آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

پودر گلوتامین یونیورسال نوتریشن


پودر گلوتامین یونیورسال یکی از بهترین محصولات برای پیشگیری و بازیابی آسیب عضلانی است. گلوتامین به طور طبیعی در بدن وجود دارد. این اسید آمینه از روده ها و سایر اندام ها حمایت می کند و التهاب ناشی از جراحی، عفونت و استرس را التیام می بخشد. گلوتانین همچنین در برخی موارد به جذب بهتر مواد مغذی کمک می کند. افرادی که باکتری های بدی در معده خود دارند، داروهای ضد سرطان مصرف می کنند یا بخشی از روده بزرگ آنها برداشته شده است، می توانند از این مکمل استفاده کنند. این مکمل خالص ترین غلظت اسید آمینه ال-گلوتامین را فراهم می کند.

نحوه استفاده از گلوتامین یونیورسال نوتریشن


باید طبق دستور تیم مشاوره بدن من، پزشک و مربی استفاده شود.

اطلاع:

عکس محصول استفاده شده در وب سایت ممکن است در برخی جزئیات با محصول ارسال شده متفاوت باشد. دلیل این مشکل این است که در هر تولید جدید، تغییرات کوچکی در بسته بندی محصولات تولیدی شرکت سازنده ایجاد می شود تا از تقلب و کپی برداری توسط افراد سودجو و متقلب جلوگیری شود و این مشکل در سایت مرجع هر برند قابل پیگیری است. . . در توضیحات تکمیلی یک وب سایت سازنده هر محصول وجود دارد. سعی می کنیم تا حد امکان آخرین عکس هر محصول را به روز کنیم.

پودر گلوتامین یونیورسال یکی از بهترین محصولات برای ترمیم و جلوگیری از تحلیل عضلات است. گلوتامین به طور طبیعی در بدن وجود دارد. این اسید آمینه از روده و سایر اندام ها حمایت می کند و می تواند التهاب ناشی از جراحی، عفونت یا استرس را التیام بخشد. علاوه بر این، گلوتنین در برخی موارد به جذب بهتر مواد مغذی کمک می کند. افرادی که باکتری های مضر زیادی در دستگاه گوارش خود دارند یا کسانی که داروهای ضد سرطان مصرف می کنند و بخشی از روده آنها برداشته شده است، ممکن است از این مکمل بهره مند شوند. این مکمل خالص ترین اسید آمینه L-گلوتامین موجود را فراهم می کند.

اگر به شیر، بادام، سویا یا تخم مرغ حساسیت دارید، قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنید.

زنان باردار تحت درمان که بیماری خاصی دارند بدون اجازه پزشک مشروب نخورند.

اگر متوجه علائم آلرژی شدید، با پزشک خود تماس بگیرید.

بهتر است قبل از استفاده با یک مربی، پزشک یا متخصص تغذیه مشورت کنید.

بیش از دوز توصیه شده در محصول استفاده نکنید.

قبل از استفاده، هشدارهای روی بسته بندی را بخوانید.

افراد زیر 18 سال نباید از آن استفاده کنند.