آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

نحوه استفاده و نگهداری از AutoPress + نکات کاربردی را بیاموزید


اولین چیزی که در هنگام خرید اتو از بتاسرویس  قابل بررسی است استفاده از آن آسان است به این ترتیب پارچه یا لباس را روی اتو پهن می کنیم و صفحه رویی را روی صفحه زیری فشار می دهیم. فشار دادن باعث صرفه جویی در زمان اتو می شود. با توجه به صفحه فشار بزرگ، می توان به طور همزمان سطح وسیعی از لباس را اتو کرد.

شاید به دلیل گرانی اتو، همه توان خرید این وسایل را نداشته باشند، اما نکته قابل توجه این است که کسانی که از اتو بخار استفاده می کنند، یک بار هزینه این دستگاه را پرداخت نمی کنند، در هزینه های دائمی دو خشکشویی صرفه جویی زیادی می کنند. 

نحوه کار با پرس اتوماتیک

روش کار پرس خودکار برای از بین بردن چروک های لباس با فشار بخار بالا و دمای بالا است. برای لباس های ضخیم تر، به زمان بیشتری نیاز دارید. یا لباس های طبیعی مانند کتان یا نخی نیاز به بخار شدیدتری دارند. بنابراین هنگام اتو کردن لباس هایی با این ویژگی ها به بخار و دما و زمان بیشتری نیاز دارید. اتو را بیشتر نگه دارید. وقتی لباس هایتان را اتو می کنید، مطمئن شوید که روی پارچه هیچ چروکی وجود ندارد.

دستگاه های جدیدتر دارای نمایشگر دیجیتالی هستند که به شما امکان می دهد دمای اتو را بر اساس نوع لباس تنظیم کنید. به همین ترتیب، اگر مخزن آب دارای نشانگر باشد، می توانید آب باقی مانده داخل اتو را بررسی کنید. این دستگاه ها دارای مخزن آب با ظرفیت بالا هستند که می توانند اتو را تا یک ساعت و نیم گرم کنند.

مزایای استفاده از آب مقطر

استفاده از آب مقطر آهن به مخزن اضافه نمی کند. اما در صورت نگهداری اتو، بهترین راه برای از بین بردن این رسوب این است که به مقدار مساوی آب و سرکه را داخل اتو بریزید و اتو را روشن کنید و بگذارید مدتی بو بگیرد. دستگاه را خاموش کرده و خارج کنید و محلول الکل و آب را یک ساعت در دستگاه بگذارید سپس مخزن را تمیز کنید.

چگونه دسته اتو پرس را تمیز کنیم


برای هر نوع فلزی، اگر کف فلز کثیف و زرد است، در صورت وجود آتش سوزی یا لکه در کف فلز، از یک پارچه کوچک برای شستن کف فلز استفاده کنید. می توانید شراب و نمک را مخلوط کرده، بجوشانید و از آن برای مالیدن کف اتو استفاده کنید.

با استفاده از پارچه مرطوب می توانید اثر برق روی پارچه را از بین ببرید و برای جلوگیری از این اثر ابتدا پارچه ای را روی لباس قرار دهید سپس دمای اتو را با توجه به نوع پارچه تنظیم کنید.

به احتمال زیاد روی لباس های مشکی با اتو اثر می گذارد، برای از بین بردن اثر برق گرفتگی می توانید محلول یک لیتر آب را با سه قاشق غذاخوری سرکه با برس مخصوص به لباس بمالید. از لباس های ابریشمی، مخصوصاً اگر لباس مشکی است، می توانید مقدار کمی آمونیاک را در چند قاشق غذاخوری الکل حل کنید و با اسفنج روی ناحیه آسیب دیده بمالید تا اثر آن از بین برود.