آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

آخرین جزئیات از برگزاری بخش‌هایی از نمایشگاه الکامپ

الکامپ یک نمایشگاه بین‌المللی در حوزه الکترونیک، رایانه و تجارت الکترونیک است که هر ساله در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شد، اما برگزاری امسال آن با چالش‌هایی روبه‌رو بود و این موضوع برای طرفداران این حوزه بسیار مشکل است.

نمایشگاه الکامپ در چه عرصه‌هایی فعالیت دارد؟

نمایشگاه الکامپ در عرصه طراحی، ساخت و تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوی و راهکار‌های صنایع الکترونیک، کامپیوتر و دیجیتال در اقتصاد ایران فعالیت دارد و به‌گونه‌ای بزرگترین رویداد فناوری کشور به حساب می‌آید.

همانطور که گفته شد، هر سال نمایشگاه الکامپ با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آن‌ها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود و سالانه در این نمایشگاه ذی‌نفعان توسعه و تحول اقتصاد دیجیتال با بررسی فرصت‌های بازار به جایگاه‌سازی محصولات و خدمات خود پرداخته و عملکرد سالانه خود را در معرض دید و داوری مشتریان و استفاده کنندگان قرار می‌دهند.

ارائه دستاوردهای سازمان‌ها در الکامپ به منظور توسعه و جذب مشارکت مردم

گفتنی است؛ هرساله سازمان‌های دولتی به شکل گسترده‌تر، دستاورد‌های خود را برای مردم و کسب و کار‌های بخش خصوصی در این نمایشگاه پرطرفدار به نمایش می‌گذارند تا با کمک توان‌های مردمی و جذب مشارکت‌ها، خدمات دولتی را توسعه دهند و در دسترس عموم قرار دهند.

همچنین؛ مهارت افزایی و توانمندسازی نیروی انسانی پویا و هدایت آن به سمت کسب و کار‌های مرتبط در این حوزه، یکی از مهمترین بخش‌های الکامپ است که به صورت تعاملی و منطبق با نیاز‌های روزآمد بازار کار داخلی و بین المللی برگزار می‌شود.

امسال در چه شرایطی الکامپ برگزار می‌شود؟

سال گذشته نمایشگاه الکامپ ۲۵ در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد و باتوجه به شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه و برگزار نشدن بسیاری از نمایشگاه‌های دیگر به منطور پیشگیری از شیوع بیشتر این ویروس و جلوگیری از اجتماعات و شلوغی، امسال علاقه‌مندان به این حوزه، نمی‌توانند شاهد برگزاری الکامپ ۲۶ در کشور باشند.

آشنایی با نرم افزار crm


امکان ویرایش و ایجاد رکوردها از نمایه های جزئیات، ویرایش و ایجاد پشتیبانی از انتخاب رکوردهای موجود. مدیریت متمرکز داده‌ها کمک می‌کند که زودتر به مشتری پاسخ دهید و مشکلش را حل کنید. این پاسخگویی سریع یک تجربه کاربری خوب برای مشتری می‌سازد و رضایت او را افزایش می‌دهد.

دلیلش واضح است وقتی شما اطلاعات دقیقی از مشتریان خود داشته باشید می‌توانید در خدمات رسانی‌ به آن‌ها دقیق‌تر عمل کرده و خدمات خود را شخصی‌سازی کنید. در چنین شرایطی، مشاهده می‌شود محصول یک شرکت با صرف هزینه‌های تبلیغاتی فراوان، از قابلیت جذب بالایی توسط بازار برخوردار می‌شود، در صورتی که ممکن است کیفیت آن چندان مورد قبول مصرف‌کننده نباشد.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ابزاری برای مدیریت تمامی ارتباطات و تعاملات شرکت شما با مشتریان بلقوه و بلفعل است. تعریف اتفاقاتی که برای سرنخ شما در جریان است تا سرنخ به مشتری شما تبدیل گردد.

مدیران فروش و بازاریاب ها می توانند برنامه فروش و فعالیت های بازاریابی و پیش بینی میزان فروش برای هر فعالیت را ثبت نمایند و سیستم روند پیشرفت کار را به شما نمایش خواهد داد و میزان پیشرفت هر فروش هر لحظه در دسترس شماست. آیا میتوان با استفاده از نرم افزار سی آر ام پیگیری های آنلاین را به درستی و در اسرع وقت انجام داد؟

مثلاً اولویت بعضی از شرکت‌ها فقط نیاز به یک‌راه سریع‌تر برای برقراری ارتباط با مشتریان دارند، بعضی دیگر باید هر ارتباط را به‌عنوان یک پروژه در نظر بگیرند، هفته‌ها کار کنند تا به فروش برسند. شما میتوانید با خرید پکیج های متنوع پشتیبانی ، در هرزمان و هرکجا بهترین خدمات را دریافت نمایید.

در این دوران اساساً نوع روابط عرضه‌کنندگان با مشتری تغییر کرده است. مشتریان به واسطۀ افزایش آگاهی و نیز سازماندهی ساختارهای حفظ منافع خویش، به آسانی سلائق و https://www.owj.io/ خواسته‌های خود را بر عرضه‌کنندگان تحمیل کرده‌اند. برای عرضه‌کنندگان در شرایط رقابتی، چاره‌ای به جز تلاش مداوم برای جلب مشتری از طریق تأمین خواسته‌ها و نیازمندی‌های او وجود ندارد.

فرآیند هایی از قبیل بانک اطلاعاتی مشتریان ، مدیریت سرنخ ، مدیریت مشتریان ، فرصت های فروش هیچ عرضه‌کننده‌ای به طور اتفاقی و تصادفی امکان پیشرفت و موفقیت در بازار ندارد.