آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

دزدگیر خانه هوشمند چیست؟


دزدگیر خانه هوشمند یکی از جدیدترین فناوری های مورد استفاده در جهان است و علاوه بر ایجاد زنگ هشدار در مواقع خطر، می تواند اطلاعات را ذخیره کند یا به صورت لحظه ای به تلفن همراه و پنل لمسی هوشمند ارسال کند.

سیستم های زنگ خانه هوشمند از فناوری بی سیم، شبکه خانگی و اتصال سلولی برای ادغام اموال شما در زندگی روزمره شما استفاده می کنند. از دوربین های درب گرفته تا دوربین های مداربسته بی سیم، می توانیم طیف وسیعی را پوشش دهیم. سیستم امنیتی هوشمند یا زنگ خانه هوشمند به این معنی است که می توانید سیستم امنیتی خود را در هر مکان و هر زمان از تلفن همراه خود پیکربندی، نظارت و مدیریت کنید.

اساساً شما را در کنترل امنیت خود قرار می دهد و دسترسی به آن را در هر زمان که بخواهید برای شما راحت و قابل دسترس می کند. شما می توانید سیستم دزدگیر خانه هوشمند را در فضاهای نشیمن آپارتمان یا ویلا نصب کنید. دزدگیرهای امنیتی هوشمند نسبت به مدل های قدیمی ایمن تر هستند، از راه دور کنترل می شوند و فرار از آن برای سارقان دشوارتر است. تا انتها با شرکت مرکزی آژیر همراه باشید.

آسان:

خرید و نصب دزدگیر!

اتصال آن به اینترنت و برق؛

تامین برق پشتیبان برای تجهیزات؛

سپس می توانید آن را از راه دور از طریق گوشی هوشمند یا پنل های لمسی خود کنترل و مدیریت کنید.

بهترین دزدگیر خانه هوشمند

فرقی نمی‌کند از چه مدل خانه هوشمندی استفاده می‌کنید، در نهایت، مهم‌ترین اجزای مورد استفاده در این سیستم‌ها عبارتند از: آژیر یا آلارم، حسگرهای حرکت و تشخیص و همچنین جزئیات اطلاعاتی دیگر مانند شیشه شکسته، صداها و افکت‌ها. می توانید آن را مطابق با نیاز خود سفارشی کنید و در نهایت بهترین زنگ خانه هوشمند را دریافت کنید.

آژیرها را می توان برای چندین منظور استفاده کرد. نصب، پیکربندی، اجرا و فعال سازی آن ها آسان است، اما در مواقع اضطراری مانند آتش سوزی نیز می توان از آنها استفاده کرد. همچنین می توانید از آژیرها برای هشدار به همسایگان خود در مواقع اضطراری استفاده کنید. آشکارسازهای حرکت نوع دیگری از دستگاه های امنیتی هستند که اغلب در بسته های امنیتی خانه یافت می شوند. آشکارسازهای حرکت معمولاً در ورودی خانه و پشت درها و پنجره های بزرگ قرار می گیرند. این حسگرها می توانند حضور یک مزاحم را تشخیص دهند و یک هشدار را مستقیماً به تلفن شما، ارائه دهنده سیستم امنیتی شما و پلیس ارسال کنند.

دزدگیر خانه هوشمند بخرید

از سوی دیگر، برندها و تولیدکنندگان مختلف دزدگیر خانگی باید مجوزهای لازم برای بهره برداری را از سازمان ها و موسسات نظارتی دریافت کنند. در غیر این صورت منطقاً دستگاه امنیت لازم را ندارد و یا بعد از مدتی دچار مشکل نرم افزاری و فریمور می شود.

اگر قصد خرید دزدگیر خانه هوشمند یا دزدگیر خانه هوشمند در بازار ایران را دارید به چند نکته مهم توجه کنید:

برند سازنده: وقتی صحبت از تجربه و فناوری می شود، اولین رکن در انتخاب و خرید دزدگیر خانه هوشمند، برند سازنده است. زیرا در هر صورت کیفیت محصول را تعیین می کند.

ویژگی ها و گزینه ها: اتصال شبکه بی سیم Wi-Fi، قابلیت کنترل از راه دور، کنترل اپلیکیشن موبایل و غیره. از جمله ویژگی های مورد انتظار در این هشدارها هستند.

نمایندگی و خدمات پس از فروش: در هنگام خرید این تجهیزات، نمایندگی ها، خدمات پس از فروش و گارانتی بسیار مهم هستند. زیرا این فناوری هنوز نسبتا جدید است و بروز مشکلات می تواند مشکل ساز باشد.

اکثر سیستم‌های امنیتی خانه هوشمند یا مدل‌های زنگ خانه هوشمند دارای دستگاه‌ها و پلتفرم‌های مشابهی هستند که نصب شده و بی‌سیم یا با سیم هستند. با این حال، می توانید محصولات را از مجموعه امنیتی خانه خود پیکربندی و حذف کنید. از آنجایی که آنها دستگاه های هوشمند هستند، به راحتی به پلتفرم های مختلف مانند Zigbee و غیره متصل می شوند.