آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

دکوراسیون داخلی تجاری و یراق آلات داخلی


دکوراسیون داخلی تجاری یکی از موارد مهمی است که در هر ساختمانی که خرید و فروش در آن انجام می شود باید به آن توجه کرد.

از آنجایی که اغلب با فضاهای خرده فروشی اشتباه گرفته می شود، باید توجه داشت

یک تفاوت بزرگ بین این دو وجود دارد.معماری داخلی تجاری  می توانند در فضاهای تجاری و خرده فروشی تخصص داشته باشند یا یکی از این دو را به عنوان حرفه اصلی خود انتخاب کنند و منحصراً در آن حوزه فعالیت کنند.


فضای تجاری به خدمات اشاره دارد تا کالاها و محصولات.

برای مثال می توان یک فروشگاه را یک فضای تجاری در نظر گرفت.

فضای تجاری می تواند هتل، رستوران یا مطب پزشک باشد.

بسته به نوع فضای تجاری که طراح داخلی روی آن کار می کند، همه چیز می تواند دشوار یا ساده باشد.

مراحل داخلی تجاری

تصور کن

اولین قدم در فرآیند طراحی فضای تجاری، تماشای طراح داخلی در محل کار است.

به این مرحله "مرحله تجسم" نیز می گویند، جایی که طراح داخلی در مورد طرح های احتمالی با صاحب خانه بحث می کند.

در این مرحله، طراح یک ایده اولیه در مورد ساختمان، نحوه عملکرد تجهیزات و مفاهیم شخصی به دست می آورد.

در نظر گرفتن نیازهای مشتری

یکی از مهم ترین کارهایی که یک طراح داخلی می تواند انجام دهد این است که با مشتریان صحبت کند و ایده های خود را با آنها در میان بگذارد.

یک طراح داخلی طرح های اولیه را روی کاغذ یا با استفاده از نرم افزارهای کامپیوتری برای رندر سه بعدی آماده می کند.

این به صاحبان املاک اجازه می دهد تا ببینند که طراح دقیقاً چه برنامه ای دارد و بازخورد خود را در مورد طرح ارائه دهد.

این مقاله به طراح و صاحب ملک کمک می کند تا در این موضوع و نیازهای مشتری به موارد مشابهی دست یابند.

شرایط ساختمان های تجاری و اثاثیه تجاری

طراحان داخلی باید شرایط فضای تجاری را در نظر بگیرند

این را می توان در همان روزی که کارکنان و مشتریان در فضا هستند انجام داد.

اگر این فضا فضای جدیدی است که قبلاً از آن استفاده نشده است، طراح می تواند فضای مشابهی را آزمایش کند تا ایده ای از نحوه کارکرد آن به دست آورد.

آنها باید بدانند چه خدماتی ارائه می شود، کارکنان به کجا می روند و مشتریان کجا هستند

در این مرحله طراح داخلی می تواند با توجه به این فضا یک سیستم مناسب طراحی کند.

این تنها زمانی اتفاق می افتد که مالک خانه طرح نهایی را تأیید کند.

طرح دکوراسیون داخلی تجاری

سپس طراح داخلی باید کالاها و خدمات خاصی را برای اجرای طرح پیدا کند.

این مرحله شامل استخدام یک معمار برای تخریب دیوارها، تعمیر لوله کشی و نجار برای ساخت مبلمان است.

علاوه بر این، طراح باید بودجه را در نظر بگیرد و برای اجرای آن در چارچوب آن برنامه ریزی کند تا بودجه کافی در کل پروژه باقی بماند.

بودجه طراحی داخلی تجاری

یکی از مهمترین عناصر در برنامه ریزی پروژه ها، بودجه است.

در شروع کار، طراح داخلی، مشتری را در مورد هزینه های احتمالی مطلع می کند و مشتری همچنین از طراح می خواهد که تا زمان اتمام کار، کار را در آن بودجه تکمیل کند.

همچنین می توانند از پرداخت هزینه اولیه خودداری کرده و در تمامی مراحل برای بررسی روند کار حاضر شوند.

این یکی از مواردی است که طراحان داخلی باید در نظر داشته باشند.

دکوراسیون داخلی حرفه ای چیست؟

طراحی داخلی تجاری نقشی حیاتی در موفقیت کسب و کار دارد.

اما برنامه ریزی کسب و کار دقیقا چیست؟

تفاوت دکوراسیون داخلی تجاری و مسکونی چیست؟

در حالی که طراحی داخلی مسکونی بر خانه ها متمرکز است، طراحی داخلی تجاری سعی می کند فضاهایی را برای کسب و کار طراحی کند.

این شامل هتل‌ها و سالن‌ها، رستوران‌ها و اماکن خرده‌فروشی، دفاتر، بانک‌ها، تئاترها، بیمارستان‌ها و آزمایشگاه‌ها، کتابخانه‌ها، مدارس، باشگاه‌های محلی، اسپا، مراکز خرید و موارد مشابه می‌شود.

آیا این تفاوت واقعاً مهم است؟ آره. خانه ها و مراکز تجاری باید جداگانه طراحی شوند.

طراحی ساختمان های مسکونی برای ایجاد فضایی گرم و صمیمی برای صاحبان آن طراحی شده است، در حالی که ساختمان های تجاری باید بهره وری و افزایش بهره وری را افزایش دهند.

در عین حال، سبک مکان را بهبود بخشید تا درآمد بیشتری کسب کنید.

چه صاحب کسب و کار صاحب یک هتل لوکس باشد و چه یک کسب و کار کوچک، مسئولیت طراح داخلی این است که فضا را برای بازدیدکنندگان مفید، قابل استفاده و البته شیک کند.

از آنجایی که دامنه کار در فضاهای تجاری بیشتر از فضاهای مسکونی است، طراحان داخلی مسئولیت بیشتری در طراحی فضاهای تجاری دارند. قبول میکنی