آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

نرم افزار سانترال owj.io چیست؟

از مزایای نرم افزار سانترال owj وجود دستگاه پاسخگویی یا تلفن گویا است. مهم نیست شرکت شما بزرگ باشد یا کوچک ، با این حال ، شما چندین بخش دارید که نیاز شما به استخدام شخصی را از بین می برد.

تماس های غیرضروری شرکا قسمت عمده ای از هزینه های تلفن را تشکیل می دهد. با کمک دستگاه مرکزی می توانید تماس کارمندان خود را با خارج از شرکت محدود کنید. در این تابع می توانید تعیین کنید که مثلاً در خارج از کشور یا در شهرهای دیگر تماس نگیرید. همه اینها به شرکت کمک می کند تا بتواند هزینه ها را بهتر مدیریت کند و در طولانی مدت صرفه جویی قابل توجهی کند. PBX ها بیش از 400 کد دارند که می توانید آنها را به هر شکلی پیکربندی کنید.

برای مثال شرکتی را در نظر بگیرید که دارای چندین بخش از جمله فروش ، خدمات پس از فروش ، مدیریت داخلی و غیره است. با استفاده از تلفن پاسخ می توانید تماس گیرندگان را برای شماره گیری کد برای اتصال به قسمت مورد نظر تعیین کنید. دستگاه پاسخگویی به مشتریان این امکان را می دهد تا در صورت در دسترس نبودن اپراتورهایشان پیام ها و س questionsالات خود را ضبط کنند تا هر زمان که اپراتورها فرصت پاسخگویی را داشته باشند با آنها تماس گرفته شود.

همانطور که در بالا اشاره شد؛ Central به شما امکان می دهد در بسیاری از موارد از هزینه های اضافی جلوگیری کنید. به عنوان مثال ، قسمت خدمات پس از فروش فقط به تماس های مشتریان پاسخ می دهد ، بنابراین می توانید تماس های خطوط خدمات پس از فروش خارج از شرکت را با کمک PBX مسدود کنید. با گذشت زمان ، شرکت شما بیشتر و بیشتر رشد می کند ، بنابراین مطمئناً شما برای کارایی بهتر باید با همه کارمندان ارتباط برقرار کنید ، در این صورت PBX به شما کمک می کند تا خطوط داخلی رایگان داشته باشید.