آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

پاکسازی پوست صورت

این روش با از بین بردن سلول های مرده و از بین بردن کثیفی های پوست باعث شادابی پوست و ارتقای سلامت آن می شود و در نتیجه سلول های لایه های بالایی پوست، چربی ها و ذرات بر روی پوست به دلیل هوای آلوده جمع می شوند. آن تمیز می شود. 

ابتدا سطح پوست با مواد شوینده و شیر پاک کننده با توجه به نوع پوست تمیز می شود و سپس با توجه به نوع پوست سطح پوست با اسکراب ماساژ داده می شود. پس از خیساندن پوست، جوش های سرسیاه از بین می روند و در نهایت با توجه به نوع پوست ماسک زده می شود و آخرین کرم روی پوست زده می شود، این کار حدود 30-20 دقیقه طول می کشد.


پاکسازی پوست

نوع پوست  فاطمه حبشی

پوست خشک: پوست نازک، گاهی زبر، ترک خورده و خشن. هیچ براقی وجود ندارد و به سختی منافذی روی سطح پوست مشاهده می کنید.

پوست چرب: پوستی صاف، براق و براق مخصوصاً روی پیشانی، بینی و چانه سطح چربی پوست بالاتر از حد نرمال است و زمانی که بیشتر منافذ را لمس می‌کنید، قابل توجه است.

پوست معمولی: بین پوست های خشک و چرب است، نرمی و رطوبت خوبی دارد و منافذ پوست بزرگ نیست.

پوست مختلط یا مختلط: تقریباً مانند پوست معمولی، اما پیشانی، بینی و چانه فعالیت چربی بیشتری دارند و پوست این ناحیه چرب است.


فواید پاکسازی پوست

افزایش رطوبت و رطوبت پوست، جلوگیری از چین و چروک های زودرس به دلیل استفاده از ماسک های مناسب با نوع پوست.

زیبایی و شادابی پوست، رفع لک های تیره، کلاژن سازی و جوانسازی پوست، حذف سلول های مرده و آلودگی های تجمع یافته در سطح پوست.


بهترین راه برای تمیز کردن پوست چیست؟ آموزش پاکسازی پوست با مدرک فنی حرفه ای

برخی از افراد به خصوص خانم ها به دلیل اطلاعات نادرست از درمان های زیبایی پوست استفاده می کنند که نه تنها باعث سلامت پوست آنها می شود، بلکه باعث ایجاد مشکلات پوستی و پوستی می شود. این اشتباهات در پاکسازی پوست باعث پیری آن می شود. وقت آن رسیده که اشتباهات مراقبت از پوست خود را کنار بگذاریم. شستن صورت به قدری آسان است که حتی می توانید آن را با چشمان بسته نیز انجام دهید. درست؟ شاید بخواهید کمی استراحت کنید و از اشتباهات رایجی که باعث می شود پوست شما زیبا و چند سال پیرتر به نظر نرسد اجتناب کنید.


از شر سیاه پوستان خلاص شوید

می توانید سرهای بزرگ مشکی را از جلوی لیوان با فشار دادن بین دو انگشت جدا کنید و به رشد خود ادامه دهید که به رنگ سفید است تا کاملا خشک شود سپس آن را در الکل سفید قرار دهید. حتی کوچکترین دانه های سر سیاه را با یک ابزار لایه بردار موجود در فروشگاه های لوازم آرایشی پاک کنید.