آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

چگونه لینک های خود را کوتاه کنیم؟

کسب درآمد از سایت های کوتاه کننده لینک خارجی به این سادگی ها نیست، چون شما باید یک حساب دلاری همانند حساب پی پال داشته باشید، تا بتوانید درآمد خود را به دلار در حساب خود دریافت کنید، و این موضوع با توجه به تحریم ها کمی مشکل است و دردسرهای خاص خودش را دارد. سایت v.gd هم یکی دیگر از سایت های ارائه دهنده خدمات لینک کوتاه است که می توانید به سادگی از آن استفاده کنید؛ همچنین با استفاده از این سرویس می توانید لینک های اختصاصی خود را هم بسازید. با یک کوتاه کننده لینک می توانید به اطلاعات لازم را برای میزان نرخ کلیک از طریق مرورگر مخاطب دسترسی پیدا کنید وخدمات لازم را از طریق نام دامنه دلخواه بدست آورید. باید یک حساب کاربری رایگان در سایت بیتلی باز کنید که کاری بسیار ساده است، و تنها با داشتن یک اکانت جیمیل (چگونه جیمیل بسازیم؟) می توانید این کار را انجام دهید. باز هم به یکی دیگر از بهترین سرویس های لینک کوتاه رسیدیم، و این بار سرویس Sniply را که محبوب کاربران است معرفی می کنیم، این سرویس هم علاوه بر کوتاه کردن لینک ها، می تواند نرخ تبدیل آن را نیز افزایش دهد، برای استفاده از امکانات عالی این سایت باید یک اکانت ایجاد کنید؛ همچنین خدمات این سایت هم در دو نسخه رایگان و پرمیوم ارائه می شود که برای استفاده از امکانات پرو آن باید ماهیانه 79 دلار پرداخت کنید. 

گاهی اوقات می خواهید،آدرس صفحه ی فارسی را برای کسی ارسال کنید یا در سایتی قرار دهید ممکن است با لینکی طولانی مواجه شوید، به همین دلیل بهتر است که از کوتاه شده آن اینک استفاده کنید. اگر یک سرویس خیلی عالی برای کوتاه کردن لینک های خود نیاز دارید می توانید با خیال راحت از سایت u.to استفاده کنید، این سایت امکانات جالبی در اختیار کاربران قرار می دهد، برای مثال شما با هر بار بازدید از صفحه اصلی این سرویس می توانید لینک های کوتاه شده خود را مشاهده کنید؛ همچنین آمار بازدید از لینک های خود را هم می توانید به سادگی مشاهده کنید. همچنین اگر بخواهید یک لینک را در بیوی اینستاگرام خود قرار دهید، بسیار بهتر است که این لینک کوتاه باشد تا ظاهر بیو و پیج اینستاگرام شما را زشت نکند. اگر هم سایت وردپرسی دارید میتوانید با استفاده از افزونه وردپرس پیلینک تمام لینکهای سایت خود را کوتاه کنید. 

برخی افراد با توجه به مدل کسب و کار خود لینک صفحات سایت خود را بروی بنر، کارت ویزیت، مجلات و … مثلاً شاید بخواهید آدرس یکی از صفحات وبسایتتان را در کانال تلگرامتان قرار دهید. این کوتاه کننده لینک یکی از بهترین کوتاه کننده های لینک است که به شخصه بسیار از آن استفاده می کنم. از مزایای آن میباشد. این سرویس یکی از جداب ترین سرویس های کوتاه کننده لینک به شمار می آید که علاوه بر رایگان بودن امکانات بی نطیری را در اختیار شما قرار می دهد.شما می توانید با کوتاه کردن لینک در این سرویس از امکانات زیر بهرمند شوید. جالب است که در زمان نوشتن این مقاله خیلی سخت می شود با جستجو در گوگل این سایت خوب را پیدا کرد. یکی از دلایل بسیار مهمی که باعث میشود افراد از کوتاه کردن لینکها استفاده کنند، ارائهی ابزارهای آماری است. چرا سایت ریزی بهترین مرجع برای کوتاه کردن لینک است؟ همانطور که در مقدمه مقاله هم گفتیم، استفاده از لینک های بلند برای سئو سایت شما مضر است و اگر می خواهید یکی از فاکتورهای سئو را رعایت کنید باید حتما URL های سایت تان در کوتاه ترین حالت ممکن باشند. در دنیای امروز هرچقدر رو به جلو حرکت می کنیم؛ سرعت کارها بیشتر می شود، و افراد دوست دارند در سریع ترین زمان ممکن به نتیجه برسند، پس الان دیگه رقابت بر سر ساعت نیست!

بلکه رقابت کسب و کارهای اینترنتی بر سر دقیقه و ثانیه هاست. یکی از مواردی که برای صاحبان کسب و کارهای اینترنتی منافع زیادی دارد، کوتاه کردن لینک ها است. پس دیدید که کوتاه کردن لینک های بلند و فارسی چقدر می تواند در بالابردن نرخ کلیک لینک ها تاثیرگذار باشد. میانبر های URL ، اشتراک گذاری آدرس های طولانی را کنترل می کند. اگر تا به حال لینک های خود را در شبکه اجتماعی توئیتر به اشتراک گذاشته باشید، حتما متوجه شده اید که این سایت لینک های شما را با استفاده از سرویس داخلی t.co به صورت خودکار به 23 کاراکتر کوتاه می کند. شاید با خودتان بگویید؛ هر کدام از دلایل بالا را که گفتی، گفتیم خوب، ولی دیگه آخه لینک کوتاه چه ربطی به کاهش هزینه ها داره؟ الان دیگر هر سایت و کسب و کار اینترنتی، علاوه بر جذب کاربران از طریق گوگل و موتورهای جستجو؛ سعی می کنند تا از شبکه های اجتماعی خود نیز کاربران را به سایت خود جذب کنند، برای مثال اکثر سایت های ایرانی در شبکه های اجتماعی، اینستاگرام، تلگرام، توئیتر و یوتیوب فعالیت دارند.