آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

لامپ چیست؟

لامپ ها چراغ های شب هستند که از LED استفاده می کنند. مهمترین تفاوت آنها با سایر لامپ ها و دستگاه های نورپردازی، تابش نور غیرمستقیم است، بنابراین نور مستقیم منبع نور به چشم ما نمی رسد و طرح پس از برخورد با الگوی حک شده در صفحه به صورت نور ظاهر می شود. .

این چراغ های شب با بازی با طرح ها و نور جالب به دکور زیبایی می بخشند. Balbing را می توان با نقاشی هایی مقایسه کرد که به جای رنگ و جوهر از نور استفاده می کنند.

لامپ یا لامپ با نام های دیگری مانند چراغ سه بعدی، چراغ چهره، آباژور سه بعدی، چراغ صورت، چراغ اتاق سه بعدی و ... نیز شناخته می شود.

بالبینگ چهره  چگونه کار می کند و اجزای سازنده توپ چیست؟


لامپ دارای سه قسمت اصلی است که شامل پایه، منبع نور و آینه می باشد.

خرید چراغ توپ

پیدا شد

منبع نور نور لازم را برای لامپ تامین می کند. منبع از طریق یک آداپتور به منبع تغذیه متصل می شود و همچنین روشنایی لازم را برای لامپ فراهم می کند. پایه ها را می توان از مواد مختلفی از جمله چوب، رزین و فلز ساخت. پایه دارای طراحی منحصر به فردی است و همچنین دارای رنگ های روشن و خاموش بر روی پایه می باشد. به طور کلی کمپ ها انواع مختلفی دارند: خیابانی، تلفنی، موسیقی و ....

منبع نور

منبع نور داخل پایه که نقش کلیدی در محصول دارد، یک لامپ SMD یا LED است. این لامپ ال ای دی علاوه بر نور زیبا از کیفیت و طول عمر بالایی برخوردار بوده و در شرایط مناسب بیش از 25000 ساعت عمر مفید خواهد داشت. موضوع دیگر دمای معمولی پایه در حالت کار و حتی زمانی که چراغ ها روشن است می باشد. به دلیل استفاده از تکنولوژی LED که گرمای کمتری تولید می کند، بولینگ بیش از حد گرم نمی شود.برای خرید بالبینگ چهره به سایت کادوساز مراجعه نمایید.

سمت

صفحه نمایش اکریلیک نقش مهم تری در کیفیت و زیبایی نور سه بعدی شب دارد. ورق های اکریلیک یا پلکسی گلاس ورق های پلی کربنات با کیفیت، شفافیت و زیبایی هستند که بر خلاف شیشه کثیف هستند. برش ها و استایل های مورد نظر شما برای نمایش در این صفحه طراحی شده اند.

طرح های مختلف در اندازه های مختلف با استفاده از دستگاه لیزر بر روی صفحه اکریلیک حک می شود و به دلیل تابش نور از پایه به صفحه، طرح یا تصویر روی صفحه اکریلیک نمایان و درخشان می شود. طراحی سه بعدی به صورت دو بعدی حک شده است اما وقتی از جلو به آن نگاه کنید سه بعدی به نظر می رسد.

انواع گروه ها

اگرچه طراحی و عملکرد کلی انواع لامپ ها یکسان است، اما انواع لامپ ها در نوع پایه، صفحه ای و ال ای دی تفاوت هایی دارند که از جمله آنها می توان به:

بادکنک های برقی با سیم و آچار

بادکنک های برقی کنترل از راه دور

ضربه بزنید و توپ را شارژ کنید

موزیکال بالینگ

راهنمای خرید Balbing

اگر قصد خرید توپ بولینگ را دارید، در اینجا نکاتی برای خرید توپ بولینگ وجود دارد که باید به آنها توجه کنید:

کیفیت برش ورق اکریلیک طرح سه بعدی و استحکام پایه.

امکان تغییر طراحی توپ برای جلوگیری از هزینه مجدد در صورت تمایل به استفاده از طرح متفاوت در آینده.

منبع تغذیه از طریق آداپتور برق برای ایمنی بیشتر و جلوگیری از خطر برق گرفتگی و آتش سوزی

برای استفاده آسان و جلوگیری از قطع و وصل مکرر آداپتور برق، دکمه روشن/خاموش در پایه دستگاه تعبیه شده است.

قابلیت باز کردن و تعویض لامپ LED برای تعویض لامپ در آینده