آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

The New Angle on دبی مال تازه منتشر شد


Free photo a gold necklace with blue stones and gold beads اوقات خوشی را در رستوران Wavehouse آتلانتیس پالم دبی بگذرانید؛ جایی که برای سرگرمی، غذا و دورهمی بهترین انتخاب است. این پارک آبی شامل چهار بخش موجسواری، ریلکس کردن، سرسره و اسپلش (Splash) است و اوقات خوبی را برای همه تضمین میکند. اگر به همراه کودک و نوجوانانتان به پارک آبی آتلانتیس دبی میروید خبر خوبی برایتان داریم چون قسمتی از این پارک اسپلش است و در آن محوطهای با وسایل بازی مخصوص کودکان تدارک دیدهاند و هر چند دقیقه یکبار از دوشهای موجود در محدوده روی کودکان آب پاشیده میشود. به لطف برنامه Sea Squirt، کودکان 3 تا 6 ساله میتوانند از سواری برای دیدار با حیوانات دریایی لذت ببرند. تا 1 ساعت قبل از زمان بسته شدن میتوانید به پارک وارد شوید. برای این تفریح میتوانید سوار تیوب شوید و خودتان را وارد این چالش آبی کنید. منبع عکس: سایت هتل ریودبی بهعنوان یک شهر بزرگ گردشگری در امارات متحده عربی است که با پارکهای آبی، گزینهای عالی برای تفریح خانوادهها و دوستان در هر سنی محسوب میشود. این مجموعه در منطقهی تجاری، تفریحی و مسکونی شهر عربی در مسیر شیخ محمد بن زاید قرار دارد. این یک پارک تفریحی خانوادگی مناسب برای سنین 2 تا 12 سال با بیش از 40 بازی و نمایش سرگرمی است که جزو بهترین پارک آبی های دوبی شناخته میشود. VOX جدیدترین فیلم های هالیوود، بالیوود و فیلم های پرفروش عرب را در ۲۰ صفحه نمایش مختلف به نمایش می گذارد. در سال 1971 و بار دیگر در سال 1995 به طور گسترده بازسازی شد و اکنون موزه برتر شهر است و به عنوانی یکی از معروفترین دیدنیهای دبی شناخته میشود. در پاسخ به این سوال میتوان گفت که دبی یک شهر گرم و بیابانی است که بهطور تقریبی در هر ماه از سال میتوان از تفریحات آبی آن بهرهمند شد. دقت کنید برای طی کردن مسیر تا رسیدن به این پارک میتوان از تاکسی استفاده کرد، اما با توجه به هزینههای بالایی که برای تاکسی در نظر گرفته میشود میتوان از اتوبوس هم بهرهمند شد.

نوع آب و هوای گرم این شهر باعث شده که بهترین پارک آبی های دوبی تاسیس شوند تا از گرمای این شهر کاسته شود و در هر ماه از سال که به دبی سفر میکنید، بتوانید از تفریحات آبی بهرهمند شوید. اما در این میان، خیابان السیف یکی از بهترین خیابان های شهر دبی برای گردش و تفریح شناخته می شود. دبی در حقیقت از دل کویر بیرون آمده و همین الان هم چهار طرفش، کویرهای دبی دارند جولان میدهند اما یکی از معروفترین بیابان های دبی، بیابان القدره است که ۱۰ هکتار مساحت دارد و در ۳۰کیلومتری شهر دبی است. منبع عکس: اینستاگرام wildwadiwaterpark«پارک آبی وایلد وادی» (Wild Wadi Waterpark)، جزو مهمترین جاذبههای گردشگری شهر دبی محسوب میشود که از سال ۱۹۹۹ به محلی برای تفریح گردشگران و مردم بومی از هر سنوسالی تبدیل شده است. این رستوران در سال ۲۰۲۲ منتخب میشلن شد؛ در سال ۲۰۲۱ بهترین رستوران ژاپنی What's On Awards و در سال ۲۰۲۰ نیز برگزیده مسابقه جوایز سفر و رستوران برگزیده مسافران در تریپادوایزر شد. نوبو یک رستوران ژاپنی-پرویی با شهرت جهانی است که با سرو انواع غذاهای ژاپنی و نوشیدنیها و بهترین سوشی و ساشیمیهای جهان و البته ماهی کاد سیاه مخصوص سرآشپز مشهور «نوبو ماتسوهیسا» از شما پذیرایی خواهد کرد. رستوران نوبو (Nobu) در این هتل، توسط کتابهای «میشلن گاید» (Michelin Guide) یکی از بهترین رستورانهای دبی شناخته شده است. وافی مال دبی با الهام از سبک معماری مصری و ترکی طراحی و ساخته شده است که در سقف آن هرمهای شیشهای قرار دارد که با رنگ آمیزی زیبایی آراسته شدهاند که چشمها را به خود خیره میکند و این هرمهای زیبا با طرح و نقش و نگارها یکی از دیدنیهای مجموعه وافی مال محسوب میشود که میتوان کاملا واضح هنر مصر را در آنها تماشا کرد، همچنین در فضای خارجی این مرکز خرید، مجسمههایی از فرعونهای مصری دیده میشود که به جذابیت و شکوه آن افزودهاند.

در این مجموعه به همراه داشتن هر گونه سلاح سرد اکیدا ممنوع می باشد. داشتن یک سیستم مالیاتی کارآمد و سیاستهای صحیح، این کشور را به مکانی ایدهآل برای راهاندازی مشاغل جدید، یا سرمایهگذاری تبدیل میکند. با امکانات منححصر بفردی که دارد، تمام پردهها، چراغها و سیستم تهویه هوا با یک دکمه به کار میافتند. این موزه دارای سه سالن نمایش ، اسناد تلاش های ضد مواد مخدر نیروهای پلیس و سیستم و تجهیزات زندان است. همچنین این پارک آبی دبی، زمانی بزرگترین سرسره آبی خارج از آمریکای شمالی را در خود جای داده بود و در برنامههای تلویزیونی مختلفی هم نمایش داده شده است. عکاس: ناشناس«پارک آبی دریم لند» (Dreamland Aqua Park) در ۱۲ ژوئن ۱۹۹۷ افتتاح شد و کار خود را با ۲۵ جاذبه آبی آغاز کرد که برای همه گروههای سنی مناسب بود. آبنمای موزیکال و شکیلی که در دریاچه برج خلیفه دبی واقع شده، حدودا 6600 لامپ به کار برده و همزمان با پخش موسیقی نمای چشم نواز تری به این آبنما می دهد. البته درحال حاضر دولت امارات متحده سختگیریها و جریمههای سنگینی برای ریختن زباله و روشنکردن آتش و باربیکیو در اطراف این دریاچهها و کویر دبی اعمال کرده تا بتواند همچنان این زیستبوم شکننده که بهتازگی پا گرفته است را از خطر نابودی و آلودگی حفظ کند. سلام نو - سرویس گردشگری: ساحل لامر یکی از بهترین سواحل آفتابی دبی به شمار میرود و بهتازگی تاسیس شده است. هر دو شهر جذابیتهای خاص خود را دارند و از جمله شهرهای توریستی محبوب در دنیا به شمار میروند.

منظره ای که از لوکس ترین شهر دنیا از این ارتفاع خواهید دید از زیباترین منظره یک شهر لوکس و مدرن خواهد بود. از اینجا شاهد زیباترین غروب دبی خواهید بود. از زمان احیا و تأسیس پارک ملی دبی تا کنون، بیش از ۶ هزار درخت کاشتهشده و اکوسیستم علفها و درختچهها برای تغذیه شتران نیز تقویت شده است. 2. پالم جمیرا به شکل یک درخت نخل به مساحت بیش از 800 زمین فوتبال ساخته شده و درواقع شامل یک تنه ، یک تاج با 17 ساقبرگ و یک جزیره هلالی پیرامون آن به شکل یک موج شکن 11 کیلومتری می باشد. برخی از دیدنی های این دهکده عبارتند از: برج ایفل، هیروگلیف های مصر، شهر ممنوعه پکن، معابد های مختلف تایلند، برج پیزا، مجسمه آزادی، ساعت لندن، مسجد تاج محل، که به صورت مینیاتوری بازسازی شده و با نورپردازی فضای خاق العاده ای را ایجاد کرده است. سرسرههای آبی بزرگ، سواریهای بینظیر، جاذبهها و البته سرسرههای فوقالعاده برای علاقهمندان به هیجان، جزو مواردی هستند که این پارک آبی دبی را به یک مکان تفریحی بینظیر تبدیل کرده است. اگر شما هم ترجیح میدهید برای سفر، تور دبی را رزرو کنید تا خیالتان بابت بلیط، ویزا و اقامت و برنامههای تفریحی جذابی مانند بازدید از پارک آبی آتلانتیس دبی راحت باشد، آژانس گردشگری رامین گشت ابرسام با تجربه برگزاری تورهای مختلف، این امکان را برای شما فراهم میکند. بنابراین تور بازدید از این موزه برای ۵ طبقه برنامه ریزی شده است.

اگر می خواهید، آرامش و تجربه خاصی داشته باشید حتما از زیبایی های این دریاچه مصنوعی بازدید کنید. در این مرکز چیزهای زیادی از تاثیرات اسلام گرفته تا آداب احوالپرسی عربی خواهید آموخت و برای شما بازدید بسیار جالبی خواهد بود. پسرش فادی که به دنبال کسب و کاری سودآور بود راه پدر را ادامه می دهد. علاوه بر مسیرهای هوایی یکی از راه های سفر ساکنین کشورهای همسایه به دبی کشتی است. یکی از وسایل هیجانانگیز این پارک آبی سرسره آبی بلندی است که طول آن صد و بیست متر است و مراجعهکنندگان با قرار گرفتن در یک فضای کپسولی به یکباره و با سرعت زیاد از بالا به سمت یک استخر آب در پایین فرود میآیند. تفریحاتی مانند: شنا در استخرهای مناسب کودکان و شرکت در کارگاههای سرگرمکننده یک سفر خانوادگی عالی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. اگر خانواده شما نیز به تفریحات آبی علاقهمند هستند، شکی نیست که بازدید از پارک آبی آتلانتیس Aquaventure با حضور کودکان تجربه رضایتبخشتری است. «پارک آبی آتلانتیس» (Atlantis Aquaventure Waterpark) بخشی از مجموعه هتل آتلانتیس دبی به حساب میآید که در جزیره مصنوعی نخل جمیرا قرار دارد.این پارک آبی با ۳۰ سرسره و جاذبه، نویدبخش ساعاتی سرشار از لذت و هیجان است، بهخصوص هنگام حرکت در طولانیترین رودخانه تنبل (لیزی ریور) دبی که خنده به شما امان نخواهد داد. مرحوم سلطان علی العویس، فرزند علی بن عبدالله العویس، کسی بود که مجموعه مروارید خصوصی خود را برای بازدید عموم اهدا کرد. به لطف آینده نگری و سخاوت علی بن عبدالله العویس، تاجر معروف مروارید دهههای 1940 و 1950 و پسرش سلطان العویس، امروز این فرصت پیدا شده تا گران بهاءترین مرواریدها در این موزه یافت شود. از دیگر ویژگی های معماری موزه آینده دبی که آن را از سایر بناهای شگفتانگیز جهان متمایز میکند، استفاده خلاقانه از خط عربی روی بدنه بنا است.

این موزه با ویژگیهایی که از آینده نشان میدهد، مانند نوری جلوه میکند که در تاریکی نمایان میشود. اما با این وجود مردم دبی در برابر شهروندان و مهمانان چند فرهنگی بسیار صبر و مهربانی از خود نشان می دهند، آنها از همه عقاید مذهبی استقبال می کند. ۳ رستوران ستاره میشلنی که توسط سرآشپزهای مشهوری چون «گوردون رمزی» و «نوبو ماتسوهیسا» اداره میشود و همچنین یک رستوران زیر آب که سوپرایزهای هیجانانگیزی برای مهمانان دارد. این پارک، تفریحات آبی برای بزرگسالها هم در نظر گرفته است اما این پارک آبی بیشتر مخصوص کودکان بین 2 تا 10 سال درنظر گرفته میشود. ماجراجوییهای این کلابها، بهترین روش برای سرگرمی کودکان و نوجوانان است. در ادامه باید به بخش کودکان و نوجوانان اشاره کنیم که دو برج ماجراجویی جالب و بیش از ۱۶ سرسره جذاب را در خود جای داده است.آکواریوم آتلانتیس (لاست چمبرز) بهعنوان بزرگترین آکواریوم خاورمیانه و آفریقا با ۶۵ هزار آبزی از کوسه تا مارماهی، اسب دریایی و غیره، تجربه متفاوتی را برایتان رقم خواهد زد. همچنین مراقبتهای ویژهای انجام شده، زیرا ارتفاع آب به سطح کمر محدود میشود تا استفاده از وسایل سواری برای کودکان خطرناک نباشد. پرواز فلای دبی از ترمینال ۲ فرودگاه انجام میشود. اگر چندان گرسنه نیستید می توانید به ترمینال های شماره سه و یک مراجعه کنید و اسنک های خوشمزه ای را سفارش دهید. ترمینال شماره یک مهمترین ترمینال فرودگاه بین المللی است.

فرودگاه بین المللی دبی یکی از شلوغ ترین و پررفت و آمدترین فرودگاه های دنیاست. بهطور حتم، با مراجعه به این پارک یکی از بزرگترین پارکهای آبی و یکی از پرجایزهترین پارکهای آبی جهان را تجربه خواهید کرد. مارینا در ساحل خود اماکن اقامتی و جاذبه های توریستی جای داده است که از این بایت بسیار مشهور شده است. با فضای داخلی طلایی، سوئیتهای مجلل و برخی از بهترین رستورانهای شهر، جای تعجب نیست که برج العرب جمیرا در کنار بسیاری از هتلهای پنج ستاره، در میان بهترین مکانها برای اقامت در دبی در نظر گرفته میشود. این پارکها شامل: سرسرههای عظیم، استخرهای موجدار و حتی سواریهای کوچکتر برای کودکان در نظر گرفته شدهاند. کودکان میتوانند در کنار آکواریومها به ماهیها و لاکپشتهای دریایی غذا بدهند. این رستوران در سال ۲۰۲۲، برنده یک ستاره از میشلن شده و در سال ۲۰۲۲ نیز جوایز متعددی کسب کرده است؛ مثل رستوران برگزیده تریپادوایزر. این مرکز خرید در سال 2007 شروع به کار کرده و در آن بیش از 1200 برند معروف دنیا وجود دارد. در ادامه طراحی داخلی هتل که از ستون های سفید توسکانی و راه پلههای مارپیچ مرمری با برگ های کار شده بر روی نردهها ، تشکیل شده ، نشانگر هنر کلاسیک می باشد ، کف و دیوار حمام های SPA به وسیله موزاییک هایی با اشکال هندسی عربی پوشیده شده و بسیار جذاب است و جلب توجه می کنند. این برنامه از زمانی که در سال 2004 راه اندازی شد، بیش از 1600 لاک پشت دریایی نجات یافته را به سلامت به خلیج عربی بازگردانده است. یک راه آسان برای رسیدن به آن، سوار شدن به مونوریل پالم جمیراست که شما را در ایستگاه آتلانتیس آکواونچر پیاده میکند.

این رستوران در سال ۲۰۲۱ در جایزه غذاهای خوب خاورمیانه بیبیسی (BBC Good Food Middle East Awards) عنوان بهترین رستوران بریتانیایی دبی را کسب کرد. خوب است بدانید اغلب رستوران های موجود در دبی مال شعبه هایی از بهترین رستوران های جهان می باشند. اما خوب برای اقامت در هتل دبی مال انتظار قیمت ارزان را نباید داشته باشید در عوض اقامتی بی نقص و کاملا رویایی را سپری خواهید کرد. بهطور حتم میدانید که دبی به خاطر پارکهای آبی، در کلاس جهانی خود مشهور است. بهطور حتم برای ورود به این پارکها نیاز است که مایو داشته باشید تا هرگونه خطر گیر کردن یا سر خوردنهای ناشی از لباس آزاد جلوگیری شود. اگر بهدنبال یک وعده غذایی در صبح زود یا یک میان وعده آخر شبی هستید، به کافه Poseidon که درست روبهروی آکواریوم هتل قرار دارد، سر بزنید؛ کافهای که لذت نوشیدن یک قهوه یا ساندویچ لذیذ در کنار ۶۵ هزار موجود دریایی را برایتان فراهم میکند. این نمایشهای جالب را میتوانید در آخر هفتهها تماشا کنید. در پارک آبی آتلانتیس دبی، میتوانید هیجان موجسواری با امواج مصنوعی و شیرجه آزاد از صخرههای بلند این پارک را تجربه کنید. بهطور کلی، پارک آبی آکواونچر یکی از بزرگترین و بهترین پارکهای تفریحی دبی است که وسایل سواری در سطح جهانی دارد. این موزه دبی توسط یک منطقه تفریحی با فضاهای سبز، مسیرهای دوچرخه سواری و حوضچه های آینهای احاطه شده است. آکواریوم لاست چمبرز در منطقه لوکس جمیرا قرار دارد. در آکواریوم دبی میتوانید لانه کراکن را ببینید.

وقتی هوا مناسب است، میتوانید ساعتها در پارک صرف تماشای همهچیز اطراف خود کنید و به آواز پرندگان گوش دهید. مکانی که با وجود معماری عجیب، متفاوت و در عین حال زیبای خود میتواند ساعتها بازدیدکنندگانش را مشغول کند و ساعات خوشی را برایشان رقم بزند. همچنین تمام برندهای معروف و لوکس دنیا در این بازار شعبه دارند. بهطور کلی، دبی پارک آبی را برای تمام افراد در نظر گرفته است تا بهراحتی بتوان بهترین تفریحات را انجام داد اما هنگام سفر به دبی توصیه میکنیم که پارک آبی آیسلند را از دست ندهید، زیرا منظره زیبایی از کوههای هاجر در شرق دارد که غروبهای خیره کنندهای را به وجود میآورد. همچنین تیم گلوبال ویلیج 24 رکورد دیگر را در 25 هفته به افتخار جشن نقرهای خود ثبت کرده است. قاب دبی در مدت زمانی کوتاه، اهمیت ویژهای در میان جاهای دیدنی دبی پیدا کرده است. برای اینکه در دبی از گرما در امان باشید، میتوانید اوقاتی خوشی را در این پارک سپری کنید. جالب است که بدانید که این مرکز خرید بخشی از پروژه عظیم برج خلیفه میباشد که در بزرگراه شیخ زائد، خیابان «دوحه» واقعشده است و شما عزیزان میتوانید هر چیزی از لباس های شیک برند تا کیف و کفشهای Original را در این مرکز خرید پیدا کنید. باید در همین جا یادآوری کنیم که مرکز خرید دبی مال در سال 2010 توانست عنوان بهترین مرکز خرید دنیا را کسب نماید. پارک آبی آتلانتیس 365 روز در سال، از ساعت 9:30 صبح تا غروب آفتاب (حدود ساعت 18 بسته به زمان سال) باز است و هیچ محدودیتی برای بازید از اینجا وجود نخواهد داشت. دبی پر از جاذبهها و مکانهای گردشگری فوقالعاده است؛ اما شاید بخواهید سافاری دبی را تجربه کنید که ممکن است یک یا دو روز از سفر شما را به خود اختصاص دهد.

اگر شما هم به دنبال عاشق آرامش هستید و از مکان های شلوغ و پر سر صدا فراری می باشید، ما ساحل الصفوح دبی را به شما معرفی می کنیم. اگر میخواهید ۵ نکته مهم برای سفر به دبی را بدانید، این نکته را اضافه کنیم که غذاخوریهای ساحل کایت در دبی زبانزد هستند. این موزه از قابهای فولادی فایبر گلاس و فولاد ضد زنگ، توسط شرکت معماری Killa ساخته و در حال حاضر از سوی نشنال جئوگرافیک بهعنوان یکی از ۱۴ موزه زیبای جهان شناخته شده است. این پارک آبی که از آن بهعنوان جذابترین مقصد دبی در کنار ساحل یاد میشود، مجموعهای بزرگ از سرسرههای آبی را برای هر گروه سنی علاقهمندان به هیجان در خود جای داده است.بخش «WaveOz 180 FlowRider» که فقط سه نمونه از آن در دنیا وجود دارد، از بخشهای مفرح پارک آبی لاگونا محسوب میشود که امکان موجسواری را برای افراد مبتدی فراهم میکند. این کویر و دریاچه القدره بهعنوان یکی از جاهای دیدنی دبی برای پیکنیک کردن و دیدن گونههای مختلف حیوانی منطقه کویر، مسابقات شترسواری و دوچرخهسواری و آفرود بسیار مناسب و همچنین پرطرفدار است. د اوتلت ویلج یکی دیگر از مراکز خرید دبی است که میتوان در آن اجناسی از برند معتبر با بهترین قیمت پیدا کنید.

این پارک آبی در جاده جمیرا نزدیک به مرکز خرید امارات واقع شده است. درست است که دبی یکی از شهرهای اسلامی است و نوع پوشش بیشتر افراد عبا و چادر است، اما بهدلیل امنیت بالای تفریحات و اینکه افراد از طریق عبا در تونلهای آبی گیر نکنند، پوشش در پارک آبی دبی آزاد است. صدای موج و مرغان دریایی هم که با هم ترکیب میشوند یکی از زیباترین سمفونیها را خلق میکنند. شاید برایتان عجیب باشد که پنگوئنها حیواناتی هستند که در محیط سردسیر زندگی میکنند ولی با وجود آن که دبی شهری گرمسیر است پس چگونه در این آکواریوم زنده ماندهاند؟ شنا با کوسهها تجربه مهیجی که برای غواصان دورهدیده بینالمللی در آکواریوم دبی امکانپذیر است. اگر میخواهید سفر و برنامه ریزی خوبی برای بازدید از جاهای دیدنی و تفریحی دبی یا اقامت در هتلهای این شهر داشته باشید، توصیه میکنیم راهنمای سفر به دبی را در سایت رامین گشت بخوانید. پارک مذکور همچنان یکی از بزرگترین پارکهای تفریحی خانوادگی در منطقه خاورمیانه به حساب میآید.در حال حاضر این پارک بیش از ۳۰ جاذبه و سواری هیجانانگیز دارد. اپرای دبی یکی از نمادهای برجسته معماری دبی است که از شیشههای سرتاسری و دیوارهای بسیار مقاوم ساخته شده و ظرفیت آن ۲۰۰۰ نفر است. در ضمن باید بدانید که بسیاری از تاکسیهای فرودگاه، مستقیم بهسمت شیخ زاید حرکت میکنند. درختانی که در اطراف این دریاچه کاشته شده اند نیز به شکل love می باشد که طراحی بسیار زیبایی دارد. نکته: اگر کودکان کم سن و سال به همراه دارید که احتمالا نمی توانند از سرسره ها و استخرهای بزرگ استفاده کنند، لازم نیست نگران باشید زیرا پارک آبی لگولند یک منطقه ی بازی برای کودکان دارد که سرسره های آن مخصوص کودکان طراحی شده است. واگنهای اختصاصی برای کودکان و بانوان در مترو دبی در دسترس است. Yas Waterworld پارک آبی دبی است که در جزیره یاس واقع شده و مسافرهایی که به تفریحات هیجانانگیز آبی علاقه دارند، این پارک را انتخاب خواهند کرد.

در این پارک بیش از ۴۰ نوع سرسره و وسایل بازی دیده میشود که ازقضا طولانیترین ترن معلق خاورمیانه در یاس پارک وجود دارد. پارک آبی یاس جزو بهترینهای دنیاست و در رده 25 ام قرار دارد. هتل آوانی دیره یا دیرا دبی(Avani Deira Dubai Hotel) یکی دیگر از هتل های دبی ۵ ستاره است که در منطقه دیره و در نزدیکی سیتی سنتر دبی قرار دارد. کسانی که میخوان در کنار JUMEIRAH BEACH HOTEL و برج العرب سقوط آزاد و یکی از طولانی ترین سُرسُره های جهان تجربه کنن. تصور کنید در یکی از بهترین رستورانهای زیر آب دبی، بهترین غذاهای سراسر دنیا میخورید، در حالی که ماهیها، کوسهها و ماهیها از کنار میزتان عبور میکنند؛ یک تجربه فوقالعاده که از اقیانوس و دریاها الهام گرفته. رویال ارکید و سویا غذاهای آسیایی لذیذی ارائه می دهند، در حالی که تونی روما و اسپایکی هاوس آف چیکن همه در مورد گریل، فست فود و استیک آمریکایی هستند. در حالی که بلیط آکواریوم The Lost Chambers میشود، حدود 34 دلار قیمت دارند. من هفته پیش 4بلیط آکواریوم خریدم و همون موقع به دستم رسید ولی متاسفانه سفرم کنسل شد. توجه داشته باشید که هزینه ورودی آکواریوم دبی برای بزرگسالان و کودکان یکسان است. کودکان زیر 13 سال باید همراه یک بزرگسال باشند. در سال ۲۰۱۵ پروژه احداث دریاچه القدره سر آمد. گری رادس پس از مهاجرت به دبی این رستوران بریتانیایی را در این شهر افتتاح کرد.