آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

اینورتر پنتاکس


اینورتر پنتاکس ایتالیا در زمینه ساخت انواع تجهیزات صنعتی برقی و الکترونیکی مانند الکتروموتور، پمپ آب، اینورتر و ... در دنیا مشهور است. پنتاکس یکی از شرکت های تولید کننده تجهیزات صنعتی است که محصولات آن در سراسر جهان شناخته شده است و در ایران نیز کاربرد فراوانی دارد. اینورتر پنتاکس می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای خرید این تجهیزات صنعتی پرکاربرد باشد.

پنتاکس یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات صنعتی در جهان است. دفتر مرکزی پنتاکس در ورنا ایتالیا قرار دارد. شرکت پنتاکس ایتالیا با کمک تیم تحقیق و توسعه خود، پمپ های شناور، پمپ های سانتریفیوژ، پمپ های کف، کفگیر، پمپ گل و پمپ های آب خانگی را بر اساس آخرین استانداردها و نیازهای روز دنیا طراحی و تولید می کند. به اینورترها موتورهای با سرعت متغیر یا VFD نیز می گویند. شرکت پنتاکس یکی از بزرگترین تولید کنندگان پمپ در ایتالیا می باشد. این برند در دهه های اخیر در بازار ایران پذیرفته شده است. پنتاکس پمپ ها را در سبک ها و ظرفیت های مختلف تولید می کند. کاربردهایی فنی مهندسی ثامن  که از موتور القایی سوم استفاده می کنند (به ویژه در بخش صنعتی) اغلب به یک مبدل فرکانس (اینورتر) نیاز دارند که بتواند سرعت چرخش موتور را کنترل کند. همین امر در مورد پمپ ها نیز صدق می کند. در واقع با تغییر سرعت پمپ می توانید میزان آبی را که پمپ تامین می کند کنترل کنید.

اینورتر پنتاکس و کاربرد آن

نمونه های سنگین اینورترهای پنتاکس نیز برای کارهایی مانند نصب با گیربکس برقی مناسب هستند. برند پنتاکس برندی شناخته شده در ایران است که در سال های اخیر توانسته با لیسانس ایتالیایی و با کیفیت عالی در ایران تولید کند.

برند پنتاکس یکی از برندهای شناخته شده تولید کننده پمپ های خانگی و تجاری در دنیا می باشد. مالک رسمی پنتاکس در ایران پس از اخذ تاییدیه های لازم موفق به تولید مبدل های صنعتی تحت لیسانس پنتاکس ایتالیا شد. از این نظر کیفیت این برند بسیار بالاست و گارانتی آن بسیار قابل اعتماد است.

پنتاکس علاوه بر محصولات صنعتی خود، اینورترها یا کنترل کننده های سرعت پنتاکس را برای کنترل موتورهای الکتریکی و تنظیم سرعت و توان مورد نیاز کاربر برای دستیابی به توان مورد نظر موتور برق سه فاز، برق تک فاز طراحی، تولید و به بازار عرضه می کند. موتورها و انواع الکتروپمپ ها و سایر ماشین آلات موتوری

مشخصات اینورتر پنتاکس

کنترل کننده های سرعت موتور پنتاکس به طور گسترده در مصارف مختلف صنعتی سبک و سنگین و همچنین خانگی استفاده می شود. مبدل های تنظیم سرعت پنتاکس برای تنظیم سرعت الکتروموتورهای سه فاز AC و الکتروموتورهای تک فاز و همچنین برای تنظیم پمپ های آب خانگی برای صرفه جویی در مصرف برق و کنترل خروجی دستگاه استفاده می شود.

اینورتر پنتاکس سری DSI 400 برای کاربردهای سنگین که نیاز به وزن یا قدرت دارند استفاده می شود. این کنترل داخلی با مشخصات بالایی طراحی و ساخته شده و مطابق با آخرین استانداردهای اروپایی است. اینورتر پنتاکس سری 200 DSI برای پمپ ها، فن ها، کمپرسورها و سایر تجهیزات الکتریکی استفاده می شود.

مزایای استفاده از اینورتر پنتاکس

شروع نرم وسایل برقی

عمر یک دستگاه الکتریکی (معمولاً یک موتور الکتریکی) متصل به یک اینورتر را افزایش می دهد

مصرف برق را کاهش دهید

امکان کنترل فرآیند مورد نظر و پیکربندی مورد نظر

با اتصال اینورتر کارایی دستگاه را افزایش دهید

قابل نصب در انواع الکتروموتورهای AC

نصب و راه اندازی بسیار آسان

خدمات پس از فروش مقرون به صرفه و ثابت

انواع مبدل پنتاکس

مبدل پنتاکس یا کنترل سرعت موتور پنتاکس در طیف گسترده ای از توان های مختلف از کمترین توان 0.4 کیلو وات تا توان بالای 400 کیلو وات برای مصارف مختلف موجود است.

اینورترهای پنتاکس با ورودی تک فاز و خروجی سه فاز و نوع دیگر با ورودی سه فاز و توان خروجی سه فاز از پرکاربردترین اینورترهای پنتاکس هستند. این مبدل ها در کلاس های قدرت و سایز فریم های مختلف تولید می شوند. برای دستیابی به راندمان بیشتر و مصرف بهینه و توان بهینه باید در انتخاب اینورتر دقت کنیم و قبل از انتخاب با کارشناس فنی این محصول مشورت کنیم.

اینورتر تک فاز به تک فاز پنتاکس

یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین سرعت کنترلرهای موتوری پنتاکس مدل تک مرحله ای تا تک مرحله ای این محصول می باشد. این سری تا 4 کیلو وات است و معمولا برای پمپ آب خانگی و برای استفاده در مکان هایی که برق 220 ولت تک فاز دارند و به برق سه فاز دسترسی ندارند استفاده می شود.

مشخصات فنی اینورتر DSI-400

اینورتر یا VFD Pentax سری DSI400 برای راه اندازی و تنظیم الکتروموتورهای سه فاز AC تک فاز 0.75 تا 4 کیلو وات برای مکان هایی که برق تک فاز دارند و برای راه اندازی موتور شما نیاز به مبدل تک فاز به سه فاز دارند. یا دستگاه های سه فاز استفاده می شود. همچنین اینورترهای پنتاکس VFD را برای موتورهای سه فاز تا 400 کیلو وات راه اندازی و کنترل می کند. برای اطلاع از ابعاد و مشخصات اینورتر پنتاکس، لطفا این کاتالوگ محصول را دانلود کنید.

راهنمای نصب مبدل پنتاکس DSI-400

نصب    اینورتر پنتاکس مدل dsi200  باید اطمینان حاصل کند که در محل نصب در محیطی امن و بسته و به دور از نور مستقیم خورشید و گرما، دود، گرد و غبار و گازهای مضر و قابل اشتعال قرار دارد. دمای محیط باید منفی 10 تا 40 درجه سانتیگراد و سطح رطوبت کمتر از 90 درصد (بدون آب و شبنم) باشد.