آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

معرفی بهترین قالب های وردپرس برای سایت های دانلود

نگاهی کوتاه به ویژگی‌های قالب Flexmovie

اگر شما هم جزء افرادی هستید که می‌خواهید یک وب سایت با موضوع فیلم و سریال راه اندازی کنید، قالب Flexmovie می‌تواند یک گزینه‌ی عالی برای شما باشد. زیرا این قالب بسیار سبک و پر سرعت بوده و شما قادر خواهید بود در سریع‌ترین زمان ممکن، فیلم‌ها و ویدیو‌های خود را بارگذاری کنید. علاوه بر آن، این قالب از دو سایت معروف OMDB و Myapifilms اطلاعات را دریافت می‌کند. همان‌طور که می‌دانید این دو سایت اطلاعات جامعی در مورد فیلم‌ها و ویدیوهای مختلف در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین، قالب Flexmovie یک محصول داخلی بوده و توسط طراحان ایرانی ساخته شده است. قالب Flexmovie این امکان را در اختیار کاربران خود قرار داده است تا به صورت کاملا هوشمند پست‌های خود را ارسال کنند و فقط کافی است شناسه فیلم یا سریال را در سایت IMDB  وارد کنید و بعد در کمتر از 30 ثانیه می‌توانید اطلاعات مورد نظر خود را دریافت کنید. و اگر پست شما به ویرایش نیاز داشت، می‌توانید با رفتن به لینکی که افزونه به شما می‌دهد به بخش ویرایش مراجعه کرده و تغییرات مورد نظر خود را روی اطلاعات انجام دهید.

ویژگی‌های قالب Betube

در حقیقت، قالب Betube بزرگ‌ترین و مهم‌ترین قالبی می‌باشد که برای وب سایت‌های ویدیویی ساخته و طراحی شده است. و این قالب برای انواع مرورگرها مناسب است. قالب Betube بروز‌ترین طراحی وب سایت‌های ویدئویی را با قالب‌های کامل و ثابت در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که با ظرافت و جذابیت نمایان می‌شود. ایجاد یک وب سایت بزرگ آنلاین همیشه مشکل بوده است. از این رو، قالب Betube به تمامی سوالات شما در هنگام ایجاد یک بازار آنلاین پاسخ داده است و این قالب بسیار امن و پایدار می‌باشد. با استفاده از این قالب شما می‌توانید انواع فیلم‌ها و ویدیو‌های مختلف را از وب سایت‌های بزرگ و معروف مانند YouTube، Dailymotion،Vimeo ، Hulu و آپارات ایرانی در وب سایت خود قرار دهید.

ویژگی‌های قالب وردپرس دانلود موزیک و فیلم

این قالب یکی از مهم‌ترین و بهترین قالب‌های وردپرس برای وب سایت‌های دانلود ویدیو و موزیک محسوب می‌شود. این قالب را می‌توان هم برای وب سایت‌های فیلم و ویدیو و هم برای سایت‌های موزیک مورد استفاده قرار داد زیرا این قالب امکانات حرفه‌‌ای هر دو مورد را ارائه می‌دهد. این قالب از اصلی‌ترین قالب‌های دانلود موزیک و فیلم محسوب می‌شود که سرعت بارگذاری مطالب و ویدیو‌ها با استفاده از آن بسیار بالا بوده و همچنین ظاهر آن ایرانی پسند است.

ویژگی‌های قالب Filmov

سایت های دانلود علاوه بر قالب نیاز به معرفی بهترین هاست دانلود برای سایت های دانلود دارند. قالب Filmov نیز یکی دیگر از قالب‌های وردپرس فیلم می‌باشد که برای وب سایت‌های دانلود فیلم و ویدیو طراحی شده است و همان‌طور که می‌دانید ظاهری بسیار شیک و ساده دارد. این قالب پنل تنظیمات دارد و با استفاده از آن قادر خواهید بود تا تغییرات مورد نظر خود را در قالب انجام دهید و آن را مطابق با سلیقه‌ی خود طراحی کنید. همچنین، شما می‌توانید در پنل تنظیمات لوگو وب سایت خود را تغییر دهید. علاوه بر آن، قالب Filmov این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده است تا پربازدیدترین فیلم‌ها، پیشنهادات ویژه و بخش وبلاگ را در وب سایت خود به نمایش گذارند. این قالب نیز توسط متخصصان ایرانی طراحی شده و برای کاربران ایرانی بسیار مناسب می‌باشد. همان‌طور که در قسمت فوق اشاره کردیم، قالب‌های مختلفی موجود می‌باشد که شما می‌توانید با توجه به نیاز خود یکی از آن‌ها را برای وب سایت خود استفاده کنید.