آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

خواص یک کرم خوب چیست؟


استفاده از بهترین کرم پودر برای فونداسیون راحت تر از کرم پودر یا کانسیلر است. بنابراین بیشتر مورد استفاده آرایشگران قرار می گیرد. همچنین طیف وسیع رنگ کرم پودر به افراد مختلف این امکان را می دهد که با توجه به رنگ پوست خود محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند. البته از آنجایی که سلیقه و نیاز افراد متفاوت است، معیارهای آنها برای انتخاب یا خرید فونداسیون نیز متفاوت است. در اینجا به کیفیت یک کرم پودر خوب می پردازیم. پس با ما همراه باشید تا معیارهای اصلی را هنگام انتخاب فونداسیون بدانید.

1. کرم پودر با پوشش قوی

پوشش قوی مشخصه یک کرم پودر خوب است

اولین ویژگی یک کرم پودر خوب و موثر، پوشاندن عیوب صورت و حتی رنگ آن است. البته اولین هدف همه مشتریان خرید بهترین کرم پودر برای پوشاندن پوست صورت و آماده سازی آن برای زیرسازی صاف و زیبا می باشد. در این میان، افرادی که پوست صاف و نرمال دارند، محصولات زیادی برای انتخاب دارند. با این حال، افرادی که دارای کک و مک یا سر سیاه و سر سفید هستند، نمی توانند از هیچ کرم پودری استفاده کنند. برای برخی از این افراد کانسیلر برای پوشاندن لکه های قرمز یا جای جوش توصیه می شود.

2. رنگ کرم طبیعی

رنگ طبیعی یکی از مهم ترین ویژگی های یک کرم پودر خوب است. بدون شک همه دوست دارند هنگام آرایش، اثری از کرم پودر روی صورتشان نباشد. رنگدانه های طبیعی و رنگ نزدیک به پوست یکی از مزایای یک کرم پودر عالی است. رنگ های مصنوعی و چهره ای متفاوت با رنگ پوست شما، آرایش را طبیعی و زشت می کند. رنگ طبیعی جلوه ای زیبا و زیبا به چهره افراد می دهد.

3. ترکیبات کرم پودر عالی

محبوبیت زیاد کرم پودر باعث شده است که برخی از افراد سودجو برای هر ماده اولیه وارد بازار شوند. کسانی که به سلامت پوست خود اهمیت می دهند می دانند که یکی از ویژگی های یک کرم پودر خوب، بافت و ترکیبات عالی آن است. وجود انواع ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها و سایر مواد مغذی در بهترین کرم پودر به تغذیه و تقویت پوست در طول روز و در عین حال زیبا ماندن کمک می کند.

4. کرم پودر سبک

سبک بودن بافت یکی دیگر از خصوصیات یک کرم پودر خوب است. این روزها که افراد وقت بیشتری را بیرون از خانه می گذرانند، لازم است هر روز آرایش کنند. برای این، هیچ چیز بهتر از بستنی پودری سبک نیست. داشتن بافت نرم و مخملی برای کرم پودر یکی از مزیت های آن در آرایش روزمره است. البته همه از فونداسیون های سنگین و کیک پرهیز می کنند.

5. کرم پودر با ماندگاری طولانی

ویژگی ماندگاری یک کرم پودر خوب

اگر کرم پودری سبک، با ترکیبات عالی، پوشش قوی و رنگ طبیعی دارید؛ اما اگر ماندگاری لازم را نداشته باشد، ویژگی های یک کرم پودر خوب را ندارد. ماندگاری طولانی یکی از شروط اساسی انتخاب کرم پودر به خصوص برای آرایش خارجی است. مطمئنا هیچکس دوست ندارد پس از مدت کوتاهی پایه آرایش خود را از دست بدهد.

6. کرم پودری که با پوست سازگار است

اگر پوست خیلی چرب یا خیلی خشکی دارید، با اهمیت کرم پودری که با پوست همخوانی دارد بیشتر آشنا هستید. یکی از ویژگی های کرم پودر خوب سازگاری با انواع پوست است. بدون شک، فونداسیون های مبتنی بر روغن پایه و اساس آکنه را در افرادی با پوست چرب فراهم می کند. علاوه بر این، پودرهای مبتنی بر آب به تنهایی نمی توانند آرایشی زیبا و روشن برای پوست های خشک ایجاد کنند. بنابراین قبل از خرید بهترین کرم پودر باید نوع پوست خود را بشناسید و از بهترین کرم پودر برای آن نوع استفاده کنید.

7. کرم پودر ضد حساسیت

ویژگی های خوب کرم پودر ضد حساسیت

افرادی که پوست حساسی دارند اهمیت این مشکل را درک می کنند. وجود عطرها یا سایر ترکیبات مانند پارابن، آروماتیک و غیره. در کرم پودر به راحتی می تواند آسیب جدی به پوست حساس وارد کند. یکی از ویژگی های یک کرم پودر خوب از نظر این دسته از افراد، نداشتن مواد بودار و حساسیت زا است.

8. ترکیبات ضد آفتاب

لزوم استفاده از ضد آفتاب در تمام طول سال بر هیچکس پوشیده نیست. امروزه تولیدکنندگان لوازم آرایشی تصمیم گرفته اند کرم پودر حاوی spf را روانه بازار کنند. این کرم پودرها علاوه بر آرایش صاف، از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید نیز محافظت می کنند. اگر محصول حاوی ضد آفتاب باشد یکی از ویژگی های کرم پودر خوب را دارد.

9. کرم پودر دوستدار پوست

کرم ضد پیری یکی از ویژگی های یک کرم پودر خوب است.

با پیشرفت صنعت آرایشی و بهداشتی و تجهیز آزمایشگاه ها به امکانات ویژه، محصولات آرایشی دستخوش تغییرات مفیدی شده است. امروزه یکی از ویژگی های یک کرم پودر خوب، داشتن ترکیبات درمانی علاوه بر پوشش عیوب صورت است. به عنوان مثال کرم پودر ضد آکنه علاوه بر کنترل چربی پوست باعث تنظیم سبوم نیز می شود. کرم پودر آبرسان ضمن ایجاد پوشش مناسب بر روی پوست خشک، آن را عمیقاً مرطوب کرده و در حین درمان از خشک شدن مجدد آن جلوگیری می کند. همچنین در بهترین کرم پودر مواد ضد پیری و ضد چروک وجود دارد تا در دراز مدت پوست را جوانتر و شاداب تر کند.

10. بهترین مارک کرم

فقط برندهای مورد اعتماد و تایید شده می توانند تمام ویژگی های خوب کرم پودری را که ما برای شما آورده ایم ارائه دهند. بنابراین، برای خرید بهترین کرم پودر، به سراغ یک برند معتبر و قابل اعتماد بروید که به شما در حفظ سلامت و زیبایی شما کمک کند. برندهای Popa، Givenchy، Guerlain، Dousse، Flormar، Pharmaseries، Erice، Cinre، Inli و Amitis را می توان به عنوان بهترین برندهای کرم فونداسیون معرفی کرد.

اخرین حرف

در این مقاله سعی کردیم ویژگی های یک کرم پودر خوب را معرفی کنیم. در زیر شما را به بازدید از فروشگاه اینترنتی Erdemy بهترین برند کرم پودر - مرجع ویژه لوازم آرایشی بهداشتی و سلامتی دعوت می کنیم. این فروشگاه طیف وسیعی از بهترین کرم پودرها را از معتبرترین برندهای ایران و جهان ارائه می دهد. با یک جستجوی ساده می توانید محصول مناسب با رنگ پوست، جنسیت و نیازهای خود را بیابید. چه معیارهایی برای کرم پودر عالی می دانید؟ برای ما بنویسید.

ماخذ مقاله: https://moorashin.com/product/کرم-پودر-استی-لادر-دابل-ور-estee-lauder/