آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

مهم ترین نکات در مورد درب های سارق


تضمین ایمن نگه داشتن خانه مهم است، اما چگونه؟ مهم ترین چیزی که خانه را از سارقان در امان نگه می دارد، درب ورودی ایمن است که خوشبختانه با پیشرفت روزافزون صنعت و دکوراسیون، درب های بسیار ایمن وارد بازار شده است که تا حد زیادی مانع از ورود سارقان به داخل خانه می شود و می تواند از ورود جلوگیری کند. . یا محل کار، و به نظر می رسد این امر تا حد معقولی از ورود سارقان جلوگیری می کند.


درب های ضد سرقت


درب ضد سرقت در طول تاریخ بشر همواره به دنبال راه هایی برای ایجاد امنیت و آرامش بوده است. و سعی کرد با تدابیری از حریم خانه اش محافظت کند. ساخت درب های ضد سرقت یکی از این استوک هاست که امروز به بررسی آن می پردازیم و خواهیم دید که درب های ضد سرقت چه کارکردها و ویژگی هایی دارند پس در این مقاله با ما همراه باشید.

قفل ضد سرقت به شدت تقویت شده است و در حالت بسته باز نمی شود.


درب ضد سرقت چیست؟

درب ضد سرقت با توجه به طراحی خود مقاومت و امنیت بیشتری نسبت به درب های معمولی دارد. یک درب ضد سرقت از نظر طراحی کلی، قفل، لولا و جنس با درب های معمولی متفاوت است. قفل های ضد سرقت درب بسیار محکم هستند و پس از بسته شدن تقریباً غیرممکن است که باز شوند. درب های ضد سرقت علاوه بر محافظت از خانه در برابر سرقت باید دارای خواص دیگری مانند مقاومت در برابر آتش، عایق بودن در برابر گرما و سرما، رطوبت و صدا نیز باشند.


مهم ترین و اساسی ترین اجزای درب های ضد سرقت قفل ها اجزای درب ضد سرقت درب های ضد سرقت را می توان به انواع قفل های ضد سرقت مجهز کرد. هر کدام از این قفل ها دارای سطوح امنیتی مختلفی هستند. مهمترین و اساسی ترین اجزای درب های امنیتی قفل هستند.

بنابراین هنگام خرید درب ضد سرقت حتما به قفل آن توجه کنید. ضمناً لولای اکثر درب های ضد سرقت از بیرون یا دو طرف مخفی است که با گرفتن لولا از باز شدن درب جلوگیری می کند. درب ضد سرقت معمولا از لایه های مختلفی تشکیل شده است. جنس لایه داخلی آن معمولاً فولادی با لایه ای از مواد مختلف مانند ام دی اف، اچ دی اف، فلز، شیشه و غیره است.


فضای خالی درب ضد سرقت اغلب با پشم سنگ پر می شود که باعث می شود درب ضد سرقت صدا و گرم شود.

درب های ضد سرقت باید با توجه به محل استفاده با ویژگی های مختلف انتخاب شوند درب های ضد سرقت باید با توجه به محل استفاده با ویژگی های مختلف انتخاب شوند به عنوان مثال درب های فلزی ساده از دو لایه صفحه سخت با ضخامت یک میلی متر. قابل استفاده در دو طرف درب، در آپارتمان هایی که سارقین نمی توانند برای تخریب درب صدا ایجاد کنند، از یک لایه عایق صوتی و حرارتی به عنوان لایه میانی استفاده می شود.


دلایل انتخاب درب ضد سرقت چیست؟

ادارات و مراکز مطالعاتی مستقر در خارج از شهر باید از درب های ضد سرقت با ویژگی های خاص استفاده کنند اما در مکان های خارج از شهر مانند ادارات و مراکز مطالعه که سارقان می توانند درب های پرسرعت را تخریب کنند باید از موانع با طراحی خاص استفاده شود. برای جلوگیری از ورود سارقان به خانه پس از کشتن و تخریب بالای در. در این شرایط نه تنها ضخامت لایه های فولادی دو طرف درب به دو میلی متر افزایش می یابد، بلکه با ایجاد شبکه ای مستحکم با تزریق ویژه ضد خش و ضد خش، لایه میانی تقویت می شود. . -مقاوم دریل، اسید و تخریب و دارای استانداردهای کیفی ویژه برای این نوع درب.

روکش درب های ضد سرقت بدون توجه به استانداردهای امنیتی مورد نیاز در هنگام ساخت و انتخاب درب های ضد سرقت باید با توجه به نواحی مورد استفاده خریداری شوند، یکی از ویژگی های دیگری که این درب ها باید داشته باشند روکش درب می باشد. در صورت استفاده از درب های ضد سرقت در مناطق مرطوب یا مناطق صنعتی، پوشش خارجی پوسته باید در برابر رطوبت و اسید مقاوم باشد.

درب های ضد سرقت چینی ارزان ترین نوع هستند که به این معنی نیست که درب های ضد سرقت چینی بی کیفیت هستند.


مقایسه درب ضد سرقت ایرانی و چینی

درب های دزدی انواع مختلفی دارند و در سه دسته اصلی در بازار ایران عرضه می شوند که درب سارق ترکی، درب سارق چینی و درب سارق ایرانی می باشد. در بین این انواع درب سارق ترکی از نظر کیفیت و قیمت بالاتر از سایرین قرار می گیرد. البته درب سارق ایرانی از نظر ظاهر و کیفیت مشابه نمونه ترکیه ای خود است. ولی قیمتش از درب ضد سرقت شکسته کمتره. و درب ضد سرقت چینی بسیار ارزان است. البته این به معنای بی کیفیت بودن درب سارق چینی نیست. یکی از نکات مهمی که در مورد درب سارق ایرانی باید بدانید این است که این درب ها بر اساس نیاز شما قابل سفارشی سازی هستند، یعنی این درب ها را می توان بر اساس نیاز شما سفارش داد.


چهارچوب درب چینی تخت است، تفاوت درب ضد سرقت با سه نوع درب که در بالا به شما ارائه شد متفاوت است. اولین تفاوت محسوس در این درب، نوع قاب آن است. چارچوب درب سارق چینی و تخت می باشد. اما برای درب ضد سرقت این موضوع فرق می کند و چهارچوب درب ضد سرقت خراب است و دلیل متفاوت بودن قیمت آنها همین اطلاعات است.

لولای درب ضد سرقت ترکیه از داخل قابل مشاهده است و به وضوح قابل مشاهده است دومین تفاوت با این درب ضد سرقت که به وضوح قابل مشاهده است، تفاوت در لولاهای درب است. لولاهای درب ضد سرقت ترکیه از داخل قابل مشاهده است و کاملاً قابل مشاهده است اما لولاهای درب ضد سرقت چینی مخفی بوده و از داخل و خارج دیده نمی شوند.


قسمت رویی درب ضد سرقت چینی فلزی (استیل) به رنگ کوره الکترواستاتیک می باشد. سومین تفاوت در قسمت بالایی این درب ها قابل مشاهده است به طوری که قسمت رویی درب ضد سرقت چینی از فلز (استیل) به رنگ فر می باشد الکترواستاتیک می باشد. اما محبوب ترین درب های ضد سرقت در ترکیه به دو دسته تخته ام دی اف با روکش چوب طبیعی یا ام دی اف با روکش پی وی سی تقسیم می شوند.

وزن درب ضد سرقت ترکیه مانند دو درب ضد سرقت چینی است که تفاوت دیگر این درب ها وزن آنهاست. وزن درب ضد سرقت چینی بسیار سبکتر از نمونه ترکیه ای می باشد به طوری که می توان گفت وزن درب ترک تکی با درب ضد سرقت چینی دوتایی برابری می کند.

درب های ضد سرقت چینی به راحتی و سریع نصب می شوند. در مراحل نصب نصب درب های ضد سرقت چینی آسان و سریع است البته نصب درب های ضد سرقت ترکیه 1 یا 2 ساعت بیشتر طول نمی کشد. . با وجود اینکه بهترین و بهترین درب های ضد سرقت از جنس استیل غیر قابل نفوذ و مطابق با استانداردهای جهانی طراحی شده اند، اما بدون نصب قفل ضد سرقت هیچ تفاوتی با یک درب چوبی معمولی ندارند. و مهمترین قسمت یک درب ضد سرقت قفل های ضد سرقت آن است.


با مزایای درب های ضد سرقت بیشتر آشنا شوید

در دنیای امروز هیچ چیز ناامن باقی نمی ماند. با افزایش پیوسته جرم و جنایت در دهه گذشته، امنیت به مهم ترین عامل برای صاحبان خانه و دفتر تبدیل شده است. امنیت قبلی به اندازه امروز مهم نبود. امروزه امنیت مهم ترین اولویت است، چه خانه، چه بانک و چه مغازه.

از آنجایی که سارقان از در وارد خانه می شوند، نصب درب محافظ برای تامین امنیت مناسب بسیار مهم است. انواع مختلفی از درب های ضد سرقت وجود دارند که امنیت را در بازار تامین می کنند. درب های امنیتی چوبی، فلزی، فایبرگلاس و استیل نمونه هایی از این درب ها هستند و در مورد هر یک از این نمونه ها نکاتی وجود دارد.


فراموش نشدنی

اکثر انواع این درب ها بسیار بادوام هستند. کسی که اجازه باز کردن در را ندارد نمی تواند با هک کردن یا باز کردن قفل آن را باز کند. از آنجایی که این درب ها به دلایل امنیتی خاصی ساخته شده اند، سازندگان اطمینان حاصل می کنند که هیچ کس نمی تواند درب را با آسیب رساندن یا مجبور کردن آن باز کند. علاوه بر این به دلیل دوام درب ضد سرقت، عمر مفید بالایی خواهد داشت.


سیستم قفل اتوماتیک

اکثر این درب های ضد سرقت دارای سیستم قفل اتوماتیک هستند. با بسته شدن درب به طور خودکار قفل می شود. این موضوع مهمی است زیرا اگر کسی محل را ترک کند. اگر فراموش کردید درب را قفل کنید، هیچ مشکل امنیتی با قفل اتوماتیک درب وجود نخواهد داشت. به همین دلیل نباید نگران بسته یا باز بودن در بود. سیستم قفل خودکار حتی در صورت فراموش کردن قفل درب و خروج از خانه امنیت را فراهم می کند.


Tansy به یک کلید اصلی نیاز دارد

تمامی درب های ضد سرقت برای جلوگیری از سرقت طراحی شده اند، بنابراین هیچ راهی برای باز کردن درب بدون کلید اصلی وجود ندارد. اگر کسی بخواهد در را با کلید کپی شده از کلید اصلی باز کند، باز کردن درب مشکل خواهد بود. در واقع باز کردن درب بدون کلید اصلی غیرممکن است.

بیشتر بخوانید: https://baharidoor.com/product-category/security-door/