آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

یک متخصص سئو خارجی و لینک سازی به چه کسی میگویند؟

در حال حاضر، سایتهای بسیاری هستند که حاضرند در ازای دریافت مبلغی ماهیانه، لینک شما را در بخشی از سایت خود مثل فوتر یا منو قرار دهند. را میتوان بخشی از فرآیند بازاریابی محتوا دانست.  اما همانگونه که مطرح شد ، این روش با توجه به حساسیت گوگل بر روی خریداری بک لینک ، می تواند عواقب سنگینی برای سایت شما داشته باشد و یا در بهترین حالت هیچگونه سودی برای سئوی سایت ندارد و هزینه ای که بابت خرید بک لینک صرف کرده اید به هدر خواهد رفت. همه افرادی که در بخش سئو کار می کنند در مورد بانس ریت با هم توافق ندارند اما این گزینه ممکن است توسط گوگل برای تست کیفیت صفحه مورد استفاده قرار گیرد. با اینکه مدیر اسپم گوگل قبلاً اعلام کرده است که سایدبار ها با اینکه تعداد لینک بسیاری به سایت شما میدهند اما به عنوان یک لینک به شمار می آیند اما این مورد در تجربیات ما بدین صورت نیست و هرچه تعداد لینک های ساید بار که از سایت های مرتبط باشد بیشتر شود میتواند رتبه بهتری را برای شما به ارمغان آورد. کاملا رایگان، فرم ارزشمند نیاز سنجی را دانلود کنید سپس مشاوره حضوری و یا تلفنی بگیرید.

در صورتی که میخواهید طی یک جلسه حضوری در زمینۀ کسب و کار شما صحبت کنیم، کافی است درخواست خود را برای ما ثبت کنید. این مدل از تبلیغات چون به صورت غیر مستقیم است، کاربران در هنگام مشاهده به آن اعتماد کرده و تا پایان محتوا با اشتیاق کامل آن را مطالعه میکنند. و در نهایت یکی از مهم ترین دلایلی که باعث میشود ما به خاطر آن اقدام به خرید رپورتاژ آگهی کنیم؛ تاثیری است که آن روی بهینه سازی و سئو سایت ما دارد. به طور مثال اگر بخواهیم اهمیت و تعداد را در نظر بگیریم اگر سایت A که کاربرد آن رستوران و غذا است از سمت سایت دیگر که B میباشد که آن هم در همین زمینه فعالیت دارد بک لینک میگیرد ، این عمل انجام شده یک بک لینک واقعی و طبیعی است و برای سمت سایت A امتیاز مثبت ایجاد میکند که باعث پیشرفت در رتبه این وبسایت دارد و قطعا در نتایج جستجو تاثیر میگذارد. در نتیجه شناخت عموم کاربران به دلیل ذهنیتی که از محتوا کسب کردهاند باعث در ذهن ماندن نام برند و کسب و کار میشود. آیا بدنبال سایت هایی هستید که بک لینک رایگان یا ازران ارائه میدهند .

رپورتاژ خبری یا همان رپورتاژ آگهی، یکی از بهترین سرمایهگذاریهای شما در دنیای اینترنت است. رپورتاژ در کدوم سایتها بهترین انتخاب واسه کار و کاسبی ماست؟ رپورتاژ دقیقاً چیست و چه فایدهای برای سایت شما دارد؟ کلمات کلیدی اصلی را برای هدفگیری بهتر رپورتاژهای خبری مشخص میکنیم. گوگل این لینکها را طبیعی حساب نمیکند! داشتن تعداد خاصی از لینک های Nofollow می تواند نشان دهنده لینک های طبیعی و غیر طبیعی سایت باشد. دنس گوگل میتواند مشخص کند که وب سایت شما به صورت طبیعی رشد میکند یا خیر ، به طور مثال زمانی که سایت شما رتبه 5 را دارد گوگل میداند شما چه تعداد ورودی باید دریافت کنید و زمانی که سایت دچار دنس میشود همین صفحه رتبه 20 یا 30 میگیرد و گوگل باری دیگر از این طریق سعی میکند بداند ورودی شما چه میزان است و آیا طبیعی است یا خیر زیرا گوگل میداند شما در صفحه 3 چه تعداد ورودی قرار است دریافت نمایید که اگر این میزان غیر طبیعی باشد پی خواهد برد سایت شما تقلب کرده است و همچنین اگر میزان ورودی طبیعی باشد برای صفحه 3 وب سایتتان به جای قبلی باز خواهد گشت.

یعنی شما خودتان بذر بی اعتمادی را کاشته اید و انتظار دارید با اینکه چند سایت اسپم راه اندازی کرده اید گوگل شما را به این راحتی ببخشد! با انتشار رپورتاژ آگهی در سایت های معتبر و پرخواننده، شما فرصت این را دارید که خودتان را به طور کامل به کاربران ایرانی معرفی نمایید. تا اینجا شما چند وب سایت تخصصی با محتوا و ساختار سئو بسیار عالی دارید که برای هر کدام از آنها به صورت جداگانه پروفایل هایی در شبکه های اجتماعی ساخته اید و لینک سایت را درون پروفایلتان نیز ثبت کرده اید ، و همچنین برای این پروفایل هایی که ساخته اید هزاران بک لینک ثبت کرده اید . همچنین لازم است بگوییم که خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی دو روش متفاوت در زمینه ی سئوی سایت ها می باشند و بنابراین برای استفاده از این دو روش باید با تفاوت خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی آشنا بود. عده ای معتقدند اگرچه از اعتبار لینک و بک لینک در سالهای اخیر به دلیل تغییر سیاست ها و الگوریتم گوگل ، کاسته شده ولی رپورتاژ به دلیل نوع کارکرد و تاثیرگذاریش، مناسب ترین ، موثرترین و بهترین روش برای لینک سازی سایت و فروشگاه اینترنتی محسوب می شود.

منبع:

https://seocell.ir/seo-expert/