آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

برج های هتل جمیرا امارات


دبی که عروس خاورمیانه لقب گرفته یکی از شهرهای امارات متحده عربی است که در 50 سال گذشته دستخوش تغییرات اساسی شده است. این تغییرات باعث شده است که دبی سالانه پذیرای میلیون ها بازدید کننده از سراسر جهان باشد. در سفر به دبی، شاهد سازه های خارق العاده ای مانند برج خلیفه، سواحل زیبا و صحراهای بکر خواهید بود که در هیچ جای دنیا نمی توانید آنها را پیدا کنید. نکات مهمی که قبل از سفر به دبی باید در نظر بگیرید، از مهم ترین نکاتی است که باید بدانید که در ادامه سعی می کنیم به تفصیل به آن ها بپردازیم.


آب و هوای دبی در فصول مختلف

توجه به آب و هوا یکی از نکات مهم قبل از سفر به دبی است; این شهر در زیر خط استوا قرار دارد و بارندگی سالانه آن بسیار کم است. در نتیجه هوای این شهر گرم و خشک است و برای کسانی که در مناطق سردسیر و کوهستانی زندگی می کنند، این هوا خسته کننده است و رطوبت هوا آنقدر زیاد است که همیشه عرق می کنند. در نتیجه، هوا بین بهار و تابستان به طور غیر قابل تحملی گرم می شود و میانگین دمای آن 48 درجه سانتیگراد است.

بهترین زمان برای رفتن به دبی از نوامبر تا فوریه، از نوامبر تا پایان فوریه است. دمای هوا در این ماه ها بین 20 تا 27 درجه سانتی گراد است و می توانید در سواحل زیبا و جذاب دبی شنا کنید.

آب و هوای دبی در فصول مختلف


چند ساعت می توانید از تهران به دبی پرواز کنید؟

نکته مهم دیگر قبل از سفر به دبی دانستن مدت زمان پرواز است. پرواز تهران به دبی 2 ساعت و 20 دقیقه طول می کشد.


بهترین هتل های دبی کجا هستند؟

هتل های زیادی در دبی وجود دارد که رزرو آن ها یکی از نکات مهم قبل از سفر به دبی است. این شهر مدرن دارای استانداردترین هتل های جهان برای مسافران است و در زیر لوکس ترین هتل های این شهر را معرفی می کنیم.



برج های هتل جمیرا امارات

هتل جمیرا جزو هتل های 5 ستاره دبی است. این هتل دارای 400 اتاق و امکاناتی مانند ماهواره، صرافی، باشگاه ورزشی، رستوران عالی با غذاهای بین المللی است. علاوه بر این، هتل جمیرا دبی دارای سرویس رفت و برگشت رایگان به مراکز خرید، مرکز شهر دبی و غیره است.

آدرس: برج های امارات، جاده شیخ زاید



هتل رافلز

هتل لاکچری رافلز یک هتل 5 ستاره با 252 اتاق است و مرکز خرید وافی دبی در نزدیکی هتل واقع شده است و 15 دقیقه با فرودگاه دبی فاصله دارد. هتل رافلز دارای امکاناتی مانند سونا، جکوزی، استخر روباز، منوی غذای ویژه، سرویس نشستن کودک، سرویس اتاق VIP است.

مکان: دبی، بر دبی، مرکز خرید وافی، جاده شیخ رشید



هتل تاج دبی

هتل تاج یکی از بهترین هتل های 5 ستاره دبی است که در قلب دیره واقع شده است. این هتل دارای 296 اتاق است که هر کدام چشم اندازی زیبا از شهر دارند. هتل تاج دارای تعدادی رستوران است که غذاهای هندی، انگلیسی، بین المللی، مدیترانه ای، آسیایی و عربی سرو می کنند.

آدرس: دبی، مرکز برج خلیفه



هتل برج العرب جمیرا

هتل برج العرب جمیرا چشم اندازی بی نظیر به خلیج فارس دارد. این هتل 7 ستاره دارای 202 اتاق در 27 طبقه است و از امکانات آن می توان به 9 رستوران با انواع غذاهای بین المللی اشاره کرد.

آدرس: خیابان جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



هتل پارک هت دبی

هتل پارک حیات یکی از هتل های 5 ستاره شهر مدرن و منحصربفرد دبی است که دارای 225 اتاق است و تا فرودگاه بین المللی دبی 2 کیلومتر، تا دبی مال و برج خلیفه 15 دقیقه با ماشین و حدود 30 دقیقه تا ساحل دبی فاصله دارد. . با ماشین آن را داشته باشید. علاوه بر این، امکاناتی که در این هتل برای مسافران در نظر گرفته شده است، باعث می شود تجربه خوبی از سفر در دبی داشته باشید.

آدرس: باشگاه قایقرانی و گلف دبی



هتل مینا سالم

هتل مینا السلام یک هتل 5 ستاره در شهر دبی می باشد. این هتل دارای 292 اتاق مشرف به دریا و خلیج است که دیدن آب در شهر کویری دبی تضادی جالب و منحصر به فرد ایجاد می کند و همچنین دارای اتاق های مخصوص معلولان و سالمندان است.

KERO: جاده جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



نتیجه

در این مقاله، سعی کرده ایم قبل از سفر به دبی تمام نکات مهم را برای تجربه یک سفر خاطره انگیز توضیح دهیم. اگر برای مدت اقامت خود در دبی به ماشین نیاز دارید؛ شما می توانید از خدمات اجاره خودرو شرکت معروف و خوشنام سعادت رنت استفاده کنید. اگر از خدمات کرایه اتومبیل در دبی استفاده کنید در هزینه و زمان خود صرفه جویی خواهید کرد