آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

آهنگ جدید پویا بیاتی به نام «قبلا»

متن آهنگ قبلا پویا بیاتی


از چشم تو افتادم دیگه احساس تو احساس قبلا نیست

حس میکنم توی دلت جایی واسه دوست داشتن من نیست

آینده ی این رابطه این جور که معلومه روشن نیست

از چشم تو افتادم میری چه بی رحمانه از پیشم

نامهربونی هات داره بنزین میریزه رو آتیشم

تنهام به قلبم رحم کن

ترکم کنی تنها ترم میشم

دوست دارم نرو نگذر از این دل زارم

نرو من به غمت گرفتارم

نرو بد نشو با من عاشق

نرو بیشتر از این نده آزارم

به هوای تو میتپه قلبمMusicdel | موزیکدل

دانلود آهنگ پویا بیاتی قبلا | کامل و اصلی + متن MP3 - موزیکدل

نرو کم نشو از روزگارم

تو عزیز منی همه چیز منی

از چشم تو افتادم دیگه احساس تو احساس قبلا نیست

حس میکنم توی دلت جایی واسه دوست داشتن من نیست

آینده ی این رابطه این جور که معلومه روشن نیست

از چشم تو افتادم میری چه بی رحمانه از پیشم

نامهربونی هات داره بنزین میریزه رو آتیشم

https://musicdel.ir/single-tracks/168236/