آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

ما بهترین شهرهای قبرس شمالی برای زندگی را معرفی می کنیم


قبرس شمالی یکی از زیباترین کشورهای دریای مدیترانه است که با موقعیت عالی خود به یکی از محبوب ترین مکان ها برای سرمایه گذاری و خرید ملک تبدیل شده است که هر ساله تعداد زیادی از گردشگران در سفر خود این کشور زیبا را انتخاب می کنند . این کشور منحصر به فرد دارای مناطق و شهرهایی است که هر کدام زیبایی و ویژگی های خاص خود را دارند. برای قرار گرفتن در معرض کامل از این مکان ها و شهرها با White Eagle Holding همراه باشید.

مساحت و جمعیت قبرس شمالی

مساحت قبرس شمالی حدود 3535 کیلومتر مربع است و نسبت آب های آزاد 2.7٪ است. در آخرین سرشماری انجام شده در این کشور که در سال 2024 آغاز شد، جمعیت قبرس تقریباً 825000 نفر بود. این امر با افزایش چشمگیر نسبت به سال های گذشته، قبرس شمالی را به دلیل شرایط خوب زندگی و سرمایه گذاری هنگفت سرمایه گذاران خارجی در اقصی نقاط کشور به مقصدی امن برای همه تبدیل کرده است.

اکثر مردم قبرس شمالی مسلمان هستند و اشتراکات زیادی با ترک ها دارند. از آنجایی که بیش از 98 درصد از جمعیت قبرس شمالی مسلمان هستند، می توان گفت که جای زیادی برای نفوذ سایر ادیان باقی نمانده است. دو درصد باقیمانده ارتدکس و سایر ادیان هستند. زبان مردم قبرس شمالی همانطور که در بحث های قبلی اشاره کردیم ترکی استانبولی است، اما از آنجایی که این کشور یک کشور توریستی است، بخش قابل توجهی از مردم به راحتی انگلیسی صحبت می کنند و به زبان انگلیسی با گردشگران ارتباط برقرار می کنند.

نیکوزیا، پایتخت قبرس شمالی

نیکوزیا بزرگترین و تاریخی ترین شهر قبرس است و به عنوان تنها پایتخت دو قسمت جهان یکی در قبرس ترک و دیگری در قبرس یونانی شناخته می شود. بر اساس توافق مقامات دو کشور، شهروندان قبرس شمالی و یونان بدون مجوز و تنها از طریق شناسنامه مجاز به عبور از سوی دیگر خواهند بود. این شهر به عنوان یک مرکز بالقوه مهم برای صنعت گردشگری در قبرس شناخته می شود که همچنین مرکز اداری مهم قبرس شمالی است.

فاماگوستا یا ماگوستا، مدرن ترین شهر قبرس شمالی

زمانی که صحبت از تحصیل در قبرس می شود، در واقع منظور ما نقل مکان و زندگی در شهر فاماگوستا است که در متون بین المللی به ماگوزا معروف است. این شهر مدرن ترین شهر قبرس شمالی است و دانشگاه های بین المللی زیادی دارد. در این شهر می توانید کلیساها و بناهای باستانی زیادی پیدا کنید که قدمت برخی از آنها به قرن سوم میلادی باز می گردد. سواحل طلایی این شهر صحبت تمام گردشگرانی است که حداقل یک بار از این شهر ساحلی دیدن کرده اند. قیمت ملک در فاماگوستا از 62000 دلار شروع می شود و پیشنهادات مختلفی را برای کسانی که به دنبال خرید ملک در فاماگوستا هستند ارائه می دهد. برای مطالعه بیشتر در مورد این شهر بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

گیرنه زیباترین شهر قبرس شمالی است

سومین شهر و همچنین زیباترین شهر قبرس شمالی گیرنه نام دارد. اگرچه نیکوزیا به عنوان پایتخت این کشور بیشتر از سایر شهرها مورد بازدید گردشگران خارجی قرار می گیرد و یا شهر فاماگوستا به دلیل داشتن دانشگاه های معروف و بین المللی جایی است که ایرانیان و دانشجویان دیگر کشورهای دیگر در آن حضور دارند، اما مهمترین. پایتخت توریستی قبرس برای طبیعت گردی و بازدید از جاذبه های تاریخی، گیرنه است. این شهر به دلیل شخصیت خوبش به جواهر قبرس شمالی نیز معروف است که آن را به یکی از انتخاب های مقاومت ناپذیر گردشگران این کشور تبدیل کرده است که به دلیل ترکیبی از چیزهای مدرن و رویدادهای باستانی پذیرای گردشگران زیادی از این کشور است. . در سراسر جهان. . این شهر همچنین بهشتی برای سرمایه گذاران و کسانی است که می خواهند در قبرس شمالی املاک و مستغلات بخرند، زیرا این شهر مکانی غنی و منحصر به فرد در نظر گرفته می شود که افزایش سالانه قیمت املاک را تضمین می کند و بی تاثیر باقی می ماند.

اسکال، منطقه ای لوکس در قلب دریای مدیترانه

اسکله در جنوب شرقی قبرس شمالی قرار دارد و یک منطقه ساحلی به حساب می آید به عقیده بسیاری از سرمایه گذاران و گردشگران، اسکله یک منطقه نیست بلکه یک سبک زندگی است که تجربه زندگی مجلل و دلپذیر در سواحل مدیترانه را برای شما به ارمغان می آورد. منطقه Iscale یک مرکز مهم گردشگری در جزیره با استقبال مردمی است که علاقه زیادی به فعالیت‌های فرهنگی و هنری دارند مردم محلی و گردشگران به طور یکسان تا ساعات اولیه صبح در پارک شهرداری اسکله می‌رقصند و موسیقی زنده می‌نوازند. این منطقه همچنین به دلیل میزبانی جشنواره های سالانه مشهور است. euromy.info


لفکادا، جواهری در شمال قبرس

لفکادا شهری در شمال قبرس، در قسمت غربی جزیره است که در حدود قرن چهاردهم تأسیس شد. جمعیت این شهر بیش از 3009 نفر (1390) می باشد. لفکادا تنها جایی در قبرس است که پرتقال در آن کشت می شود و به خاطر مرکباتش معروف است. شهرت این شهر به خاطر معادن مس است. اگر توریست هستید و به دنبال مکانی آرام و سرسبز در قبرس شمالی برای سرمایه گذاری و خرید ملک هستید، لفکادا یکی از بهترین مکان ها برای شماست.

گوزل یورت، یک خلوتگاه آرام در قبرس شمالی

منطقه گوزل یورت یکی از مناطق پنه در جمهوری ترک قبرس شمالی است. مرکز این ناحیه مورفو است، جمعیت این ناحیه در سال 2006، 29264 نفر و در سال 2011، 31254 نفر بوده است. منطقه گوزل یورت در قبرس شمالی به عنوان منطقه ای حاصلخیز و سرسبز شناخته می شود. منطقه گوزل یورت یکی از شهرهای کوچک اما زیبای این جزیره بزرگ است که در زبان ترکی به معنای «مکان زیبا» است و فضای این شهر قطعاً مطابق با نام آن است. مانند تمام شهرهای قبرس شمالی، شما به راحتی می توانید ردپای اقوام بی شماری را در این شهر مشاهده کنید. مردم این منطقه به مهمان نوازی و رفتار دوستانه معروف هستند. جالب است که این شهر مهد مرکبات در قبرس شمالی محسوب می شود. البته مرکبات تنها محصولات این شهرستان نیست، کشاورزان منطقه هر ساله جشنواره های بسیاری از جمله مرکبات، گردو، توت فرنگی، خرما را برگزار می کنند. این منطقه زیبا و آرام همچنین مکانی برای جذب سرمایه گذاران باهوش است که می توانند هر ملکی را با حداقل 71000 پوند خریداری کنند.