آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

آیا لپ تاپ لنوو خوب است؟ چرا باید لپ تاپ لنوو بخریم؟


تصمیم به خرید لپ تاپ لنوو با بودجه از دیجی چه  دارید؟ مطمئن نیستید لپ‌تاپی که می‌خرید کارخانه، دست دوم یا نو است؟ ما به شما خواهیم گفت که چرا خرید لپ تاپ لنوو گزینه خوبی برای شماست، اما تصمیم نهایی با شماست. آنچه لپ تاپ های لنوو را در ایران محبوب کرده است باتری قدرتمند محصولات لنوو است. این مشکل با خرید محصولات لنوو بیشتر شده است. اگر هنوز در مورد خرید لپ تاپ سفارشی لنوو تصمیم نگرفته اید یا نمی دانید لپ تاپ لنوو را از کجا بخرید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را کامل بخوانید تا پاسخ سوالات مهم خود را دریافت کنید.

آشنایی با برند لنوو

لنوو یک شرکت چینی-آمریکایی است که محصولاتی مانند لپ تاپ، چاپگر، تلویزیون و غیره تولید می کند. حوزه فعالیت این شرکت بین المللی بوده و دفتر مرکزی آن در شهر پکن چین می باشد.

پس از حضور گسترده لنوو در جهان، لپ تاپ لنوو وارد ایران شد و به دلیل قیمت مناسب و باتری قدرتمند، به یکی از محبوب ترین لپ تاپ های ایران تبدیل شد.

چرا لپ تاپ های لنوو در ایران محبوب هستند؟

مردم ایران سالهاست همیشه به دنبال محصولی هستند که مشکلی نداشته باشد. باتری قوی لپ تاپ استوک لنوو در کنار دیگر مزیت های این لپ تاپ باعث شده تا محصولات لنوو در سبد بازار ایرانیان قرار گیرد.

البته این برند نقاط ضعفی هم دارد که می توانید در مورد آنها مطالعه کنید و با آنها آشنا شوید.

مزایا و معایب لپ تاپ های استاندارد لنوو

هیچ ایده ای بهتر از ارزیابی مزایا و معایب یک محصول نیست. زیرا این اطلاعات از افکار هزاران نفر می آید و نه فقط افکار یک نفر.

لنوو قیمت های مناسبی دارد و عمر باتری محصولات لنوو نسبت به سایر برندها بیشتر است. ولی این آخر ماجرا نیست؛ دوام لپ تاپ اصلی لنوو در صورت برخورد با زمین یا افتادن از دست شما کاهش می یابد و ممکن است نتوانید مشکل خود را برطرف کنید.

در زیر به مزایا و معایب لپ‌تاپ‌های لنوو می‌پردازیم.

مزایای لپ تاپ های استاندارد لنوو

دو عامل مهم برای لپ تاپ قیمت و عمر باتری است. لپ تاپ لنوو هر دوی این ها را دارد و به همین دلیل لپ تاپ لنوو در ایران موفق و محبوب است.

مقرون به صرفه

اولین دلیل مهمی که مردم لپ تاپ لنوو می خرند قیمت مناسب لپ تاپ است. لنوو نسبت به سایر رقبا قیمت بهتری دارد.

عمر باتری عالی

در برخی از لپ‌تاپ‌های لنوو، با یک بار شارژ می‌توانید تا 15 ساعت کار کنید. اما با محصولات قدیمی لنوو می توانید تقریباً نیم روز بدون اتصال لپ تاپ به شارژر کار کنید.

نوآوری

نسل جدید لپ تاپ های لنوو از پردازنده قوی تری نسبت به لپ تاپ های سال های گذشته لنوو برخوردار هستند و لنوو با نوآوری محصولات خود باعث محبوبیت این برند در ایران شده است.

خیلی چیزهای مختلف

برند لنوو برای هر نوع کاربری یک مدل لپ تاپ ایجاد کرده است که می توان از آن برای بازی، عکس کاری، برنامه نویسی، ویرایش فیلم و سریال، وبگردی، تماشای فیلم و سریال و ده ها دلیل دیگر استفاده کرد.

معایب لپ تاپ های اصلی لنوو

دو پارامتر بسیار مهم برای لپ تاپ ها دوام و سخت افزار لپ تاپ است. برای برخی مهم است که لپ تاپ بتواند ضربه ها را تحمل کند یا کارت گرافیک خوبی داشته باشد. از معایب لنوو دوام کم و گرافیک ضعیف است.

ادامه هید

بزرگترین عیب لپ تاپ های استوک لنوو طول عمر کوتاه آنهاست. البته قدرت لپ تاپ لنوو در صورتی افزایش می یابد که همیشه روی میز باز باشد و با آن کار کنید و به زمین نخورد. عدم دوام لنوو به این دلیل است که بدنه آن از پلاستیک ساخته شده است. زیرا با افتادن لپ تاپ این محصول آسیب می بیند و تعمیر لپ تاپ لنوو در ایران مشکل است.

طراحی خسته کننده

محصولات لنوو در مقایسه با رقبا چندان جذاب نیستند و بنابراین لنوو نمی تواند در مقابل رقبای با طراحی زیباتر چیزی بگوید.

گرافیک بد

اکثر محصولات لنوو با کارت گرافیک AMD عرضه می شوند و از آنجایی که این کارت گرافیک با سایر سخت افزارهای لپ تاپ سازگار نیست، از قابلیت های گرافیکی لپ تاپ کاسته می شود.

چرا لپ تاپ لنوو بخریم؟

اگر مکان لپ تاپ Lenovo  شما همیشه ثابت است و ساعت‌ها در روز برای وب‌گردی با کامپیوتر روبرو می‌شوید، لنوو به دلیل قدرت و قیمت مناسب انتخاب خوبی برای شماست.


اگر می خواهید لپ تاپ مخصوص بازی، برنامه نویسی، کارهای گرافیکی بخرید، لنوو به دلیل کارت گرافیک ضعیف نمی تواند پاسخگوی نیاز شما باشد.