آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

انتخاب رشته و ارزیابی نمره



ما به شما خواهیم گفت که چه رتبه ای کسب خواهید کرد

بر اساس درصد گواهینامه و پیشرفت تحصیلی (معدل کتبی) و با در نظر گرفتن تاثیر نهایی معدل، جایگاه کسب شده در آزمون را به اطلاع شما خواهیم رساند.


ما به شما می گوییم که کجا قبول می شوید

بر اساس ارزیابی گواهی های فارغ التحصیلی سال گذشته، دقیقاً به شما خواهیم گفت که شانس شما برای پاس کردن هر کد از بخش کتاب سازماندهی انبوه چقدر است.


فیلدهایی را که باید انتخاب کنید به شما می گوییم

در انتخاب رشته باید بدانید که کدام رشته را انتخاب کنید و از کدام رشته استفاده نکنید. با یک تست دقیق، به شما خواهیم گفت که کدام شاخه با مهارت ها و توانایی های شما مطابقت دارد.


ما به شما می گوییم چگونه انتخاب کنید

ما با توجه به اولویت های دانشگاه ها از نظر کیفیت، اعتبار و محبوبیت املاک، انتخاب شما را انجام می دهیم، سپس ملک ها را بر اساس میزان پول، مسکن، بازار کار و آینده زمین اولویت بندی می کنیم. .

تصمیم برای انتخاب بالاتر یا پایین مسیر زندگی را تغییر می دهد.

تصمیم به عدم انتخاب عالی چون فکر می‌کنید قبول نخواهید شد، باعث از بین رفتن تحصیلات بهتر می‌شود.

تصمیم به انتخاب نکردن چیزی به دلیل استرس دیگران یا افکار منفی خودمان در آینده به یک نگرانی بزرگ تبدیل می شود.

برای تصمیم گیری بهتر، توصیه می کنیم یک ویدیوی جداگانه تماشا کنید.


سهمیه ها و استانداردهای ملی

بر اساس درصدها و میانگین امتیازات در منطقه شما، سهم 5 درصد شهید (در صورت داشتن سقف) و رتبه کلی کشور به شما اطلاع داده می شود. محدوده رتبه بندی داده شده بر اساس درصد آزمون و میانگین کتبی است.


با شرایط خود خارج شوید

همه انتخاب های شما در اوج سهولت و سادگی اولویت دارند. این کار بر اساس معیارهای بسیار مهم انجام می شود. این معیارها عبارتند از: کیفیت و استاندارد علمی دانشگاه، بازار کار و محبوبیت رشته تحصیلی، شهریه دانشگاه، فاصله و نزدیکی دانشگاه به محل سکونت شما.


سنجش استعدادها و علایق واقعی شما

نرم افزار انتخاب رشته 3 مرحله ای نرم افزار کاملی است که علایق و توانایی های شما را بر اساس پاسخ شما به سوالاتش تحلیل می کند و دقیقا به شما می گوید که در کدام رشته ها و شغل ها مهارت دارید، بیشترین مهارت را دارید. حتی اگر مهارت ها و توانایی های خود را نمی دانید، این نرم افزار انتخاب سایت 3 مرحله ای آنها را به شما می گوید.
ادامه نوشته:https://pourdastmalchi.net/services/انتخاب-رشته-سراسری/