آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

یک جاروبرقی وقتی فعال می شود صدای زمزمه منتشر می کند


صفحه فشار شل شده یا یکی از پیچ ها آسیب دیده است: اگر پیچ های محور آرمیچر که صفحه فشار و مسیر عبور هوا را نگه می دارند شل باشند، یاتاقان ها می شکند. صدای ناخوشایندی ایجاد می کند و در این مرحله باید پیچ ​​را محکم کنید و پیچ ها را وارد کنید.

جاروبرقی با لرزش کار می کند

پایه های لاستیکی موتور شل یا آسیب دیده اند. پایه های موتور را در هر دو قسمت بررسی کنید، اگر شل هستند، آنها را سفت کنید. اگر هر یک از آنها آسیب دیده است، آنها را تعویض کنید.

همه چیز در مورد تعمیر جاروبرقی

در این مقاله تمامی مشکلات مربوط به تعمیر جاروبرقی را توضیح می دهیم. توجه داشته باشید که مطالب مربوط به تعمیرات لوازم برقی صرفا جهت اطلاع رسانی عمومی و برای استفاده تعمیرکاران می باشد و تعمیر جاروبرقی توسط افرادی که دانش کافی در زمینه تعمیر لوازم خانگی ندارند می تواند خطرآفرین باشد. برای تعمیر جاروبرقی توصیه می شود از خدمات جاروبرقی های مجاز استفاده کنید.

کلید حذف ماشین لباسشویی خراب است

با استفاده از اهم متر مطمئن شوید که خراب است. اگر بد است، آن را تعویض کنید.

کربن موتور جاروبرقی کثیف است

معمولا  خدمات پس از  فروش لوازم خانگی بوش مدتی لایه ای از روغن و کثیفی بین زغال سنگ و تیغه کلکتور به عنوان یک لایه عایق ایجاد می شود. و جلوگیری از جریان بیش از حد او به آرامی سطح تیغه ها و زغال چوب را با سمباده ریز تمیز کرد و تمیز کرد. سپس موها را تمیز کنید تا زغال سنگ و تیغه در تماس خوبی با یکدیگر باشند.

موتور برف پاک کن خراب است

اگر کربن ها به دلیل سایش کوتاه تر از حد معمولی شدند، آن ها را با کربن های جدید جایگزین کنید. کویل های سیم پیچی می سوزند: کار بیش از حد می تواند باعث سوختن سیم پیچ های آرمیچر شود. در این حالت با بوی ناشی از سوختن شرلوک روی سیم تشخیص داده می شود. در این صورت اگر امکان برگرداندن گل وجود دارد این کار را انجام دهید. در غیر این صورت کل موتور باید تعویض شود.

دستگاه به طور نامنظم کار می کند

فاصله بین زغال و تیغه تنظیم نمی شود: اگر فشار در فنرهای پشت زغال کافی نباشد باعث ایجاد جرقه و گرم شدن دستگاه می شود، برای جلوگیری از این مشکل فنر زغال را کشیده و فشار را تنظیم کنید.

آرمیچر نیمه سوخته است: اگر سیم پیچ های آرمیچر نیمه سوخته باشند باید تعویض شوند.

سیم پیچ های میدان نیمه سوخته هستند: سیم پیچ های میدان به ندرت می سوزند، اما زمانی که در معرض بار زیاد و کار مداوم قرار می گیرند. این قسمت هم بعد از آرمیچر می سوزد. در این حالت، اگر سیم پیچ ها قابل جمع شدن نباشند، کل موتور باید تعویض شود.

در حین کار جاروبرقی، جرقه و حرارت زیاد بین زغال سنگ و تیغه کلکتور ایجاد می شود.

کربن ها کثیف هستند: تمیز کنید و در صورت کوتاه بودن تعویض کنید.

آرمیچر سوخته است: اگر زغال سنگ و پره کلکتور سالم باشند، سیم پیچ های داخل کویل باید نیم سوخته باشند. برای اطمینان، می توانید جریان موتور را اندازه گیری کنید. اگر بیش از حد مجاز بود، سیم پیچ ها باید بچرخند یا تعویض شوند.

وقتی جاروبرقی را روشن می کنید، فیوز می پرد. لوازم مصرفی جاروبرقی بوش

اتصال کوتاه بین سیم های اتصال رخ داده است: سیم های اتصال را تست کنید. و به جعبه ترمینال مراجعه کنید و مشکل را حل کنید.

کلید قطع خراب است: در صورت لزوم تعمیر و در صورت لزوم تعویض کنید.

سوختگی موتور: در اثر کار مداوم و گذر زمان ممکن است عایق سیم های موتور از بین رفته و سیم های آن دچار اتصال کوتاه شوند. پس از تعیین خطا، سیم را تعویض یا تعویض کنید.