آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

دیزل ژنراتور Volvo و Badwin


در بازار ایران انواع ژنراتور وجود دارد که بهترین آنها دیزل ژنراتور ولوو و بادوین می باشد. در این مقاله به معرفی این موتورهای دیزلی می پردازیم.


ژنراتور خورشیدی ولوو

موتور دیزلی ولوو یکی از قدرتمندترین موتورهای دیزلی در صنعت است. موتورهای دیزلی ولوو قدرت زیادی دارند. ژنراتورهای الکتریکی ولوو پنتا از 5 کیلو ولت تا 20 مگاوات است. ژنراتورهای ولوو دیزل همچنین دارای ولتاژهای متعدد تا 220 کیلو ولت با تریلر و تیر چراغ برق هستند.


دیزل ژنراتور Volvo Penta TAD550GE -

دیزل ژنراتور ولوو در حال بررسی یک ژنراتور 97Kva آماده به کار و 86Kva اصلی است. موتورهای دیزل ژنراتور ولوو صنعتی برای مصارف خارج از جاده و ثابت. دیزل ژنراتورهای ولوو دارای 3 رتبه آلایندگی هستند. Volvo Diesel Generator 97Kva Standby, 86Kva Prime دارای موتور دیزلی قدرتمند، قابل اعتماد و اقتصادی است. این دیزل ژنراتور بر اسا

س طراحی قابل اعتماد است


ویژگی های ولوو 97 ولت دیزل

دیزل ژنراتورهای ولوو دارای گواهینامه US/EPA Tier 3 و EU Tier 3A هستند.

دیزل ژنراتور ولوو دارای سیستم خنک کننده بسیار کارآمدی است.

طراحی جمع و جور دیزل ژنراتور ولوو بسیار کارآمد است.

قابل سفارش با یا بدون سیستم خنک کننده موتور.

بین 1500/1800 دور در دقیقه تغییر می کند

دیزل ژنراتورهای ولوو عملکرد بارگذاری مرحله ای عالی دارند.

هزینه های عملیاتی پایین است.

انرژی و کارایی اقتصادی دیزل ژنراتور ولوو

با کنترل دقیق فرآیند احتراق، از جمله کنترل دقیق حرکت هوا و اتمیزه کردن، دیزل ژنراتور ولوو می‌تواند به راندمان بالا و کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای دست یابد که الزامات فعلی را برآورده می‌کند و موتورها را قادر می‌سازد تا نیازهای آینده را برآورده کنند. دیزل ژنراتورهای ولوو بالاترین راندمان سوخت را در هر کیلووات ساعت دارند که نتیجه آن صرفه جویی و عملکرد عالی است.


دوام و صدای کم برای ژنراتورهای دیزلی ولوو

دیزل ژنراتور ولوو برای نصب آسان، سریع و مقرون به صرفه طراحی شده است. دیزل ژنراتورهای ولوو برای اطمینان از استاندارد بالا، دوام و طول عمر آزمایش شده اند. به خوبی متعادل برای عملکرد صاف و بدون لرزش با سطح سر و صدای کم. برای حفظ دمای عملیاتی کنترل شده در سیلندرها و محفظه های احتراق، موتور مجهز به خنک کننده پیستونی است.

موتورهای دیزلی ولوو با سیلندرها و سوپاپ های قابل تعویض ساخته شده اند تا دوام و عمر مفید موتور را تضمین کنند.


آلایندگی کم اگزوز

فن آوری پیشرفته، تزریق با تکنولوژی بالا و سیستم هوای شارژ بسیار کارآمد با تلفات داخلی کم به احتراق عالی و مصرف سوخت کم کمک می کند. این موتور دارای گواهینامه انتشار EPA/CARB Tier 3 و EU Stage 3A است.

V-ACT دارای یک سیستم تزریق سوخت معمولی فشار بالا انعطاف پذیر، یک سیستم مدیریت هوا است که شامل یک دستگاه چرخش مجدد گاز خروجی داخلی و یک واحد کنترل الکترونیکی پیشرفته است.


مونتاژ، سرویس و نگهداری آسان

دسترسی آسان به نقاط سرویس و نگهداری کمک می کند تا به راحتی دیزل ژنراتور ولوو خود را سرویس کنید.

یک پد ضد لرزش بین پایه دینام موتور و قاب پایه قرار داده شده است. با این حال، جداسازی کامل ارتعاش مجموعه دوار تضمین شده است و اجازه می دهد دستگاه بر روی یک سطح ناهموار بدون عواقب مضر قرار گیرد.

تمام سطوح فولادی و فلزی سازه سقف برای اطمینان از دوام و مقاومت در برابر خوردگی دیزل ژنراتور ولوو با سنگ بلاست شده است. سپس با یک رنگ سه لایه مخصوص پوشانده می شود که سطح عالی بدون زنگ زدگی را فراهم می کند.


دیزل ژنراتور بالدوین

Badwin Diesel Generator Series E BD ST 0050 یک سری کارآمد است. امتیاز آماده به کار برای موتور آماده به کار باید برای حداکثر ضریب بار متوسط ​​70٪ و تقریباً 200 ساعت در سال اندازه گیری شود. از درجه بندی های قدرت آماده به کار هرگز نباید استفاده کرد مگر در مواقع اضطراری. با استفاده از دیزل ژنراتور Badwin در حالت آماده به کار، بارگذاری بیش از حد تجهیزات غیرممکن است.

دیزل ژنراتور Baudwin Prime Power حداکثر توان موجود در بار متغیر برای تعداد نامحدود ساعت در سال با تنظیمات بار متغیر است. توصیه نمی شود که بار نوسانی از میانگین 70 درصد توان اولیه در هر سیکل کار تجاوز کند.

اگر موتور برای اولین بار با 100% کار کند، مسافت پیموده شده سالانه نباید بیش از 500 ساعت باشد. از بارگذاری بیش از حد باید اجتناب شود، اما بار 10 درصد برای 1 ساعت در یک چرخه کاری 12 ساعته قابل قبول است. خروجی پیوسته دیزل ژنراتور Badwin در برنامه هایی استفاده می شود که منبع تغذیه 100٪ بار ثابت برای تعداد نامحدود ساعت در سال است. مجموعه دیزل ژنراتور Badwin را می توان به طور مداوم در برنامه هایی که شبکه برق در دسترس نیست استفاده کرد.


گواهینامه های بالدوین دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور Badwin دارای گواهینامه ISO 9001-2015، ISO 14001-2015، ISO 45001-2018 و ISO 1002-2006 سیستم مدیریت از Kiwa، یک سازمان مستقل کیفیت معتبر است. دیزل ژنراتورهای Badwin تا 400 کیلو وات مطابق با دستورالعمل انتشار نویز اروپا 2000/14/EC تولید می شوند و توسط Ente Certificazione Macchine تایید شده اند.

دیزل ژنراتورهای Badwin همراه با اعلامیه CE دارای گواهینامه های ضد خوردگی TS ISO 8528-4، TS ISO 8528-5، TS EN 13501-1+A1:2013 و TTS EN ISO 9227 هستند.



قطعات موتور دیزل ژنراتور Bedwin

سری BAUDOUIN یک موتور دیزلی سنگین است.

4 سیکل، سیستم خنک کننده، توربوشارژر - القایی بعد از رادیاتور

سیستم کنترل الکترونیکی دیزل ژنراتور بالدوین

شارژ استارت و دینام اتوماتیک 12/24 ولت

فیلتر هوا، سوخت و روغن قابل تعویض

لوله سوخت انعطاف پذیر بالدوین دیزل ژنراتور

شیر تخلیه روغن و لوله انبساط

صدا خفه کن از نوع صنعتی، مارپیچ ورودی یا جبران کننده

باتری قوی است

بلوک آبگرمکن موتور (در مدل های اتوماتیک)

دستورالعمل های تعمیر و نگهداری و بهره برداری مجموعه دیزل و نمودار سیم کشی برق

مشخصات دینام دیزل ژنراتور Badwin

دینام بدون برس، تک بلبرینگ، صفحه انعطاف پذیر 4 قطبی برای شکستن اشکال

ایزوله کلاس HO

کلاس حفاظت IP 21-23

دیزل ژنراتور هیجان انگیز Baldwin

تنظیم کننده ولتاژ اتوماتیک

فاز استاتور 2/3 برای خرابی هارمونیک

سیم پیچ دینام توسط یک لاک محافظ در برابر روغن و اسید محافظت می شود


مراجعه به ادامه مطلب: https://www.gostaresh.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA-64/290277-%D8%AF%DB%8C%D8%B2%D9%84-%DA%98%D9%86%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%88%D9%84%D9%88%D9%88-%D8%A8%D8%A7%D8%AF%D9%88%DB%8C%D9%86