آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

وارد زیبایی و مو شوید


بررسی ها نشان می دهد که انسان ها از ابتدای زندگی خود، یعنی اجداد اولیه انسان ما، تمایل زیادی به زیبایی داشته اند و همیشه هم همینطور بوده اند. پس این امری نامتناهی و بی حد و حصر است که همه بخواهند به طرق مختلف که امروزه به دلیل پیشرفت علم و فناوری بسیار زیاد است به این میل طبیعی پاسخ مناسب بدهند.

کاشت مو روشی است که افرادی که در طول سالیان متمادی موهای طبیعی خود را از دست داده اند به دلایل مختلفی که در زیر به تفصیل به آنها اشاره می شود می توانند از آن بهره مند شوند و با این کار ظاهری متفاوت به خود ببخشند. افرادی بودند که چند قدمی به زیبایی و جذابیت نزدیکتر بودند


داستانی در مورد جراحی کاشت مو

1952-1959 او

اولین عمل جراحی کاشت مو برای طاسی با الگوی مردانه در شهر نیویورک در سال 1952 توسط دکتر. توسط نورمن اونتریش اجرا شد. این مطالعه پیشگامانه در سال 1959 پس از رد چندین نمونه اولیه مقاله او توسط جامعه پزشکی شکاک منتشر شد. برای تشریح اصل اساسی کاشت مو، دکتر. Ontreich از اصطلاح "اهداکننده" به این معنی استفاده کرد که موهای کاشته شده همچنان ظاهر می شوند. خصوصیات شبیه به مو از منبع. به عبارت دیگر، موهای سالمی که از پشت یا کنار سر (ناحیه دائمی) برداشته شده اند، مانند حالت اولیه خود رشد می کنند. تسلط اهداکننده توضیح می‌دهد که چرا موهای ناحیه‌های اهداکننده مقاوم به طاسی پس از پیوند به مناطق نازک یا طاسی همچنان به رشد خود ادامه می‌دهند.


1990

در اواسط دهه 1990، استفاده از تعداد زیادی کانکتور میکروالکترونیک کوچک رایج شد. افزایش مقیاس در جلسه کاشت مو، گسترش منطقی فرآیند میکروپلنت است، زیرا به مهارت های مشابه در جلسه میکرو کاشت نیاز دارد. مشکل ریزپیوندهای کوچک این است که پیوندها اندازه دلخواه دارند و از آنچه در طبیعت اتفاق می افتد تقلید نمی کنند. لوازم آرایشی کوچک کمی مشکل هستند و ناحیه میکرو باند شده بسیار نازک به نظر می رسد. علاوه بر این، در تکنیک میکرونیدلینگ، پوست بین فولیکول‌های مو بریده نمی‌شود، که به محل گیرنده بزرگ، زخم بزرگ‌تر و بهبود و رشد مهاجرت متغیر نیاز دارد.


1994 ص

در سال 1994، هنگام بازدید از دکتر. ویلیام راسمن در لس آنجلس، دکتر. برنشتاین از ایده ای الهام گرفت که این رشته را برای همیشه تغییر می دهد. ایده او این بود که تنها واحدهای طبیعی را به یک تا چهار رشته مو پیوند بزند که واحدهای فولیکولی نامیده می شوند.


2000

پیوند واحد فولیکولی با تردید و مقاومت زیادی از سوی جامعه ترمیم مو مواجه شده است. پس از تقاضای زیاد بیماران، به ویژه توسط بیماران در اینترنت به دلیل نتایج عالی آن، پزشکان با اکراه این روش را اتخاذ کردند. در سال 2000، روش‌های کاشت مو FUT معرفی شد و به زودی FUT به استانداردی برای ترمیم مو با جراحی تبدیل شد. رویدادهای مهم در تاریخ پیوند واحد فولیکولی را می توان در Milestones در بخش تاریخچه FUT یافت.


ریزش مو چگونه اتفاق می افتد؟

ریزش مو یک مشکل رایج برای مردان و زنان به دلیل تغییرات هورمونی، برخی شرایط پزشکی یا مصرف دارو است. ما معمولاً شاهد شروع ریزش مو در یک قسمت از سر هستیم.

در حالی که ژنتیک عامل اصلی ریزش مو است، این وضعیت با افزایش سن افزایش می یابد. برخی از افراد با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند و دلیلی برای پنهان کردن ریزش مو و طاسی خود نمی بینند، در حالی که برخی دیگر به ریزش موی خود حساس هستند و به دنبال راه هایی برای درمان آن هستند.


تحقیق در مورد علل طاسی با الگوی مردانه

رشد مو در فولیکول های مو در قسمت پایین پوست شروع می شود و معمولاً سه تا پنج سال بعد از هر ریزش مو، قبل از رشد مجدد موهای جدید ادامه می یابد. این چرخه در طول زندگی تکرار می شود.


علت ریزش مو در زنان را بررسی کنید

ریزش مو در زنان بیشتر از آن چیزی است که فکر می کنید. عوامل مختلفی در ریزش موی زنانه نقش دارند، از جمله تغییرات هورمونی. تغییرات هورمونی، کاهش تولید هورمون های زنانه و افزایش تولید هورمون های مردانه، یکی از مهم ترین علل ریزش مو در زنان به ویژه پس از یائسگی است.


مراحل ریزش مو و طاسی

جیمز همیلتون مقیاس الگوی طاسی مردانه را در دهه 1950 معرفی کرد. سپس دکتر اوتار نوروود مقیاس را تا حد زیادی در دهه 1970 بهبود بخشید.

مقیاس نوروود هفت مرحله طاسی را مشخص می کند و الگوهای خاصی برای هر نوع طاسی وجود دارد. هر مرحله از یک مدل معمولی و یک مدل کلاس A تشکیل شده است.

یک مدل طبیعی با موهای بالای سر شروع می شود. طاسی کلاس A پیشرفت متفاوتی دارد، زیرا مو از جلو به عقب فرو می‌رود.


کاشت مو چگونه انجام می شود؟

زنان متقاضی کاشت مو ابتدا باید توسط یک جراح کاشت مو خوب ارزیابی و تشخیص داده شوند. در این جلسات زنان از نظر میزان ریزش مو و میزان ریزش مو مورد ارزیابی قرار می گیرند. این تجزیه و تحلیل نشان می دهد که زنان برای دستیابی به مقدار قابل قبولی از مو به چند پیوند مو نیاز دارند.

بنابراین اولین جلسات مشاوره و معاینه بسیار مهم است و باید جدی گرفته شود.

در این جلسات پزشکان سعی می کنند اطلاعات دقیقی را در اختیار مراجعان خود قرار دهند و همچنین سعی می کنند به انتظارات زنان گوش فرا دهند.

خانم هایی که انتظارات غیر واقعی از کاشت مو دارند باید در همان جلسات اول توجیه شوند که چنین تغییراتی امکان پذیر نیست و باید نظر واقع بینانه داشته باشند.

البته در کنار پیشنهادات غیرمنطقی، پیشنهادهایی وجود دارد که واقعاً با واقعیت مطابقت دارد. بنابراین پزشکان می توانند برنامه کاشت مو را طوری برنامه ریزی کنند که خانم ها به نتایج خود دست یابند.



سپس کاشت مو انجام شد و پس از مدتی وضعیت مشتری بهبود یافت.

برای کاشت مو یا ابرو باید فولیکول مو از ناحیه سر برداشته شود. در نهایت، این فولیکول های مو در مناطقی از سر یا ابروهایی که بدون مو هستند کاشته می شوند. در نهایت این پرها دوباره رشد خواهند کرد.

* نکته مهم این است که موهای کاشته شده شروع به ریزش می کنند، کاملا طبیعی است و جای نگرانی نیست. اگر متوجه چیز غیرعادی شدید، می توانید نزد پزشک بروید و او را ببینید یا در مورد آن سؤالاتی از او بپرسید.

در واقع، برخی از محصولات ویتامینی که در دسترس شما هستند، به روند طبیعی مو کمک می کنند.

موهای کاشته شده زمان مناسبی برای سازگاری با بدن دارند و پس از آن مانند موهای طبیعی شروع به رشد می کنند. معمولاً موها بعد از 2 هفته شروع به رشد می کنند.



مراحل کاشت مو

کاشت مو با بی حسی موضعی شروع می شود، پس از بی حسی موضعی، ناحیه اهدا کننده با تیغ معمولی تراشیده می شود.

مرحله دوم استخراج فولیکول از پشت با استفاده از یک دستگاه میکروموتور مدرن است که فولیکول های مجاور را تحت تاثیر قرار نمی دهد.

پس از برداشتن، آن را در محلول نمکی به نام Icy Graft قرار می دهند تا بتوان آن را در نواحی جلویی و میانی کاشت و تغذیه کرد.

سپس پزشک رگ‌های خونی جدیدی را در ناحیه طاس باز می‌کند و فولیکول‌های مو را با استفاده از تکنیک خاصی پیوند می‌زند که تقریباً 120 پیوند در هر سانتی‌متر مربع انجام می‌دهد. این تکنیک یکی از فناوری های جدید در صنعت کاشت مو محسوب می شود.

این فرآیند 5 تا 6 ساعت طول خواهد کشید. بیمار هر دو ساعت یکبار استراحت می کند. پس از جراحی، داروهای لازم و دستورالعمل های همراه به شما داده می شود و ناحیه اهدا کننده پس از جراحی بسته می شود.

و با سایر روش ها و روش های کاشت مو مانند کاشت موی ارگانیک یا پیوند سلول های بنیادی بیشتر آشنا شوید


نحوه استفاده از مو

کاشت مو FUT

با روش FUT به جای برداشتن هر فولیکول مو و پیوند آن به محل جدید، نواری از پوست برداشته می شود.


کاشت مو FIT

روش FIT بهترین روش کاشت مو است. در این روش هر فولیکول مو به صورت جداگانه از ناحیه مورد نظر برداشته می شود و در جایی که برش ایجاد می شود قرار می گیرد. کاشت مو با زاویه ای انجام می شود که مسیر طبیعی رشد مو را طی می کند. موهایی که دوباره رشد می کنند بسیار قوی و سالم هستند.


مزایای کاشت مو

درد کمتر، فواید بیشتر

بر خلاف روش های قدیمی ترمیم مو، پس از عمل FUE درد کمی وجود دارد. ما در حین عمل با یک بی حس کننده طولانی اثر، پوست سر شما را بی حس می کنیم و اکثر بیماران ما گزارش می دهند که مسکن های بدون نسخه (OTC) مانند استامینوفن/تیلنول شب بعد از عمل کافی است. تقریباً همه بیماران پس از 24 ساعت هیچ دردی را گزارش نمی کنند. در صورتی که تایلنول کافی نباشد، گاهی اوقات دکتر زمانی نیا مقدار کمی داروی مسکن را برای کمک به شما تجویز می کند. او بر راحتی شما در حین و بعد از عمل تمرکز می کند.


مو ضخیم

FUE نتایج شگفت انگیزی را ارائه می دهد! آیا می دانستید که روش انحصاری ProHrowth Combination FUE HHR دارای نرخ بقای ایمپلنت 99٪ است؟ استاندارد FUE 90-95؟ آیا این است؟ این را با نرخ بقای 75 درصدی ترمیم مو با پیوند واحد فولیکولی (FUT) مقایسه کنید (که گاهی به آن تکنیک نواری نیز گفته می شود). FUE موهای پرپشت‌تر و پرپشت‌تری تولید می‌کند زیرا روش استخراج مستقیم باعث آسیب کمتری به فولیکول‌های مو در طول کشیدن و موهای سالم‌تر در طول ریکاوری می‌شود.


افزایش اعتماد به نفس

ریزش مو می تواند عواقب جدی و منفی بر اعتماد به نفس شما داشته باشد. در واقع، ریزش مو نه تنها می تواند اعتماد به نفس شما را تحت تاثیر قرار دهد، بلکه می تواند باعث اضطراب، افسردگی و سایر شرایط احساسی شود. ترمیم مو با استفاده از HHR ProHrowth Combination FUE می تواند اعتماد به نفس شما را تا حد زیادی افزایش دهد. و چون دکتر مگ از تاثیر عاطفی ریزش مو آگاه است، دکتر زمانی نیا قبل، حین و بعد از درمان از شما حمایت می کند. دکتر زمانی نیا این روش را انجام دادند و از روی تجربه صحبت می کنند.


یک حمله کوچک

FUT می تواند موها را دوباره رشد دهد، اما می تواند جای زخم قابل توجهی به جای بگذارد، به خصوص اگر موهای خود را کوتاه کرده باشید یا بخواهید آنها را کوتاه نگه دارید. در طی روش FUE، نواحی استخراج بسیار کوچک هستند (برابر با 1 میلی متر یا کمتر)، بنابراین هرگونه اسکار، در صورت وجود، غیر قابل توجه خواهد بود. برش ها خود به خود بسته می شوند و طی چند روز پس از جراحی بدون هیچ گونه جای زخم قابل توجهی بهبود می یابند!


بازیابی سریع

افزودن موهای NeoGraft از طریق FUE یک راه عالی برای بازسازی مو بدون هفته‌ها بهبودی است. شما می توانید فعالیت های عادی روزانه خود را در حدود یک تا دو روز از سر بگیرید. هیچ بخیه ای برای نگرانی ندارید و بانداژ موقت ظرف 24 تا 48 ساعت پس از عمل برداشته می شود. دستورالعمل‌های مراقبت و شستشوی ویژه‌ای وجود دارد که باید با بهبود پوست و رشد موهایتان دنبال کنید، اما این دستورالعمل‌ها سخت یا دشوار نیستند.


رجوع به مقاله: https://cliniczibayi.com/کاشت-مو/لیست-کلینیک-های-کاشت-مو-در-شیراز