آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

سریعترین راه برای نوبت گیری از پزشک

EBin5rAgK75t

سریعترین راه برای نوبت گیری از پزشک

گاهی اوقات که در استخوان ها یا مفاصل خود مشکل داریم و نیاز به مراجعه به پزشک متخصص در این زمینه داریم، با پزشک ارتوپد تماس می گیریم تا وقت ملاقات بگذاریم و گاهی اوقات نمی توانیم. وقت رفتن به مطب دکتر بود. سیستم نوبت دهی پزشک در جذب بیماران بسیار خوب عمل می کند و باعث می شود تا افراد برای درمان خود پزشکی را انتخاب کنند که به راحتی از او نوبت بگیرند. این چیزی است که همه پزشکان به ویژه متخصصان پزشکی باید به آن توجه کنند. در ادامه این مقاله بیشتر در مورد این موضوع صحبت می کنیم و با مقایسه روش های قدیمی نوبت دهی و روش های آنلاین مزایای آن را با شما در میان می گذاریم.

قبل از اینکه روش های جدیدی مانند نوبت دهی آنلاین پزشک ایجاد شود، بیماران یا عزیزانشان باید به مطب پزشک مراجعه می کردند و از منشی پزشک وقت می گرفتند. امروزه رایج ترین روش نوبت دهی با پزشک تلفنی است که اکثر پزشکان از آن استفاده می کنند اما این روش مزایا و معایب مختلفی دارد. مثلا بعد از تماس با منشی جمله ای مثل بیمار

دکتر تا ماه آینده وقت آزاد ندارد!

هفته بعد میتونم ببینمت!!

بیا مطب، اگر در بین بیماران می توانی دکتر را ببینی...

آنها با این موضوع روبرو می شوند که اغلب برای فرد بیمار، به ویژه کسانی که مشکلات فوری دارند، دشوار خواهد بود. البته یک مزیت روش نوبت دهی تلفنی این است که برای افراد مسن که نیاز به گرفتن نوبت دارند و با روش های استفاده از اینترنت و سایت های آنلاین آشنایی ندارند مناسب است.

اما اگر به اینترنت دسترسی دارید، روش های آنلاین تعیین وقت ویزیت پزشک می تواند به شما کمک کند تا تنها با چند کلیک از ساعات رایگان پزشکان، روزهای حضور در مطب و ... مطلع شوید. استفاده از سامانه نوبت دهی آنلاین پزشک مخصوصاً برای افرادی که در شهر زندگی می کنند و مجبورند برای بهره مندی از خدمات و تخصص پزشک مورد علاقه خود به شهرهای بزرگ سفر کنند مناسب است.

مهارت های جراح ارتوپد چیست؟

از آنجایی که در مقاله خود راه های تعیین وقت ملاقات با بهترین متخصص ارتوپد را بیان کرده ایم، لازم دانستیم در مورد تخصص های متخصصین ارتوپدی اطلاعاتی ارائه دهیم تا در صورت تمایل به استفاده از خدمات آن ها به راحتی بتوانید انتخاب کنید. دکتر عزیز

پزشک ارتوپد فردی است که پس از گذراندن دوره های آموزشی پزشکی عمومی در رشته ارتوپدی به تخصص خود ادامه می دهد و مدرک خود را کسب کرده است.

نقش متخصص ارتوپدی تشخیص مشکلات سیستم اسکلتی، سیستم اسکلتی عضلانی و ترمیم این آسیب ها و مشاوره در زمینه توانبخشی و فیزیوتراپی است. همچنین ارتوپد می تواند به بیمار توصیه کند که از آسیب به استخوان ها و مفاصل خود جلوگیری کند.

جراحان ارتوپد همچنین می توانند آسیب های عضلانی را درمان کنند. ستون فقرات، عفونت ها، تومورها و ناهنجاری های مادرزادی و همچنین آسیب های ورزشی، بیماری های دژنراتیو و غیره با استفاده از جراحی یا سایر روش های درمانی. اکنون می دانید هنگام مراجعه به اینترنت برای گرفتن وقت ملاقات با متخصص ارتوپد به دنبال چه نوع دکتری باشید.

مزایای قرار ملاقات آنلاین با پزشکان

تاکنون اطلاعاتی در مورد روش های نوبت دهی آنلاین و سنتی ارائه کرده ایم که در زیر به بررسی مزایای این روش برای کاربران می پردازیم.

دسترسی آسان

بدین ترتیب بیماران می توانند به راحتی از طریق تلفن همراه یا کامپیوتر به سایت نوبت دهی دسترسی پیدا کنند و در هر زمانی از شبانه روز نوبت را انتخاب کنند. به این ترتیب شما نیازی به تماس تلفنی ندارید.

گزارش های قرار ملاقات

با استفاده از این روش، پزشکان می توانند گزارش های دقیقی در مورد نوبت دهی، لغو و غیره دریافت کنند.

ارتباط آسان با بیماران

یک سیستم سفارش آنلاین مبنایی برای دریافت اطلاعات از بیماران در اختیار پزشکان قرار می دهد. به این ترتیب او به راحتی می تواند ارتباط برقرار کند.

پیام متنی اعلان ارسال کنید

به طور کلی برنامه نوبت دهی پزشک به گونه ای طراحی شده است که هنگام مراجعه به مطب به بیمار پیامک ارسال کند، در این صورت منشی نیازی به انجام آن ندارد.

امکان تغییر زمان چرخه

اگر بیمار به دلایل خاصی نتواند در ساعت مقرر به پزشک مراجعه کند، می تواند روز یا ساعت مکتوب را تغییر داده یا لغو کند، البته برای مریضی که هنوز پول پرداخت نکرده مشکلی ایجاد نمی کند، اما برای پزشک همانطور که او می تواند. اگر بیمار دیگری در این زمان آن را ببیند، طبیعتا باعث آسیب می شود.

دسترسی آسان به دفتر با آدرس مستقیم

آدرس مطب پزشک در پذیرش درج شده است، بنابراین می توانید با کلیک بر روی آدرس از طریق Google Maps یا سایر برنامه های جستجوی آدرس، بهترین راه را برای رفتن به مطب پیدا کنید.

دکتر. یاب، مطب دکتر

اگر شما به عنوان یک پزشک می خواهید شرایطی ایجاد کنید که بیماران بیشتری شما را بشناسند و شما را از بین ده ها پزشک دیگر انتخاب کنند و همچنین بیمارانی که به دنبال راهی آسان برای گرفتن نوبت با پزشک هستند، استفاده از سایت دکتریاب را پیشنهاد می کنیم. با مراجعه به سایت دکتر یاب به آدرس www.doctor-yab.ir بیش از هزار پزشک در رشته های مختلف را خواهید دید که اطلاعات آنها در این وب سایت درج شده است. برای مثال با استفاده از این سیستم می توانید به عنوان ارتوپد، متخصص پوست و مو و زیبایی، متخصص مغز و اعصاب و مغز و اعصاب و همچنین ده ها متخصص دیگر وقت بگیرید و در ساعات و روزهای مشخص به مطب مراجعه کنید. از طرفی پزشکان به راحتی می توانند از این طریق با بیماران خود ارتباط برقرار کنند.