آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

آخرین جزئیات از برگزاری بخش‌هایی از نمایشگاه الکامپ

الکامپ یک نمایشگاه بین‌المللی در حوزه الکترونیک، رایانه و تجارت الکترونیک است که هر ساله در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شد، اما برگزاری امسال آن با چالش‌هایی روبه‌رو بود و این موضوع برای طرفداران این حوزه بسیار مشکل است.

نمایشگاه الکامپ در چه عرصه‌هایی فعالیت دارد؟

نمایشگاه الکامپ در عرصه طراحی، ساخت و تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوی و راهکار‌های صنایع الکترونیک، کامپیوتر و دیجیتال در اقتصاد ایران فعالیت دارد و به‌گونه‌ای بزرگترین رویداد فناوری کشور به حساب می‌آید.

همانطور که گفته شد، هر سال نمایشگاه الکامپ با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آن‌ها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود و سالانه در این نمایشگاه ذی‌نفعان توسعه و تحول اقتصاد دیجیتال با بررسی فرصت‌های بازار به جایگاه‌سازی محصولات و خدمات خود پرداخته و عملکرد سالانه خود را در معرض دید و داوری مشتریان و استفاده کنندگان قرار می‌دهند.

ارائه دستاوردهای سازمان‌ها در الکامپ به منظور توسعه و جذب مشارکت مردم

گفتنی است؛ هرساله سازمان‌های دولتی به شکل گسترده‌تر، دستاورد‌های خود را برای مردم و کسب و کار‌های بخش خصوصی در این نمایشگاه پرطرفدار به نمایش می‌گذارند تا با کمک توان‌های مردمی و جذب مشارکت‌ها، خدمات دولتی را توسعه دهند و در دسترس عموم قرار دهند.

همچنین؛ مهارت افزایی و توانمندسازی نیروی انسانی پویا و هدایت آن به سمت کسب و کار‌های مرتبط در این حوزه، یکی از مهمترین بخش‌های الکامپ است که به صورت تعاملی و منطبق با نیاز‌های روزآمد بازار کار داخلی و بین المللی برگزار می‌شود.

امسال در چه شرایطی الکامپ برگزار می‌شود؟

سال گذشته نمایشگاه الکامپ ۲۵ در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد و باتوجه به شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه و برگزار نشدن بسیاری از نمایشگاه‌های دیگر به منطور پیشگیری از شیوع بیشتر این ویروس و جلوگیری از اجتماعات و شلوغی، امسال علاقه‌مندان به این حوزه، نمی‌توانند شاهد برگزاری الکامپ ۲۶ در کشور باشند.