آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

آنلاینر

مرکز ارائه محتوای آنلاین

انواع مدل های ویلچر پله رو اتریشی

سلام، یک آسانسور بالابر خانگی می خوام برای انتقال پدرم از طبقه دوم به همکف پیاده رو. به طور معمول قیمت صندلی پله پیما, براساس یک سری فاکتورها و شرایط راه پله مکان مورد نظر توسط کارشناسان خبره شرکت آسانسور هخامنش بررسی و محاسبه می شود. تنوع و گستردگی بسیار در ویلچر پله رو برقی یا دستی، اساساً سبب بروز نوساناتی در قیمت نهایی ویلچر پله رو خواهد شد. در غیر اینصورت به زودی مجبور به تعویض ویلچر و صرف هزینه مجدد خواهید شد. دستهی دیگری از ویلچرهای پله رو برقی وجود دارد که در ساختار آنها از جک استفادهشده است و بهوسیله این جک، عمل بالا و پایین رفتن از پلهها انجام میشود؛ ویلچر پله رو اتکا ایران و ویلچر پله رو اتریشی Sano ، دو نوع از این ویلچرها خواهند بود. ویلچر پله رو اتکا به عنوان یک ویلچر پله رو ایرانی به شمار می رود که در آن سعی شده همانند ویلچر پله رو اتریشی ساختار جک برای بالا و پایین رفتن از پله ها استفاده شود علی رغم تلاش های بسیار زیادی در طراحی آن شده است اما ضعف هایی نیز دارد.  بعضی از مدلهای آن همانند مدلهای خارجی (آلمانی، اتریشی و …) بوده و حتی کاراییهای بیشتری در مقایسه با آنها خواهند داشت. 

در ادامه در مورد انواع مدل های ویلچر پله رو اتریشی صحبت خواهیم کرد. در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد. قربانی ادامه داد: مسائل زیادی برای فیفا حائز اهمیت بود که در نامهای ضروریاتی را خاص داوران بانو مطرح کرده بودند اما دو مورد به حدی مهم بود که با همه فدراسیونهای عضو تماس تلفنی برقرار کردند و این مسئله را مجددا تذکر دادند. بعضی از مدلهای ویلچر پله رو دارای صندلیهای منحصربهفرد و خاص برای افراد هستند و به طور کلی در این نوع صندلیها برای افراد قسمتهای مخصوص نگهداری پا و بازو تعبیه میشوند. صندلی ویلچر پله رو دستی و برقی اساساً در بخش بالایی ویلچر قرارگرفته میشود و جنس و ویژگیهای پارچه و مواد اولیه صندلی ویلچر پله رو به طور کلی در تعیین قیمت ویلچر پله رو اثرگذار است. ویلچرهای پله رو در انواع مختلفی بر اساس نوع طراحی و ساختار تولید می شوند که به طور کلی به سه دسته زیر تقسیم می گردنند. ویلچرهای برقی پله رو در مدلها انواع مختلفی ازجمله DTA-NEW FELLOW ساخته میشوند. این مدلها امنیت بالایی دارند و روان و راحت حرکت میکنند.

این ویلچرها اساساً از دو سبک یا شیوه برای حرکت در راه پله استفاده میکنند. این مدل ویلچرها در دو مدل جک دار (با کمک جک که مهندسین با این مدل موافق هستند) و تسمهای برای حرکت کردن در راه پلهها در بازار عرضه میشوند. بالابر های ریل پنهان در دسته بندی بالابر های هیدرولیکی قرار می گیرد، علاوه بر این که تمامی قابلیت های بالابر های هیدرولیکی را دارند، دارای امنیت و زیبایی بیشتری نیز می باشند به این دلیل که ریل ها و جک های هیدرولیک در پشت صفحه MDF قرار گرفته و دیگر خطراتی مانند گیر کردن دست کودکان و یا پیچیده شدن لباس هایی مانند چادر و شال خانم ها دور سر جک و زنجیر اتفاق نمی افتد. امیدواریم که کمک شایانی جهت برطرف کردن نیاز شما در این تارنمای اینترنتی کرده باشیم . ویلچر پله رو پایار یک ویلچر برقی بوده که قابلیت حرکت و استفاده معمولی جهت حرکت بر روی سطوح صاف را هم دارد. ویلچر پله رو دستی، ویلچرهایی هستند که به صورت مکانیکی حرکت می نمایند و جهت پیمودن پله ها نیاز به کمک فرد دیگری دارد.

چند نمونه ویلچر پله رو ایرانی وجود دارد که برخی از آنها دستی و برخی برقی هستند. در این حالت چند عدد وزنه سبک را بین پاهای خود بگذارید و بعد پای خود را خم کنید تا جایی که بتوانید باسن خود را حس کنید. در این مدل لازم است تا فرد خود بلند شده و بر روی ویلچر پله رو مدل نفربر بنشیند در حقیقت در این مدل جابجایی شود و بر روی ویلچر مستقر گردد تا بتوان فرد را بالا یا پایین برد. دستگاه حتما باید در ایستگاه متوقف گردد تا عمر باتری ها طولانی تر گردد. اما با توجه به ساختار پیچیده و حساس آن ها این قیمت ها در ایران طبیعی خواهد بود. قیمت ویلچرهای پله رو نسبتا بالا بوده که در این میان ویلچرهای ایرانی از جمله ویلچر پایار دارای قیمت مناسب تری نسبت به سایر نمونه هاست به همین علت فروش ویلچر پله رو ایرانی پایار بالاتر رفته است. از جمله ویلچر پله رو ارزان می توان به ویلچرهای ایرانی و ویلچرهای وارداتی چینی - تایوانی مانند dta اشاره کرد. این ویلچر برای استفاده در آپارتمان ها و محیط های فاقد آسانسور بسیار مناسب است.