آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

سقف فولادی


سقف عرشه فولادی (Metal Deck) نوعی سقف مرکب است که از ترکیب فولاد و بتن ساخته می شود در این نوع سقف از بتن به عنوان عضو فشاری در قسمت بالای تیر فولادی و فولاد استفاده می شود. از مقاطع به عنوان عضو کششی استفاده می شود همچنین در تعریف جامع سیستم سقف عرشه فولادی برای یکپارچه سازی و اتصال تراکم عضو با کشش از کلیپرهایی استفاده می شود که به صورت ناودانی می باشند. ورق گالوانیزه نیز در این سقف ها به عنوان یک فرم دائمی و همچنین به عنوان یک عنصر نگهدارنده برای عضو کششی وجود دارد.

پیمانکار سقف فلزی

قرارداد این کار باید توسط یک تیم متخصص و مجرب انجام شود که بتوانند آن را از مرحله تولید تا توزیع به نحو احسن انجام دهند. با توجه به دوام عرشه های سقف فولادی، طراحی و اجرای این سقف ها باید به متخصص سپرده شود. یک شرکت ساختمانی با تجربه یا تیمی از پیمانکاران در این زمینه. شایان ذکر است که در چرخ فلک زیر چندین نمونه از صدها پروژه اجرای عرشه سقف فولادی انجام شده توسط شرکت ساختمانی فرتاک ویژن را مشاهده می کنید.

سقف عرشه فولادی کیست و چه ویژگی هایی دارد؟

قبل از هر چیز می خواهیم در مورد تفاوت مجری و پیمانکار به خصوص در زمینه سقف های عرشه فولادی بیشتر بدانیم، به طور کلی می توان گفت که پیمانکار در واقع یکی از طرفینی است که برای توافق یا توافق. طرف مقابل در مقابل حصار عرشه فولادی کارفرما نامیده می شود. ساخت می تواند از صفر تا صد مورد فنی و اجرایی باشد، از جمله میزان مصالح مورد نیاز، میزان عرشه فولادی، تعداد ناودانی، میزان مورد نیاز اتصالات که می تواند در انواع و ابعاد مختلف باشد، مقدار. میلگرد نسوز و حرارتی مورد نیاز و مقدار بتن مورد نیاز، درخواست برآورد هزینه برای تهیه و ساخت مواد برای عرشه فولادی، ساخت ورق فولادی، آماده سازی نمونه از الگو، کروکت، مغازه، ورق فولادی، اتصالات و تیرچه ها، ترتیب کار و آماده سازی نهایی لیستوفر برای اجرا.

پیمانکار سقف عرشه فولادی  و شرکت حقوقی که با ستاد سروکار دارد و تعدادی نیروی فنی و اداری می توانند با تهیه موجودی و دارایی انبار با حسابداری و شناسایی کارخانه، کار قرارداد را انجام دهند. کارفرما فرض می کند که پیمانکار می تواند از کارگران روزمزد یا کارگران قراردادی برای انجام کار خود استفاده کند. کارفرمایان پروژه‌های بزرگ خود را به تیم‌های کاری برون‌سپاری می‌کنند تا هزینه‌های کمتری برای آن‌ها داشته باشند. معلوم نیست که این تفکر و سیاست غلط در نهایت زیان یک تجارت کارت حرفه ای و فنی بدون بازرس املاک، دایرکتوری کاملاً عاری از کاستی در مدیریت و تراز مالی و همچنین صدها دارایی بدهی دیگر را جبران کند.