آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

آموزش ساخت کلبه جنگلی و بررسی مراحل ساخت کلبه چوبی و زندگی در جنگل


از آنجایی که هزینه خرید و اجاره خانه هر روز افزایش می یابد، کارشناسان توصیه می کنند که در جوانی برای به دست آوردن ثروت در زندگی کار کنید و خانه ای بخرید تا در دوران پیری پس انداز کنید. ساخت یک کابین در جنگل می تواند هزینه های شما را تا حدودی کاهش دهد و شما می توانید خانه خود را بدون رهن ساخته شده و صاحب آن شوید و نسل های آینده می توانند از آن کابین در جنگل استفاده کنند. امروز آی آر میکس اطلاعاتی در مورد نحوه ساخت کابین در جنگل، قانونی بودن ساخت کابین، انتخاب مکان مناسب، میزان هزینه های لازم برای ساخت کابین در جنگل و عدم نگرانی از تلاش و تلاش مداوم خواهد داشت. ، و شما باید هزینه خانه خود را بپردازید. پرداخت کنید، نباید اینطور باشد.

مراحل ساخت خانه چوبی کوچک و عوامل کنترلی نحوه ساخت آن در باغ و جنگل

یک کابین در جنگل بسازید

ساخت یک کابین در جنگل رویایی است که می توانید آن را به یکی از جالب ترین و محبوب ترین فعالیت ها تبدیل کنید.

آیا ساخت کلبه های چوبی در باغ ها و جنگل ها قانونی است؟

هر منطقه قوانین ساختمانی خاص خود را دارد که بسته به عوامل شهر خاص متفاوت است. ابتدا اگر بعد از این مقاله تصمیم به ساخت کلبه جنگلی دارید، قوانین را بررسی کنید و سپس اقدام به ساخت کلبه جنگلی کنید.

برای ساختن کلبه در جنگل و آموزش زندگی در جنگل به چه چیزی نیاز دارید؟

اگر قصد دارید کلبه چوبی خود را در جنگل بسازید، ابتدا باید بررسی کنید که برای برنامه ریزی برای ساخت این کلبه چوبی به چه اقدامات و لوازمی نیاز دارید.

بررسی کنید که چگونه می خواهید مواد و ابزار خود را در وسط جنگل حمل کنید. اگر یک کابین جنگلی در نزدیکی خانه شما قرار دارد، تهیه مواد برای ساخت یک کابین جنگلی در آنجا راحت خواهد بود.

اگر از خانه شما دور است، باید از وسایل نقلیه مخصوص به جنگل استفاده کنید.

برای صرفه جویی در هزینه ساخت یک کابین جنگلی، می توانید تصمیم بگیرید که از شاخه های بریده شده از درختان جنگل برای ساخت کابین استفاده کنید.

مطمئن شوید که مسیر و راهی برای آوردن چوب و چوب های ریز به محل ساخت کلبه جنگلی وجود دارد و به جز چوب به ابزار و مواد دیگری نیاز خواهید داشت.

مواد و ابزار مورد نیاز برای ساخت یک کلبه چوبی ساده:

اره برقی

چهار پایه برای برش چوب

تبر

چکش

نردبان

مته، چرخ گوشت برقی

جمع آوری چوب

متر

انبر کلاغ

خط کش L شکل

سبد خرید

از انژکتورهای ابزار برقی استفاده کنید یا ابزارهای برقی را با ابزارهای دستی جایگزین کنید. تنها مشکل استفاده از ابزار دستی این است که زمان ساخت کلبه جنگلی را افزایش می دهد.

ابزار و مواد مورد نیاز برای ساخت یک کابین در جنگل بسته به اندازه و امکانات آن متفاوت است.

مصالحی که می خواهید برای کف سوله جنگلی خود استفاده کنید به تصمیم شما در مورد مصالحی که می خواهید برای کف سوله جنگلی خود استفاده کنید بستگی دارد.

چوب و چوب کوچک

عایق کاری برای دیوارهای کابین چوبی ضروری است

سقف یک کلبه جنگلی

درها، پنجره ها و عناصر مورد نیاز برای ساخت آشپزخانه، حمام و غیره.

آیا مکانی که قصد ساخت کلبه چوبی را دارید به خدمات شهری مانند آب نزدیک است؟ برق هست یا نه؟

قبل از شروع ساخت و ساز طراحی کلبه چوبی، مهمترین چیز این است که محل آب، برق و غیره را بررسی کنید شما باید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید از آب، برق و غیره دور بمانید یا اگر می خواهید از این امکانات در کابین جنگلی خود استفاده کنید اگر تصمیم به ساخت یک کابین جنگلی در خارج از این منطقه دارید، همه جوانب را بررسی کنید


ساخت یک کابین در جنگل؛ مراحل ساخت کابین جنگل شمالی

زمانی که تصمیم گرفتید مکانی را برای ساخت کلبه چوبی انتخاب کنید و ابزار و مواد لازم را بشناسید، وقت آن رسیده است که ساخت یک کابین در جنگل را آغاز کنید. با آی آر میکس همراه باشید.

محل بازسازی ویلا را از درختان و ریشه درختان یا هر چیز دیگری که در حین ساخت و ساز مشکل ایجاد می کند پاک کنید. در مرحله اول باید سنگ ها و بوته ها را جمع آوری کنید و در مکانی دیگر بکارید. گیاهان باقیمانده، سنگ ها را جمع آوری کنید. حال سوالی که پیش می آید این است که با این گیاهان یا بوته ها و سنگ ها چه باید کرد؟


دو گزینه وجود دارد: 1- می توانید یک ماشین اجاره کنید و آن را به محل دفع ببرید که گران است. 2- سوختن