک می رسد هم بسیار مهم است. ولی در عین حال فضای روی کابینت را اشغال کرده و از همه مهم تر در فاصله شیر با دیوار پشت آن آب و جرم جمع می شود. بهتر است در این نوع اتصال شیر آب چند سانتی متر با لبه ی سینک فاصله داشته باشد تا تمیز کردن آن راحت تر باشد.